Kukaan ei sanoa, että lyhyet hiukset sopivat naiselle. Naisella kuuluu olla pitkät, vähintään olkapäille ulottuvat hiukset.
Miksi naiset leikkaa lyhyet hiukset?
119
9507
Vastaukset
- ´´´´
Vastaus. Nainen on parturikampaaja, joka haluaa tienistiä tasaisin välein ;D
- KampaajaHKI
Tosi tietävä kommentti,itse olen parturi-kampaaja ja sanon että ei pitkähiuksisilla sitä tienestiä tee ;)...Ja kaikenlisäksi itselläni on pitkät hiukset
- neljänruuhkaaa
Tarkoittanee toinen, että lyhyet hiukset pitää leikata ym usein. Eli juuri siten ettei pitkähiuksisilla tee tienistiä. Väli sillä miten pitkät hiukset kenelläkin on.
- bald is beutiful
Kaljut naiset ovat kauniita. Näkisipä heitä useammin täällä.
http://www.youtube.com/watch?v=z7F4zBe4hDQ&feature=related- --------
Onks jollain joku fetissi kaljuihin naisiin, koska tuntuu, että joku (yksi ja sama?) henkilö linkittelee noita päänajelemisvideoita jatkuvasti tänne. En pahalla kysy, mutta ihmettelen.
- Ehkäpä siksi
että ihmiset ovat erilaisia ja tykkäävät eri asioista. Tuo on vain sun mielipide, ei kaikkien. Pidä sinä sellaista tukkaa, kuin haluat. Mutta anna muiden olla sellaisia, kuin ovat.
- muotitietoinen
lyhyet hiukset naisilla on seksikkäät ja sitä paitsi jokaisella on oma maku ja tyyli !
ei aina tarvitse olla pitkät hiukset ne on vanhanaikaiset !- ................
No muotipelle taas tietää. Tulee aika jolloin lyhyet hiukset ovat muotipellejen mielestä vanhanaikaiset ja silloin taas puolletaan pitkiä hiuksia. Te juoksette trendien perässä, kuin orjat kahleissa. Pitkät hiukset eivät ole vanhanaikaiset, vaan ajattomat. Kaikki muu taas on trendeilyä, joilla on vain se pieni hetkensä.
- Longhair rules
Katsoppa muotitietoinen miten vanhanaikaiset pitkät hiukset on kun joka mallilla ja missillä on pitkät hiukset myös tänä päivänä joten väittämäsi on potaskaa!!
- en pidä kiharoista
Longhair rules kirjoitti:
Katsoppa muotitietoinen miten vanhanaikaiset pitkät hiukset on kun joka mallilla ja missillä on pitkät hiukset myös tänä päivänä joten väittämäsi on potaskaa!!
Kauniisti leikatut lyhyet hiukset ovat naisella todella kauniit. Kyllä pitkät hiukset ovat myös kauniita, jos ovat hyvin hoidetut.
Toisaalta joka toisella on jonkunnäköiset pidennykset, ne ovat aika tylsän näköisiä kuten juuri nyt ehkä misseillä. Nämä stereotyyppiset ns täyteläiset hiukset (lue pidennykset) kiharoilla ovat kyllä tosi tylsän näköiset. Ihan samanlaiset kaikilla.
Miksei kukaan räväytä? - Pööö
................ kirjoitti:
No muotipelle taas tietää. Tulee aika jolloin lyhyet hiukset ovat muotipellejen mielestä vanhanaikaiset ja silloin taas puolletaan pitkiä hiuksia. Te juoksette trendien perässä, kuin orjat kahleissa. Pitkät hiukset eivät ole vanhanaikaiset, vaan ajattomat. Kaikki muu taas on trendeilyä, joilla on vain se pieni hetkensä.
Naurettavaa kirjoittamista sanon vaikka vasta 15v.... Osa kokee lyhyet hiukset enemmän omikseen tai yksinkertaisesti silmää miellyttää lyhyet hiukset. Kyseenalaistan myös et on ihan ok jos miehillä on pitemmät hiukset nii mikä herättää nii kauheeta kohua jos naisella lyhyet. Osa tykkää pitkistä ei siinö nekin on kuniitniin (klasssiset), mut niin on lyhyetkin. Ittellä pepun yli hiukset oon halunnu yli puoltoista vuotta lyhyitä ja vihdoin 31.5. Menossa leikkauttaa. :)
- neputin
Usein varsinkin 40 naiset leikkaa alle leukalinjan olevat hiukset, koska se malli kohottaa kasvoja.
Olen vasta 20, mutta jos vedän hiukseni ylös, näytän paljon paljon nuoremmalta. Ja jos ne on alhaalla näytän ikäseltäni. Siinäpä syy. - pitkähiuksinenBlondi
tuo on ainoastaan suomalaisten päähänpinttymä että vanhemmilla naisilla ei saa olla pitkät hiukset,mites on esimerkiksi ranskassa,melko monella naisella on pitkähköt hiukset ja ei voi sanoa ettei olisi tyyliä,suomalainen pilaa senkin asian ylipainolla,likaisilla hiuksilla ja tyylittömällä pukeutumisella
- jermv
Minä taas olen ymmärtänyt että juuri Ranskassa leikataan hiukset olkapäämittaa lyhyemmäksi viimeistään keski-iän kynnyksellä.
- 279
Mistä tiedät, kun ranskalaisilla naisilla on nykyään burka päällä.
- "Farrah Fawcett"
No ehkäpä siksi, että pitkät hiukset teettävät enemmän työtä kuin lyhyet. Itselläni on pitkät, vaaleat luonnonkiharat hiukset ja kaikenlisäksi erittäin vahvat ja tuuheat. Unelmahiukset? Kenties, mutta luonnonkiharoilla hiuksillani on oma tahto ja luonne ja se sotii joskus ajatuksiani vastaan. Vaikka kuinka haluaisin silotella niitä tai laittaa kiharoita oikeisiin kohtiin, se ei onnistu. Hiukseni tekevät mitä tahtovat. Olen etsinyt hiuksilleni myös oikeita, sopivia tuotteita, mutta aika hankalaa se on. Etsintä jatkuu yhä.
Kun on pitkähiuksinen, haluaisi välillä ne lyhyet hiukset. Ulkonäkö muuttuisi ja olo (pää) tuntuisi kevyemmältä. Peseminen olisi helpompaa ja hiukset kuivuisivat nopeammin. Tosin en ole tällä hetkellä valmis luopumaan pitkistä kutreistani, sillä olen haaveillut niistä aina ja nyt ne minulla on. Olen myös kuullut paljon kommentteja "upeista kiharoistani", joita yleisesti luullaan kampaamossa tehdyiksi kiharoiksi. Olen siis ylpeä hiuksistani, vaikka aina emme olekkaan samalla aallonpituudella.
Naiselle sopii mielestäni niin lyhyet kuin pitkätkin hiukset, myös kalju. Pään muoto vaikuttaa myös sopivaan hiustyyliin. Mutta jokainen tavallaan, eikö? - tuukeatukka
Kuuluuko sit miehellä olla hiukset päässä jos naisilla pitäisi olla pitkät hiukset... huom. kaljut miehet ovat seksikkäitä ja naisilla lyhyeksi leikatut siistit hiukset ovat kauniita
- leleyah
Miksei naisilla saisi olla lyhet hiukset? Ei hiuksen pituus naista tee! (;
- sormikihara
kyllähän se on tosiasia että pitkät kauniit hiukset kiinnittää huomion ja on takuulla naiselliset.Itselläni myös monen kadehtimat pitkät ja vaaleat hiukset ja moni on sanonut että älä ikinä leikkaa noita lyhyiksi-ja olen niistä todella ylpeä ja kiitollinen :)
- luo-muna
Miksi joillain miehillä on pitkät hiukset? Ja koruja, tatskoja ja meikkiä. Homon hommaa sanon minä, vaikka miksi hevariksi itseään väittäisi. KUNNON normaali mies pitää hiukset lyhyinä ja värjäämättöminä, ei käytä mitään kettinkejä eikä vedä eyelineriä silmiään täyteen. YÖKS. EIkä aja karvojaan. Homoa homoa homoa. RYHDISTÄYTYKÄÄ MIEHET JA LAKATKAA TUIJOTTELEMASTA PEILIIN! homot.
- ...............
"Eikä aja karvojaan."
Juurihan sanot, että miehen täytyy pitää hiukset lyhyinä. Sitäpaitsi, mitä muuta se on, kuin saatanan neiteilyä, kun täytyy käydä siistimässä tukkaa. Sehän on kampauksen tekoa.
- 32
Itsellä oli vuosikaudet pitkät. Elin aina siinä uskossa, että naisella kuuluu olla pitkät hiukset, koska muuten ei voi olla naisellinen. Mutta sitten tuli se kyllästyminen. Pitkät alkoivat tuntumaan tylsiltä, vaikka hiukseni oli aina hyvässä kunnossa.
Sitten tuli se parturikerta, kun käskin vetään lyhyeksi. Enkä ole katunut. Koskaan en aio enää kasvattaa pitkiä takaisin. Vaikka nyt joudunkin ravaan leikkauttamassa neljän viiden vkon välein.
Hiuksissa on tyylikäs leikkaus jonka laittamiseen panostan aamuisin. Olen kuullut pelkkiä kehuja. Tuntuu, että oma persoonakin tulee nyt paremmin esiin.
Ja jos joku nainen nyt miettii ettei raaski leikata hiuksiaan miesten saaman huomion takia, niin itse saan ainakin huomattavasti enemmän huomiota nyt kuin aikaisemmin. Ehkä lyhyissä tyylikkäissä hiuksissa on enemmän sitä seksikkyyttä.. ;) - tukkanaama
On ihan sama onko hiukset lyhyet vai pitkät kunhan ne on kauniisti laitetut ja sopivat kantajalleen. piste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nakkeeee
Joillekkin sopii lyhyet.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Morena_Baccarin_by_Gage_Skidmore.jpg
Hän on esimerkiksi mielestäni todella nätti lyhyillä hiuksilla.- tukkaa olla pitää
täysin päinvastaista mieltä, ei sovi sitten yhtään. Aivan liian lyhyiksi kynitty!
- -----
Seksikkäät hiukset malliltaan, mutta väri saisi olla lähempänä omaa luonnollista. Tuo kusenkeltainen ei oikein iske. Tosi kauniit kasvot, joita juuri tuo pituus korostaa hyvin.
- Hamppuako kaipaisit?
Joo näitä näkee, epämääräisiä nauskutukkia, joille on ominaista se, että kun mies on sanonut, et pitkät pitäis olla, niin naiset ne vaan kasvattaa...ja kun ei kasva. Hiukset alkavat niin monella hentohiuksisella suomalaisella olla olkapäästä alkaen ihan kamalat katkeilleet ja kuluneet ja toisilla jopa ennen olkapäätä. Mielelläni ottaisin italialaiset paksut hiukset.
Se vain johtuu siitä hyvästä itsetunnosta, että uskaltaa asettaa kyseenalaiseksi hiustensa ja oman kauneuden: olenko ruma hampputukka, kun ei kasva niin ei kasva, vai ollako oman identiteettinsä ja mielenrauhansa kanssa tasapainossa ja onnellinen myös lyhyillä tyylikkäästi leikatuilla hiuksilla...Jotka näyttävät yllättävän tuuheilta oikein leikattuina.
Eli jos mies ei ole kampaaja ja laita kaupan päälle niitä hiuslisäkkeitä, turha tulla sanomaan ainakaan mulle noin... just yhdestä ahdasmielisestä pääsin.- sama ja
Ja vientiä on paljon enemmän kuin ennen...=D
- Bald headed woman
VAIKKA KALJU - JOS KAIKKI OLISIVAT KALJUJA, SE, JOLLA OLISI KARVOJA, OLISI KUMMAJAINEN! Näin hölmöjä ovat eläimet, joita kutsutaan ihmisiksi.
- ................
No näinhän juuri on käynyt pimppakarvojen kanssa.
- Woiwattunen
Kyllähän jos naisella on kauniit kasvot ja pitkät hiukset niin se on tietenkin naisellisinta ja seksikkäintä (mutta koska olen jo 50v mies niin ymmärrän toki että nuoremmilla maku on yleensä sallivampi),Rita Hayworth,Marilyn Monroe,Elisabeth Taylor muunmuassa ovat naisihanteitani suht pitkine hiuksineen.Tietenkin jos naisen naama on kuin Esa Pakarisella,niin siinä ei hiusten pituudella kaunistuta! :) Ps.Nuorisolle tiedoksi että Esa Pakarinen oli aikanaan parrakas kaljuhko miesnäyttelijä/artisti...(mm Pekka Puupää)..ei varsinainen kaunotar siis :)
- Kuhan viihtyy
omissa hiuksissaan. Kokonaisuushan se ratkaisee, vaikkakin just tällä hetkellä miehenä kallistuisin sille kannalle, että lyhyemmät hiukset naisella viehättää enemmän.
Makuasioita, ja mikä kenellekin sopii. Naiset ovat kauniita, eihän siitä asiasta voi mitenkään edes kiistellä :) - UGH.
Ulkoisesti nainen näyttää huomattavasti kauniimmalta, seksikkäämmältä ja kauniimmalta kun hänellä on pitkät hiukset.
Katsokaa vaikka Rakel Liekkiä, joka oli pitkähiuksisinä paljon kauniimpi ja seksikkäämpi. Lyhyillä hiuksilla yritetään selvästi päästä eroon seksikkäästä imagosta.
http://www.iltalehti.fi/muoti/2011050213595693_st.shtml - paivi.nuutinmaki
Hiukset on vaan hiukset. Jos jonkun elämään tosiaan vaikuttaa niin paljon se millaset hiukset toisella on niin ei voi kun sääliä :) Ulkonäkökeskeiset ihmiset on säälittäviä :D
Jokaisella olkoon sellaiset hiukset kun haluaa. Itsellä on ollut pitkät ja lyhyet ja puolitpitkätkin, ja lyhyet kyllä käy itselle parhaiten :) - Voi elämä
Todella huvittavaa.
Itse pidän lyhythiuksisista naisista jos vain se malli sopii naisen päähän.
Jos naisellisuudesta puhutaan niin se on jotain ihan muuta kuin hiusten pituudesta kiinni... - Woiwattunen
Juu,kyllä nää kersana (n 8-13v) lukemaniTarzanit ja Mustanaamiotkin muokkasi HIMONI vain naisiin pitkillä hiuksilla eli Mustiksen eukko Diana Palmer pitkine mustine hiuksineen ja Tarzanilla Jane pitkine vaaleine hiuksineen,NE VAAN ON NIIN SEXYJÄ NUO PITKÄHIUKSISET KAUNIIT NAISET,PISTE!!! :)
- 11+13=?
Halle Berry bond-tyttönä:
http://www.bondmovies.com/girls/berry.jpg - SexyWithOutLongHair
entäs, jos hiukset ovat naurettavan ohut hiirenhäntä joka ei näytä pitkänä miltään ?! rasvoittuvatkin niin, että pitkänä saisi pitää jatkuvasti " hätäponnaria"... onko se sitten seksikästä ja naisellista ?
- 10+6
Voih, nyt alkoi tehdä mieli leikata lyhyet hiukset :) Itse juuri kasvattanut lyhyistä yli olkapään... mutta voisin jo tästä pitkästä ryhdittömästä tukastai luopua. En ainakaan ole huomannut saavani yhtään sen enempää huomiota pitkähiuksisena kuin mitä tapasin saada lyhyillä hiuksilla.
Jees nyt tukka lähtee :)- Kateus ei kaunista
Ei sinulla hiukset kasva pitkiksi, uhoat vaan ja toivot kateellisena, että nekin joilla oikeasti kasvaa kauniit pitkät hiukset, leikkaisivat samanlaiset äijätukan, kuin sinulla.
Kyllä joillekkin naisille sopii lyhyet hiukset todella hyvin. Lyhyillä hiuksilla saadaan myös kasvonpiirteet ehkä paremmin esille.
Itse kyllä tykkään pitkistä ja lähinnä vain latvoja aina tasottelen. Mutta varsinkin kesällä ymmärrän (joskus jopa kadehdin) naisia, jotka omistavat lyhyet hiukset. :P- 3+5
jooo,sanotaan että 99% samaa mieltä että naisilla nyt pitää vaan olla pitkä hiukset.
Mutta,joskus harvoin sitä löytää poikeuksia kuten alla;
http://www.zimbio.com/pictures/vlYVbv-rLEo/Disney Launch Party Dirty Sexy Money Complete/aa8yEFw0DLJ/Zoe McLellan- mies40+
Löysitpä juuri ihannenaiseni hiukset. Tummat ja lyhyet, niskasta olisivat voineet olla hieman lyhyemmätkin. Tuollaiset lyhyet hiukset todella kääntäisi minun pääni.
- pitkätukkatyttö
Pitkät, hyvinvoivat hiukset ovat kaikkein kauneimmat naisella. Omasta mielestäni lyhyet hiukset sopivat naisille todella harvoin ja suurin osa tuntemistani miehistäkin ovat sitä mieltä, että pitkät hiukset kaunistavat lähes kaikkia naisia. Itse olen pitkähiuksinen ja tiedän, että pitkät hiukset vaativat enemmän hoitoa. Mutta ne vaan ovat paljon kauniimmat, joten vaiva todellakin kannattaa nähdä. Olen aina saanut paljon kehuja hiuksistani enkä ikimaailmassa leikkaa näitä lyhyeksi, kuten kerran tein. Ne olivat hirveät. Makunsa toki kullakin, mutta en itse voi käsittää lyhyitä "mieshiuksia"; eivät ne vaan ole kauniit.
Mielestäni esim. Emma Watson oli paljon kauniimpi pitkätukkaisena. Pitkät, paksut ja hyvinvoivat hiukset ovat naisen kruunu ja kaunistavat ketä tahansa!- alle polkka
se mikä sopii kellekkin riippuu myös paljolti kasvojen muodosta.mulla kapeat,ja pitkähköt kasvot, eikä mulle käynyt yhtään puoliselkään ylettyvä tukka,eikä kyllä olkapäi(lle)den ylikään yltävä.nyt oon ollu jo useemman vuoden sillä meiningillä ett tukka ei olkapäitä pitemmäks kasva.tälläkin hetkellä on mulle todella hyvin käyvästi leikattu tukka,eikä yllä olkapäille edes. ei kaikille käy pitkä piikki suora tukka,eikä kyllä kiharakaan välttämättä. mulle ne ei käyneet ja enemmän olen miehiltä saanut huomiota tällä lyhyemmällä hiustyylillä.oma mieskin on sanonut ett tää käy paljon paremmin kuin pitkä letti,joten kukin tyylillään.paremman näköinen on kantajalleen käyvä hiustyyli,oli sit pitkä tai pätkä tai siltä väliltä.
- lyhyet vai pitkät?
Itselläni on lyhyet hiukset, jotka on leikattu niin ettei niiden laittamiseen mene aikaa. Aina siistin näköiset, jos leikkauttaa. Jos omaisin pitkät hiukset niin kietoisin ne ponnarille aamuisin, koska paksut ja tuuheat hiukset pitkinä vievät aikaa ja vaivaa. Viihdyn näin hyvin.
- saalimies
Tyypillinen parisuhteessa elävä suomalainen nainen. Naisellisuulla ei ole mitään väliä kunhan on käytännölistä ja helppoa. Todella ikävä ilmiö täällä Suomessa. Virossa ja Ruotsissa asiat ovat toisin.
- iituli_r
Itse olen omistanut pitkät blondit hiukset, mutta halusin jonkun radikaalin muutoksen ja leikkasin ne lyhyiksi. Olen pari kertaa kasvattanut hiukset olkapääpituisiksi mutta todennut että lyhyistä pidän enemmän! ;)
Olen saanut paljon kehuja lyhyestä mallistanu, koska siinä on kolmea eri väriäkin tällä hetkellä ;) On sanottu että on hieno ja rock kampaus ja sitähän se on! Lyhyet eivät vaadi paljon laittoa, mut jos haluaa laittaa 5min kauemmin saa kyllä aivan törkeen makeen kampauksen ;) Suosittelen kokeilemaan! - n22v-----
riippuu kasvonpiirteistä. esim. kapea-kasvoisille naisille pitkät paksut hiukset näyttävät usein luonnottomilta, leveäkasvoisille ne sopii paremmin.
V-sarjan Annalle lyhyet hiukset tuovat todella paljon karismaa
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://kdotrunsthis.files.wordpress.com/2009/11/moernabacarrin-v-anna.png?w=334&h=383&imgrefurl=http://kdotrunsthis.wordpress.com/2009/11/&usg=__oXoIythTiYKdtDxsG09xqW1FdIg=&h=383&w=334&sz=435&hl=fi&start=175&zoom=1&tbnid=fx5te76b8Qhc9M:&tbnh=97&tbnw=85&ei=Kw_UTcC5N8jStAbps9TkAg&prev=/search?q=v anna&um=1&hl=fi&biw=614&bih=238&tbm=isch0,4961&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=315&sqi=2&page=19&ndsp=10&ved=1t:429,r:5,s:175&tx=47&ty=41&biw=614&bih=238
myös meg ryanille sopii paremmin lyhyt kuin pitkä tukka.- ...............
Alkuperäisen V-sarjan Diana oli huomattavasti makeempi mimmi. Huomaa pidempi tukka.
http://img.poptower.com/pic-31195/jane-badler.jpg?d=1024
Ja on muuten edelleenkin makeempi, vaikka on lähempänä kuuttakymppiä.
http://1.bp.blogspot.com/_KQoA3GEFcpY/TSNcdSNjd8I/AAAAAAAAXrw/uW3pfKP4QHw/s1600/v anna diana.jpg
- Jos.
Nainen haluaa olla viehättävä ja naisellinen,niin silloin hänellä on hoidetut ja pitkät hiukset. Mutta jos hiuslaatu on ohut ja heikko,niin silloin hiukset on parempi pitää lyhyenä. Mutta pitkien hiusten vetovoimaa ei voita mikään,sehän on tiedetty jo kautta aikojen ja pitkiä hiuksia naisella on ylistetty,niin runoissa kuin lauluissakin.
- ihmetellyt katukuvaa
Hiukset ovat naisen kruunu, siis pitkät hiukset. En ymmärrä tätä Suomalaisten naisten lyhythiuksisuutta, missään muissa kansakunnissa en moista ole nähnyt? Katsokaa naiset meidän naapurimaisamme Ruotsalaisia-, Venäläsiä-, Virolaisia naisia jne...Naiset ovat naisellisia pitkine kauniine hiuksineen, laitettuja, ehostettuja, tyylikkäitä....Mm. naapurimaiden naisten hiukset ovat laitettuja, ettei suoraan sängystä repäisty liikkeelle. Sama koskee naisten hiusvärjäystä; Suomalaisilla naisilla yleensä kalpea iho johtuen pitkästä talvesta ilman auringon tuottamaa päivetystä, hiusväri suurimmilla osilla naisista musta, tumma, kupari tai jotain siitä väliltä. Hei haloo, vitivalkoinen iho, mustat lyhyiksi leikatut hiukset, jotain muuta väripläjäystä jossain kohtaan hiuksia, otsahiuksista ei tietoakaan...? Jotkut näköjään tykkää.....? Muutenkin naiset saisivat ehostaa kasvojaan kun on tarjolla vaikka minkälaisia ehostustuotteita.
Jotenkin päällä myös tatska-buumi....onko kaunista? Jokainen tietenkin saa olla sellainen kun haluaa. Maailmalla ei voi erehtyä kun näkee jo päältä, että siinähän niitä Suomalaisia on. Ei voi kuin ihmetellä....olkaa naiset naisellisia.
- KillerKitty
Kaikille ei sovi pitkät hiukset. Riippuu kasvoista, vartalosta ja pituudesta minkä muotoiset ja pituiset hiukset sopii..
- Kapeakatseista...
...jos ei osaa katsoa ihmistä kokonaisuutena, naisena kaikkinensa.
Joillekin naisille sopii lyhyet hiukset, joillekin pitkät.
Arvostan naisia jotka ovat niin tyylitajuisia että itse oivaltavat, ilman miesten mielipiteitä, mikä heille sopii ja uskaltavat rohkeasti toteuttaa näkemystään.
Kyllä naisellisuus kumpuaa muualta kuin hiuksista....liikkuminen, kehonkieli, eleet, pukeutuminen....
Ja täytyy vastapainoksi todeta että suomalaisten miesten hiukset ovat kyllä pääsääntöisesti aika kamalia...eli vilkaisu peiliin ja kipinkapin kampaajalle ennenkuin alkaa arvostelemaan naisten hiustyyliä.
Suomalaisten naisten hiuksissa näkyy upea monipuolinen tyyli;) - tyylikouluttaja
naisellisuus kumpuaa tisseistä.
Tuntuu kauneus olevan taas katsojan silmissä. Niinkuin monessa muussakin asiassa.. Laitetaan silmät kiinni jos ei miellytä hiusten pituus :/ Itse olen juuri leikkuuttanut ja värjännyt hiukseni. Omistin ennen vaaleat ja pitkät hiukset ja olen tyytyväinen itseeni myös näissä uusissa hiuksissani ,eikä ole kukaan tullu sanomaan et ootpa kauheen näkönen. Makuasioista ei voi kiistellä!
- kairata
hehe... Alkoi naurattamaan nämä muutamat kommentit täällä, kuinka harvalle naiselle sopii lyhyet hiukset ja liibalaaba. Juuri viime viikolla kävin kampaajalla ja leikkautin kamalan pehkoni lyhyeksi, niin heti eräs ystäväni totes: "ai ku ihanat! Noi sopii sulle niin hyvin, etten edes muista, millaset hiukset sulla oli!" että olen sitten vissiin niitä harvoja, joille oikeesti sopii lyhyet, siistit hiukset. Ja sitä on kyllä sanonut joka ikinen, joka on nähnyt mut pitkillä ja lyhyillä. Tosin sitten on pari sellaista, joiden mukaan naisilla pitää AINA olla pitkät hiukset. Ei hiukset tee naiselliseksi, vaan kokonaisuus niin ulkoisesti kuin sisäisesti :)
- Kyöpelvaari
Nuorelle naiselle sopii pitkät hiukset. Jos nainen on yli 40-vuotias, tekevät pitkät hiukset hänet noita-akan näköiseksi.
Tyylitaju on osa muuta sivistystä ja kultivoitumista, siksipä hölmömpi noita-akkalauma ei tietenkään tyylistä ymmärräkään yhtään mitään. Sen kuin vain kampailee hiuksiaan, jotka ovatkin Kyöpelinvuorenlennolta vallan luutamaisessa takussa.
Hyviä lentoja, noita-akat!- noi taakka
Joo ja hyvin lyhyelle ei sovi myös tosi pitkä tukka, tekee entistä lyhyemmän näköiseksi, kun hiukset roikkuvat kovin alhaalla asti. Pitkälle ja hoikalle taas sopii pitkät hiukset tosi hyvin.
- Uuuuuuuuuuhhhhh
Mitä sitten? Noidat ovat makeita.
http://a2.l3-images.myspacecdn.com/images01/35/a831acdb1689750ef04abb923efb9a33/l.jpg
http://193.105.21.101/image/19024/elvira_mistress_of_the_dark_1934x1021.jpg
Nuo kuvat 80-luvulta, ja tässä sama mimmi 56-vuotiaana, vuonna 2007.
http://www2.pictures.gi.zimbio.com/Children Affected AIDS Foundation Dream Halloween Fmv1dMrMojml.jpg
Uuuuhh, eikä ole edes lyhyitä hiuksia. Tuo tosin on peruukki, mutta tässä on kyseisen hahmon alter ego viime vuonna 59-vuotiaana. Edelleenkin, uuuuhh, eikä edes lyhyitä hiuksia, eikä noita-akkojakaan, vaikka, kuten jo totesinkin, noidat ovat makeita.
http://www.theworldisraw.com/wp/wp-content/gallery/comic-con-2010/cassandra-peterson-comic-con-2010.jpg
- mievaaaaaa
Emäntä kysy miulta kerran että mitäs jos hän leikkauttaa hiukset lyhyeksi. Mie siihen siintä vaan, mut yks ehto, ne ei saa olla lyhyemmät kun pi**ukarvat.
- 9+8
Entä jos on posliini? Silloin voi leikata millin sängen.
- Kutriheluna
Mulla on juuri sellainen ohut luirake hiuslaatu, niistä ei millään saa pitkänä näyttävää kampausta, ja toisekseen teen työtä, jossa hiukset likaantuu ja lyhyet on silloin ehdottomasti kätevämmät. Pesaisen ne ja haraan sormilla malliinsa, ja siinäpä se on hiusten laitto. Yks miespuolinen kaveri sanoi kerran, että naisella ei saa olla lyhyet eikä punaiset hiukset, ja mähän leikkasin alle 2 cm siilin ja värjäsin melkoisen punaiseksi, niin jätkähän edelleen tykkää musta enemmän kuin vaimostaan (noin hiusten puolesta), jolla on luonnollisen maantienvärinen pitkä kihara hiuspehkko, että ei se kauneus ole hiuksista kiinni. Nyt kun hiukset on noin 5 cm, niin olis kiire keikata uudelleen. Enkä ole vuosiin käynyt parturissa, leikkaan ja värjään itse, ja vain kehuja olen kuullut, että kun uskallan erottua porukasta. Toki joskus olen kuullut vinoilua lesbotukasta, mutta lesbo nyt tuskin olen, naimisissa ja monen lapsen äiti...
- saagag
Kuka urpo tämänki keskustelun on alottanu? Mikä tämän pointti on? Naisella ei KUULU olla yhtään mitään, ihan samoin ku miehelläkään ei KUULU olla mitään. Jokainen pukeutuu ja näyttää just siltä ku näyttää ja just siltä ku haluaa. Sillä ei oo mitään merkitystä minkälainen tukka tai nenä tai alapääkarvotus kelläki on, eikä se kuulu kellekkään mulle ko sille ihimiselle itelleen. Mää en tajua mikä idea tässäki jutussa oli, niinkö näillä asioilla ois oikeasa elämäsä jotain merkitystä.
Toiset taistelee syöpää vastaan, ja toiset winettää naisten lyhyistä hiuksista. Woooot????
Nimimerkki itsellä pitkät, koska ne sopivat JUST MINULLE! - tuumailjatar
Oletko syntynyt tänne vain miellyyttääksesi muita vai uskallatko olla oma itsesi?
Oletko itse niin täydellinen että sinulla on varaa arvostella muita ja kestätkö kritiikin joka kohdistuu sinuun vai älähdätkö heti?
Kukin eläköön oman elämansä omalla tavallaan ja sen näköisenä kuin itsestä parhaalta tuntuu. - pitkätukkanainen
En kerta kaikkiaan tajua tällaisia ketjuja. Mitä väliä on hiusten pituudella? Ei yhtään mitään. Itse ainakin ihastun miehessäkin ihan muihin juttuihin kuin hiusten pituuksiin. Entisten poikaystävien joukkoon mahtuu mm. pitkä hevitukka ja toisaalta rankasti kaljuuntunut mies. Aika pinnallinen pitää olla, jos parisuhteen toimivuus on hiuksista kiinni.
Itselläni on pitkät hiukset, koska satun olemaan siitä harvinainen suomalainen, että oma hiuslaatuni on vahva, joten kiitävät pitkät paksut hiukset ovat minun "kruununi". Sillä kai sitten yritän kompensoida muuten vaatimatonta ulkonäköäni. Tarkoituksena on kuitenkin jossain vaiheessa leikkauttaa hiukset ihan siksi, että vanhemmiten kasvot "valahtavat", joten toivon saavani hiusten leikkauksella nuorekkuutta kasvoille ja olemukseeni.- .................
"Itse ainakin ihastun miehessäkin ihan muihin juttuihin kuin hiusten pituuksiin."
Annas kun arvaan. Paksu lompakko, julkisuus ja valta. - ---
................. kirjoitti:
"Itse ainakin ihastun miehessäkin ihan muihin juttuihin kuin hiusten pituuksiin."
Annas kun arvaan. Paksu lompakko, julkisuus ja valta.Vaikka sun maailmas olis noin pinnallinen, niin ei kaikkien ole. Joillekin merkkaa ihan luonnekin.
- ....................
--- kirjoitti:
Vaikka sun maailmas olis noin pinnallinen, niin ei kaikkien ole. Joillekin merkkaa ihan luonnekin.
No onhan se ihan totta, että siinä, missä mies kiinnostuu naisesta itsestään, niin naiset kiinnostuvat siitä, mitä miehellä on. On se kumma, että jos jollain vanhemmalla ukolla on nuori nainen kainalossa, niin tämä mies on aina rikas. Kellään vanhemmalla tavis duunarilla ei koskaan ole parikymppistä mimmiä kainalossa. Mistähän ihmeestä johtuu? Jos Hugh Hefnerillä ei olisi fyrkkaa ja julkisuutta, niin mitäs luulet, olisiko sillä käppänällä parikymppistä vaimoa?
"Joillekin merkkaa ihan luonnekin."
Pelkkää paskapuhetta, kuten se, ettei iällä, ulkonäöllä ja koolla ole väliä. Ainut luonne, jonka perään muijat huohottavat, on retkumainen ja silloinkin pitää retkulla olla fyrkkaa taskussa. Vaikka olisi kuinka hieno ihminen kyseessä, mutta jos hänellä ei ole mitään rahalla saatavaa tarjottavana muijalle, niin eipä merkkaa luonne mitään. Sellaista naista ei olekaan, jota kiinnostaisi mies itsessään ja hänen luonteensa. Nämä tällaiset ovat satuhahmoja. - -----------
.................... kirjoitti:
No onhan se ihan totta, että siinä, missä mies kiinnostuu naisesta itsestään, niin naiset kiinnostuvat siitä, mitä miehellä on. On se kumma, että jos jollain vanhemmalla ukolla on nuori nainen kainalossa, niin tämä mies on aina rikas. Kellään vanhemmalla tavis duunarilla ei koskaan ole parikymppistä mimmiä kainalossa. Mistähän ihmeestä johtuu? Jos Hugh Hefnerillä ei olisi fyrkkaa ja julkisuutta, niin mitäs luulet, olisiko sillä käppänällä parikymppistä vaimoa?
"Joillekin merkkaa ihan luonnekin."
Pelkkää paskapuhetta, kuten se, ettei iällä, ulkonäöllä ja koolla ole väliä. Ainut luonne, jonka perään muijat huohottavat, on retkumainen ja silloinkin pitää retkulla olla fyrkkaa taskussa. Vaikka olisi kuinka hieno ihminen kyseessä, mutta jos hänellä ei ole mitään rahalla saatavaa tarjottavana muijalle, niin eipä merkkaa luonne mitään. Sellaista naista ei olekaan, jota kiinnostaisi mies itsessään ja hänen luonteensa. Nämä tällaiset ovat satuhahmoja."Sellaista naista ei olekaan, jota kiinnostaisi mies itsessään ja hänen luonteensa. Nämä tällaiset ovat satuhahmoja."
Ikävää, jos sulla on noin huonoja kokemuksia naisista.
En kiistä sitä, etteikö niitä pyrkyreitä ja onnenonkijoita olisi ihan kummassakin sukupuolessa. Kyllä se vain valitettavasti taitaa pitää paikkansa, että jos on mainetta, kunniaa ja paksu lompakko, niin silloin on helpompi löytää puoliso. Älä kuitenkaan luule, että läheskään kaikki olisivat tuollaisia.
- yooda
Olen lähemmäs 30 vuotias,omistan pitkät tummat hiukset.Edelleen eri puolla suomea kysellään papereita kun ostan esim.alkoholia tai muuta vastaavaa joissa ikäraja.pitkät hiukset nuorentaa!!!
- tikfcmgc
tosiaan nuorentaa..mikä nyt ei ole kauhean kiva asia olla kohta 18 ja näyttää vieläkin 13 vuotiaalta:)
- nooooooooppp
Se on kyllä ihan paskapuhetta, että pitkät hiukset aina vanhentaisivat naisen!! Sehän riippuu ihan mallista, väristä jne. Itselläni on pitkät, hieman kerrostaen leikatut hiukset ja etutukka. Hiukseni ovat onneksi paksut, joten ne näyttävät ihan hyviltä pitkinä. Olen 39 vuotias, eivätkä pitkät hiukset ole vielä tähän mennessä minua vanhentaneet! Päinvastoin! Juurikin pari viikkoa sitten häissä eräs nuorempi nainen luuli minua yli 10 vuotta nuoremmaksi. Ja varmasti juuri "nuorekkaitten" hiusteni ja pukeutumisen johdosta.
Kaikille ei toki pitkä malli sovi, mutta itseäni ei pue lyhyt. Kokeiltu on. Lisäksi, ketään ei pue malli jota ei osaa laittaa. Itse olen ihan käsi laittamaan tukkaani, ja useat lyhyet mallit vaativat laittoa että ne näyttäisivät siltä miltä pitää.
Ihan liian usein näkee malleja, jotka ovat varmasti parturista lähdettäessä näyttäneet hyvältä, mutta osaamaton (tai viitsimätön) laitto saa hiukset makaamaan päätä myöden, ja sellainen ei ole eduksi kellekään.
Hiusten värillä on myös suuri merkitys. Omalle ihonvärille sopimaton hiusväri taatusti myös vanhentaa, sen lisäski että se korostaa epäedullisesti niitä huonoja puolia.
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. Jokainen päättäköön omasta mallistaan itse. Pääasia, että itse tykkää...=) Itse jaksan murehtia vain omaa tukkaani...:) - islander78
Makuasiahan tämä on.
Itse jumaloin pitkiä tuuheita, sateen ja tuulen pieksämiä luonnollisia kutreja. Ne tekevät minut hulluksi ;) - siilitukkainen89
Leikkasin 1,5 kk sitten kaljuksi (siis höyläsin kaiken kukkuraksi), aikasemmin oli yläselkään ulottuvat hiukset. Minä vain kyllästyin jatkuvaan hoitamiseen, harjaamiseen (luonnonkihara) ja värjäämiseen. Tahdoin oman värin takaisin, ja eihän siihen muuta ratkaisua ole. Nyt kiva siilitukka :)
- tykytä
Totta turiset kuomaseni. Katsokaa vaikka pornoleffoja, siellä on naisilla AINA pitkät hiukset.
- Katselia
Ei ole aina! Olen nähnyt monella naisella lyhyet hiukset - pornoleffassa!
- hmmmmhmmmm
Eli tuo nainen ei sinulle kelpaisi lyhythiuksisena? Taitaa olla aika korkeat standardit :D
- mies 42v
Kyllä kadulla kulkiessa lyhyt hiuksinen nainen kiinnittää huomion paremmin, kuin pitkä hiuksinen. Ja jos naisella on siili/kalju niin sehän huomion vatsta kiinittääkin (positiivisessa mielessä!) =)
- ..................
Niin, ja jos naisella roikkuu vielä pelit ja vehkeet jalkojen välissä, niin sehän se vasta suun saakin napsamaan.
- mies 42v
.................. kirjoitti:
Niin, ja jos naisella roikkuu vielä pelit ja vehkeet jalkojen välissä, niin sehän se vasta suun saakin napsamaan.
Makunsa kullakin. Itse olen hetero joten jalkojen välissä roikkuvat vehkeet
eivät kiinnosta. Mutta lyhyt hiuksiset naiset viehätävät kyllä! =) - mies40+
mies 42v kirjoitti:
Makunsa kullakin. Itse olen hetero joten jalkojen välissä roikkuvat vehkeet
eivät kiinnosta. Mutta lyhyt hiuksiset naiset viehätävät kyllä! =)Minä pidän myös lyhyistä hiuksista naisella. Minut sytyttää, kun naisen hiukset on leikattu varsinkin niskasta lyhyiksi, että niska on paljaana. Ns poikatukka naisella saa minut syttymään kunnolla.
- kakkaräkä
lyhyet hiukset naisella ovat vastenmieliset
- nalle-puh-kala
HAISTAVITTU!
Monien naisten hiukset eivät kasva pitkiksi,tai sitten niillä on esim. ohuet hiukset (niin kuten minulla) joten se näyttää todella tyhmältä pitää pitkiä ohuita hiuksia(ei aina) vaikka haluaisin pitkät hiukset niin en voi saada sellaisia koska hiukseni kasvaa todella hitaasti. Mutta lyhyet hiukset ovat aivan yhtä kauniita kuten pitkätkin. - -.-
Itselläni on ollut lyhyen elämäni aikani vuoroin pitkät ja vuoroin lyhyt tukka. Kesäisin innostun aina leikkaamaan lyhyeksi, koska sitä on silloin helpompi hoitaa, eikä ole niin tajuttoman kuuma!
Käymme myös usein kavereiden kanssa telttailemassa, juoksemme festareilla ym. missä lyhyestä tukasta on vain hyötyä.
Enkä itse ole törmännyt vielä mieheen, joka ei olisi minua lyhyen tukan takia huolinut.. - Näkyväksi
Sen verran itsenäinen saa nainen olla,ettei mies määrää mikä on hiusten pituus.
Helposti jämähtää tiettyyn tyyliin. Pitkät hiukset jää päälle. Nykyään kampaajat ovat taitureita loihtimaan ohuistakin hiuksista tuuheamman oloiset. Lyhyet yhtä
naiselliset kuin pitkät kasvoista ja olemuksesta riippuen. En pidä kynityistä hiuksista,on makuasia. Miltä näytämme on se kokonaisuus, koko tyyli, asusteita myöten. Huolitelu vai tuulitukka ...Eri asia uskallammeko näyttää persoonallista kauneuttamme?- lyhyt tukka
se riippuu ihan ihmisen kasvojen piirteestä kaikki on erin laisia kukaan ei voi olla samanlainen eikä haittaa vaikka ois vaan korviin asti hiukuset mun on vaa olkapäihin kukaa ei oo samanlainen kuntoinen tsemmppiii hyhyille hiuksille rumat on pitkät hiukse aanestäkäää tätä kommentti!!!!
- asenne_
No voi elämä ihmiset, ei hiukset naista tee vaan asenne ! En ainakaan koe olevani miehekäs lyhyillä hiuksillani, jotka olisivat pitkinä vain latteat ja huonokuntoiset vaikka miten hoitaisi... eiköhän naisen tunnista ihan jostain muusta kuin tukasta. Aika toivotonta meininkiä, jos ei sitä tajua.
- Poikatukka 51 v
Heippa kaikki, jonka hiukset on leikattu liian lyhyiksi. Mua ottaa niin sanotusti päähän taas kerran ja paljon. Menin kesäloman lopuksi leikkauttamaan hiuksiani ja pyysin ns. kevyen siistimisen. Sanoin, että korkeintaan sentti pois. Tällä kertaa Prisman parturikampaamoon oli tullut marokkolainen mies, joka osui kohdalleni numerojärjestyksestä ja lähes odotin, että hän voisi ehkä nähdä jotain muutakin kuin poikatukan päässäni. Olin kasvattanut huhtikuusta lähtien ja halusin vain kohennuksen ja siistimisen. Näytin malliakin hänelle, johon pyrin. Kuuroille korville meni taas kuten suomalaistenkin kampaajien kohdalla. Pikkuhiljaa alkoi putoilla neljän sentin pätkiä muovisuojalle ja oli vaikea olla huutamatta sivistysvaltion kampaamossa. Hän sanoi vain, että uusi pää ja niin sakset alkoi klipsua. Ja jälleen kerran minulla on liian lyhyt tukka, jota saa ainakin 2 vkoa odottaa, että edes asettuu ja toiset 2 vkoa, kunnes olisi kohdallaan. Miksi aina näin. Miksi se on niin vaikeaa ottaa vain se yksi sentti, jolla kohenisi paljon ja jäisi hyvä olo, siistitty ja saa laitettua itsekin. Mulla on nyt mennyt jo luottamus noihin lammaskeritsijöihin lopullisesti. SIIS LAMMASKERITSIJÖIHIN, NIITÄ ON SUOMALAISET KAMPAAJAT.
- tyytyväinen asiakas
Oliko sulla simät ummessa ja mykkäkö olet, kun et mitään sanonut ,katsoit vaan ihmeissäsi, kun hiuksia putoili, oma moka kun et pysäyttänyt leikkausta.
Olisit asiallisesti sanonut et nyt menee liikaa, kun vasta muutama tupsu putoili niin olis ollu vielä paljon korjattavissa.
Minä olen aina saanut just sitä mitä halusin, kun seuraan kampaajan työtä ja saan suuni auki.
- Selkeä ohjeet?
Miksi et huutanut seis kun alkoi 4 sentin pätkiä pudota????
- kljhljhjl
miten niin naisille KUULUU pitkät hiukset. Missään ei ole mitään sääntöä. Jos joku tykkää tai sille sopii paremmin lyhyet sitten se leikkaa sellaiset. Itse rakastan kun naisilla on lyhyet hiukset, mutta riippuu myös ihmisestä tietenkin. joilleekkin sopii joillekkin ei. Olen 16v tyttö ja olen kerran leikannut lyhyet, n.10cm pituiset irokeesimaiset hiukset. tottapuhuen en ollut tyytyväinen sillä hiukseni ovat liian palsut ja tuuheat, mutta jos olisi ohuemmat omistaisin nyt lyhyen letin.
näyttääkö laulaja p!nk teidän mielestä hyvältä? hänellä on lyhyet hiukset ja hän on todella kaunis. - rastiainen
Ota ny se tappi perseestäs edes siksi aikaa, kun kiillotat tisä sädekehää pääsi yllä! Jokaisella on oma tyyli ja siihen ei sulla ole sanomista. Mulla ei koskaan ole ollut olkapäille ylettyvää tukkaa, korkeintaan polkkatukka. Ja se sopii mulle. Lyhyt tukka on helppo hoitaa, ei ole tiellä ja sopii mulle paremmin, kuin pitkä tukka. Yritin kasvattaa vuosi sitten, mutta tuskastuin ja leikkautin entistä lyhyemmäksi, koska pitkä tukka ei yksinkertaisesti sopinut mulle.
- Itsensä herra
Kukaan ei voi sanoa millainen tukka toisella pitäisi olla. Jokainen on oman itsensä herra!
- blondirokkitukka
ei ole sanottu että PITÄÄ olla pitkä hiukset, sellaiset hiukset kun itselle sopii ja josta NAINEN ITSE tykkää, EIKÄ mies.
Itsellä ollut välillä pitkät ja välillä lyhyet. Nyt on lyhyet ja maailman helppohoitoisimmat, ja vaivattomimmat, kampaajalla saa käydä 5 viikon välein. Mutta me like, ja mies on ihan hulluna näihin hiuksiin. - Katriina ilman pipoa
En ymmärrä miksi tätä keskustelua edes käydään :D
Eikö se ole jokaisen ihan oma asia miltä se hiusosasto näyttää. Ja jokaisen oma asia tykkääkö toisen hiuksista tai ei. Miksi pitää puuttua näin paljon Toisten ulkonäköasioihin! Huvittaa lähinnä ihmisten turhamaisuus liittyen muiden ihmisten ulkonäköön. Jos joku haluaa näyttää jollekin mille ikinä näyttääkin ja tekee sen omaksi iloksi tai sitten ollakseen muiden mielestä viehättävä ja saadakseen katseita niin ihan sama se kai pitäisi muille olla. Jos sinua ei miellytä toisen ulkonäkö niin anna kaverin kulkea ohi vaan rauhassa, se on Hänen valintansa eikä ole sinun elämästä pois.
Pitäkää rakkaat kanssaeläjät huoli omista asioistanne vaan ja antakaa kaljujen ja karvallisten elää omaa elämäänsä :) - Satuhäät 2006
Sinä päivänä kun vaimo leikkauttaa lyhyet hiukset MINÄ LÄHDEN.
- jokutyttövaan
Kuinka tuskaa onkaan tämä pitkien hiusten hoitaminen! En ollenkaan ihmettele miksi monet leikkaavat lyhyiksi, ittelläkin monta kertaa käyny mielessä.
Mutta mulle nää pitkät hiukset on silti eräänlainen ylpeys. (: Pitkissä hiuksissa on se helppo puoli että niitä ei tarvitse asetella paikoilleen aamulla pitkään ja hartaasti. Lyhyen tukan joutuu vähintäänkin kastelemaan, jos ei pesemään, jokaikinen aamu että sen saa kammattua muotoonsa. Pitkään tukkaan saa kaikenlaisia kampauksia, yksinkertaisimmasta hännästä lähtien.
Mutta jos latvat ovat aivan kamalassa kunnossa niin eihän sitä katsele Erkkikään. Itse tein sen erheen että keväällä vaalensin tukkani, sitten värjäsin sen, ja sen jälkeen tukka alkoi suurinpiirtein hajota itsekseen edestä sivuilta niin että lopulta se oli aivan karmea katsella.
Se on siis valittava että joko tyytyy omaan väriinsä, joka vanhemmiten ei enää ole yhtä hehkeä, tai sitten pilaa tukkansa väreillä ja rahina vaan kuuluu kun sitä kampaa. :(- ylpiä hiuksistaan!
Minäpä kerron sinulle että miksi esimerkiksi minä leikkasin omat, melkeimpä napaan asti olevat hiukseni korvan alle; lyhyet on helppohoitosemmat, vaihtelu virkistää ja on mukava välillä aiheuttaa puhetta lähipiirissä. Ja sanoppa ykski suomalainen vaikutusvaltainen tyyppi joka on määränny pitkät hiukset-pakon?! Meillä lyhyttukkasillaki on elämä!
- A.V.
Pikkupoika Mummolle : Nyt kun Mummo on leikannut hiukset lyhyeksi niin Mummo ei enää näytäkään vanhalta Akalta ! Kiitos kultaseni, miltäs Mummo sitten näyttää ? Vanhalta Ukolta !
- C'mon
Itselläni on lyhyet hiukset ja laitan ne joka päivä! Vihaan lättäniä lyhyitä hiuksia enkä voisi mennä ulos hiukset laittamatta vaikka lyhyet onkin! Lyhyitäkin hiuksia voi koristaa ties millä tavalla.. jos vain viitsii! Pojaksi ei ole erehdytty luulemaan ja moni tutuistani ja ystävistäni (niin pojat kuin tytötkin) ovat kehuneet niiden sopivan jopa paremmin kuin mitä pitkät. Ja ei, en ole keski-ikäinen :p . Ja ehkäpä sitten myöhemmin haluan takaisin pitkät kasvattaa, mistä sitä tietää. Muhaha eläköön valinnan vapaus :D ei kaavoihin kannata kangistua. Lyhyet niin kaua ku haluaa ja jos haluaa ni voi takas kasvattaa. Ei sen kummosempaa.
- poiuytrewqqqqasdfghj
mul on olakapäille
- rastat
Mun mielipide on se, että jos naisella on pitkät hiukset, niin sitten on OMAT AIDOT pitkät hiukset, EI pidennyksiä, lisäkkeitä yms! Tosi monella on pidennykset tai lisät, ja se on tosi epäreilua niitä kohtaan jotka vuosia ovat omiaan kasvattaneet ja hoitaneet!
...............Ja te jotka sanotte ettei hiuksenne kasva; oletteko ne väreillä ja kemikaaleilla pilanneet?
Jokaisen tulis kantaa hiuksensa ylpeänä! :) jos on lyhyet, niin nauttii ja koristaa niitä, eikä vaan valita "yhyy haluun pitkät hiuksett!!" vaan rakastaa omiaan ja itseään sellaisina kun on!
Ite rakastan ihan yli olkapään yli olevia pitkiä hiuksia....................:p
Nauttikaa vaan omista hiuksistanne!
.........................PISTE...................... - 100% tyytyväinen
Minulla on lyhyet hiukset tosin tuuheat kyllä ovatkin. Olen 10 vuotias tyttö ja ennen kaikkea minulla oli tuuheat, pörröiset ja selkään asti ulottuvat ''linnunpesätuuheikko'' hiukset jotka halusin mennä leikauttamaan pois... en ole katunut tuuheaa lyhyttä tukkaa mukaan ottaen kampaajareissua. Suosittelen kaikille, jotka haluavat toteuttaa unelmiansa. KIITOS JA MORO VAAn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1....................
- milton.
Mieluiten lyhyt hiuksinen kuin päänahkaa liisterimäisesti roikkuvat pitkät hiukset!
rohkeasti vain napsaisemaan pitkät hiukset pois harteilta, ainahan hiukset kasvavat takaisin. - Itsetuntoa pököpäät
Moni HUONOA ITSETUNTOA poteva nainen EI USKALLA leikkauttaa lyhyttä ja seksikästä tukkaa jossa on selvä muoto ja tyyli, vaan käy ärhäkkäästi vastaan ja haukkuu lyhyet hiukset piloille.
Mielestäni lyhyet hiukset sopivat naisille joilla on kaunis pään muoto ja pitkät peittämään jos kallosta ei tullut nyt ihan sellaista kuin halusi.
Minä pidän lyhyttä tukkaa osoituksena loistavasta itsetunnosta!
Jos et ole varma mikä sinulle sopii mene AMMATTITAITOISELLE kampaajalle kysymään kallon muodostasi ja lopeta se "Mitä muut minusta ajattelevat" asenne!!! - 33kris
Itse olen myös tätä ihmetellyt... Todella monet, varsinkin akateemiset, naiset leikkaa viimeistään kolmekymppisinä hiukset lyhyiksi. Ajatellaanko sen näyttävän vakuuttavammalta työelämässä? Ylipäätäänkään en tajua miksi kolmekymppisenä pitää yrittää näyttää viisikymppiseltä...
- yhyhy
Lyhyet hiukset naisella ovat yhtä kamalat kuin pitkä heviletti miehellä
- srhbrewh
Mun mielipide on että joka ikinen nainen saa hommata sellaiset hiukset kuin itse haluaa!
Ja eikökin niin että nykyään todella monella julkiksella on lyhyet hiukset ja he näyttävät paljon kauniimmalta niiden kanssa! Esim : P!nk, Emma Watson, Halle Berry, Anne Hathaway, Victoria Beckham, Rihanna, BB-Suvi, jne! - tätä mieltä...
Mulla on lyhyt tukka ja pidän siitä helvetin paljon enemmän kuin edellisestä pitkästä, koska pitkä tukka korostaa naiseutta: Kaunis ja naisellinen päältä RUMA LÄPI MÄTÄ HUORA SISÄLTÄ!!!! Kaikki naiset on typeriä ämmiä minä mukahan laskettuna.
Totta lyhyet hiukset voivat tehdä lesbon näköiseksi, mutta näytätkö mielummin lesbolta jota et ole vai siltä mikä olet? - hiuspelko
mulla on huonoja kokemuksia lyhyestä tukasta. Lapsenakin mitä kävin kampaajalla niin hiukset kynittiin ihan lyhyiksi, hyi =( Aina piti häpeillen olla sen jälkeen ainakin puoli vuotta. No aikuisena sitten kun oon osannu jo puolustautua kampaajalle että en halua lyhyitä hiuksia niin silti niistä on aika lyhyet tullu. On ollu lyhyet hiukset silloin tällöin joten kokemuksen kautta tiedän etten mä jaksa niitä kun ne pörröttää joka puolelle ja nousee ylös olokin on varsin miesmäinen. Ne pitäisi jaksaa laittaa ilmakihartimen ja vahan kanssa joka aamu.
Jostain syystä lyhyellä tukalla en ole koskaan tehnyt vaikutusta miehiin mutta sitten pitkissä hiuksissa katseita tulee tämän tästä. Olo on siis varsin lesbomainen lyhyissä hiuksissa. Kaiken lisäksi tästä kynimisestä on saanut sen ettei enää luota kampaajiin ja niiden ammattitaitoon.
Osittain syynähän voi olla että hiukset kynitään lyhyiksi koska latvat on niin kuluneet jatkuvasta värjäämisestä.
Mulla toimii ihan hyvin hiushommat itseltä ilman että maksan siitä jollekin ettei ne saa mua tyytyväiseksi. Leikkaan itse latvoja ja ellen pysty kaveri auttaa. Värjäänki itse mutta se onki ehkäpä vaikeampaa itse mutta onnistunee silti.- älä pelkää
Miten voi olla lesbomainen olo jos et ole lesbo? Hei oikeesti ei kai hiukset naista tee.
Jos näytät poikamaiselta näytät ns. kovaltalikalta :)
Hei pliis näähän on makuasioita! Yksi asia on yhden mielestä kaunista ja toisen mielestä rumaa, ja toisen mielestä joku toinen asia on kaunista ja jonkun mielestä sekin on rumaa. Joka tapauksessa jokaisen pitäs leikata sellaset hiukset kuin ITSE TAHTOO eikä mennä sen mukaan mitä MUUT IHMISET milloinkin pitävät kauniina. Ei niillä hiuksilla kai oo tarkotus muita miellyttää...
- yksi vaan
maria.morri: olen samaa mieltä kanssasi, jokainen saa itse päättää omasta kuontalostaan, eikä muiden mieltymyksien mukaan.
Täytyy löytää se oma hiusmalli jossa on hyvä ja itsevarma olla..
Itse olen ollut monia vuosia lyhyt hiuksinen ja koen ne paremmin omakseni kuin pitkät hiukset. - Deme45
Lyhyet hiukset ovat vaan paljon helpommat kuin pitkät. Pitkät hiukset vaativat tekemistä. Ne on joko sotkussa tai tiellä. Parhaimmillaan lyhyille hiuksille ei tarvitse tehdä mitään ja silti ne on tosi siistit.
- Kaljusss
Tää kirjottaja on sitte nii vitu idiootti. Jokainen nainen saa päättää minkälaiset hiukset haluaa. Sinä pidät pitkistä jotkut lyhyistä. Ei ole mitää vitu oikee pituutta. Vitun mällipää. Mä oon ollut koko elämäni kalju koska mulla on syöpä jote haista vittu ja ime isäs kyrpää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753607
- 622694
- 812647
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582418Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1922363Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2622205- 451943
- 441769
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151501EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491418