Olen onnellinen :)

Eewulin haamu

Perhosia masussa, sydän on pakahtua ja tainnu ihastuminen vaihtuu astetta vahvempiin tunteisiin niin mulla kuin miehelläkin.
Emme saa toisiamme mielestämme millään, yhteydenpitokin kasvaa sekä tunne, että tästä taitaa todellakin tulla jotain.

Kyllä se totta on, että onni osuu kohdalle kyllä kun vähiten odottaa.
Ja se tuntuu oikealta mieheltä juurikin minulle.

Onko kelleen muulle sattunut onnenpotkua tielleen?

30

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesasialuuseri

      No niin, mitä opimme tästä avauksesta?
      NAISET, ei tälläisiä avauksia tänne, koska miehiä vituttaa kun juuri he eivät taaskaan saaneet naista ja siksi kuittailevat sitten kaiken maailman törkeyksillä näitä kuten yllä huomaamme.

      Rakkaus, ihastuminen, kemiat.. Kaikki tarkoittaa palstan idiooteille vain kiimaa ja seksiä.

      Ei Sir_Einon onnellisuuden toitotus saanut törkeitä kommentteja, ja miksi? Koska hän on MIES.

      • kaikki nyt ja heti

        Katsotaan Eewulin tilannetta 10-30v kuluttua.

        Nämä kommentithan vain osoittavat, että jokainen mies on panovalmis vaikka kadulta kuten Sir_eino, mutta se ei tarkoita vielä mitään rakkautta, ihastusta tai kemiaa. Nuo sanatkin, varsinkin rakkaus, ovat lähinnä korneja useimpien nykyihmisten suusta kuultuna.


      • Suurtakin suurempi
        kaikki nyt ja heti kirjoitti:

        Katsotaan Eewulin tilannetta 10-30v kuluttua.

        Nämä kommentithan vain osoittavat, että jokainen mies on panovalmis vaikka kadulta kuten Sir_eino, mutta se ei tarkoita vielä mitään rakkautta, ihastusta tai kemiaa. Nuo sanatkin, varsinkin rakkaus, ovat lähinnä korneja useimpien nykyihmisten suusta kuultuna.

        Läpäti läpäti, kyllä tuo Eewuli ja mies itse tietävät mitä tuntevat. Et sinä eikä kukaan sitä päätä tai tiedä. Eewuli vain halusi jakaa onnen tunteensa kaikille ja antaa toivoa, mutta mitä te teette? Yritätte murskata yhden naisen onnellisuuden väittämällä, että jokainen mies on vain pillun perässä. Olette oikeasti säälittäviä!


    • Sietämätön tyyppi

      Sir_gayno on homoileva narsistinen kusipää.

      • Miesasialuuseri

        Mutta silti, hän ei saanut typeriä kommentteja osakseen juuri lainkaan. Naiset saa, koska naiset ei saisi olla onnellisia saati hehkuttaa onneaan täällä.


      • hjfghkdgk
        Miesasialuuseri kirjoitti:

        Mutta silti, hän ei saanut typeriä kommentteja osakseen juuri lainkaan. Naiset saa, koska naiset ei saisi olla onnellisia saati hehkuttaa onneaan täällä.

        Onhan useampikin Einon seurusteluketju saanut niitä "mitä vittua tällaista kirjoitat" -viestejä


    • Onnea vaan. Ei ole sattunut onnenpotkuja. Eikä varmasti satu tulevaisuudessakaan.

    • Yritystä on ollut, mutta eipä tästäkään tainnut tullut mitään. Jep näin on.

    • Free Fanny

      Olen iloinen puolestasi! Itsellä ei ole mitään virityksiä, vain se ihastus työpaikalla vielä viikon verran ;-)

      Elämässä taitaa nyt muutoin tapahtua viimein kaipaamani muutos (=muutto, uudet työtehtävät), toki vasta syksyllä mutta ei sitä hetkessä voisi tehdäkään.

    • Jätkä 25

      No eipä nyt ihan ole sattunut. Tosin kyllä olisi nyt tarjolla eräs nainen, joka muuten olisi minulle oikea, tai ainakin näin alkuun tuntuisi. Ulkoisesti ihanne ja samoja vikojakin löytyy kuin minusta ja muutenkin niin lähelle samantyyppinen luonne. Sama musiikkimaku ja nainen mikä vielä minut saa tuntemaan tosi itsevarmaksi ja on muutenkin niin hauskaa seuraa.

      Minkä takia vaan joudun pysyttelemään poissa tästä tapauksesta, on hän toisaalta myöskin hyvin epäluotettava, selkäänpuukottavakin ja pettäisikin vaan suhteessa. Kyseisellä naisella kun vaan perkele vieköön on villi lutkamenneisyytensä, mikä tehnyt hänestä helponkin! Muutenkin kohtelisi täysin paskasti, niin kuin erästä exäänsäkin. Silti se vaan niin meinaa vetää puoleensa minua, juteltua tulee silloin kun näkyy samoissa bileissä tai baarissa. Ehdottelisikin että treffailtaisi, mutkun ei :(

      Toisille käy lopulta noin hyvin, toisille taas.

    • Kapteeni Parisänky

      "Kyllä se totta on, että onni osuu kohdalle kyllä kun vähiten odottaa."

      Naiselle kyllä joka on tottunut saamaan asiakaspalvelun eli hyvän suhteen ainekset mieheltä. Itse vaan möllöttää ja ihquttaa jos pöksyt alkaa kostua.

    • eräs panoäijä...
      johan on vikkeliä tyttöjä olleet jos jokainen alta 25 ja kaikilla vittu....
      :DD

    • Eewulin haamu

      No enpä toiste hehkuttele onneani..

      • Free Fanny

        Hehkuta vaan, antaa kateellisten hukkua omaan sontaansa. Ja nauti!


    • ..............

      Yleensä se naisen onni on jollain tavalla mieheltä pois. Monesti lompakosta.

      • Eewulin haamu

        Paitsi, etten ole kiinnostunut miehen varallisuudesta. Maksan itse omat menoni enkä yleensäkään anna miehen maksaa omia juttujani.

        Mutta olkoon, parempi hehkuttaa itsekseen.

        Kateelliset panetelkoon rauhassa..


      • Reipas Poikamies
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Paitsi, etten ole kiinnostunut miehen varallisuudesta. Maksan itse omat menoni enkä yleensäkään anna miehen maksaa omia juttujani.

        Mutta olkoon, parempi hehkuttaa itsekseen.

        Kateelliset panetelkoon rauhassa..

        Tämähän on sellainen ketju jossa on vaikutelma tyyliin "tunne empatiaa tai katkeruutta", kuin kolarissa vammautuneelle menisi omaa satasen juoksu aikaansa retostelemaan.

        Jos siinä lukisi tyyliin että etsin viisi vuotta miestä niin se antaisi edes laihaa lohtua palstan sinkku miehille että kannattaa yrittää taipailla erilaisia naisia, jospa se omanlainen nainen sieltä tulisi vastaankin (tolla usean miehen vääristynellä asenteella saattanee aika tiukkaa tehdä).

        Minä olen iloinen Eevulin puolesta tässä, onnea ja ihanaa yhteistä kesää Teille vain :) Parastahan aikaa se Suomen kesä on oman murunsa kanssa-minä tiedän kun tuntee että on löytänyt sen ihanan Oikean, ilman että soi Duran Duran ;)

        Edit: poistin liiat oman tilan kuvaukset ja analyysit siihen pääsyyn, sorge folks.


    • hä12345

      LOL mitä odotat kun tuut katkerien sinkkujen palstalle pätemään sillä että olet parempi.

      • White wolf

        Ai se on pätemistä, että tuntee olevansa onnellinen?
        Kieroutunut ajattelutapa.


    • kiva kuulla

      Kyllä se siitä vielä v*tuiksi menee...

      Nooh ei vainen.. Sitä sanontaan, et kun aikuisel iäl
      rakastuu niin se on vähän toista..
      Joten onnea ja menestystä.

    • ...

      No, kohtahan pääsetkin vaihtamaan parisuhdepalstalle, jos hyvin käy. :) Ehkä siellä on hiukkasen kypsemmän sorttista juttuseuraa.

    • rai rai rallallaa

      Hee hee, Eewulin haamu, sir_eino ja pirun sosiaalistajat... kaikkia täällä parjattu joo ja kenenkään kohdalla pitäny paikkaansa nää "et oo nätti, eti tasostas seuraa jos jonkun haluut" (Eewuli), "seksihullu bipopukkinarsisti ei oikeeseen suhteeseen kykene" (sir_eino) tai "parasta ennen päiväsi meni jo lehmä, vanhalla naisella ei tee mitään (pirun sosiaalistajat).

      Ja kuka loplta se yksin jää? lutkitteleva ilkeä ATM. hah hah. haukkuvat niitä kestä tietävät että NE saa parisuhteen jos vaan haluu, ja yrittävät oman huonon itsetuntonsa peittää uskottelemalle itselleen että muutkin näkis ne joita ATM haukkuu samoin silmin. Mutkun ei!!!!

    • Onnea Eewulille!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe