Hei, olen nuori, alle 17-vuotias nainen, en harrasta säännöllistä liikuntaa ja poltan tupakkaa. Olen polttanut jo 3 vuotta säännöllisesti. Ennen tupakoinnin aloittamista kuntoni oli hyvä, olin suht. notkea ja harrastin tanssia. Nyt en harrasta mitään, kun säät sallii poljen pyörällä paikasta toiseen ongelmitta. Hengästyn todella nopeasti. Rappuset 1. kerrokseen kävellessäni hengästyn.
Olen n.170 cm ja painan 53 kiloa. Ylipainoa ei siis ole havaittavissa, mutta jenkkakahvat minä omistan. Eivät vaatteet niin hienoilta päällä näytä kun jenkkakahvat pursuilevat housuista ja ihonmyötäisistä vaatteista muutenkin. Ja jenkkakahvoissani on kamalat raskausarvet.
Minulla ei juuri ole lihaksia missään, jalat eivät ole läskit mutta kun lihas puuttuu niin jalkani ovat vain löllöt ja minulla on jaloissa ja takapuolessa selluliittiä! Huomattavasti.
Minua on tässä viikkojen saatossa alkanut häiritsemään se että en ole ollenkaan lihava mutta täysin rapakunnossa fyysisesti.
Ja kaikkien ensimmäine neuvo on varmasti että loepta tupakointi ja mene lenkille, tiedän. Mutta silti ihmettelen miksi voin olla näin huonossa kunnossa.
Heikko kunto ja selluliitti
Tyttöinen16
1
93
Vastaukset
- -
No jos ei tee mitään ja polttelee tupakkia niin kyllä se kunto siinä romahtaa.
Lopeta se ihmettely ja ala tekemään. Tilanteesi ei kuitenkaan ole toivoton, kun ei tarvitse laihduttaa joten tulokset näkyvät mukavasti.
Todellakin se lenkille lähtö on hyvä aloitus, mutta jos se ei tunnu mieleiseltä niin nykyään löytyy liikuntakeskuksista kaiken näköisiä jumppia eli sinne siis.
Kahvakuula ja tällaiset missä käytetään painoja myös ovat todella hyviä. Tulee punttitreeni ja vähän aerobista samalla. Eli kiinteydyt varsin mukavasti.
Sinne vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808