Elikkäs ollaan nyt vuoden verran tunnettu netin puolella, ei olla kertaakaan nähty muutaku tietty camin välityksellä... meillä on muutamia yhteisiä kavereita(joten tiedän ettei tää ole mikään mies esittämässä naista...)
No siis, me tiedetään miltä me näytetää, mulla ei alunperin ollu ees kuvii missää, mut silti ihastuttiin toisiimme ja sillee...
Mut mulla on vaan jotenkin epävarma olo siitä että miten mun kuuluis toimia sitten kun me tavataan(meidän jutut on jo ollut seurustelutasoa, me ei myöskään olla kateltu ketään muita, jne)... miten mun pitää puhua ja niin edelleen... toiveena olis ihan oikea seurustelu. Myöhemmässä vaiheessa muutto yhteen samalla paikkakunnalle, ja niin edelleen.
"nettisuhteesta" kaukosuhteeksi?
E<3A
2
197
Vastaukset
- kokemustakin_
Ihanalta kuulostaa teidän ihastumisenne, mutta "totuus" paljastuu vasta sitten, kun olette nähneet ja tutustuneet oikeasti.
Kaikenlaista tulevaisuuden suunnittelua ja haaveilua tulee harrastettua mukavan sopivalta tuntuvan ihmisen kanssa. Tavatkaa pian, sillä todellisuus voi olla ihan jotain muuta kuin mitä ihastuneen ajatuksissa on...
Haaveilu on silti ihanaa! - E<3A
Jepjep, suunnitelmissa on... (:
Ollaan muuten molemmat teiniksei viel, tuli vaan mieleen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779