Sattumalta luin suom24:n ateismi palstaa vaikka en ateisti olekaan ja törmäsin tällaiseen lausahdukseen:
"Uskovaisten kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa."
Ja ajattelin että tuo sopii täydellisesti yrityksiin täällä keskustella narsistin kanssa, eli
Naristin kanssa keskustelu on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.
Ihan just tuollaista se tuntuu olevan.
Perjantai tai 13. päivä
48
126
Vastaukset
- M.B.
Heheh.. mun ja exän ja sähköpostisodista suoraan, laitoin sille tuon..
Moi taas, telsu kutsuu..
*Enkä lue kirjaa*- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Mitä ihmettä sä puuhaat?
Hä, mää vai?? Välttelen lukemista ja piipahtelen palstalla aina välillä.. mutta oikeasti olen laittanut noin exälle joskus..
Anteeksi.. :/
Katson stagea ja madventureskokkeja.. noin muuten.. illalla.. M.B. kirjoitti:
Hä, mää vai?? Välttelen lukemista ja piipahtelen palstalla aina välillä.. mutta oikeasti olen laittanut noin exälle joskus..
Anteeksi.. :/
Katson stagea ja madventureskokkeja.. noin muuten.. illalla..Huh. Luulin jo että esiinnyt jossain julkkisohjelmassa kertomassa kaikkien meidän toilailusta. Kettu sanoi että... : )
Siinä tapauksessa, jos juttu pitää paikkansa, olisi syytä harjoitella taitojaan.
*Nostelee hihojaan verrytellen käpäliään ja kaivelee shakkinappuloita laatikostaan*- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Huh. Luulin jo että esiinnyt jossain julkkisohjelmassa kertomassa kaikkien meidän toilailusta. Kettu sanoi että... : )
Siinä tapauksessa, jos juttu pitää paikkansa, olisi syytä harjoitella taitojaan.
*Nostelee hihojaan verrytellen käpäliään ja kaivelee shakkinappuloita laatikostaan*No mulla ei varmaan ollu sanaa "uskovaisten" siinä s.postipätkässä..
*käärii hihoja* Mutta anna tulla vaan, mää siirrän nappulat ihan mihin ruutuun vaan.. Ja osaan ennenkaikkea hävitä kaikki pelit.. M.B. kirjoitti:
No mulla ei varmaan ollu sanaa "uskovaisten" siinä s.postipätkässä..
*käärii hihoja* Mutta anna tulla vaan, mää siirrän nappulat ihan mihin ruutuun vaan.. Ja osaan ennenkaikkea hävitä kaikki pelit..*ei pelaa shakkia, mutta seurapelit ovat hauskoja*
Ensimmäinen kysymys Alias-pelistä:
"mitä yhtäläisyyttä on pululla ja uskovaisella?"- M.B.
elisakettu kirjoitti:
*ei pelaa shakkia, mutta seurapelit ovat hauskoja*
Ensimmäinen kysymys Alias-pelistä:
"mitä yhtäläisyyttä on pululla ja uskovaisella?"Hehe .. nokkiminen.. köö?? Tai sit se.. pään nylkytysliike.. :DDDD
- M.B.
M.B. kirjoitti:
Hehe .. nokkiminen.. köö?? Tai sit se.. pään nylkytysliike.. :DDDD
M.B. kirjoitti:
Kiitos Alangosta. Nam.
- Kumpikaan ei tunnusta pelaavansa pelejä. -
http://youtu.be/xZqpjRqTf-E- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Kiitos Alangosta. Nam.
- Kumpikaan ei tunnusta pelaavansa pelejä. -
http://youtu.be/xZqpjRqTf-EJoskus, en nyt.. Yleensä korttia :) en pokeria..
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=288801
Katopa tuo, iiiiiiiiiihana.. siis, i-ha-na.. tosi söpö tuo eka.. siis niin herttainen.. - M.B.
M.B. kirjoitti:
Joskus, en nyt.. Yleensä korttia :) en pokeria..
Katopa tuo, iiiiiiiiiihana.. siis, i-ha-na.. tosi söpö tuo eka.. siis niin herttainen..Tosi harvoin siis katson telkkaria.. nyt on buumi.. syystä.. välttelysyystä :/
M.B. kirjoitti:
Joskus, en nyt.. Yleensä korttia :) en pokeria..
Katopa tuo, iiiiiiiiiihana.. siis, i-ha-na.. tosi söpö tuo eka.. siis niin herttainen..i h a n a . Niin sanotusti...
Mutta ei ollut meetwurstia tarjolla. Mites kalavaihtoehto?
*nuoleskelee kettu huuliansa*- M.B.
elisakettu kirjoitti:
i h a n a . Niin sanotusti...
Mutta ei ollut meetwurstia tarjolla. Mites kalavaihtoehto?
*nuoleskelee kettu huuliansa*Emmä tiiä, pitää katsoa heti perään seuraava jakso.. Ihastun aina välillä johonkin .. nyt tuohon matildan tyyliin sanoa "Wuuhuu" :DD
*pitää sovittaa omaan käyttöön joku vuhuu* M.B. kirjoitti:
Tosi harvoin siis katson telkkaria.. nyt on buumi.. syystä.. välttelysyystä :/
:/
http://youtu.be/vfrQYi5AShI
Hengessä. *Tarjoo teemukin*- M.B.
elisakettu kirjoitti:
:/
http://youtu.be/vfrQYi5AShI
Hengessä. *Tarjoo teemukin*Ah, teetä :)
Aki Sirkesalo ja 13.perjantai sopii hyvin yhteen :DD (sillä psykopaattihuumorilla)
*haleja* - M.B.
M.B. kirjoitti:
Ah, teetä :)
Aki Sirkesalo ja 13.perjantai sopii hyvin yhteen :DD (sillä psykopaattihuumorilla)
*haleja*Tuo Matilda on niiiiin herttanen :DD
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=288819
*wuhuu* M.B. kirjoitti:
Ah, teetä :)
*haleja**tarjoo suklaakeksejä kanssa. Otatsä metukkasmörgåsarin?*
Helekutin psyko ;DD
Kiva kun jollain muullakin on hieman kyseenalainen musta huumorintaju :)- M.B.
elisakettu kirjoitti:
*tarjoo suklaakeksejä kanssa. Otatsä metukkasmörgåsarin?*
Helekutin psyko ;DD
Kiva kun jollain muullakin on hieman kyseenalainen musta huumorintaju :)Joo, metukkasmörgåsit menee hyvin teen kanssa :)
Mmm.. mun huumorintaju on ihan tol-ku-ton, siitä ei ole selvillä kukaan edes minä itse =DD Mutta tuo "wuhuu"-vei mun syrämmen..
Minusta tuli Matilda-fani =D - M.B.
M.B. kirjoitti:
Joo, metukkasmörgåsit menee hyvin teen kanssa :)
Mmm.. mun huumorintaju on ihan tol-ku-ton, siitä ei ole selvillä kukaan edes minä itse =DD Mutta tuo "wuhuu"-vei mun syrämmen..
Minusta tuli Matilda-fani =DOommä elisakettufanikii.. hyviä leipiä ;)
Tää saattais raahautua laiskan illan päälle tonne hakaan muuhun lammaslaumaan alimmaiseksi, ettei tule vilu.. M.B. kirjoitti:
Joo, metukkasmörgåsit menee hyvin teen kanssa :)
Minusta tuli Matilda-fani =DWuhuu! Hei Mää ! Nuo muuten on hyviä! En ehtiny katsoa kuin pätkää ekasta ja sit toisen siitä Matildasta... :D
Mun pitää merkitä nämä. Katsoa ajalla.
Nauroin ittekseni kun ajattelin jos kutsuisin palstalaisia mun luo syömään?
Arvaas miten siinä kävis?
Ensin kaikki joutuisi jumalottomiin siivoustalkoisiin ja joutuis vielä Itse tekemään sen ateriankin!
Kauniita unia ja komeita pässien kuvia :)- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Wuhuu! Hei Mää ! Nuo muuten on hyviä! En ehtiny katsoa kuin pätkää ekasta ja sit toisen siitä Matildasta... :D
Mun pitää merkitä nämä. Katsoa ajalla.
Nauroin ittekseni kun ajattelin jos kutsuisin palstalaisia mun luo syömään?
Arvaas miten siinä kävis?
Ensin kaikki joutuisi jumalottomiin siivoustalkoisiin ja joutuis vielä Itse tekemään sen ateriankin!
Kauniita unia ja komeita pässien kuvia :)Tykkään talkoohengestä :) Kunhan ette pistä lampaasta rosvopaistia =D
*kohottaa varmuuden vuoksi kuntoaan hyppimällä hyppynarua* M.B. kirjoitti:
Tykkään talkoohengestä :) Kunhan ette pistä lampaasta rosvopaistia =D
*kohottaa varmuuden vuoksi kuntoaan hyppimällä hyppynarua*Erinomaista : )
Takaan, että hyvä kunto on perusedellytys. Tosin se saattaa nousta entisestään talkoissa.
Lammaspaistista en niin välitä minäkään. Lihat ja potut hankin, tehköön joku talkoosopan niistä. Jos olen hyvällä tuulella, saatan tehdä jälkiruuan ja leipoa kaffelle voipullia.- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Erinomaista : )
Takaan, että hyvä kunto on perusedellytys. Tosin se saattaa nousta entisestään talkoissa.
Lammaspaistista en niin välitä minäkään. Lihat ja potut hankin, tehköön joku talkoosopan niistä. Jos olen hyvällä tuulella, saatan tehdä jälkiruuan ja leipoa kaffelle voipullia.Voipullat on ehdottomasti maailman parhaita pullia!!
*vesi noruu pitkin leukavilloja*
Se voisilmän ja sokerin liitto.. NAM.. :) M.B. kirjoitti:
Voipullat on ehdottomasti maailman parhaita pullia!!
*vesi noruu pitkin leukavilloja*
Se voisilmän ja sokerin liitto.. NAM.. :)*lakaisee hutaisten roskat maton alle, pöllii pullat, pötkii pakoon*
Seuraavana päivänä paikkakunnan lehdessä: ' kylän raitilla nähtiin epätavallinen näky, ilmiselvä naistenmies juoksi minkä kintuistaan pääsi, perässään parvi naisia..' ;-Dyxex kirjoitti:
*lakaisee hutaisten roskat maton alle, pöllii pullat, pötkii pakoon*
Seuraavana päivänä paikkakunnan lehdessä: ' kylän raitilla nähtiin epätavallinen näky, ilmiselvä naistenmies juoksi minkä kintuistaan pääsi, perässään parvi naisia..' ;-D;DD
*näpsäyttää naistenmiestä sormille ja laittaa Mään vaivaamaan uutta pullataikinaa*
Laitan teidät kaksi pesemään sitten kaikki ikkunat. Kuka haluaisi putsata viemärit? A voisi tehdä ensi talven varalle polttopuita jotta saadaan grilliin kunnon hiillosta keskitalven makkarapaistotalkoisiin.- M.B.
elisakettu kirjoitti:
;DD
*näpsäyttää naistenmiestä sormille ja laittaa Mään vaivaamaan uutta pullataikinaa*
Laitan teidät kaksi pesemään sitten kaikki ikkunat. Kuka haluaisi putsata viemärit? A voisi tehdä ensi talven varalle polttopuita jotta saadaan grilliin kunnon hiillosta keskitalven makkarapaistotalkoisiin.Oon hyvä molemmissa. Sekä viemärin putsaamisessa, että pullataikinan vaivaamisessa :) Voin tehdä molemmat, toki ensin sen taikinan :DD
- A
elisakettu kirjoitti:
;DD
Laitan teidät kaksi pesemään sitten kaikki ikkunat. Kuka haluaisi putsata viemärit? A voisi tehdä ensi talven varalle polttopuita jotta saadaan grilliin kunnon hiillosta keskitalven makkarapaistotalkoisiin.Voin neuvoa miten niitä hakataan. Joku voisi neuvoa minulle kuinka taikina tehdään.
A kirjoitti:
Voin neuvoa miten niitä hakataan. Joku voisi neuvoa minulle kuinka taikina tehdään.
Uusi työn jako. Mää neuvoo A:lle taikinan teon ja A paistaa pullat. Bää putsaa viemärit. Minä hakkaan kyllä polttopuut, mutta koko muu jengi tulee kaataa koivut ensin. Sitten ei muuta kuin teetä ja sympatiaa sekä nuotiolauluja. Mutta määkivä lääkäri etsii sitten sen sideharsorullan kuononi sitomiseksi. Takaan että kyllä kannattaa.
- d.i.c.e
*Miettii mikä sinä olet...*
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Villi veikkaus-kortti; montako pulua tällä viikolla?
Haha, luin viliveikkauskortti.. :DD
- M.B.
M.B. kirjoitti:
Haha, luin viliveikkauskortti.. :DD
Aloitus EI siis ole multa.. ehkä mun exältä.. =}
Taas mainokset.. on noi ihanii noi lukiolaiset näytskyt.. M.B. kirjoitti:
Aloitus EI siis ole multa.. ehkä mun exältä.. =}
Taas mainokset.. on noi ihanii noi lukiolaiset näytskyt..Osaako exä lasketella? ;-)
- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Osaako exä lasketella? ;-)
Jaa-a.. enpä tiiä.. miksi niin?? Ainakin luikuria, jos ei muuta :D
M.B. kirjoitti:
Jaa-a.. enpä tiiä.. miksi niin?? Ainakin luikuria, jos ei muuta :D
Ei auta menolippu rinteille sitten. Luikurin laskettelijoille on omat sananlaskunsa.
"Mies tulee räkänokasta vaan ei tyhjän naurajasta."
"Kolme kertaa kun valehtelee, niin uskoo itsekin."- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Ei auta menolippu rinteille sitten. Luikurin laskettelijoille on omat sananlaskunsa.
"Mies tulee räkänokasta vaan ei tyhjän naurajasta."
"Kolme kertaa kun valehtelee, niin uskoo itsekin."Tuo tyhjännauraja on ollu meillä sukurasitteena.. ainakin mummon siskolla.. Se kärsi siitä, iloisena.. kun mamma oli tuipeanhullu ja tiukka..
ja valehtelusta: Ei sekään, että uskoisi itse omiin valheisiinsa, vaan se, että saa muut luulemaan olevansa oikeassa. :Sopii palstalle erinomaisesti.. en muista mistä.. :) M.B. kirjoitti:
Tuo tyhjännauraja on ollu meillä sukurasitteena.. ainakin mummon siskolla.. Se kärsi siitä, iloisena.. kun mamma oli tuipeanhullu ja tiukka..
ja valehtelusta: Ei sekään, että uskoisi itse omiin valheisiinsa, vaan se, että saa muut luulemaan olevansa oikeassa. :Sopii palstalle erinomaisesti.. en muista mistä.. :)Mietin kun A puhui joskus rytmityksestä. Tarkoitti sillä muuta, mutta...
Millainen keino olisi kirjoittaa rap-sanoja? Sitten toistaa niitä kuin mantraa, tiukassa tilanteessa
http://youtu.be/NnrY0QHW600- vai mitä?
elisakettu kirjoitti:
Mietin kun A puhui joskus rytmityksestä. Tarkoitti sillä muuta, mutta...
Millainen keino olisi kirjoittaa rap-sanoja? Sitten toistaa niitä kuin mantraa, tiukassa tilanteessa
http://youtu.be/NnrY0QHW600"Ja väittää voittaneensa" vielä puuttuu muuten tässäkin ketjussa lienee toteutunut aloituksessa ollut "kaava". :)
vai mitä? kirjoitti:
"Ja väittää voittaneensa" vielä puuttuu muuten tässäkin ketjussa lienee toteutunut aloituksessa ollut "kaava". :)
Väännäpä rautalangasta tyhmälle kettuparalle missä tässä kaava näkyy, kun ei ymmärrä?
Tässä on viestinyt tähän mennessä enimmäkseen kaksi kirjoittajaa parin muun vilahtaessa. Kumpi tai kuka tässä vaikuttaa olevan pulu? Kuka voitti? Kuka paskoi pöydälle kaadettuaan kaikki nappulat? Onko se pulu "vai mitä?" edellisellä kommentillaan?- M.B.
elisakettu kirjoitti:
Mietin kun A puhui joskus rytmityksestä. Tarkoitti sillä muuta, mutta...
http://youtu.be/NnrY0QHW600http://www.youtube.com/watch?v=MOiWk-FxTt8&feature=related
Suomireggaeta keinuvalla rytmillä :)
Jaa, mikäs kaava aloituksessa oli joka toteutui?? - M.B.
elisakettu kirjoitti:
Väännäpä rautalangasta tyhmälle kettuparalle missä tässä kaava näkyy, kun ei ymmärrä?
Tässä on viestinyt tähän mennessä enimmäkseen kaksi kirjoittajaa parin muun vilahtaessa. Kumpi tai kuka tässä vaikuttaa olevan pulu? Kuka voitti? Kuka paskoi pöydälle kaadettuaan kaikki nappulat? Onko se pulu "vai mitä?" edellisellä kommentillaan?:DD Samoihin aikoihin hämmästelemässä ja kummastelemassa "kaavoja" :DD
M.B. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=MOiWk-FxTt8&feature=related
Suomireggaeta keinuvalla rytmillä :)
Jaa, mikäs kaava aloituksessa oli joka toteutui??Mää; jos joskus elämässäni järjestän bileet, kutsun sut dj:ski. Löydät aina extrahuiput biisit!
Aah, n a u t i t t a v a tuo edellisesi. Kiitos !
Minä vähän arvelinkin, että muutkin palstalaiset kummastelevat tätä "kaavaa". Mitä v*n kaavaa? En ymmärrä, en.
Jaaha, palstan valovoimaiset naiset on taas olleet vauhdissa ;)
Ap, mistä sulle on noin negatiivinen näkemys muodostunut? :O
Tietämättä mitään kanssakirjoittajista, tuot esiin ajatuksen että täällä vilisee 'narsisteja'. Tule vaan rohkeasti mukaan keskusteluun, sillä haluaisin todella kuulla perusteesi väittämästäsi. :)- d.i.c.e
http://www.youtube.com/watch?v=4z8GK-Ikwbo ;D
Piti käydä taas pöllimässä yhdeltä psykolta biisejä...d.i.c.e ! :DDD
*heittää kivikasan palstalaisille ja satunnaisille harhailijoillekin*
Nyt se on kyllä lopullisesti todistettu. Minun on pakko olla vähintään paksunahkanarsisti. Tai sitten muuten vain psyko. Nauroin tuolle niin että vesi silmistä roiskui. Oliko se pikkuriiviö mielestänne susi - ; ) - vai kettu ? Vai mikä?- d.i.c.e
elisakettu kirjoitti:
d.i.c.e ! :DDD
*heittää kivikasan palstalaisille ja satunnaisille harhailijoillekin*
Nyt se on kyllä lopullisesti todistettu. Minun on pakko olla vähintään paksunahkanarsisti. Tai sitten muuten vain psyko. Nauroin tuolle niin että vesi silmistä roiskui. Oliko se pikkuriiviö mielestänne susi - ; ) - vai kettu ? Vai mikä?Pupu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554