Voisiko joku selittää mitä nämä termit oikein tarkoittavat? Oon yrittäny ettiä eri seurojen sivuilta ja wikipediasta, mutta seurojen sivuilla ei kerrota melkein mitään koko lajista, vaan kilpailusta yms.
Walley
lentävä vaakapiruetti
yhdistelmäpiruetti jalanvaihdolla
Termit
1
611
Vastaukset
- oon luistelija <3
Olen taitoluistelija ja voin hyvinkin kertoa :D
Walley on eräänlainen hyppy. Luistelija on taakse sisään kaarella ja hyppää kierroksen omaan suuntaansa taakse ulos kaarelle..
Lentävä vaakapiruetti on ns. kameli, joka on vaakapiruetti "lentävällä lähdöllä" eli toisin sanoen hyppylähdöllä. huom ei mikään salchowi, tulppi tai ritti vaan hypähdys eteen ulos kaarelta vaaka-asentoon toiselle jalalle.
Yhdistelmäpiruetti jalanvaihdolla.. No. Yhdistelmäpiruetti on piruetti missä on useita eri asentoja. Se voi olla jalanvaihdolla, jolloin luistelija yksinkertaisesti vaihtaa jalkaa kesken piruetin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952080
- 1741409
- 1661301
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede801118Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk441006Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s72844Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er158770Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.100720Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen91682