ois myynnis tommonen cheetah802 keppi on ihan suora ja kun pakastarepästyn näkönen olen vasta alottanu pelailee onko kellään kokemuksia tommosesta kepistä tuttu pyytäs mult siit 50 eguu niin joo siihen tulee pehmee kotelo lapertti merkkinen muistaakseni ikään kun kaupanpäälle tuntu ihan ok käteen ku pari pelii koklasin
ostanko
6
149
Vastaukset
Jos hyvältä tuntuu, osta pois. Eipä siinä kovin suuria summia häviä, jos nyt ei ihan huippukeppiä saakaan.
- nyt nykii
no ostettuahan se tuli on tosi jees pelaa omalla kepillä vähän kiksaili alapalloiss sit mulle sanottii et sipase hiekkapaperilla ku ei nyt oo tipinhoitovehkeitä ni kas kummaa se jeesas ihan älyttömästi nyt ei kiksaa ja alakierteet on ihan eriluokkaa ku yhdelläkään bubin kepillä kyl oli kannattava ostos sytty kyl semmonen liekki peliin et oksatpois jäi vaan mietityttää et miten karkeella hiekkapaprul tippii kannattaa hioo ja onx jotain poppakonstia saada tippi oikeeseen muotoon ja vielä lisää kysymyksii miten keppi kannattas pitää puhtaana froteepyyhelaulamaan /säämiskä/kostee/kuiva kiitos vinkeistä jo etukäteen
nyt nykii kirjoitti:
no ostettuahan se tuli on tosi jees pelaa omalla kepillä vähän kiksaili alapalloiss sit mulle sanottii et sipase hiekkapaperilla ku ei nyt oo tipinhoitovehkeitä ni kas kummaa se jeesas ihan älyttömästi nyt ei kiksaa ja alakierteet on ihan eriluokkaa ku yhdelläkään bubin kepillä kyl oli kannattava ostos sytty kyl semmonen liekki peliin et oksatpois jäi vaan mietityttää et miten karkeella hiekkapaprul tippii kannattaa hioo ja onx jotain poppakonstia saada tippi oikeeseen muotoon ja vielä lisää kysymyksii miten keppi kannattas pitää puhtaana froteepyyhelaulamaan /säämiskä/kostee/kuiva kiitos vinkeistä jo etukäteen
1. Hiekkapaperin karkeus. En nyt suoralta kädeltä mitään lukuja muista, mutta aika karkeaa sitä yleensä käytetään. Olisikohan jotain 40 luokkaa?
2. "Oikeaa" muotoa varten on saatavilla raspeja. Se oikea muoto on vähän mielipidekysymys, mutta suhteellisen symmetrinen ja pyöreähköjä reunoja kai siinä haetaan.
3. Shaftin puhtaanapitoon on useita keinoja. Yleensä ylimääräiset lakat hiotaan pois (joskin olen kuullut, että jotkut eivät tätäkään tee), puhdistus sitten suhteellisen märällä paperilla (esim. käsipyyhe), tiukasti puristaen ja pari kertaa vetäen. Sellainen kiva vinkuva ääni kertoo että lika irtoaa... Kuivaus kuivalla paperilla vastaavasti.- nyt nykii
The_Rat kirjoitti:
1. Hiekkapaperin karkeus. En nyt suoralta kädeltä mitään lukuja muista, mutta aika karkeaa sitä yleensä käytetään. Olisikohan jotain 40 luokkaa?
2. "Oikeaa" muotoa varten on saatavilla raspeja. Se oikea muoto on vähän mielipidekysymys, mutta suhteellisen symmetrinen ja pyöreähköjä reunoja kai siinä haetaan.
3. Shaftin puhtaanapitoon on useita keinoja. Yleensä ylimääräiset lakat hiotaan pois (joskin olen kuullut, että jotkut eivät tätäkään tee), puhdistus sitten suhteellisen märällä paperilla (esim. käsipyyhe), tiukasti puristaen ja pari kertaa vetäen. Sellainen kiva vinkuva ääni kertoo että lika irtoaa... Kuivaus kuivalla paperilla vastaavasti.joo kattelin noit raspei ei oo kovin kalliita taidanpa kipasta ostaa semmosen en oo katunut kepinkään ostoo sekunttiakaan kyl näköjään 5kympin keppikin on ihan eri ku aina eri keppi kunhan se on oma oon saanu jo parissa päivässä kummallisen tuntuman voi vaan ottaa kepin pussista ja keskittyä itse asiaan ei tarvii kiukutella et keppi sitä keppi tätä kyl oma on aina oma vaikka ei mikään tonnin keppi ookkaan on toki käyny mielessä et miten helvatan hyvä semmosel predan kepil ois pelaa mut tää chetah on mun tasoselle kepinheiluttajalle ihan kelpo keppi peli maistuu ja on kivempaa ku koskaanennen kiitos vinkeistä ja hyvää kesää ei hitto taas rupes pelatuttaa pakko lähtee lähimmän pöydän ääreen hmmm mites paljon noi tipit vaikuttaa?oisko laminaatti vai?nälkä kasvaa syödessä eniten autaa kai pelaa pelaa pelaa pelaa ei oo oiko tietä vai onko?
nyt nykii kirjoitti:
joo kattelin noit raspei ei oo kovin kalliita taidanpa kipasta ostaa semmosen en oo katunut kepinkään ostoo sekunttiakaan kyl näköjään 5kympin keppikin on ihan eri ku aina eri keppi kunhan se on oma oon saanu jo parissa päivässä kummallisen tuntuman voi vaan ottaa kepin pussista ja keskittyä itse asiaan ei tarvii kiukutella et keppi sitä keppi tätä kyl oma on aina oma vaikka ei mikään tonnin keppi ookkaan on toki käyny mielessä et miten helvatan hyvä semmosel predan kepil ois pelaa mut tää chetah on mun tasoselle kepinheiluttajalle ihan kelpo keppi peli maistuu ja on kivempaa ku koskaanennen kiitos vinkeistä ja hyvää kesää ei hitto taas rupes pelatuttaa pakko lähtee lähimmän pöydän ääreen hmmm mites paljon noi tipit vaikuttaa?oisko laminaatti vai?nälkä kasvaa syödessä eniten autaa kai pelaa pelaa pelaa pelaa ei oo oiko tietä vai onko?
> on toki käyny mielessä et miten helvatan hyvä semmosel predan
> kepil ois pelaa
Vähän parempi. Tärkeämpää kuitenkin on, että keppi sopii itselle, ei se mitä hintalapussa lukee, tai edes se, kuinka laadukas laite on kyseessä. Muutama vuosi sitten eräs SM-tason pelaaja kuljetti mukanaan salikeppiä, kun oli sattunut baarireissulla hyvä käteen...
> hmmm mites paljon noi tipit vaikuttaa?
Itselläni on aika vähän kokemuksia erilaisista tipeistä. Kaipa nuo jonkin verran vaikuttavat, mutta haetko keppiä jolla lähtee järjettömiä kierteitä, vai keppiä jolla lynöti menee viivasuoraan riippumatta siitä millainen osuma on? Kepin jäykkyys on kyllä tässä ykkösenä, mutta tippikin vaikuttaa...
> nälkä kasvaa syödessä eniten autaa kai pelaa pelaa pelaa pelaa ei
> oo oiko tietä vai onko
Oikotie nopeampaan oppimiseen on parempien kanssa pelaaminen ja heiltä neuvojen saaminen. Kallliiksi kyllä käy, kun nuo yleensä haluavat pelata rahasta (mikä on toisaalta ihan järkevää, kuupasta se menestys on kuitenkin loppupeleissä kiinni, eli vain tekniikkaharjoitteluja ilman painetta on hyvä ohje).
Itselläni kävi suhteellisen hyvä tuuri, kun satuin asustamaan sellaisen baarin naapurissa, jonka henkilökunnasta / vakioasiakkaista löytyi suhteellisen monta suomen parhaista pelaajista. Omat viat olivat pään sisällä, tekniikka oli jo kohtalaisen toimiva muutaman vuoden treenin jälkeen. Nyt on jäänyt.
- henrik747
Lontooseen halkuis mennä camden towniin hakee uuden kepin kun se ois hyvä ja sillä oärjäis 80puntaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828