Julkiset vai salaiset yhteystiedot?

violet.

Kummat teillä on ja miksi? Te joilla on julkiset tiedot, saatteko paljon yhteydenottoja puolitutuilta tai vierailta? Vonkausta? Ahdistelua?

Mulla on salainen puhelinnumero ja osoitteenluovutuskielto maistraatissa ja Trafilla. Facebookissa en esiinny omalla nimelläni. Ihan vain varovaisuutta ja halua olla rauhassa, en oleta että kukaan sen kummemmin innostuisi häiriköimään.

Joskus kun puhelinnumeroni oli vielä julkinen, kyllähän noita tuntemattomien yhteydenottoja aina välillä tuli. Hyviä ja huonoja. Paras oli keskellä yötä lähetetty viesti jossa joku äijä kehui kauniiksi ja seksikkääksi ja halusi ostaa työkenkäni(!) 20e hintaan. :D

39

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies 81

      Ilmeisesti flirttailet 24/7. On siis itse aiheutettua että tuntemattomat miehet usein ottivat ytheyttä.

      • violet.

        Et vastannut kysymykseen!


      • sinkkumies 81
        violet. kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen!

        Puhelinnumero on julkinen. Kahta vakituista meiliosoitettani ei löydy mistään nettisivuilta mikä on ihan hyvä. Facebookia en käytä muutenkaan paljoa, mutta en ole laittanut sinne kuvaani ja yksityisasetukset ovat kireät. Ei johdu kylläkään ihailijoiden pelosta, vaan siitä etten halua esimerkiksi vanhojen peruskoulukaverieni käyvän nauramassa minulle.


    • kotoa haetaan

      naps naps!

    • Saa soittaa

      Julkiset ovat. Kukaan vieras ei ole vielä koskaan soitellut, lukuun ottamatta puhelinmyyjiä.

    • Mulla on ihan julkinen kuva, email sekä puhelinnumerokin on julkinen eikä kukaan vieras ole sen kummemmin ollut kiinnostunut lukuunottamatta puhelinmyyjiä eikä niitäkään ole kuulunut enää aikoihin kun aina sanon tylyn ei.
      Pitäiskö laittaa kuva profiiliin? Tai ainakin deitti-ilmoitukseen? Äh en mä tiedä vois sen laittaa toiseen mutta pidätän oikeuden muuttaa mieleni.

    • Julkiset on kaikki eikä ikinä ole tullut kyllä tuntemattomilta yhteydenottoja. Eikä kukaan ainakaan (vielä) ole tullut ovelle koputtelemaan. Facebookissa on kuva ja oikea nimeni.

    • ES

      Julkiset tiedot, nyyh, ei kukaan koskaan soita.

      • RRRRRÄÄÄYHH

        Miksi ruikutat täällä että kukaan ei soita, mutta silti olet torjunut pian kymmenen miestä palstalta?


      • Varmaan siksi
        RRRRRÄÄÄYHH kirjoitti:

        Miksi ruikutat täällä että kukaan ei soita, mutta silti olet torjunut pian kymmenen miestä palstalta?

        Ei kukaan nainen halua ATM:n soittavan.


      • ES
        RRRRRÄÄÄYHH kirjoitti:

        Miksi ruikutat täällä että kukaan ei soita, mutta silti olet torjunut pian kymmenen miestä palstalta?

        Koska olen tällainen nyyh. Kerään rohkeutta. Niin...


      • DorkanTasonMies
        Varmaan siksi kirjoitti:

        Ei kukaan nainen halua ATM:n soittavan.

        Ei ne kaikki ole olleet ATM:iä.


      • ....................
        DorkanTasonMies kirjoitti:

        Ei ne kaikki ole olleet ATM:iä.

        Eikä kaikki ATM:t ole pahoja. Tylsiä ehkä.


      • Kauanko aiot kerätä?
        ES kirjoitti:

        Koska olen tällainen nyyh. Kerään rohkeutta. Niin...

        Aiotko kerätä rohkeutta vielä siinä vaiheessa kun essinmuna ei enää irtoa?
        Vai aiotko kerätä rohkeutta ehkä vielä siinäkin vaiheessa kun essinpimppi ei enää kostu?


      • ES
        .................... kirjoitti:

        Eikä kaikki ATM:t ole pahoja. Tylsiä ehkä.

        Jotkut ATM:t on söpöjä.


    • Juu, julkisia ovat. Eivät ole tuntemattomat tai puolitutut ottaneet yhteyttä.

    • n18v

      Salaiset tietenkin. En halua ATM tyylisiä häiriköitä.

      • alemman keskitason m

        Ensi yönä kun nukut, tulen puhelinlankoja pitkin antamaan sulle kuivaa munaa perseeseen.


      • n18v
        alemman keskitason m kirjoitti:

        Ensi yönä kun nukut, tulen puhelinlankoja pitkin antamaan sulle kuivaa munaa perseeseen.

        Heh heh hee. Mulla ei ole kotona puhelinlankoja ja tapailen yhtä YTM joka on kirjoitellut tänne. Sorry, ATM poju sulla ei ole mahiksia. Hähhäh hää


      • alemman keskitason m
        n18v kirjoitti:

        Heh heh hee. Mulla ei ole kotona puhelinlankoja ja tapailen yhtä YTM joka on kirjoitellut tänne. Sorry, ATM poju sulla ei ole mahiksia. Hähhäh hää

        Et pysty estämään minua, tulen puhelinlankoja pitkin. Painan pääsi tyynyyn ettet voi huutaa, ja nussin sinua kuivalla munalla perseeseen niin etten istu kuukauteen. Kun olet yksin ja nukut, niin minä tulen. Perseeseesi.


      • n18v
        alemman keskitason m kirjoitti:

        Et pysty estämään minua, tulen puhelinlankoja pitkin. Painan pääsi tyynyyn ettet voi huutaa, ja nussin sinua kuivalla munalla perseeseen niin etten istu kuukauteen. Kun olet yksin ja nukut, niin minä tulen. Perseeseesi.

        Voi sua poju parkaa kun sä luulet itsestäsi niin kovia. Leikaan sun 3 cm prinssinakin pois ja syötän koiralle. YTM taputtelee sinusta loput luulot pois. Jatka toive uniasi Aivan Turha Mies.


      • ghkdjgkdjg
        n18v kirjoitti:

        Heh heh hee. Mulla ei ole kotona puhelinlankoja ja tapailen yhtä YTM joka on kirjoitellut tänne. Sorry, ATM poju sulla ei ole mahiksia. Hähhäh hää

        Ei ole kovin uskottavaa, että YTM kirjoittelisi tänne.


      • n18v
        ghkdjgkdjg kirjoitti:

        Ei ole kovin uskottavaa, että YTM kirjoittelisi tänne.

        Oletko varma?


      • ghkdjgkdjg
        n18v kirjoitti:

        Oletko varma?

        En. Kyllähän tänne taitaa muutama kirjoitellakin.


    • alemman keskitason m

      YTM:si ei ole paikalla kun tulen. Perseeseesi.

      • n18v

        Jatka toive uniasi Aivan Turha Mies.


      • alemman keskitason m
        n18v kirjoitti:

        Jatka toive uniasi Aivan Turha Mies.

        ..... kun olet yksin.... niin tiedät...


      • n18v
        alemman keskitason m kirjoitti:

        ..... kun olet yksin.... niin tiedät...

        Alatko jo änkyttää??? vaihda levy tai hyppää narun jatkoksi! Urpåå


      • alemman keskitason m
        n18v kirjoitti:

        Alatko jo änkyttää??? vaihda levy tai hyppää narun jatkoksi! Urpåå

        ...jätän sinut odottamaan... tiedät kyllä mitä... kauniita unia rakkaani...


      • n18v
        alemman keskitason m kirjoitti:

        ...jätän sinut odottamaan... tiedät kyllä mitä... kauniita unia rakkaani...

        Siis mun ihanaa YTM, kiitos paljon ihquu


    • Ktb

      Olen erittäin salainen.

      • Supå

        Entinen KGB:n nykyinen FSB:n vakooja vai?


      • yksmiäs
        Supå kirjoitti:

        Entinen KGB:n nykyinen FSB:n vakooja vai?

        Salaiset tiedot jotta saan olla yksin.


      • Licence to drill
        Supå kirjoitti:

        Entinen KGB:n nykyinen FSB:n vakooja vai?

        Jos nyt sulle tässä kerron, et varmaankaan kerro eteenpäin?


    • jackaroo

      En ole mitenkään luottavasta sorttia, mutta minulla on kyllä ihan julkiset yhteystiedot ja jos tietää nimeni niin saa kyllä helposti puhelinnumeroni ja osoitteeni selville. Olen kyllä harkinnut salaavani omat yhteystietoni, mutta en vain ole saanut aikaiseksi. Ehkä se nykyään ei enää niin erikoinen asia ole omata salainen puhelinnumero tai kieltää omien yhteystietojen jakaminen.

    • sir_eino

      Salaiset. Sattui ja tapahtui, en aio enää laittaa yhteystietojani kaikkien löydettäväksi.

      Saa ne kysymällä jos tarvetta on. En muutenkaan keksi yhtään hyvää syytä sille miksi jonkun sellaisen joka ei voi yhteystietojani minulta tai joltain yhteiseltä tutulta kysyä pitäisi minut tavoittaa.

    • julkiseen

      Julkiset ovat jotta kaikki tututut ja tuntemattomat naiset voisi ottaa yhteyttä. Mutta eipä sillä näytä olevan vaikutusta kun mykkänä puhelin suurimman osan ajasta, eikä tuntemattomia yhteydenottoja tullut.

    • Suurin osa yhteystiedoista julkisia verkkosivuilla, naamakirjassa ja yhteyslehtisissä että koska toimin semijulkisessa ammatissa.

    • nöösi_poika

      Yksi julkinen numero työnantajan nimissä.

      Pari prepaid-liittymää, joiden numerot ovat jaossa teinitytöille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe