krapularuoka

hhfhfdhfdfhdhdfhdfhf

mitä syötte kun krapulassa ei tee mieli mitään muuta kuin rasvaista pitsaa ja suolaisia sipsejä, mitä syötte niiden sijaan? itse olin syönyt sour cream and onion mausteisia riisikakkuja tosi vähän kaloreita mutta alkaa tulemaan jo korvista ulos

10

2935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Jojo

      Jos sinulla ei ole krapula joka viikko, voit syödä krapulassa ihan sitä, mikä juuri silloin sattuu maistumaan. Jos krapula on viikoittain, ongelmasi on jokin muu kuin ruoka.

    • tezzi

      Ei ihme etten minäkään laihdu kun joka viikko on krapula (tai ei nyt näennäisesti krapula, mut juomisen jälkeinen aamu) ja silloin tulee usein vedettyä pitsaa tai muuta vastaavaa :) Grilliruuat tosin jätän suosiolla sinne grilliin, sillä ranskalaiset lihottavat hampurilaista enemmän (luultavasti niiden suolapitoisuuden takia ainakin).

      Mutta. Ensinnäkin juominen lihottaa eikä siihen taida auttaa edes kevytsiiderit. Valkoviini on ymmärtääkseni hyvä juoma, jos haluaa kännejä vetää :) Itsellä onkin tapana ostaa pari siideriä ja vinkkupullo. No, jos haluaisin laihtua, niin pitäisi kuitenkin ennemmin jättää koko juominen pois viikonlopuistaan :/

      Krapularuuaksi muuten itse vedän yleensä voileipiä :) Pitsalle menen, jos poikakaveri ehdottaa, ja siinähän jo valmiiksi vähän palaa kaloreita kun kävelee pitsapaikkaan ja takaisin ;) Tiedän: huijaan itseäni tällätavoin ;) Kuten sanottua, ei ihmekkään etten laihdu :DD

    • ..piste..

      en mitää ku ei oo ikin krapulaa.

    • Max Toni

      Sour cream & onion sipsit ja raejuusto on mun lemppareita

    • kotkotkoo

      jos suunnittelee ruuan puolivalmiiksi niin ei tarvi syödä pitsaa. mä ruukaan ostaa tuoreen broilerin teen marinadin ja sit vain uuniin. eihän sitä jaksa laittaa aina ruokaa jos on juhlinut ei varsinkaan mitään monimutkaista.

      verensokerin heittely aiheuttaa tuon himon krapulapäivänä.

    • Aaaaaaaa.

      Kannattaa tehdä jo edellisenä päivänä lämmin ruoka valmiiksi. Vaikka lasagne ja kylmää maitoa juomaksi... :) (mun pitää saada krapulassa maitoa, kuolema tulee muuten) Pizzasta tulee yleensä niin raskas olo että pahentaa vaan asiaa.

    • Ananasakäämä

      Fetasalaattia & valkosipulipatonkia, light-limsaa, popcornia, uunissa paistettua maissia, pihvi & sipuli-tomaatti-paprika-ananas -sekoitus paistettuna & maustettuna mexicanatyyppisellä mausteella, subwayn kevyin patonki, pakastepizzapohja täytettynä ananaksella, paprikalla, punasipulilla, oliiveilla, yrttitomaattimurskalla, vähän kevytkinkkua ja vähän juustoa päälle.

      Tuossa muutamia, joita teen silloin tällöin dagen efter -fiilareissa. Tuli muuten nälkä :P.

    • temppis1

      Jos sinulla on tapana hankkia krapula niin olet totaalisen väärällä palstalla. Jos on alkoholismi pää-oireena niin kannattaa karsia se ensin pois elämästä hakemalla apua ja sitten on aika puhua laihduttamisesta. Tyhmää juoda alkoholia niin että sairastuu vieroitusoireisiin.

    • Kylä lähtee

      Sodastreamerilla hiilihappovettä jonka maustan kuivalla omppusiiderillä (hair of the dog), suhteessa liraus kautta lasilline. On kevyempää kun omenamehu ja poreilee mukavasti
      Sodastremer mauista en ole vielä löytänyt sopivaa.
      Sen verran "palauttavaa" juomaa että ei ala särkemään enempää päätä.
      Pakastevaapukoita, kuutioitua omenaa ja kiiviä kulhoon, siihen kippaan purkin raejuustoa ja toisen rahkaa. Saa jäähtyä kunnolla ja eikun ääntä kohti. Melkein kun jätskiä siis.
      Juustoja ja hedelmiä viipaleina ja tikkupaloina, niitä napsii leffaa katsoessa.
      Jossain vaiheessa päivää kermakahvit, minihiilari sämpylä palvikinkulla, juustolla ja suolakurkulla.

    • Rasvantiristeliä

      Ei yhtään rasvaa tai hiilaria, ne menee alkoholin vaikutuksesta suoraan läskiksi.

      Proteiinia ei voi niin helposti varastoida läskiksi, joten sitä voi popsia lihomatta ryypytellessä tai sen jälkeen.

      Eli vaikka laita uunivuokaan paljon vaikka kanaa, läväytä tomaattimurskaa ympärille ja basilikaa ja vaikka joku lehdykkä koristeeksi päälle. Nam nam. Syö runsaan salaatin kanssa.

      Jos haluat mahdollisimman vähän kaloreita, niin valitse jotain vähärasvaisinta lihaa mitä löydät. En ole asiantuntija, mutta kalkkuna tuli mieleen. Taitaa olla vaan kiven alla vähän. Liha on täyttävyyteen verrattuna tosi vähäkalorista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe