ostanko

nyt nykii

ois myynnis tommonen cheetah802 keppi on ihan suora ja kun pakastarepästyn näkönen olen vasta alottanu pelailee onko kellään kokemuksia tommosesta kepistä tuttu pyytäs mult siit 50 eguu niin joo siihen tulee pehmee kotelo lapertti merkkinen muistaakseni ikään kun kaupanpäälle tuntu ihan ok käteen ku pari pelii koklasin

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos hyvältä tuntuu, osta pois. Eipä siinä kovin suuria summia häviä, jos nyt ei ihan huippukeppiä saakaan.

      • nyt nykii

        no ostettuahan se tuli on tosi jees pelaa omalla kepillä vähän kiksaili alapalloiss sit mulle sanottii et sipase hiekkapaperilla ku ei nyt oo tipinhoitovehkeitä ni kas kummaa se jeesas ihan älyttömästi nyt ei kiksaa ja alakierteet on ihan eriluokkaa ku yhdelläkään bubin kepillä kyl oli kannattava ostos sytty kyl semmonen liekki peliin et oksatpois jäi vaan mietityttää et miten karkeella hiekkapaprul tippii kannattaa hioo ja onx jotain poppakonstia saada tippi oikeeseen muotoon ja vielä lisää kysymyksii miten keppi kannattas pitää puhtaana froteepyyhelaulamaan /säämiskä/kostee/kuiva kiitos vinkeistä jo etukäteen


      • nyt nykii kirjoitti:

        no ostettuahan se tuli on tosi jees pelaa omalla kepillä vähän kiksaili alapalloiss sit mulle sanottii et sipase hiekkapaperilla ku ei nyt oo tipinhoitovehkeitä ni kas kummaa se jeesas ihan älyttömästi nyt ei kiksaa ja alakierteet on ihan eriluokkaa ku yhdelläkään bubin kepillä kyl oli kannattava ostos sytty kyl semmonen liekki peliin et oksatpois jäi vaan mietityttää et miten karkeella hiekkapaprul tippii kannattaa hioo ja onx jotain poppakonstia saada tippi oikeeseen muotoon ja vielä lisää kysymyksii miten keppi kannattas pitää puhtaana froteepyyhelaulamaan /säämiskä/kostee/kuiva kiitos vinkeistä jo etukäteen

        1. Hiekkapaperin karkeus. En nyt suoralta kädeltä mitään lukuja muista, mutta aika karkeaa sitä yleensä käytetään. Olisikohan jotain 40 luokkaa?
        2. "Oikeaa" muotoa varten on saatavilla raspeja. Se oikea muoto on vähän mielipidekysymys, mutta suhteellisen symmetrinen ja pyöreähköjä reunoja kai siinä haetaan.
        3. Shaftin puhtaanapitoon on useita keinoja. Yleensä ylimääräiset lakat hiotaan pois (joskin olen kuullut, että jotkut eivät tätäkään tee), puhdistus sitten suhteellisen märällä paperilla (esim. käsipyyhe), tiukasti puristaen ja pari kertaa vetäen. Sellainen kiva vinkuva ääni kertoo että lika irtoaa... Kuivaus kuivalla paperilla vastaavasti.


      • nyt nykii
        The_Rat kirjoitti:

        1. Hiekkapaperin karkeus. En nyt suoralta kädeltä mitään lukuja muista, mutta aika karkeaa sitä yleensä käytetään. Olisikohan jotain 40 luokkaa?
        2. "Oikeaa" muotoa varten on saatavilla raspeja. Se oikea muoto on vähän mielipidekysymys, mutta suhteellisen symmetrinen ja pyöreähköjä reunoja kai siinä haetaan.
        3. Shaftin puhtaanapitoon on useita keinoja. Yleensä ylimääräiset lakat hiotaan pois (joskin olen kuullut, että jotkut eivät tätäkään tee), puhdistus sitten suhteellisen märällä paperilla (esim. käsipyyhe), tiukasti puristaen ja pari kertaa vetäen. Sellainen kiva vinkuva ääni kertoo että lika irtoaa... Kuivaus kuivalla paperilla vastaavasti.

        joo kattelin noit raspei ei oo kovin kalliita taidanpa kipasta ostaa semmosen en oo katunut kepinkään ostoo sekunttiakaan kyl näköjään 5kympin keppikin on ihan eri ku aina eri keppi kunhan se on oma oon saanu jo parissa päivässä kummallisen tuntuman voi vaan ottaa kepin pussista ja keskittyä itse asiaan ei tarvii kiukutella et keppi sitä keppi tätä kyl oma on aina oma vaikka ei mikään tonnin keppi ookkaan on toki käyny mielessä et miten helvatan hyvä semmosel predan kepil ois pelaa mut tää chetah on mun tasoselle kepinheiluttajalle ihan kelpo keppi peli maistuu ja on kivempaa ku koskaanennen kiitos vinkeistä ja hyvää kesää ei hitto taas rupes pelatuttaa pakko lähtee lähimmän pöydän ääreen hmmm mites paljon noi tipit vaikuttaa?oisko laminaatti vai?nälkä kasvaa syödessä eniten autaa kai pelaa pelaa pelaa pelaa ei oo oiko tietä vai onko?


      • nyt nykii kirjoitti:

        joo kattelin noit raspei ei oo kovin kalliita taidanpa kipasta ostaa semmosen en oo katunut kepinkään ostoo sekunttiakaan kyl näköjään 5kympin keppikin on ihan eri ku aina eri keppi kunhan se on oma oon saanu jo parissa päivässä kummallisen tuntuman voi vaan ottaa kepin pussista ja keskittyä itse asiaan ei tarvii kiukutella et keppi sitä keppi tätä kyl oma on aina oma vaikka ei mikään tonnin keppi ookkaan on toki käyny mielessä et miten helvatan hyvä semmosel predan kepil ois pelaa mut tää chetah on mun tasoselle kepinheiluttajalle ihan kelpo keppi peli maistuu ja on kivempaa ku koskaanennen kiitos vinkeistä ja hyvää kesää ei hitto taas rupes pelatuttaa pakko lähtee lähimmän pöydän ääreen hmmm mites paljon noi tipit vaikuttaa?oisko laminaatti vai?nälkä kasvaa syödessä eniten autaa kai pelaa pelaa pelaa pelaa ei oo oiko tietä vai onko?

        > on toki käyny mielessä et miten helvatan hyvä semmosel predan
        > kepil ois pelaa

        Vähän parempi. Tärkeämpää kuitenkin on, että keppi sopii itselle, ei se mitä hintalapussa lukee, tai edes se, kuinka laadukas laite on kyseessä. Muutama vuosi sitten eräs SM-tason pelaaja kuljetti mukanaan salikeppiä, kun oli sattunut baarireissulla hyvä käteen...

        > hmmm mites paljon noi tipit vaikuttaa?

        Itselläni on aika vähän kokemuksia erilaisista tipeistä. Kaipa nuo jonkin verran vaikuttavat, mutta haetko keppiä jolla lähtee järjettömiä kierteitä, vai keppiä jolla lynöti menee viivasuoraan riippumatta siitä millainen osuma on? Kepin jäykkyys on kyllä tässä ykkösenä, mutta tippikin vaikuttaa...

        > nälkä kasvaa syödessä eniten autaa kai pelaa pelaa pelaa pelaa ei
        > oo oiko tietä vai onko

        Oikotie nopeampaan oppimiseen on parempien kanssa pelaaminen ja heiltä neuvojen saaminen. Kallliiksi kyllä käy, kun nuo yleensä haluavat pelata rahasta (mikä on toisaalta ihan järkevää, kuupasta se menestys on kuitenkin loppupeleissä kiinni, eli vain tekniikkaharjoitteluja ilman painetta on hyvä ohje).

        Itselläni kävi suhteellisen hyvä tuuri, kun satuin asustamaan sellaisen baarin naapurissa, jonka henkilökunnasta / vakioasiakkaista löytyi suhteellisen monta suomen parhaista pelaajista. Omat viat olivat pään sisällä, tekniikka oli jo kohtalaisen toimiva muutaman vuoden treenin jälkeen. Nyt on jäänyt.


    • henrik747

      Lontooseen halkuis mennä camden towniin hakee uuden kepin kun se ois hyvä ja sillä oärjäis 80puntaa maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe