Joo elikkäs noin 8v koripalloa harrastin, joten harjoittelu oli oikeaa. Nyt kolmisen vuotta ominpäin olen samantyylistä kuntopiiriä vetänyt kuin korpipallossa ( 200~ punnerusta ojentajat ihan omalla painolla ja hauikset käsipainoilla. Olkapäitä pystypunneruksilla seinää vasten) Kroppa on juuri sen näköinen kun haluan, mutta hieman vaivaa että vasen rintalihakseni on aika paljonkin suurempi kuin oikea. Teenkö jonkin liikkeen väärin vai enkö venyttele oikein tjsp?
Sitten vielä hieman outo kysymys, että tässä tämänvuoden aikana verisuonet ovat tulleet hyvin näkyville ja pullottaviksi pohkeissa, ranteissa ja hauksissa. Onko tämä iha normaalia kun voimaa tulee lisää vai onko verenpaineet koholla tjsp?
Vasen rintalihas suurempi
hmmmmhmm
3
194
Vastaukset
- se on normaalia
kun rasva% laskee / lihakset suurenee.
- ana...
Mulla on myös vasen rintalihas isompi kuin oikea ja olen huomannut että vasen ojentaja on heikompi kuin oikea, voisikohan olla että vasemman ojentajan heikkoudesta johtuen rintalihasliikkeet ovat menneet enemmän perille?
- hmmmmhmm
Itse huomasin juuri saman, että oikea ojentaja on samassa suhteessa suurempi kun vasen/oikea rintalihas. Mitenhän ton punnerrusliikeen vois korjata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525