Hassu kysymys: miten saada ystäväksi just tietty ihminen? Ihminen, joka elää täysin eri elämäntilanteessa kuin itse? 20 vuotta vanhempikin.
Sikäli hassua, et yleensä sitä ystävyydet vaan syntyy kun jonkun kanssa synkkaa. Nyt koen et haluan ystäväkseni juuri Hänet. Johtuen siitä et olen voimakkaasti viehättynyt hänestä. Ollaan molemmat naimisissa mut jo hetken ajatellu et olenko bi. Siis en halua häneltä mitään seksuaalista mut olen aivan voimakkaasti kiintynyt häneen, haluisin halailla ja pussatakin, no en sitä kyllä tee. En tiedä voiko ihan ystävänä kiintyä näin hirmu voimakkaasti!?
Joka tapauksessa olemme työkamuja mutta emme kauheasti tekemisissä enää jatkossa. Toistaiseksi onneksi joka päivä. Ja olen tehnyt vähän tikustakin asiaa ja käynyt juttelemassa ja toki hän juttelee mullekin. Mutta mä olen se aloitteellisempi. Pidän yhteyttä myös viestein ja joskus mesessä satuttu samaan aikaan. Vitsaillaan kovasti toisillemme, ja nauretaan yhdessä paljon, mut puhutaan ihan asioistakin, siis paljonkin jos vaan satutaan yhdessä olemaan. Olen päässyt jollakin tasolla lähelle. Hän sanoo mua kivaksi useinkin, ihanaksikin väliin, ja viimeksi tänään halasi. Eli ei kai voi ihan pitämättäkään olla.
Yhdessä ei olla käyty kuin pari kertaa jumpalla. Hänellä on paaaaaljon ystäviä ja mies, ja lapset, joiden kanssa viettää aikaa. En koe et hänellä olis samanlaista tarvetta nähdä mua kuin toisinpäin...mutta haluaisin et olisi :)
Mitä siis tehdä? En halua et elämä vie erilleen vaan yhteen.
Haluan ystävystyä juuri tietyn henkilön kanssa, miten?
Höpsähtänyt
0
304
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2502859Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31604Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21295- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 66994
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132878