näette niitä tyttöjä/naisia jonkalaisista pidätte. Minä ainakin näen. Slloin harvoin kun olen iloinen, niin näen mukavan näköisiä tyttöjä. Ja sitten kun taas masentaa, niin ei näe tyttöjä ollenkaan tai näkee vain niitä tupakoivia ämmiä.
Myönteinen ajattelutapa auttaa näkemään paremman
Jos ajattelette myönteisesti, niin
6
111
Vastaukset
- Karu elämä
Mikään määrä myönteistä ajattelua ei auta muuttamaan niitä suomalaisia hapankaaleja syöneen näköisiä leveäperseämmiä mitenkään yhtään hehkeämmiksi.
- ICTnörtti
Ei ehkä autakkaan muuttamaan niitä, mutta myönteisellä ajattelulla näkee niitä mukavempia.
- typpioksiduuli
ICTnörtti kirjoitti:
Ei ehkä autakkaan muuttamaan niitä, mutta myönteisellä ajattelulla näkee niitä mukavempia.
Mites jos vetäis koko ajan ilokaasua niin naisetkin näyttäis kauniimmilta ja joku karmee rutale jonka olisi iskenyt niin sekin olisi tosi hot?
- ICTnörtti
typpioksiduuli kirjoitti:
Mites jos vetäis koko ajan ilokaasua niin naisetkin näyttäis kauniimmilta ja joku karmee rutale jonka olisi iskenyt niin sekin olisi tosi hot?
Kyllähän sekin toimis
Kyllä mä näen usein kivan näköisiä naisia, mialialasta rippumatta. Mutta mitä sitten, pelkällä näkemisellä ei pitkälle pääse.
- ICTnörtti
Ei niin pääsekkään,mutta onhan se ilo silmälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372