Mistä sen "tasonsa" sitten tietää ?

semmottiis

Kertokaapas nyt sitten arvoisat tasoasiantuntijat, että mistä nainen voi tietää oman tasonsa?

Nuoria naisia kuulemma yritetään pokata, olivatpa nämä sitten minkä näköisiä tahansa. Ja mistä ja miten nuori nainen nyt siten tietää, että onko hän ns. kuuminta hottia, vai joku "yritetään nyt paremman puutteessa" -tapaus

Kauniita naisia miehet eivät uskalla yrittää ja rumia eivät halua, ja paljonko siihen keskikastiin jää sitten naisia, kun kuulemma miehet ovat mustavalkoisia, ja luokittelevat naiset hyvin selkeästi kauniisiin ja rumiin.

Ja vielä hankalammaksi homma menee, kun ottaa vastakkaisen sukupuolen mukaan kuvioon. Siis jos minä nyt olen jotain "tasoa", niin mistäs minä sen tiedän, että millainen mies vastaa minun tasoani? Onko maailmassa kenties jokin salainen "tasojenmäärittelytoimikunta" joka päättää, mitä tasoa kukakin on ? Meinaan kun sitä on aika usein käynyt niin ,että mies, joka minun silmissäni on aivan upea, onkin jonkun toisen naisen silmissä EVVK-tapaus.

(Tosin olen lukenut väitettävän, että miehillä harvoin on sen yksilöllisempiä ajatuksia ja makueroja naisten suhteen, ja että miehet haluavat kaikki samoja naisia)

32

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATNologian proffa

      Olet KTN, eli keskitason nainen. Jos olisit YTN niin tietäisit kyllä, koska kaikki miehet pyörtyisi halusta ja kaipauksesta jalkojesi juureen. Jos olisit ATN tietäisit silloinkin koska kukaan mies ei sinua katsoisikaan.

      Ja tuo viimeinen sulkeissa oleva väite ei pidä paikkaansa.

    • mablab

      Mä miettinyt ihan samaa, kun yleensä ne miehet ketä itse hehkuttelen ei iske ollenkaan samoin keneenkään muuhun, ovat kuulemma ihan tavallisen näköisiä ja oloisia miehiä ja meitsi on ihan lääpällään "tasottelemassa" huippuyksilöksi. Itse taas en lämpene ollenkaan ystävättärieni miesmaulle, ihan tavallisia jannuja ovat, mutta joku ystävätär voi vaivautumiseen asti ihkua jonkun näkemänsä it-tukihenkilön perään.

      Tuosta samojen naisten haluamisesta olen kyllä kuullut erilaista, ihan miesten ääneen tunnustamana. Olen jopa ollut todistamassa makuväittelyä, jossa kaksi täysijärkistä, asiallista, kunnollista miestä väitteli että onko joku (mun silmääni) perusnätti missi kaunis vaiko ei. Ja lisäksi tunnen pari sellaista persoonallisen näköistä naista, joita joko himoitaan tai sitten ei. Tarkoitan sellaisia naisia, joiden kasvoissa on jotain sellaista kauneutta, joka näköjään iskee kuin metrinen halko tai aiheuttaa lähinnä pakoreaktiota muistuttavan perääntymisen. Sitä lepertelyä vierestä seuranneena voin sanoa, että se mikä toiselle miehelle ei uppoa millään voi aiheuttaa toisessa miltei nolostuttavan kiihkeää vonkailua.

      En tiedä sitten. Se "tasojenmäärittelytoimikunta" olis kyllä kiva. Voisi nämä munkin plussat ja miinukset laskea mulle ja vaikka järjestää samantien sen samantasoisen miehen kanssa jonnekin samoihin tiloihin. Nytkin olisi ollut kiva jonkun kanssa äskeistä lätkämatsia jännätä. :)

    • Eewulin haamu

      Ompahan todistettu taas, kauneus/komeus on katsojan silmässä
      Palstan sekopäät taas vakuuttelee tietävänsä jokaisen miehen mielipiteen ja että varmasti on samaa mieltä asiasta.
      Minullakin on niin, että pidän esim ihastustani mielettömän komealta kun taas moni kaverini ajattelee, että sehän on tavallisen näköinen mies. Mitä sitten? Minä ainakin tykkään hänestä todella paljon ja minun silmissäni hän on todella komea.
      Tiedän itsestänikin, että jotkut kehuu maasta taivaisiin ja jotkut haukkuu alimpiin pohjamutiin, mutta hei, ei kait sitä maailmaan synnytäkkään vain jokasen silmää ja mieltä miellyttämään.

    • Pekkis6456

      Taso on = vastakkaisen sukupuolen suunnasta tullut kysynnän määrä. Se ei ole siten yksittäisen ihmisen mielipide.

      Tasonsa tietää esim. pikadeiteillä, jossa treffihalukkaisen määrä kertoo tason. Muuten tason tietäminen naisilla voi olla vaikeaa, koska naisen taso on lähinnä se, millainen mies suostuu avioitumaan.

      • lsdgjsdlö

        Ei kerro pikadeitit naisen tasoa, miehen tason kylläkin.

        Pikadeiteillä moni mies saattaa ehdottaa naiselle tapaamista paremman puutteessa, ajatuksella että yritetään nyt pillua kuitenkin.

        Ainoa keino, jolla nainen saisi tietää omaa tasoaan, olisi, että nainen järjestäisi miespuolisille tuttavilleen anonyymin kyselyn, jossa tiedusteltaisiin näiden miesten halukkuutta alkaa vakavasti seurustelemaan kyseisen naisen kanssa. Vasta sitten saataisiin naisen todellinen taso selville.


      • huomiota saan kyllä

        mutta koska minua ei ole koskaan kosittu, olen siis atn...


    • "että miehillä harvoin on sen yksilöllisempiä ajatuksia ja makueroja naisten suhteen, ja että miehet haluavat kaikki samoja naisia"
      Kyllä on eroja, mulla taitaa olla aivan erilainen maku verrattuna muihin. Sen oon ainakin ittestäni huomannut.
      Jotkut toiset kun hehkuttaa jotain naista kauniiksi niin muhun ei oikeestaan nappaa lainkaan. Sitten kun toiset sanoo mulle että hyi noin ruma, niin mun mielestä tuntuu viehättävältä. Että kyllä kauneus on aina katsojan silmässä.

      • My Gaydar is on Fire

        Sun juttujen perusteella suhun ei nappaa kukaan nainen. Ootko varma että olet oikeassa "tiimissä"?


      • My Gaydar is on Fire kirjoitti:

        Sun juttujen perusteella suhun ei nappaa kukaan nainen. Ootko varma että olet oikeassa "tiimissä"?

        Miten niin ei nappaa kukaan nainen? Et sä tiedä totuutta musta, vaikka mulla onkin erilainen ns. naismaku. Se on vaan sillä tavalla että harvemmin tulee sellaista vastaan, joka erottuu mun silmissä viehättäväksi.


      • My Gaydar is on Fire
        itmies kirjoitti:

        Miten niin ei nappaa kukaan nainen? Et sä tiedä totuutta musta, vaikka mulla onkin erilainen ns. naismaku. Se on vaan sillä tavalla että harvemmin tulee sellaista vastaan, joka erottuu mun silmissä viehättäväksi.

        Niinpä. Ns. "nais"maku. Ymmärrän.


      • mfldkfjoihf94u09ue
        itmies kirjoitti:

        Miten niin ei nappaa kukaan nainen? Et sä tiedä totuutta musta, vaikka mulla onkin erilainen ns. naismaku. Se on vaan sillä tavalla että harvemmin tulee sellaista vastaan, joka erottuu mun silmissä viehättäväksi.

        Eewulle sopisit ku ootte niin juntteja molemmat..


    • keittiöpsykologi :)

      jokainen tuntee oman tasoisensa potenttiaalisen kumppanin hyvännäköiseksi. Siksi makuja on erilaisia. Poikkeuksia on muuta ne vain vahvistavat säännön :)

    • 7+2

      Kovasti yleistäenhän täällä julistetaan, että "rumalla/ vanhalla/lihavalla naisella ei tee mitään".

      Entäpä jos vanhempi nainen on hyvin säilynyt, hoikka, lapseton, ei mielenterveys- eikä rahaongelmia? Mikä on taso lihavalla sinkkunaisella, joka on ruma, mutta varakkaasta suvusta ja sanotaan vaikka toimitusjohtaja? Melko selvää, että teinipojat luokittavat nämä leidit menneen talven lumiksi, mutta sanovat tasotoimikunnan seniori- tai läskijaoksen jäsenet?

      • Senioriläskijaos

        Seniori- ja läskijaoksen jäsenet yhtyvät teinipoikien kantaan. Lihava sinkkunainen ei voi kompensoida laardikilojaan sukunsa rahoilla. Toimitusjohtajuus ei ole naiselle ainakaan mikään plussa, pikemminkin haitta. Naisellahan erityisen korkea asema työelämässä merkitsee kasvanutta sinkkuuden riskiä, miehillä taas on päinvastoin, eli korkean statuksen miehet ovat järjestään varattuja.


      • Senioriläskijaos
        Senioriläskijaos kirjoitti:

        Seniori- ja läskijaoksen jäsenet yhtyvät teinipoikien kantaan. Lihava sinkkunainen ei voi kompensoida laardikilojaan sukunsa rahoilla. Toimitusjohtajuus ei ole naiselle ainakaan mikään plussa, pikemminkin haitta. Naisellahan erityisen korkea asema työelämässä merkitsee kasvanutta sinkkuuden riskiä, miehillä taas on päinvastoin, eli korkean statuksen miehet ovat järjestään varattuja.

        Sillä hyvin säilyneellä, hoikalla ja lapsettaomalla naisella on siis huomattavasti suurempi markkina-arvo kuin ihraisella toimitusjohtajattarella. Vaikka ei hänkään nuorempien naisten kanssa pysty kisaamaan, ja jokainen kuluva vuosi tietysti syö hänenkin osakkeittensa arvoa.


      • yleistäjä
        Senioriläskijaos kirjoitti:

        Sillä hyvin säilyneellä, hoikalla ja lapsettaomalla naisella on siis huomattavasti suurempi markkina-arvo kuin ihraisella toimitusjohtajattarella. Vaikka ei hänkään nuorempien naisten kanssa pysty kisaamaan, ja jokainen kuluva vuosi tietysti syö hänenkin osakkeittensa arvoa.

        Käytännössä seniori-läskiosastoon kuuluva tasonmäärittelijä on itse vähintään nelikymppinen, huonokuntoiselta vaikuttava, ylipainoinen ja kaljuuntuva, tavanomaisen näköinen äijä. Hän katselee kyllä nuoria naisia. Uskaltaakseen edes huudella näiden perään, keski-ikäisen äijän täytyy olla kaltaistensa röhnäkkeiden seurueessa tai humallassa. Seniori-läskimies mielellään haukkuu ikäisiään hyvinsäilyneitä naisia, koska tietää, että ei ikimaailmassa kelpaisi heille.


      • Rautalangasta vääntö
        yleistäjä kirjoitti:

        Käytännössä seniori-läskiosastoon kuuluva tasonmäärittelijä on itse vähintään nelikymppinen, huonokuntoiselta vaikuttava, ylipainoinen ja kaljuuntuva, tavanomaisen näköinen äijä. Hän katselee kyllä nuoria naisia. Uskaltaakseen edes huudella näiden perään, keski-ikäisen äijän täytyy olla kaltaistensa röhnäkkeiden seurueessa tai humallassa. Seniori-läskimies mielellään haukkuu ikäisiään hyvinsäilyneitä naisia, koska tietää, että ei ikimaailmassa kelpaisi heille.

        Yllä olevat viestithän eivät sisältäneet mitään haukkumista, vaan ainoastaan objektiivisen arvion siitä, mikä on keski-ikäisten naisten markkina-arvo, esimerkkeinä ihrakas rikas toimitusjohtajatar vs hyvin säilynyt hoikka ja lapseton. Ja se naisten markkina-arvo oli nimenomaan ketjun aloittajankin aiheena, eli pysytäänpä aiheessa.

        Argumentin pätevyyshän ei riipu siitä, kuka sen esittäjä on, tai millaiseksi sinä sen omassa päässäsi kuvittelet, koska sinun fantasiasi eivät ole tämän ketjun aiheena, arvon yleistäjä.


    • --

      Rumalla naisella ei tee mitään oli minkä ikäinen tahansa.

      • Rumat on ihqui

        Rumaa naista voi halia ja suukotella ja pitää hyvänään ja paijata ja palvella ja palvoa ja hyväillä ja ihailla ja suukotella vielä vähän lisää, ja ehkä se ruma nainen suakin sitten pitää hyvänään. Tui tui.


      • hjghj2

        Aivottomalla miehellä ei tee mitään.


      • ....................
        hjghj2 kirjoitti:

        Aivottomalla miehellä ei tee mitään.

        => ruma ATM


      • 16+8
        Rumat on ihqui kirjoitti:

        Rumaa naista voi halia ja suukotella ja pitää hyvänään ja paijata ja palvella ja palvoa ja hyväillä ja ihailla ja suukotella vielä vähän lisää, ja ehkä se ruma nainen suakin sitten pitää hyvänään. Tui tui.

        Tuttavapiirissä eräs mies lihoi avioeronsa jälkeen muodottomaksi. Kalja, viina, tupakka ja roskaruoka löivät leimansa. Niin vaan kävi, että lopulta hän löysi tyttöystävän, joka on joka suhteessa samaa kaliiperia kuin kyseinen mies. Että kyllä vaan ruma, lihavakin nainen kelpaa - rumalle lihavalle miehelle.

        Toinen kamumies, iältään jo vanhempi, otti niin ikään ruman naisen. Mies päätyi tähän ratkaisuun, koska hän palstan aateeämmien tapaan pelkäsi, että kauniit tai oman ikäisensä naiset ovat hänelle liian kokeneita ja vaativia.


    • saan olla yksin

      Olen itse miettinyt ihan samaa. Itselläni on kiva luonne, tulen miesten kanssa hyvin toimeen (kiitos ison veljesjoukon), olen koulutettu, taloudellisesti mukava tilanne, osaan hoitaa kotihommat hyvin, nautin seksistä, pukeudun hyvän maun mukaan, koti on kaunis jne. Silti tuntuu siltä, että millään sellaisella ei ole merkitystä, koska ensivaikutelma eli ulkonäkö ratkaisee kaiken. Miehet eivät edes halua tulla juttelemaan, jotta voisivat nähdä, että millainen olen ihmisenä.

      • Reipas Poikamies

        Tälläinen nainen on juuri minun makuuni pitempää parisuhdetta ajatellen.


      • "Miehet eivät edes halua tulla juttelemaan, jotta voisivat nähdä, että millainen olen ihmisenä."

        Sama vika, naisetkaan eivät halua tulla juttelemaan.


    • :)

      Mikäs sitten sellainen nainen on, joka kyllä kääntää miesten (ja silloin tällöin parin naisenkin) päät, mutta harva heistä tulee juttelemaan?

      Onko olemassa liian kauniita naisia, joille miehet ei uskalla mennä juttelemaan? (Varsinkaan suomalaiset? Enemmän lähestymisiä tulee ulkomaalaisilta..)

      • hl

        Me rumemmat miehet tarkotuksella jätetään väliin. Sulla kun ois mahollisuus tehdä jonkun komean miehen kanssa kauniita lapsia, mutta meidän kanssa niist tulis samanlaisia rumia äpäriä kuin muillakin. Kyseessä on ihmiskunnan yhteinen etu.


    • n 19

      :)17.5.2011 21:02-1 SULJE
      Mikäs sitten sellainen nainen on, joka kyllä kääntää miesten (ja silloin tällöin parin naisenkin) päät, mutta harva heistä tulee juttelemaan?

      Onko olemassa liian kauniita naisia, joille miehet ei uskalla mennä juttelemaan? (Varsinkaan suomalaiset? Enemmän lähestymisiä tulee ulkomaalaisilta..)



      Olen pohtinut samaa. Monesti esim. baarissa suomalaiset miehet katselevat mutta eivät tule juttelemaan.Turkkilaisia muita ulkomaalaistaustaisia on kuitenkin jonoksi asti. Kelpaako heille kuka tahansa vai onko heillä parempi itsetunto kun suomalaisilla ja uskaltavat lähestyä enemmän?

      • Ktb

        juuri noin. Kääntyy päät miehillä. Naisilla myös.

        Mutta kun en ronkeliuttani ulkomaalaista halua. Vaan suomalaisen.
        En myöskään 20v misterfinlandeja. Vaan oman ikäisen ja oloisen.

        Aika monet ystävistäni ovat löytäneet itselleen kumppanin ulkomailta; 2x hollannista, briteistä, uudesta seelannista, ranskasta..
        Kaikki aika hunkseja, mutta naiset eivät ole suomalaisille miehille kelvanneet, en keksi mitään syytä mikseivät.
        Itselläni eksoottisin suhde oli sveitsiläiseen.

        Ehkä suomalaiset eivät vaan sovi toisilleen.


      • old guy

        Ei sillä, että seuraava juuri sinua koskisi...
        Ulkomaalaistaustaisia voi olla jonossa riesaksi asti jo sen takia, että vailla pysyvää oleskelulupaa olevalle suomalainen vaimo on pääsylippu EU-kansalaiseksi. Siksi kaupungilla näkee näitä räikeän eritasoisia pareja, joissa hiirulaismainen silmälasipäinen suomityttö on kiharapäisen pyykkilautavatsaisen etelän miehen käsipuolessa.


      • 567y

        Harva tulee juttelemaan jos esim
        - Pukeutuu kuin kiertopalkinto (no kerää kyllä seksin vonkaajia)
        - Kopeus/tylyys/tyhmyys/pissismäisyys paistaa kilsan päähän
        - Joku liian omituinen tyyli (rajuja läväreitä tms)
        - Aina kiinni seurassa, vaikea lähestyttävä
        - Ei pane omalta osalta tikkua ristiin näyttääkseen, että kiva jos tulet juttelemaan
        - Huomioi vain ne hunksit, joilla on vielä upeammat naiset haussa
        - On oikeasti niin hurjan hyvännäköinen, että aiheuttaa rimakauhua. Tämä on helppo testata sillä, että lähtee joskus radalle ilman tavanomaista meikkiä ja tylsästi pukeutuneena - eli näyttää tahallaan miesten silmiin tavanomaisemmalta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      37
      1330
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      60
      1269
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      205
      1084
    4. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1045
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      49
      1018
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      786
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      758
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      733
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      711
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      687
    Aihe