olenko liian kranttu?

alv-liskot

rupesin tässä pohtimaan, että voisinko edes harkita miestä, joka ei laita pilkun ja pisteen jälkeen välilyöntiä (silloinkaan, kun kirjoittaa ihan tosissaan). Eikö kyseessä ole kuitenkin ihan pikkuasia? Olenko ainoa asennevikainen ja menenkö psykiatrille?

33

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet, mene

      '

      • alv-liskot

        vai voiko kyseessä olla tietoyhteiskunnasta syrjäytynyt mies?


      • c'babe
        alv-liskot kirjoitti:

        vai voiko kyseessä olla tietoyhteiskunnasta syrjäytynyt mies?

        luultavasti vain provo joka kännissä päätti kirjoittaa viestin. Tuskin sen syvällisempää.


      • alv-liskot
        c'babe kirjoitti:

        luultavasti vain provo joka kännissä päätti kirjoittaa viestin. Tuskin sen syvällisempää.

        niin se yksilö varmaan onkin provo, mutta entäs muuten? Siis ne, jotka ihan oikeasti kirjoittavat väärin?


      • anzzyja ja
        alv-liskot kirjoitti:

        niin se yksilö varmaan onkin provo, mutta entäs muuten? Siis ne, jotka ihan oikeasti kirjoittavat väärin?

        roseja...

        Eli kaikenlaisia tyyppejä, erilaisia. Ei voine yleistää väärinkirjoittajiakaan.


    • Älä edes harkitse:.!

      .

      mainitsemasi kirjoitushäiriö on merkki vakavasta schizofreniasta

      .

    • Olet, olet, menit jo

      Kaikki pitää hyväksyä ja pilluapilluapillua (kirjoitetaan yhteen taikka väliviivalla, suuri alkukirjain ei välttämätön) olisi hyvä jakaa eksklusiivisesti tarpeessa olevalle.

    • pilkunpanija

      Minuakin häiritsee kirjoitusvirheet. Kerrankin meni yöunet sen takia.

      • alv-liskot

        minua ei häiritse kaikki virheet


    • känkkis :)

      Jos sen miehen näppiksessä on sama vika kun mulla; alin rivi ei toimi kun hakkaamalla.

      • alv-liskot

        ahaa, eli mies on köyhä. Ratikkakuski sanoo että paksun parrun lisäksi pitää olla myös rahaa !1!!111


      • näpytin
        alv-liskot kirjoitti:

        ahaa, eli mies on köyhä. Ratikkakuski sanoo että paksun parrun lisäksi pitää olla myös rahaa !1!!111

        Uuden näppiksen saa kirpparilta viidellä eurolla. Joku muu selitys on oltava miehen outoon käytökseen


      • känkkis :)
        näpytin kirjoitti:

        Uuden näppiksen saa kirpparilta viidellä eurolla. Joku muu selitys on oltava miehen outoon käytökseen

        No jos on läppäri, niin ei saa, paitsi ulkoisen.

        Rahalla saa vain siivelläeläjän.


      • alv-liskot
        näpytin kirjoitti:

        Uuden näppiksen saa kirpparilta viidellä eurolla. Joku muu selitys on oltava miehen outoon käytökseen

        eihän sellaisella koneella voi tehdä mitään, mikä liittyy töihin. Jos tyyppi ei hae edes sitä kirpparinäppistä, se tarkoittaa sitä ettei sillä edes ole töitä !11!!

        selkee keissi, mies on syrjäytynyt


      • anzzy....
        alv-liskot kirjoitti:

        eihän sellaisella koneella voi tehdä mitään, mikä liittyy töihin. Jos tyyppi ei hae edes sitä kirpparinäppistä, se tarkoittaa sitä ettei sillä edes ole töitä !11!!

        selkee keissi, mies on syrjäytynyt

        hanki Swype järjestelmä, ei nappuloita, eika anna kirjoitusvoirheitä
        tosin palstan termiologiaa täyty opettaa siihen, koska älykännyjen ohjemat eivat ole tarkoitettu hinnaltaan työttömille.
        Uusin löytämni oloi iheen halap ja ostun kokeksi.......
        Halpa se olikin maksullisten sovellusten vuoksi ja liian pieni akku.
        Minulla on myös Noikioita, joihi sovellukset ovat ilmaisiä ja tuo Swype on nopea tekstareihin.

        Herää muuten uteliasuus..........jos olet ikityötön, on se pahempi vika kuin pilkkuvirheet.
        Minulla on erittäisn hyvä oikeinekijoitustaito, muuta tekinset ongelmat ja palstalaisten kehnoon kielioppiin on turhaa tuo pilkunviilaus.
        Rosella on määrtynlainen sansokeus, joka EI OLE tyhmyyden merkki alkuunkaan, lukisit joutessasi neurologiaa---ose on älykäs ja sympaattinen luonne.

        Kun joskus näet täysin puhdasta kirjaielta palstall . KUTSU MEDIA TODISTAMAAN IHME

        VVIDDYÚ HULLU-RISTO TAAS HÄISRIKÖI YLLÄPIDOSSA
        POISTI KIRJAUTMISEN JA VISSIIN MUUTTELEE TEKSTIÄ
        C´BABE ON TAAS PARKUNUT YLLÄPIOON , KUN KÄRYSI FEIKKAMISESTAAN
        VANHA ÄMMÄN PUUMA


      • alv-liskot
        anzzy.... kirjoitti:

        hanki Swype järjestelmä, ei nappuloita, eika anna kirjoitusvoirheitä
        tosin palstan termiologiaa täyty opettaa siihen, koska älykännyjen ohjemat eivat ole tarkoitettu hinnaltaan työttömille.
        Uusin löytämni oloi iheen halap ja ostun kokeksi.......
        Halpa se olikin maksullisten sovellusten vuoksi ja liian pieni akku.
        Minulla on myös Noikioita, joihi sovellukset ovat ilmaisiä ja tuo Swype on nopea tekstareihin.

        Herää muuten uteliasuus..........jos olet ikityötön, on se pahempi vika kuin pilkkuvirheet.
        Minulla on erittäisn hyvä oikeinekijoitustaito, muuta tekinset ongelmat ja palstalaisten kehnoon kielioppiin on turhaa tuo pilkunviilaus.
        Rosella on määrtynlainen sansokeus, joka EI OLE tyhmyyden merkki alkuunkaan, lukisit joutessasi neurologiaa---ose on älykäs ja sympaattinen luonne.

        Kun joskus näet täysin puhdasta kirjaielta palstall . KUTSU MEDIA TODISTAMAAN IHME

        VVIDDYÚ HULLU-RISTO TAAS HÄISRIKÖI YLLÄPIDOSSA
        POISTI KIRJAUTMISEN JA VISSIIN MUUTTELEE TEKSTIÄ
        C´BABE ON TAAS PARKUNUT YLLÄPIOON , KUN KÄRYSI FEIKKAMISESTAAN
        VANHA ÄMMÄN PUUMA

        eli luovutaan kaikista määreistä, koska kaikki on suhteellista? Se on vaan kumma, miten jotkut asiat ovat suhteellisempia kuin toiset. Esimerkiksi niin sanottujen erilaisten ihmisten lahjakkuus on aina upea juttu, ja perinteiset säännöt, normit ja ihanteet niin hirveän suhteellisia. Ongelmana on se, että kuitenkin juuri perinteisiä ihanteita vasten tätä erilaisuuttakin viime kädessä peilataan.

        Se siitä.


    • dazu (ei kirj.)

      Tässäpä valmiiksi diagnoosi, ole hyvä:

      F60.5 Vaativa persoonallisuus

      Ominaisia piirteitä ovat epäily, täydellisyyden tavoittelu, liikatunnollisuus, pikkutarkkuus, huolellisuus, itsepäisyys, varovaisuus ja jäykkyys. Henkilöllä saattaa olla hellittämättömiä epämieluisia ajatuksia tai yllykkeitä, jotka ovat lievempiä kuin pakko-oireisessa häiriössä.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaativa_persoonallisuus

      • Hyvä dazu:)
        Puuttui vain X lopusta.........................abuse , potilas kännissä:D))


    • se on

      sitä tekstarikieltä. Et varmaankaan ole ainoa asennevikainen ja tähän vaivaan auttaa ihan keittiöpsykologia.

      • alv-liskot

        aa, totta. Itse asiassa kyllä sähköposteissakin jo on tuota, yksi tuttuni jättää isot alkukirjaimet kokonaan pois. Minäkin jätän viestin ensimmäisestä lauseesta. Mutta välilyönnittömyydestä en pidä, koska se hankaloittaa lukemista jo liikaa. Eikä se välilyönti edes vie mitään ylimääräistä tilaa netissä.

        Vaihtoehdot ovat siis:

        1) tietoyhteiskunnasta syrjäytynyt mies
        2) lukihäiriöinen mies
        3) köyhä mies (jolla on kuitenkin mahdollisesti paksu parru)
        4) piittamaton mies, joka ei ota lukijaa huomioon eikä halua nähdä vaivaa sen eteen, että teksti olisi luettavaa


      • alv-liskot kirjoitti:

        aa, totta. Itse asiassa kyllä sähköposteissakin jo on tuota, yksi tuttuni jättää isot alkukirjaimet kokonaan pois. Minäkin jätän viestin ensimmäisestä lauseesta. Mutta välilyönnittömyydestä en pidä, koska se hankaloittaa lukemista jo liikaa. Eikä se välilyönti edes vie mitään ylimääräistä tilaa netissä.

        Vaihtoehdot ovat siis:

        1) tietoyhteiskunnasta syrjäytynyt mies
        2) lukihäiriöinen mies
        3) köyhä mies (jolla on kuitenkin mahdollisesti paksu parru)
        4) piittamaton mies, joka ei ota lukijaa huomioon eikä halua nähdä vaivaa sen eteen, että teksti olisi luettavaa

        Noh kaunis, kiltti únelmieni prinsessa liskoneitoni simasuu, ku en saata sanoin kertoa. kuinka ihana nainen olet unelmissani, annan laulun kertoa ajatukseni Sinusta


      • alv-liskot
        anzzy kirjoitti:

        Noh kaunis, kiltti únelmieni prinsessa liskoneitoni simasuu, ku en saata sanoin kertoa. kuinka ihana nainen olet unelmissani, annan laulun kertoa ajatukseni Sinusta

        ok, missä ja milloin tavataan


      • alv-liskot kirjoitti:

        ok, missä ja milloin tavataan

        Tulethan unelmieni sulotar residensiini iltapuvussa, lähetän limusiinin noutamaan heti ja voit rauhassa puuteroin nöpönäsi




        Makkarissa löytyy shit parruakin ja tenua avec pulla´kranssi


      • alv-liskot
        anzzy kirjoitti:

        Tulethan unelmieni sulotar residensiini iltapuvussa, lähetän limusiinin noutamaan heti ja voit rauhassa puuteroin nöpönäsi




        Makkarissa löytyy shit parruakin ja tenua avec pulla´kranssi

        äläs väistele. Mä oon nyt stadissa ja kahden tunnin sisään keskustassa jos niin sovitaan. Alatsä kusta housuun, hä? Mä muuten tuun oikeesti kun nyt sovitaan saatana. Arvaa vittuileeks koko palsta sulle jos sä tästä tilanteesta karkaat. Ite alotit!


    • huoh...

      Muistatteko Matti Vanhasen julkaistut tekstiviestit? Montako pilkkua ja pistettä niissä oli...

      • hyvää kullanpäivää

      • alv-liskot

        nehän oli nimenomaan tekstiviestejä. Esim. tällä palstalla välilyönti ei vie tilaa sen enempää kuin millin.


    • Et ole. Kyllä kirjoitustaito kertoo yleisestä sivistystasosta vähäsen.

      • alv-liskot

        jos olisin vuokraamassa pakua ja saisin tarjouksen kahdelta yrittäjältä, saattaisin jättää pois sen, jonka tekstistä välilyönnit puuttuvat. Alkaisin miettiä, että onko laskutuksessa ja kuiteissakin pilkut väärissä paikoissa ja paljonko tyypin kanssa menee aikaa turhaan soheltamiseen.

        Mutta jos auto olisi hyvä kuntoinen, näkisin sen kyllä erittäin mielelläni. Ihan mielenkiinnosta.


      • alv-liskot kirjoitti:

        jos olisin vuokraamassa pakua ja saisin tarjouksen kahdelta yrittäjältä, saattaisin jättää pois sen, jonka tekstistä välilyönnit puuttuvat. Alkaisin miettiä, että onko laskutuksessa ja kuiteissakin pilkut väärissä paikoissa ja paljonko tyypin kanssa menee aikaa turhaan soheltamiseen.

        Mutta jos auto olisi hyvä kuntoinen, näkisin sen kyllä erittäin mielelläni. Ihan mielenkiinnosta.

        Onk Lisko TYRKKY
        MYRKKYLISKO
        TYRKKYLISKO

        :oP


      • alv-liskot
        anzzy kirjoitti:

        Onk Lisko TYRKKY
        MYRKKYLISKO
        TYRKKYLISKO

        :oP

        miksei? No mee ny ettimään kravattias


    • Eikös tollaset skippaa automaattisesti, jos sitä miestä/naista nettideitistä hakee? Kuten kaikki asennevammaiset, galleriassa kaljapullon kanssa jurrissa heiluvat pellet ja onnettomia perhonen- tai tribaalitatskojaan esittelevät luuseritkin. Herutuskuvat yli 3kymppisillä on kyllä ihQja

      • alv-liskot

        vastaus: no vähän niinku joo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe