Sinkkujen aamurutiinit -gallup

kyzelijä

1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?

43

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaztaaja

      "1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?"

      Nousen heti kun kello soi


      "2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?"

      Syön, luen lehteä, masturboin, käyn suihkussa, puen, lähden


      "3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?"

      Normi 1 h jos tarvis 0,5 h


      "4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?"

      Ei


      "5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?"

      Usein muroja


      "6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?"

      Syön, käyn suihkussa, harjaan hampaat... kumpaa se sitten on


      "7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?"

      Mukavia

    • overseer

      1. Herään heti kun kello soi 05:00.

      2. Juon lasillisen vettä ja tuoremehua. Aamulenkille 30 min. Suihkuun ja aamupalalle. Lähden töihin kuuden jälkeen tai viimeistään klo 6:30.

      3. Puolessa tunnissa.

      4. Ei tule kiire.

      5. Hedelmiä, mustikkakeittoa tai puuroa.

      6. Hetken kestää täräyttää ruismoottori käyntiin ennen aamulenkkiä.

      7. Joskus on huonoja aamuja ja toisinaan hyviä aamuja. Viikonloppuisin on mukavaa vaan köllötellä sängyllä.

    • Hiki virtaa

      Kyllä sullekin tekisi hyvää, kun kolmekin leikki-ikäistä ja vauva olisi sulla
      puettavana kurahousuihin ja juuri kun olisit pukenut, niin kaikilla neljällä olisi paskat vaipassa.
      Eiköhän siinä se aamujärjestys ihan oikeasti muodostuisi, luulisin.
      Kun vielä imetät siinä samalla, niin se oma kahvikuppi ihmeesti unohtuu.
      Ja lisäksi ukko lähti lähipubiin ja tulee yöllä ja heittää teidät kaikki lumikinokseen, niin kyllä siinä tietty järjestys pitää olla. Yes...

      • aikuinen nainen

        "Hiki virtaa", kai sua pitäisi sääliä, mutta kuulostat liian omahyväiseltä ja katkeralta. Pirulliselta ämmältä josta on mukava esittää muita ylempänä olevaa. Itsehän sinä olet lapsesi hankkinut ja itsehän sinä päätät elätkö miehesi kanssa yhdessä vai et. Aikuistu!


    • soita turvakotiin

      Vittu mikä elämä sulla.....

    • Eewulin haamu

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      - Ennen koiraa yritin nukkua mahdollisimman pitkään, kun koira tuli talouteeni, herään vapaapäivinäkin aamulla 7-8 aikoihin

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      - herään, annan koiralle ruuan, puen päälleni,lähden koiran kanssa ulos ja sen jälkeen laitan itseni, jos siis jonnekki olen menossa.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      - 5minuutissa

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      - Ei, koska herään ajoissa

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      - Ruisleipää juustolla, kinkulla ja kurkulla sekä teetä

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      - En korkeintaan hiukset suoristan ja sipaisen aurinkopuuteria kasvoille, siinä ei kauaa nokka tuhise.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      - Koiran kanssa ne ovat oikein mukavia :)

      • Suihkuun siitä

        Hyi, etkö peseydy ollenkaan?


      • Älyn haamu
        Suihkuun siitä kirjoitti:

        Hyi, etkö peseydy ollenkaan?

        Lappalaiset ei sellaista harrasta kuin kerran vuodessa.


      • Eewulin haamu
        Suihkuun siitä kirjoitti:

        Hyi, etkö peseydy ollenkaan?

        Ääliöt, peseydyn iltaisin ja joka ilta.

        Ja kylläpä tet jaksatta pikkujuttuihin kiinnittää huomiota, ei kaikkea muista kirjottaa.
        On teillä köyhä elämä ku minun kimppuun käytte aina..


      • Eewulin haamu
        Älyn haamu kirjoitti:

        Lappalaiset ei sellaista harrasta kuin kerran vuodessa.

        Noh alottakaa nyt sitte taas lapselliset topikkinne minusta kun ottaa postaukseni niin helvetisti päähän.


      • Älyn haamu
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Ääliöt, peseydyn iltaisin ja joka ilta.

        Ja kylläpä tet jaksatta pikkujuttuihin kiinnittää huomiota, ei kaikkea muista kirjottaa.
        On teillä köyhä elämä ku minun kimppuun käytte aina..

        Älä nyt pienestä kiusoittelusta suutu :-) Mähän pidän susta.


      • Eewulin haamu
        Älyn haamu kirjoitti:

        Älä nyt pienestä kiusoittelusta suutu :-) Mähän pidän susta.

        Pienestä?? Helvetti sehän on jatkuvaa ja joka päivästä!


      • Älyn haamu :-)
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Pienestä?? Helvetti sehän on jatkuvaa ja joka päivästä!

        Älä liioittele kullanmuru xxx :-) Ja hyvässä hengessähän me..... :-)


      • Eewulin haamu
        Älyn haamu :-) kirjoitti:

        Älä liioittele kullanmuru xxx :-) Ja hyvässä hengessähän me..... :-)

        JOO, hyvässä hengessä.. Khyllä khyllä, sen tet ossaatta..


      • Älyn kirous
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Ääliöt, peseydyn iltaisin ja joka ilta.

        Ja kylläpä tet jaksatta pikkujuttuihin kiinnittää huomiota, ei kaikkea muista kirjottaa.
        On teillä köyhä elämä ku minun kimppuun käytte aina..

        Hyi hitto, yöllä ihminen hikoilee ja sä lähdet aina hikisenä päivääsi viettämään, etkä ole oikeastaan puhdas muuta kuin nukkuessasi ja silloinkin hikoilet ja kuolaat niin että aamulla oot taas paskanen.

        Kyllä ne lappalaiset on sontasia. Hyi.


      • Älyn ´haamu
        Älyn kirous kirjoitti:

        Hyi hitto, yöllä ihminen hikoilee ja sä lähdet aina hikisenä päivääsi viettämään, etkä ole oikeastaan puhdas muuta kuin nukkuessasi ja silloinkin hikoilet ja kuolaat niin että aamulla oot taas paskanen.

        Kyllä ne lappalaiset on sontasia. Hyi.

        Kyllä mäkin suosittelisin Eewulille suihkuttelua aamuisin vaikka hiukset (ja pimppikarvat) ovatkin sitten hetken aikaa märkinä.


    • Älyn haamu

      1. Herätyskello soi jo klo 11 mutta ylös pääsen useimmiten vasta puoliltapäivin.

      2. Heti herättyäni juon kupin kahvia jonka jälkeen syön lounaan melkein heti.

      3. Silloin kun kävin vielä töissä jätin kahvin väliin ja söin vain pari voileipää. Lisäksi kävin suihkussa ja syömiseen ja peseytymiseen parranajoon meni yhteensä sellainen puoli tuntia. Puolessa tunnissa heräämisestä olin lähtövalmis.

      4. Ei.

      5. Aamupalaa en nauti kun herään lounasaikaan.

      6. No verrattain pitkään.

      7. Aikaisin heräämistä vihaan yli kaiken.

    • 1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      - Kyllä mä yleensä siirrän kellon suosiolla viel vartilla eteenpäin ja sitten nousen ylös.
      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      - tietokone päälle, kahvi tippumaan, tytöille aamupalat, kahvi mukiin, tupakalle, koneelle, päivä vaatteeet päälle, hampaitten ja hiusten harjaus ja ulos. --> arkisin, viikonloppusin sit vähän poikkeeva
      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      - ihan vaikka 5min riittää
      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      - Ei varsinaisesti, mut aina mä niin kuvittelen
      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      -kahvia
      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      - En laittaudu ollenkaa. Sen verran et hampaat ja hiukset harjaan ja vedän vaatteet päälle
      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      - Parhaat hetket on aamulla

    • 1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      - herätys 6.40, pyrin nousemaan sängystä seitsämältä. Mutta turhan usein hätkähdän ylös 7.20. Viikonloppuisin heräilen puolenpäivän pintaan.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      - kuselle -> hiusten harjaus -> hampaiden pesu -> vaatteet -> duuniin. Suihkussa käyn iltaisin.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      - 10 min

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      - tulee

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      - duunissa kahvipaussilla 9.30 jugurtti.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      - se 10 min

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      - inhottavia. Yöduuni sopeis parhaiten.

    • :)

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      Riippuu päivästä. Jos on töitä, niin nousen heti, mutta vapaapäivinä saatan jäädä makoilemeen jopa tunniksi :D

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      Nousen, käyn vessassa, syön aamiaisen, käyn suihkussa, meikkaan ja puen.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      Jos jätän suihkun pois, niin ehkä ½ -1 h.

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      Jos on aikainen aamu, niin lähes joka kerta tulee kiire, vaikka olisinkin ajoissa valmis :O Jään vaan hengailee kotiin, ja yhtäkkii kello onkin jo liikaa :D

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      Riippuu mielialasta, mutta kahvi tai tee on aina pakollinen.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      Jos lähden käymään salilla, niin en laittaudu, mutta muuten kyllä :)

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      Kiireettömät aamut on ihanii, mutta aikaiset aamut ei oo mun juttu :)

    • Kemistitutkija

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?

      Kello herättäisi puoli kuusi aamulla mutta herään aina ennen kelloa.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?

      Nousen ylös, puen ja meneksin töihin.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?

      5 minuuttia. On koettu muutamat kerrat juoppukuskina ollessa.

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?

      Ei.

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?

      Skippaan aamupalan yleensä koska ei ole nälkä. Joskus juon lasin, pari mehua tai maitoa.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?

      Ylös, vaatteet ylle ja ulos.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?

      Eivät oikein kumpaakaan - ne nyt vain ovat.

      • Älyn haamu

        Sä oot sitten vähän kuin Eewuli kun et hygieniasta perusta.


    • jackaroo

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      - Olen aamu ihminen, mutta joskus se unirytmi vain venyy niin että sitä tulee nukuttua jonnekin 10-11 saakka. Nykyään minulla on kello soimassa 8.30 ja lähes aina nousen heti ylös kun se soi, joskus laitan sen kiinni ja jatkan uniani jonnekin 9-10 saakka.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      - Eipä minulla ole mitenkään paljoa asioita aamulla tehtävänä, joten ei niiden järjestykselläkään ole oikeastaan mitään väliä. Käyn vessassa, teen aamupalaa ja pesen hampaat. Siinäpä se minun aamurutiinini ovat. Sängyn petaan jos jaksan/muistan.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      - Melko nopeasti, riippuu siitä pitääkö käydä suihkussa ja tehdä ruokaa ennen lähtöä. Alle 10min jos on todella kiire, alle 30min jos ei ole kiire.

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      - En käy töissä, joten ei tule. Joskus on ollut jotain menoa aamuisin, ja ihan rauhassa minä olen tuolloinkin aamuni viettänyt, kello on vain ollut vähän normaalia aikaisemmin soimassa.

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      - Aiemmin tuli syötyä puuroa, jogurttia ja leipää. Nykyisin vain munakasta ja mehua.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      - Eipä tuohon laittautumiseen kauaa mene. Käyn suihkussa aamuisin jos on johonkin tärkeää menoa, joten kyllä siihen jokunen minuutti menee.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      - Aamut ovat ihan mukavia jos on jotain järkevää tekemistä. Jos ei ole mitään tekemistä, niin sitten ne voivat olla melko pitkiä ja jopa masentavia. Onneksi nyt on ollut tekemistä, niin on jaksanut paremmin nousta ylöskin kuin aiemmin.

    • dfhgdfhg

      1 mahd pitkään
      2 aamupuuro/leipä banaani, tupakki, vaatteet päälle, hampaiden pesu tukka vedellä suoraksi. Käyn töissä aamupaskalla.
      3 min 15 min
      4 Yleensä on kiire
      5 puuroa tai leipää tai maitorahka banaani
      6 vähän aikaa pitää heräillä ja että jaksaa laittaa

    • kyzelijä

      Tässä omat vastaukseni..

      1. Yleensä herään heti kellon soidessa. En tykkää jos aamulla tulee kiire, ja jos painelen torkkua kiire tulee.
      2. No nousen sängystä, pesen yleensä joka aamu hiukset jos olen lähdössä johonkin kämpän ulkopuolelle, meikkaan ja laitan hiuksia, puen, syön aamupalan, pakkaan tarvittavat kamat mukaan ja lähden.
      3. Riippuu vähän mihin on menossa. Jos ei oo mitään sen kummempaa menoa, ja voi lähteä seinästä revästynä liikenteeseen niin hyvinkin nopeasti. Jos olen vaikka töihin tai kouluun menossa niin about tunnin ennen lähtöä herään.
      4. Joskus tulee.
      5. Yleensä leipää ja siihen lisukkeet ja maitoa, joskus puuroa, marjoja, hedelmän ym. Aikaisin aamulla ruoka ei maistu niin hyvin, mutta jos heräilen myöhemmin niin syön monipuolisemman aamupalan.
      6. No en ponkaise suoraan, ellen sitten ole jossain mökillä tms. paikassa, jolloin ei jaksa ulkonäöstä välittaa. Hiukset mun on melkeen joka aamu pestävä. Mua ahistaa muuten koko päivä niiden likaisuus. Jonkunlaisen meikin yleensä myös teen.
      7. Aamut on ihan mukavia hetkiä. Varsinkin nää kevät ja kesäaamut kun on jo niin valosaa ja herääminen ei tee niin tiukkaa.

      Huomenna ois jo seitsemältä herääminen.. Täytyykin mennä nukkumaan.

    • parrattomuus out?

      Onko kaikki äijät jotain sänkileukoja kun kukaan ei aja partaa aamulla?

      • Riittää kun ajaa parran pari kertaa kuussa. Olis kyllä tosi hienoa, jos parta kasvais.


      • overseer

        Parta ajetaan illalla, ei aamulla.


      • vaztaaja

        Aamulla ajan. Tämä höyläys tapahtuma sijoittuu ajallisesti aamupaskan ja suihkun välimaastoon.


      • ggr5y

        Joka päivä pitää ajaa, joskus vielä kotiin tultua toistamiseen, jos on menossa ihmisten ilmoille, koska päivän aikana tunkee uutta kasvua sen verran, että se näkyy.


    • violet.

      1. herään silloin kun pakko tai jaksan
      2. kahvi ja hesari, (aamulenkki,) suihku, pukeutuminen ja laittautuminen
      3. 15-20min jos olen nukkunut pommiin
      4. aina jos olen menossa johonkin. en pysty lähtemään tarpeeksi ajoissa kotoa ja yleensä joudun juoksemaan pysäkille ja jopa parkkipaikalle
      5. maitokahvia ja hedelmän. jos käyn juoksemassa tai olen nälkäinen niin lisäksi puuroa, näkkileipää, banaani tms. nopeaa
      6. riippuu
      7. riippuu

    • Free Fanny

      Ihan hauska kysely. Tällaiset koukuttavat pysymään palstalla :-)

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?

      Torkutan. Inhoan aikaisia herätyksiä, joten olen säätänyt herätyksen sen verran aikaiseen, että saan elpyä pikkuhiljaa.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?

      Pissa, suihku, hampaat, naama kuntoon, vaatteet päälle, koiran kanssa ulos, läppäri ja kamat kassiin, koiralle ruoka, itse ovesta ulos.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?

      13 minuuttia on varattu itseni laittamiseen.

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?

      Ei kun kaikki on minuuttiaikataulutettu. Ongelmia tulee silloin, jos koiralla on esimerkiksi vatsa kovalla :-)

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?

      En syö aamupalaa. Aloitan työpäivän 2-3 isolla kahvikupillisella. (Ei kannata saarnata aamupalan terveellisyydestä, olen itse valinnut sen että nukun mieluummin nekin minuutit mitkä siihen menisi.)

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?

      Eikös se tuossa edellä käynyt ilmi? Hiusten kuivaus ja vähän puuteria, ripsaria ja huulikiiltoa.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?

      Inhoan aamuja, olen iltaihminen.

    • m-olento

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?

      Pakko nousta kelloradion ääneen, herätysajassa ei ole torkkuvaraa. Harvoin herään ennen puoli ysiä. Lyhyt työmatka ja myöhäiseksi liukuva työaika.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?

      WC, suihku hiusten pesulla (joka päivä, tahmaantuu niin nopeasti), parranajo. Aamupala. Mahdollisesti vilkaisen syödessä nettiä. Puhtaiden vaatteiden etsintää. Tarvittaessa paidan silitys. Hampaiden pesu.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?

      30 min jos jätän netin väliin, muuten kolmisen varttia.

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?

      Liian usein.

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?

      Mikrolla puuroa tai jugurttia ja mysliä. Tuoremehua.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?

      Pelkästään kylppärirutiineista harvemmin selviytyy alle 20 minuutin.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?

      Välttämätön paha etenkin talvisaikaan, valoisaan vuodenaikaan menettelee.

    • minämies

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?

      - Herään kun kello soi, otan kännykän ja selaan sillä uutisia välillä uudelleen nukahtaen. Pakkoliikemaisesti lyön jostain syystä kännyllä nenäni varteen ja herään näin uudelleen.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?

      - Kun pääsen sängystä ylös, laitan kylppärin radion päälle, heitän kalsarit pyykkikoriin, menen heittämään kepillisen, sitten suihkuun, sitten ajan parran, laitan puuroveden kiehumaan ja kahvin tippumaan, käyn vaa'alla, laitan kalsarit ja sukat jalkaan, laitan aamiaisen loppuun ja syön sen samalla läppäristä uutisia lukien, sitten laitan hiukset, pukeudun, pesen hampaat ja lähden bussipysäkille

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?

      - Tarvittaessa 5-10 min

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?

      - Joskus

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?

      - Pikapuuro, kuppi kahvia, lasi mehua, activia jukurtti, vitamiini-, sinkki- ja magnesium pillerit

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?

      - Aamutoimiin menee 1-1,5 tuntia aikaa

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?

      - Jos väsyttää kovin, niin inhottavia. Jos sai nukkua tarpeeksi, niin mahtavia, etenkin viikonloppuisin jos aurinko paistaa.

    • (nainen)

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      - Nukun lähes joka aamu pommiin. Herätyskellot soi unessani, mutta en herää niihin.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      - Laitan kahvin tippumaan, meen sillä välin savuille, sitten juon kahvia ja käyn uusiks tupakilla, meen suihkuun(ainakin osittain), juon kahvia, puen, pesen hampaat ja lähden.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      - 15-20 min.

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      - Aina tulee.

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      - En mitään. Juon 2-3 kuppia kahvia.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      - En laittaudu, hampaat ainoastaan harjaan suihkussa käynnin lisäksi.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      - Inhottavia!

    • "1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?"
      Heti herään kun kello soi, siis jos olen laittanut soimaan yleensä kyllä herään vaistonvaraisesti hieman aiemmin.

      "2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?"
      Keitän kahvit ja teen aamupalan, jos töissä samalla eväät. Vaatteet päälle. Sitten eikun menoksi, mitä sitten tekeekään.

      "3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?"
      Puoli tuntia, syömisten kaikkinensa kanssa.

      "4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?"
      Ei.

      "5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?"
      Kahvia ja ruisleipää.

      "6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?"
      Suoraan liikkeelle, syömisen jälkeen.

      "7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?"
      Joskus inhottavia, mut yleensä mukavia.

    • Aamurutiinit

      Jos minun pitää olla arkiaamulla klo 8 töissä, niin kelloradio soi klo 6:15, minkä jälkeen avaan makuuhuoneen ikkunan tuuletusta varten. Yleensä olen jo illalla mitannut veden ja kahvin suodattimeen valmiiksi, joten riittää että sen napsauttaa päälle. Sitten menen kylpyhuoneeseen, jossa ajan joka aamu parran ja käyn joka aamu suihkussa, jotta olisin mahdollisimman puhdas ja virkeä kun olen ihmisten kanssa tekemisessä. Jos kävisin illalla suihkussa, niin minähän olisi jo aamulla uudelleen hikinen ja hiukset näyttäisivät rasvaisilta.

      Suihkun jälkeen petaan sängyn, sillä muutenhan asunto olisi koko päivän epäsiisti. Sitten voinkin keskittyä sanomalehden lukemiseen ja aamu-tv:n katseluun samalla kun juon kahvia ja tuoremehua sekä syön ehkä banaanin ja ruisleipää. Otan lisäksi pari omega3 kapselia. Vaatetuksen olen yleensä päättänyt jo edellisen illan säätiedotuksen perusteella.

      Syömisen jälkeen pesen hampaani sähköhammasharjalla ja valkaisevalla hammastahnalle ja huuhtelen suuni suuvedelle. Koska minulla on aina ollut suhteellisen lyhyet työ- ja opiskelumatkat, niin lähden kotoani noin 7:30, jotta ehdin töihin klo 8:00.

      Eikö kukaan muu kuin minä viitsi pedata vuodetta aamuisin ja käyttää päiväpeitettä?

      • ....................

        Päiväpeitettä käytetään vain kun tulee vieraita kylään.


    • sir_eino

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      - Herään yleensä ennen kelloa.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      - Kahvinkeitin päälle, suihku, hampaiden pesu, aamupala, töihin. Jos menen salille niin sitten menen salille ensin, tulen kotiin ja kahvinkeitin päälle... No, sama lista mutta sitä edeltää salilla käynti.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      - Pystyn poistumaan asunnosta alle viidessä minuutissa. Sitten jää kahvit juomatta ja aamupala syömättä ja tukka sojottaa vähän joka suuntaan. Mut jos pakko on...

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      - Joo. Alan yleensä puuhailla kaikkea turhaa ja sitten on jo kiire.

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      - Hedelmiä ja puuroa. Sit rahkaa tai raejuustoa. Yleensä jos syön rahkaa niin sotken ne puurohiutaleet sekaan. Ja tietysti kahvia. Joskus syön kananmunia mutta aika vähän, olen enemmän lakto kun ovovege tällä hetkellä.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      - No laitan yleensä tukan. Vaikka olen vähän rock niin yleensä en jaksa arkena sählätä silmänrajausten kanssa.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      - Ihan jees.

      Aamurutiinini eivät ole muuten muuttuneet seurustelun myötä mihinkään paitsi nykyään saatan vongata aamulla seksiä.

    • en oo sinkku,mut täs mun vastaukset
      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?riippuu aamusta,joskus torkutan muutaman minuutin,josks noiusen heti ylös.
      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?eka juoksen vessaan,sit vaatteet päälle..kahvin laitan tippuu jonka oon ladannu edellisenä iltana.. tässä välissä kun kahvi tippuu päästän koiran tarpeilleen,ja poltan tupakan samalla..
      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?n.tunnissa kerkee hyvin,mut tarvittaessa saan itteni valmiiks jopa vartissa..
      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?joskus,ei yleensä
      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      6.yleensä en juo kun kahvit,mut joskus muroja,leipää,tölkkimehukeiton jne. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?en sen kummemin laittaudu,hampaiden pesu,kasvojen pesu jne.
      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?viikolla inhoittavia,kun joutuu herää viikol aikasin -_- mut v loppusin ihania,kun saa nukkua niin pitkään,kuin haluaa

    • surunveri

      1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?
      Kello ei soi koskaan, silloin kun viimeks piti herätä niin pyrin nousemaan heti, mutta välillä meni torkuttamiseks, joskus myöhästyikin.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?
      Yleensä käyn suihkussa, keitän kahvit, en syö aamupalaa, menen tupakille, petaan sängyn, tuun koneelle. Sit jossain vaihees tulee nälkä nini syön jotain, esim müsliä.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?
      En tiedä :D

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?
      Varmaan noi aiemmat kohdat vastas jo tähän :D

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?
      ^^

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?
      En laittaudu koskaan mitenkään.

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?
      Mukavia

    • 1. Nukutko aamulla aina mahdollisimman pitkään ja torkutatko niin pitkään kuin mahdollista vai ponkaisetko heti ylös kun kello soi?

      -Nousen heti kun kello soi. Mielestäni reipas aamuherääminen on tärkeä osatekijä kunnollisen ja suoraselkäisen miehen imagossa.

      2.Missä järjestyksessä teet asioita aamulla ja mitä yleensäkin teet?

      -Keitän kahvia mikäli äitini ei ole vielä keittänyt, syön aamupalaa kahvin tippuessa, menen sen jälkeen tietokoneelle ja nautin kahvia samalla kun luen palstan uusia viestejä. Sen jälkeen ajan partani ja pesen hampaat.

      3. Kuinka lyhyellä varoitusajalla saat itsesi valmiiksi aamulla?

      -Varmaankin noin 30 minuuttia

      4.Tuleeko sinulla kiire aamuisin?

      -Ei oikeastaan koskaan

      5. Mitä syöt yleensä aamupalalla?

      -Yleensä mysliä maidon kanssa, tai vaihtoehtoisesti kaura- tai ruispuuroa.

      6. Laittaudutko aamulla pitkään vai ponkaisetko suoraan sängystä liikkeelle?

      -Parranajoon, hampaidenpesuun ja vaatteiden laittamiseen menee ehkä noin 10 minuuttia yhteensä

      7. Onko aamut sinusta mukavia vai inhottavia hetkiä päivässä?

      -Ihan mukavia. Toki olisihan ne mukavempia, mikäli saisin herätä neitsyen teininaisen vierestä. Tai oikeastaan teininaisen vierestä, joka oli vielä edellisenä iltana neitsyt mutta nyt hänen sisällään lilluisi yhden miehen mällit, nimittäin minun.

    • 1.riippuu päivästä koska teen 2-vuorotyötä. Jos menen aamuvuoroon herään 5:00 aamulla ja yritän ponkaista ylös heti,kun kello soi.. jos menen iltavuoroon nukun pitempään. vapaapäivänä nukun niin pitkään,kun nukuttaa.
      2: Keitän kahvit ja teen aamupalan puhdistan naaman ja meikkaan. Käyn netissä jos ehdin.
      3: riippuu fiiliksestä olenko väsynyt vai virkeä..
      4: jos nukun 6:00 asti tulee kiire koska kävelen töihin.. Sen takia pyrin heräämään 5.00 että ei tulisi liian kiire..
      5: kahvia ja puuroa
      6: yritän laittautua jos ehdin mutta kyllä olen usein töissä ilman meikkiä..
      7: riippuu aamusta jos on nukkunut huonosti ja vähän silloin tekisi mieli jäädä kotiin nukkumaan. Mutta jos on nukkunut hyvin silloin on mukava lähteä töihin..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe