näette niitä tyttöjä/naisia jonkalaisista pidätte. Minä ainakin näen. Slloin harvoin kun olen iloinen, niin näen mukavan näköisiä tyttöjä. Ja sitten kun taas masentaa, niin ei näe tyttöjä ollenkaan tai näkee vain niitä tupakoivia ämmiä.
Myönteinen ajattelutapa auttaa näkemään paremman
Jos ajattelette myönteisesti, niin
6
87
Vastaukset
- Karu elämä
Mikään määrä myönteistä ajattelua ei auta muuttamaan niitä suomalaisia hapankaaleja syöneen näköisiä leveäperseämmiä mitenkään yhtään hehkeämmiksi.
- ICTnörtti
Ei ehkä autakkaan muuttamaan niitä, mutta myönteisellä ajattelulla näkee niitä mukavempia.
- typpioksiduuli
ICTnörtti kirjoitti:
Ei ehkä autakkaan muuttamaan niitä, mutta myönteisellä ajattelulla näkee niitä mukavempia.
Mites jos vetäis koko ajan ilokaasua niin naisetkin näyttäis kauniimmilta ja joku karmee rutale jonka olisi iskenyt niin sekin olisi tosi hot?
- ICTnörtti
typpioksiduuli kirjoitti:
Mites jos vetäis koko ajan ilokaasua niin naisetkin näyttäis kauniimmilta ja joku karmee rutale jonka olisi iskenyt niin sekin olisi tosi hot?
Kyllähän sekin toimis
Kyllä mä näen usein kivan näköisiä naisia, mialialasta rippumatta. Mutta mitä sitten, pelkällä näkemisellä ei pitkälle pääse.
- ICTnörtti
Ei niin pääsekkään,mutta onhan se ilo silmälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189