Viikonloppuna olimme juhlimassa, molemmat oltiin humalassa, tuli riitaa ja huusimme kurkkusuorana toisillemme...halusin pois tilanteesta ja juoksin karkuun. Mies tuli perästä, tuli kohti, otti ja tyrkkäsi minut rinnasta nurin, niin että kaaduin kadulle....itkin valtoimenaan. Mies vissiin säikähti, tilasi minulle haluamani taksin, tuli itse toisella perässä hotelliin. Olimme vieraalla paikkakunnalla. Olen järkyttynyt ja pettynyt, petetty. Olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja mitään tällaista ei ole aiemmin tapahtunut...en saa itkua loppumaan. Muuta ei sattunut kuin pieni mustelma toiseen käteen. Mutta olisi voinut sattua...ilmeisesti humalaisen tuuria, ettei osunut pää asvalttiin tms. Kuinka tästä eteenpäin? Luottamuksessa todella paha särö, mitä jos vastaavaa tapahtuu uudestaan? Kaikki hokevat täälläkin, että kun on kerran tehnyt väkivaltaa, se tuppaa uusimaan...? Mies sanoo, että viinan ottaminen loppuu tähän (ainakin kirkkaan ja viinin)...Riittääkö se? Mies usein muuttuu alkoholin myötä katkeraksi muille ja usein, jos yhdessä ollaan ottamassa ilta päättyy riitaan. Itsessänikin tietty syytä riitoihin, kun humalassa kärkkäämpi sanoissaan. Tätä päivää en kyllä uskonut koittavan...että se jonka pitäisi rakastaa ja pitää huolta tyrkkää katuun. Toivon neuvoja jatkon kannalta, kuinka hoitaa tilanne? Onko onnellisia loppuja? Meillä on vuosi sitten ostettu omakotitalo ja kaikki oli ihanasti...ennen tätä...olen tyrmistynyt...voiko tästä selvitä? En pysty edes ajattelemaan eroa, mutta pelkään, etten pysty asiaa "unohtamaankaan"...
voi tätä ihanuutta.
eva..
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808