Voisiko joku selittää mitä nämä termit oikein tarkoittavat? Oon yrittäny ettiä eri seurojen sivuilta ja wikipediasta, mutta seurojen sivuilla ei kerrota melkein mitään koko lajista, vaan kilpailusta yms.
Walley
lentävä vaakapiruetti
yhdistelmäpiruetti jalanvaihdolla
Termit
1
661
Vastaukset
- oon luistelija <3
Olen taitoluistelija ja voin hyvinkin kertoa :D
Walley on eräänlainen hyppy. Luistelija on taakse sisään kaarella ja hyppää kierroksen omaan suuntaansa taakse ulos kaarelle..
Lentävä vaakapiruetti on ns. kameli, joka on vaakapiruetti "lentävällä lähdöllä" eli toisin sanoen hyppylähdöllä. huom ei mikään salchowi, tulppi tai ritti vaan hypähdys eteen ulos kaarelta vaaka-asentoon toiselle jalalle.
Yhdistelmäpiruetti jalanvaihdolla.. No. Yhdistelmäpiruetti on piruetti missä on useita eri asentoja. Se voi olla jalanvaihdolla, jolloin luistelija yksinkertaisesti vaihtaa jalkaa kesken piruetin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006