Kumpaakohan säätä meillä ja maailmalla on ollut enemmän viimeisen 10 vuoden aikana? Tavanomaista kuumempaa säätä, vaiko tavanomaista kylmempää säätä? On tainnut aika paljon enemmän olla tuota tavanomaista kuumempaa säätä. Ilmasto siis lämpenee ja syy siihen on ihmisen tupruttelut. Luonnollinen vaihtelu vaikuttaa tietysti myös, mutta luonnollinen vaihtelu vaikuttaa vain lyhytaikaisesti ja siten, että sää ei ole koko ajan sama. Kuitenkin, pitkällä aikavälillä ilmasto on lämmennyt ja lämpenee edelleen ja syy siihen on ihmisen toiminnasta aiheutuvat kasvihuonekaasut.
Siinäpä oli iltasatu tällä kertaa.
Ilmasto lämpenee
6
57
Vastaukset
- niin lämpenee
Eipä tuo mikään satu ollut vaan fakta.
Ilmasto lämpenee, ihmiskunnan tupruttelujen takia. - Sähköteurastaja
Global cooling, ilmasto kylmenee.
http://web.me.com/bryanleyland/Site_3/Global_Cooling.html - yhteyttäminen
Kaikki ilmakehän hiilidioksidi muuttuu hapeksi YHTEYTTÄMISESSÄ
6H2O 6CO2 valo → C6H12O6 (glukoosi) 6O2 Hölmöt ihmiset... ei suomessa ilmasto lämpene vaan kylmenee, koska pojhoisnavan sulamisen takia golfvirta kääntyy eikä tänne tule enää lämmintä ilmaa...
- pelkkä myytti
Hohhoijjaa. Yhäkö ihmiset vain jaksaa toitottaa tuosta ikivanhasta jutusta? Tuo Golfvirta juttu on todettu jo feikiksi. Eikä Golfvirralla ole Suomen kesälämpötiloihin mitään vaikutusta. Itse asiassa lounaistuulinen kesä saattaa olla jopa tavanomaista viileämpi kesä.
- Vähäpaljo
"Kaikki ilmakehän hiilidioksidi muuttuu hapeksi YHTEYTTÄMISESSÄ"
Miksi sitten lukuisten mittausasemien havainnot kertovat voimakkaasta noususta ilmekehän hiilidioksidipitoisuudessa?
http://www.esrl.noaa.gov/gmd/ccgg/trends/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965414
- 2594625
- 444515
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194