Kaikki kaatuu niskaan jälleen.

rikkinäinen

Pari vuotta sitten minulla todettiin keskiverto masennus, mutta noin vuosi sitten sain lopettaa käynnit poliklinikalla, koska katsottiin tilanteeni olevan parempi. Vaihdoin koulua ja kaikki tuntui menevän loppujen lopulta jälleen hyvin, mutta nyt kaikki sama meinaa taas alkaa. Tuntuu ettei kukaan voi antaa anteeksi vanhoja tekojani, vaikkeivät ne liity mitenkään nykyisiin ihmisiin ympärilläni. Kaikki jauhavat ja levittävät juoruja kaikenaikaa, ja joka nurkalta kuulee kokoajan kuinka joku on taas haukkunut ja levittänyt paskapuheita.
Lisäksi seurustelin eräässä vaiheessa puolitoista vuotta, ja poikaystäväni; petti minua useasti, huusi minulle ja haukkui minua, löi pari kertaa ja suuttui aina jos en halunnut harrastaa seksiä -> johti siihen että muutaman kerran itku kurkussa harrastin yhdyntää hänen kanssaan vain siksi, etten jaksanut kuunnella hänen huutoaan. Lopulta sain katkaistua suhteen, ja olin todella onnellinen, mutta luotto poikiin oli mennyt. Myöhemmin minulla oli juttua erään kanssa, mutta suhde päättyi siihen, että minua ahdisti enkä kyennyt suhteeseen. Sen jälkeen olin pitkään sinkku, kunnes jälleen löysin mukavan oloisen miehen, mutta tämä antoi olettaa, käytti hyväksi ja sen jälkeen alkoi haukkua.

En tiedä mitä tekisin, sillä alkaa tuntua taas siltä, että kaikki kaatuu niskaan enkä enää jaksa. En tiedä kehen luottaa, ettei saa puukkoa selkäänsä. Pitäisi yrittää keskittyä opiskeluunkin, mutta se on vaikeaa kun mielessä pyörii kaikki murheet.

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkottu

hei ! oli ihan pakko vastata tähän.. mulla on vähän sama tilanne kun sulla.. ja noi jotka tota paskaa keksii ja jauhaa vois itte laittaa elämänsä kuntoon ei niillä tuosa tapauksessa hyvin taida mennä ! mun eksä petti mua j valehteli useaan otteeseen.. nyt meidän erosta on muutaman viikon kuluttua 2vuotta ja meillä on vieläkin semmone tapa et nähdään ja harrastetaan vaan seksiä. jätkä painele töissä tosi paljon eikä osaa sanoa mitään suoraan välillä ei vastaa ees puheluun tai txt ! tosi rassaavaa kun ei voi luottaa enään kehenkään. mulla menny monta suhdetta pilalle .. ja nyt kiusaan itteeni ja annan itteni aina uudestan rakastua siihen"kusipäähän".

• 1+6

Kuulehan sie hyvä nuori ihminen. Älä vaivu epätoivoon. Varmin keino on päästä koko p*******, ettei pidä p*****hin yhteyttä. Antaa niiden muhia ihan omissa liemissään. Katkase kylmästi välit sellaisiin tyyppeihin, jotka ei ole sinun kavereita eikä ystäviä. Pitää tehdä radikaaleja muutoksia. Muuten elämä ei muutu. Sitten kun olet saanut oman olosi ja elämäsi järjestykseen, voi alkaa tutustumaan ihan uusiin ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      89
      2523
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1403
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      36
      800
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      103
      799
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe