Miksi et saa naista?

Nainen haussa

Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?
- Onko vaatimustasosi kohtuuton, tms.

Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?

Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?

21

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      En ole kovin kummoinen "saalis", ehkä keskitasoa. On hyviä puolia, huonoja puolia ja hyvin huonoja puolia.

      Mutta naisseuran saaminen ei ole silti erityisen vaikeaa.

    • Mies1985

      Mies ajautuu suhteeseen onnekkaan vahingon kautta. Voittorivi ei ole vielä sattunut kohdalle. Tai on sattunut siinä mielessä että rumilta, lihavilta, taviksilta ja näteiltäkin naisilta on huomiota ollut silloin tällöin tarjolla mutta on tullut jotain ongelmaa ennen pitkää.

    • "Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?"
      Jaa a empä tiedä miksi, syy voi olla siinä että kukaan ei halua olla mun kanssa. Ts. en ole kenenkään ihanne.

      "Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?"
      Ehdotuksia? Mulla ei tule mitään mieleen. Mut laihduttaminen on poissuljettu vaihtoehto.

      "Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?"
      Jaa a no oikeanlaiselle naiselle kyllä, mutta epäsopivalle kammotus.

    • Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?
      - olen ujo

      Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?
      - estot poistava lääkitys (viina ei auta)

      Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?
      - tarpeeksi samanhenkiselle olisin

    • Palstan perusolmi

      "Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?"

      Sama kuin muillakin palstan miehillä, liian pikku kikkeli fyysisesti tai henkisesti

      "- Onko vaatimustasosi kohtuuton, tms."

      Ei ole. Odotan samaa kuin mihin itsekin pystyn eli missi- tai mallikisoihin päässyt vain kiinnostaa.

      "Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?"

      Istun kotona ja hieron "taikalamppuani" josko jostain ilmestyisi teiniherkkupyllyneitsytlutka toteuttaamaan mun kolme toivomusta 1) kodin siivoamisesta 2) mun elämän korjaamiseen 3) peppuseksiin.

      "Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?"

      Enemmänkin sellainen maassa makaava liian pitkään auki ollut haiseva haaska.

    • just joooooo

      Sinulle näyttää olevan jokseenkin vieras asia sellainen kuin miehen parisuhde/seksi- markkinoilta syyrjäytymisen kierre. Tämä tällainen kierre on miehelle kulttuurissamme siis vahvasti itse itseään ruokkiva kierre. Tätä tällaista jutua osin tietoisetsi ajetaankin, mutta sitä myös tidostamattaankin resonoidaan niinkuin miten sinäkin nähtävästi tämän aloituksesi kanssa teet.

    • 3+9

      Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?

      -Nörttiys, ujous, kokemattomuus, epävarmuus, ihastuminen harvoin ja silloinkin useimmiten vääriin/varattuihin naisiin, ja edellisistä johtuva paska itsetunto. Kiva noidankehä.

      Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?

      -Yrittää repiä jostain lisää itseluottamusta ja uskallusta.

      Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?

      -Jollekin samanhenkiselle varmaan ihan kohtuullinen. Pari ottajaa olis ollutkin, eivät vaan valitettavasti herättäneet mussa pahemmin vastakaikua.

    • Kaislikossa suhisee

      "Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?"

      Estyneisyys ja huono itsetunto


      "- Onko vaatimustasosi kohtuuton, tms."

      Ei ole, ellei sitten se ole kohtuutonta etten ketä tahansa huoli


      "Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?"

      Joo, voisin parannella itsetuntoa, alkaa yrittämään luoda kontaktia naisiin, jutella, flirttailla, yritää poikailla (jos vaikka edes sänkyyn saisi yhdeksi yöksi)...


      "Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?"

      Tietysti olen, olen kerrassaan mahtava saalis. Suorastaan timantti kiven alla piilossa :-)

    • Ei kelepaa vieläkään

      "Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?"

      Pienoinen erakkomaisuus ja huono itsetunto

      "- Onko vaatimustasosi kohtuuton, tms."

      Parhaimmillaankin keskitasoa, eli ei minun mielestä korkea ole todellakaan.

      "Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?"

      Itsetunnon parantelu, alkaa yrittämään luoda kontaktia naisiin, laihtua, hommata hieman lihaksia, opiskella jonkin aineen professoriksi...

      "Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?"

      Mikään kultapokaali en ole, mutta uskoisin kyllä olevani ihan kohtuullinen "saalis".

    • Darth

      "Mikä on mielestäsi syy siihen ettet saa naisystävää?"

      Patologinen ujous. Välttelevä persoonallisuushäiriö.

      "Olisiko jotakin mitä voisit tehdä asia korjaamiseksi?"

      Reinkarnaatio ja parempi onni ensi elämässä.

      "Olisitko mielestäsi hyvä " Saalis " vastakkaiselle sukupuolelle?"

      Minussa on tiettyjä vikoja, jotka vaatisivat naiselta tyytymistä ei niin materialistiseen elämäntapaan kuten köyhyys, erakkomaisuus, vaikeasti työllistyvä jne. Kai minä ihan kiva voisin sellaiselle olla joka ei välitä statuksesta.

    • 197567

      Toisille näyttää olevan naisen saanti helppoa kuin heinän teko ja taas toisille vaikeata niin vaikeata. En tiedä miksi pitäisi etsiä jotain syytä siihen miksi on yksin. Miksi siihen pitää olla joku syy. Ihmiset on yksin ja on kaksin. Mitä sitten.
      Jos haluaa olla yksin niin sitten on yksin ja jos haluaa olla kaksin niin hakee sen parin sitten.
      kaikenkaisia selityksiä löytyy miksi näin miksi noin. Sellaista elämä on, ei oo helppoo.
      Ainoa mitä jokaine voi tehdä on elää niinkuin hyvältä tuntuu ja jos ei tunnu hyvältä niin tekee jotain joka laittaa sen tuntumaan hyvältä.
      Onnellisuus ei löydy parisuhteesta vaan siitä että mitä tekee ja mikä on juuri sitä mitä haluaa.

      Kaikki unelmoi siitä mitä joku toinen voi antaa, miksei kukaan unelmoi siitä mitä voi itse antaa itselleen.

      Miksi pitää nähdä kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat itsessään. Miksi ei näe niitä syitä mikä oikeasti tekee ihmisestä sen minkä hän on.

    • nöösi_poika

      Ulkonäköni ei huokuttele naisia. Lisäksi en ole mikään sanaseppo ja tarinankertoja. Hiljaiset miehet harvemmin ovat naisten ykkössuosikkeja....

    • niinpä...

      Aavistuksen ujo tutustumaan kauniimpaan sukupuoleen ja ns. kaveriainesta niiden silmissä johon tutustuu..

      Ja no lähempänä kolmeakymppiä tietysti alkaa jo olemaan aika harvinaista törmätä mukaviin sinkkuihin missään. Mutta se on enempikin seuraus omasta saamattomuudesta nuorempana...

    • mies 35vee

      No mä oon luonteeltani kiltti, ystävällinen, huumorintajuinen, rauhallinen, positiivinen ja tulisin varmaan toimeen naisen kun naisen kanssa, mut kun naama on ruma ja hampaat vähän vinot niin siinä se miksi ei naista saa mie.
      Lisäksi en polta ja alkoholii en juo usein. Olen huomannut vaan et naiset tykkää miehistä ketkä kohtelee huonosti ja ovat muutenkin pahoja. Kiltit miehet ei saa naista, ainakaan minä en saa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe