Olen 20-vuotias perusterve nainen. Vietin juuri vappua opiskelijamaisen riehakkaasti melkein kolme viikkoa joka päivä juoden, enemmän tai vähemmän. Nyt maanantaina juhlinnan loputtua tuntui kuin selkä olisi ollut aivan jumissa, sisään hengittäessä tuntui kipua yläselässä (ehkä vähän rinnassakin, säteili varmaan), oli turvonnut olo ja vatsa sekaisin. Mitään erityistä huonoa oloa tai oksentamisen tarvetta ei ole ollut. Yläselkä-/ rintakivut ovat nyt helpottaneet, mutta ripuli ei. Pelottaa, että olen muutamassa viikossa hankkinut itselleni vakavan sairauden. Onko haimatulehduksessa mahdollista, että oireet lievittävät muutaman päivän jälkeen? Kuinka rajua kipu on? Mulla se tuntui siis enimmäkseen ylä- ja keskiselässä ja silloin kun hengitti kunnolla sisään ....
Voinko 'tietämättäni' sairastaa ko. tulehdusta?
Vai onko tämä vaan 'normaalia' ryyppyputken jälkeistä rapakuntoa .....??
Kannattaako odottaa vielä pari päivää josko vatsan toiminta helpottuisi vai lähteä samantien lääkäriin?
Pelottaa kamalasti,
kiitos jos viitsitte vastata!!!
Haimatulehdus???
apuvapuvaN20
2
121
Vastaukset
- Ala Pää
Mites siellä alapäässä? Tuntuuko käytön jälkiä ja jos, niin millaisia?
- fundamentalist
Kyllä 3 viikon ryyppyputki jo jossain tuntuu.
Muuten helppo elämä olisi liiankin helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060