Terve mieheen!
Onkohan kellään kokemuksia tästä Savenmaan "jokamiesnojakista" (tai Feltin ym. vastaavanrakenteisista pyöristä)?
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=kenopyora#
Miten kovaa tuolla pääsee kun on suora ja näkyvyyttä? Entä ylämäet, onko ongelmaa vaiko saako asennosta jopa lisäpotkua?
Vaihteita tuossa vehkeessä onneksi kuitenkin näemmä on, toisin kuin Madmaggotin tarjoamissa "nuorisoversioissa".
"Istumapyörät" (puolinojakit, cruiserit...)
4
381
Vastaukset
- nojailija
On kokemusta vastaavanrakenteisesta. Helppo oppia ajamaan, mukava kyyti.
Noilla osilla pyörältä voi odottaa enintään keskinkertaista mukavuutta ja toimintavarmuutta. Varmaa on se, että säätämistä riittää. Mutta tämän pyörän paras puoli on juuri säädettävyys. Istuin liikkuu aika vapaasti, joten vehkeen saa sopimaan tosi monenkokoiselle ajajalle.
Nopeudet riippuvat reisistä enemmän kuin pyörästä. Tuossa asennossa ilmanvastus ei ole ihan niin paljon pienempi kuin se voisi olla. Mutta ajoasento on mukava ja jalkojen voimantuotto kokemattomallakin parempi kuin ihan makaavassa asennossa. Viime kesänä ajelin tuontyyppisen kanssa pidempää matkaa ja keskinopeus meillä oli kolmenkympin kieppeillä kun ei ollut kiire minnekään.- körö körö
taitaa hybridiä nopeampaa mennä sentään? :D ei kuitenkaan kippurasarven luokkaa. vai.
ja 20" renkaat on näköjään taittopyörien tyyliin. täytyypä kattoo jos googlella löytyy sivistävää infoa miten toikin yleensä vaikuttaa...
eipähän oo kyllä käytännöllisyys pyörää ainakaan liikaa rumentanu. tosta vois helposti vielä ite pienellä vaivalla parantaa.
- Kruisaillen ja kovaa
Hankin sellasen. Oon aika äijä kun kruisaan raitlla
- Smashing Baby
Paitsi tietysti jos oletkin akka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181