ohjeita kaipaava

sokerihiirulainen

Voiko friteeraus taikinan tehdä vhh:na? mitä siihen voi käyttää?

Toiseksi kaipaisin vinkkejä herkutteluun... oon ihan kamalan perso makealle ja sokerista on tosi vaikea päästä irti! oon noudattanut vhh:ta muutoin jo toista vuotta ja hyvin menee, mutta se himskatin sokeri... teen paljon yövuoroa ja tulee otettua karkkia/suklaata mukaan kun on niin mukava mussuttaa valvoessa. Mitkä olis hyviä vhh herkkuja? sellaista näppärää naposteltavaa yötyöhön ja muutenkin?

2

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karppihippi

Friteeraustaikinasta en osaa sanoa, jotain ohjeita netistä näyttäisi löytyvän jostain speciaalijauhosta, jota saa etnisistä kaupoista. Luulisi onnistuvan mantelijauhoista ja kananmunasta?

Pika-avuksi naposteluun voisi käydä Maraboun premium 86% tumma suklaa.

Itse teen makeita vaahtoja yksinkertaisesti erytritoolista ja steviasta.

Esim. purkki eherman maitorahkaa, erytritoolia 2-4 rkl, 15 tippaa vanilija (tai muuta makua) steviaa ja 5g pähkinäöljyä. Tulee makea pähkinäinen rahka.

Toinen yksinkertainen on 2 kananmunaa ja erytritooli vatkataan vaahdoksi ja siihen 15-20 tippaa suklaa- tai toffeesteviaa. Suklainen tai toffeinen "mousse" on valmis.

Erytritoolin ja noita makustevioita saa ainakin iherbistä. Koodilla KUW080 saat ensimmäisestä tilauksesta 5$ alennuksen.

• Tärkeintä on jättää viljat kokonaan pois, koska ne sekoittavat elimistöä ja ruokkivat makeanhimoa. Mun suosikki on kermakaakao: 1dl maitoa 1dl kermaa ja kaakaota 2 rkl. Kannattaa kuumentaa liedellä jos mahdollista, koska mikro tuhoaa ravinteita. Myös metsämarjat ja herukat murskattuina ovat hyviä kerman kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe