Voisiko joku selittää mitä nämä termit oikein tarkoittavat? Oon yrittäny ettiä eri seurojen sivuilta ja wikipediasta, mutta seurojen sivuilla ei kerrota melkein mitään koko lajista, vaan kilpailusta yms.
Walley
lentävä vaakapiruetti
yhdistelmäpiruetti jalanvaihdolla
Termit
1
1064
Vastaukset 1
- oon luistelija <3
Olen taitoluistelija ja voin hyvinkin kertoa :D
Walley on eräänlainen hyppy. Luistelija on taakse sisään kaarella ja hyppää kierroksen omaan suuntaansa taakse ulos kaarelle..
Lentävä vaakapiruetti on ns. kameli, joka on vaakapiruetti "lentävällä lähdöllä" eli toisin sanoen hyppylähdöllä. huom ei mikään salchowi, tulppi tai ritti vaan hypähdys eteen ulos kaarelta vaaka-asentoon toiselle jalalle.
Yhdistelmäpiruetti jalanvaihdolla.. No. Yhdistelmäpiruetti on piruetti missä on useita eri asentoja. Se voi olla jalanvaihdolla, jolloin luistelija yksinkertaisesti vaihtaa jalkaa kesken piruetin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891455
- 1081162
- 1681110
- 701055
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä454951Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.81846Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15834- 112810
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39689En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik58648