ohjeita kaipaava

sokerihiirulainen

Voiko friteeraus taikinan tehdä vhh:na? mitä siihen voi käyttää?

Toiseksi kaipaisin vinkkejä herkutteluun... oon ihan kamalan perso makealle ja sokerista on tosi vaikea päästä irti! oon noudattanut vhh:ta muutoin jo toista vuotta ja hyvin menee, mutta se himskatin sokeri... teen paljon yövuoroa ja tulee otettua karkkia/suklaata mukaan kun on niin mukava mussuttaa valvoessa. Mitkä olis hyviä vhh herkkuja? sellaista näppärää naposteltavaa yötyöhön ja muutenkin?

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karppihippi

Friteeraustaikinasta en osaa sanoa, jotain ohjeita netistä näyttäisi löytyvän jostain speciaalijauhosta, jota saa etnisistä kaupoista. Luulisi onnistuvan mantelijauhoista ja kananmunasta?

Pika-avuksi naposteluun voisi käydä Maraboun premium 86% tumma suklaa.

Itse teen makeita vaahtoja yksinkertaisesti erytritoolista ja steviasta.

Esim. purkki eherman maitorahkaa, erytritoolia 2-4 rkl, 15 tippaa vanilija (tai muuta makua) steviaa ja 5g pähkinäöljyä. Tulee makea pähkinäinen rahka.

Toinen yksinkertainen on 2 kananmunaa ja erytritooli vatkataan vaahdoksi ja siihen 15-20 tippaa suklaa- tai toffeesteviaa. Suklainen tai toffeinen "mousse" on valmis.

Erytritoolin ja noita makustevioita saa ainakin iherbistä. Koodilla KUW080 saat ensimmäisestä tilauksesta 5$ alennuksen.

• Tärkeintä on jättää viljat kokonaan pois, koska ne sekoittavat elimistöä ja ruokkivat makeanhimoa. Mun suosikki on kermakaakao: 1dl maitoa 1dl kermaa ja kaakaota 2 rkl. Kannattaa kuumentaa liedellä jos mahdollista, koska mikro tuhoaa ravinteita. Myös metsämarjat ja herukat murskattuina ovat hyviä kerman kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      92
      3965
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3317
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      125
      2617
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      212
      1994
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1784
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      84
      1741
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      96
      1701
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1539
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1301
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1202
    Aihe