Olisiko järkevintä olla kiinnittämättä huomiota kirjoittajiin vaikka kuinka ärsyttäisi ja haluaisi sanoa jotain ikävää?
Mitä olette itse mieltä?
Kysymys
27
114
Vastaukset
- c'babe
Olisi tietenkin, mutta toisten haukkuminen on tämän keskustelupalstan a ja o.
Joo. Mä olen mestari hillitsemään kieleni, otas oppia. :-)
- myytikki.
Otan toki, mutta tietysti saa sanoa vastaan, jos joutuu turhan tähden toisten hampaisiin.
- c'babe
myytikki. kirjoitti:
Otan toki, mutta tietysti saa sanoa vastaan, jos joutuu turhan tähden toisten hampaisiin.
Kannattaakin, koska kahta suuta hampaineen on niin kovin vaikea hillitä :)(:
Osaatteko ymmärtää ongelmaani!
'´:) - tinka_neger
c'babe kirjoitti:
Kannattaakin, koska kahta suuta hampaineen on niin kovin vaikea hillitä :)(:
Osaatteko ymmärtää ongelmaani!
'´:)Osaan toki ymmärtää. Minulla itsellänikin on mielikuvitusmiesfeikki , Somaliasta
älvee on minä itse hihihiii=O) myytikki. kirjoitti:
No ei palstalla saa, puolustus täällä on yhtä kuin tappion myöntämistä. Look and see.
Minun mielestä sinulla on ikävä asenne johon haluaisin ottaa kantaa ja sanoa jotain ikävää, mutta kuitenkin ollakseni joviaali ihminen niin annan asian kuitenkin olla tällä kertaa ja totean, että kenties saamme elää.....
- dcghyr.
On kuin yrittäisi istuttaa kookospähkinälle aivot, kun yrittää puhua sulle järkeä.
Yksinhän sä täällä mellastat.
Kysymys kuuluukin olisiko järkevintä olla kiinnittämättä sinuun huomiota. Huomiptahan sä täältä haet, kun sulla ei ole muuta elämää. - rose18
parempi jättää rauhaan, aina voi yrittää muuttaa käsitystä yrittää kohteliaasti negatiivisesti viestiin. mutta palaute muutavilla on vaikeaa ymmärtää..
tahtoen olla aina oikeassa, joka näkyy dominoivana ja käyttäen toisen heikkoja puolia hyväkseen.. mutta kasinaamaisuutta ei voi pyyhkiä heistä.
mutta jos on niinkuin muutama täällä, jätä rauhaan ja totee turha vaiva. - hyh,hyh.
Seli,seli. Sulla on tuhat nikkiä joilla kirjoittelet ja vastaat itsellesi. Mauttomia ja sivistymättömiä ovat keskustelusi.
- Marjelie
Ainoa sisältö tuntuu olevan kirjoittajat ja heidän haukkumisensa.
Näin on aina ollut ja vain harvat kykenevät keskustelmaan jostain muusta aiheesta.Yritin tässä hetken muistella, että milloin sinä olet viimeeksi keskustellut asiasta. Ei tullut mieleen, siitä siis täytyy olla jo aikaa...
Genio.Mente kirjoitti:
Yritin tässä hetken muistella, että milloin sinä olet viimeeksi keskustellut asiasta. Ei tullut mieleen, siitä siis täytyy olla jo aikaa...
Ai mistä asiasta?
Eipä ole ollut aikaa, tai mielenkiintoista asiaa. *** kirjoitti:
Ai mistä asiasta?
Eipä ole ollut aikaa, tai mielenkiintoista asiaa.What else is new?
Genio.Mente kirjoitti:
What else is new?
Secrets are not told
*** kirjoitti:
Secrets are not told
Po sekretu vsemu svetu...
Suomeksi... Jos haluat salaisuutesi paljastuvan, kerro jonkin asian olevan salaisuus... Mutta kertoessaan totuuden, näkee jokainen siinä totuudessa salaisuuden, mitä koskaan päivänvaloon saada ei voi...
Järkevintä olis pysyä pois koko palstalta. Jos olisin aloittaessani tiennyt sen mitä nyt tiedän, niin en koskaan tänne tulisi.
- kaarne.
Mitä sinä nyt sitten tiedät mitä et aiemmin tiennyt?
kaarne. kirjoitti:
Mitä sinä nyt sitten tiedät mitä et aiemmin tiennyt?
Sen, että olen koukussa palstalaisiin.
- kaarne.
relaxed_eyes kirjoitti:
Sen, että olen koukussa palstalaisiin.
Siis palstalaisiin vai palstaan?
kaarne. kirjoitti:
Siis palstalaisiin vai palstaan?
Siis palstalaisiin. Mä käyn täällä mm. sun vuoksi.
- kaarne.
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis palstalaisiin. Mä käyn täällä mm. sun vuoksi.
Voi perkele.
Olen imarreltu :D
- c'babe
Joku rekka sanoi aiemmin, että palsta on sellainen millaiseksi me kirjoittajat sen teemme.
Taisi olla oikeassa. Jyrkkä ehkä. Riippuu tilanteesta, kirjoittajattajasta ja mielipiteistä. Kaikkea ei pidä suvaita, vaan mikä on oikea tapa reakoida? Välinpitämättömyys vai välttely?
- pyhä lintu
Kirjoitusvirhe:
Reagoida, ei reakoida.
ehkä olis, ehkä ei..
toisinaan on hyvinkin tyydyttävää päästä sanomaan jollekkin vastaan
kun varsin hyvin tietää olevansa itse oikeassa :P
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897478Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1186211Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604337Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?423086Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2292968Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782876Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882587Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862269
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181805