Hassu kysymys: miten saada ystäväksi just tietty ihminen? Ihminen, joka elää täysin eri elämäntilanteessa kuin itse? 20 vuotta vanhempikin.
Sikäli hassua, et yleensä sitä ystävyydet vaan syntyy kun jonkun kanssa synkkaa. Nyt koen et haluan ystäväkseni juuri Hänet. Johtuen siitä et olen voimakkaasti viehättynyt hänestä. Ollaan molemmat naimisissa mut jo hetken ajatellu et olenko bi. Siis en halua häneltä mitään seksuaalista mut olen aivan voimakkaasti kiintynyt häneen, haluisin halailla ja pussatakin, no en sitä kyllä tee. En tiedä voiko ihan ystävänä kiintyä näin hirmu voimakkaasti!?
Joka tapauksessa olemme työkamuja mutta emme kauheasti tekemisissä enää jatkossa. Toistaiseksi onneksi joka päivä. Ja olen tehnyt vähän tikustakin asiaa ja käynyt juttelemassa ja toki hän juttelee mullekin. Mutta mä olen se aloitteellisempi. Pidän yhteyttä myös viestein ja joskus mesessä satuttu samaan aikaan. Vitsaillaan kovasti toisillemme, ja nauretaan yhdessä paljon, mut puhutaan ihan asioistakin, siis paljonkin jos vaan satutaan yhdessä olemaan. Olen päässyt jollakin tasolla lähelle. Hän sanoo mua kivaksi useinkin, ihanaksikin väliin, ja viimeksi tänään halasi. Eli ei kai voi ihan pitämättäkään olla.
Yhdessä ei olla käyty kuin pari kertaa jumpalla. Hänellä on paaaaaljon ystäviä ja mies, ja lapset, joiden kanssa viettää aikaa. En koe et hänellä olis samanlaista tarvetta nähdä mua kuin toisinpäin...mutta haluaisin et olisi :)
Mitä siis tehdä? En halua et elämä vie erilleen vaan yhteen.
Haluan ystävystyä juuri tietyn henkilön kanssa, miten?
Höpsähtänyt
0
302
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203