Voiko friteeraus taikinan tehdä vhh:na? mitä siihen voi käyttää?
Toiseksi kaipaisin vinkkejä herkutteluun... oon ihan kamalan perso makealle ja sokerista on tosi vaikea päästä irti! oon noudattanut vhh:ta muutoin jo toista vuotta ja hyvin menee, mutta se himskatin sokeri... teen paljon yövuoroa ja tulee otettua karkkia/suklaata mukaan kun on niin mukava mussuttaa valvoessa. Mitkä olis hyviä vhh herkkuja? sellaista näppärää naposteltavaa yötyöhön ja muutenkin?
ohjeita kaipaava
2
164
Vastaukset
- Karppihippi
Friteeraustaikinasta en osaa sanoa, jotain ohjeita netistä näyttäisi löytyvän jostain speciaalijauhosta, jota saa etnisistä kaupoista. Luulisi onnistuvan mantelijauhoista ja kananmunasta?
Pika-avuksi naposteluun voisi käydä Maraboun premium 86% tumma suklaa.
Itse teen makeita vaahtoja yksinkertaisesti erytritoolista ja steviasta.
Esim. purkki eherman maitorahkaa, erytritoolia 2-4 rkl, 15 tippaa vanilija (tai muuta makua) steviaa ja 5g pähkinäöljyä. Tulee makea pähkinäinen rahka.
Toinen yksinkertainen on 2 kananmunaa ja erytritooli vatkataan vaahdoksi ja siihen 15-20 tippaa suklaa- tai toffeesteviaa. Suklainen tai toffeinen "mousse" on valmis.
Erytritoolin ja noita makustevioita saa ainakin iherbistä. Koodilla KUW080 saat ensimmäisestä tilauksesta 5$ alennuksen. Tärkeintä on jättää viljat kokonaan pois, koska ne sekoittavat elimistöä ja ruokkivat makeanhimoa. Mun suosikki on kermakaakao: 1dl maitoa 1dl kermaa ja kaakaota 2 rkl. Kannattaa kuumentaa liedellä jos mahdollista, koska mikro tuhoaa ravinteita. Myös metsämarjat ja herukat murskattuina ovat hyviä kerman kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889