KARKKIPÄIVÄ

lihottaako??

Syön kerran viikossa karkkia n. 350 grammaa illassa. Lihottaako se jos tosiaan syön vain kerran viikossa? Lisäksi syön päivällä roskaruokaa ja muitakin herkkuja. Muut päivät viikosta syön terveellisesti.

12

3014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä se lihota

      No jos ei oo tähän mennessä sua lihottanut niin ei lihotakaan. Kaikki on kiinni kokonaisenergiansaannista eli ei haittaa vaikka joku päivä saakin paljon energiaa jos pitkällä aikavälillä esim. viikossa saa energiaa kuitenkin yhteensä sen määrän mitä kuluttaakin.

      Itse en pidä taas karkkipäivää vaan syön karkkia pieniä määriä pitkin viikkoa. Mutta se on ihan sama kummin tekee, syökö yhtenä päivänä paljon vai useampana vähän jos lopulta se määrä on sama. Tosin jotkut voi toki syödä kerralla niin paljon että menee maha sekaisin, silloin toki saa vähemmän energiaakin kuin mitä söi, mutta ei oo terveellistä moinen.

    • asddassdadsasdasda

      Jos et ole lihonut tuosta ennenkään, antaa mennä vaan. Itse pidän samanlaisen päivän kerran viikossa, päivällä munkkikahvit, illemmalla pizzaa tjms. ja yötä vasten karkkia niin perkuleesti. Kuntoilen kyllä paljon, ja lihaksiakin löytyy, joten nuo estävät lihomisen melko hyvin. Överit eivät ole tietenkään ikinä terveellisiä, mutta kerranhan tässä vain eletään...

      On muuten terveellisempää syödä esim. 300 g karkkia yhdessä illassa, kuin 300 g pitkin viikkoa, hampaiden kannalta nimittäin. Luulisi myös, että makeanhimo iskee helpommin pitkin päiviä, jos sitä karkkia mussuttaa joka välissä.

      • kcal

        Iän myötä energiatarve vähenee.........


    • yghii

      samaa mieltä!

    • karkkipäiväinen

      Mulla on sama systeemi. Kerran viikossa repsahdan, silloin paino nousee hetkellisesti mutta kun palaan työviikkoon, se kilo pari lähtee heti pois. Ei tää välttämättä terveellistä ole, mutta ei sekään ole terveellistä, että koko ajan kärsii ja miettii ja laskee, saa elämässä nautintoakin olla. ennen juhlapyhiä jätän karkkiviikonloppuja väliin ja laihdutan valmiiksi pari kiloa, sitten saan repsahtaa rauhassa.

    • kiinnostunut(ko)

      mitä kaikkee te sit syötte "karkkipäivänä" ??? Ihan vaan ulkopuolista kiinnostusta :DDD

    • so much to ask

      Minä suklaata, karkkii, limuu, alkoholii, pizzaa ja jäätelöä. :)

    • yumyumyumm

      Mulla on kerran viikossa herkkupäivä, ja muut päivät syön suht. terveellisesti :) Minun elämäntapa.. ja oon normaalipainoinen, bmi 21

    • 124124124

      Kaikki on kiinni kokonaisenergiamäärästä. Ei sen luulisi lihottavan, jos syö muuten pelkkää terveellistä ruokaa. Ja voihan sitä seuraavana päivänä vaikka käydä juoksemassa ylimääräisen lenkin, jos ahdistaa.

      Oma karkkipäiväni koostuu n. 250 grammasta karkkia ja jostain roskaruuasta. Kaloreita tulee n. 1000 ylimääräistä, mutta poltan ne parina seuraavana päivänä pois syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän.

      • hjiuouik

        litra jäätelöä niin kaloreita saa 1000-1300 kcal


    • mässyttäjähkannabis

      Sipsit cocacolaaa ja karkkii ja jätskii

    • Erkki69.666

      Suklaapatukka ja tikkari

      Ja ruuaks pizzaa/kebabbia/hampurilaisia tai muuta vastaavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe