Tupakointi on pahe!

Ruusun tuoksu

Olen törmänyt mukaviin miehiin joiden kassa voisin lähteä vaikka treffeille, mutta heidän tupakointi estää sen. Itse en polta tupakkaa.

Kuinka ihanaa olisi olla mukavan miehen seurassa, mutta tupakan haju ja savu ärsyttää, eikä pusukaan maistuisi hyvälle.

16

227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusuinen mies..?

      No löytyy niitä tupakoimattomiakin vaikka kuinka.
      Ruusuntuoksuisista en tiedä..

      • Ruusun tuoksu

        Ruusun tuoksu on nimimerkkini, joten sillä ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa.

        Mukavat tupakoimattomat ovat varttuja, joihin olen törmännyt.


      • Pieru ja puuppa
        Ruusun tuoksu kirjoitti:

        Ruusun tuoksu on nimimerkkini, joten sillä ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa.

        Mukavat tupakoimattomat ovat varttuja, joihin olen törmännyt.

        tuoksunee ruusuilta myös


    • kilttimies 35

      Mä olen mukava mies ja en ole ikinä polttanut. Mut en siltin kelpaa kenellekkään, koska naiset tykkää pahoista pojista.

      • Ruusun tuoksu

        "koska naiset tykkää pahoista pojista."

        Mutta minäpä en huoli pahoja poikia vaan minulle kelpaa tupakoimaton mukava aikuinen mies. ;)


      • .........

        No en tykkäisi kyllä ihan aikuisten oikeasti jostain pahasta pojasta, siis tyyliin rikollisesta tai murhaajasta, vaan kiertäisin kaukaa. Tietysti Hollywood-maailmassa kaikki silotellut tummat, lihaksikkaat ja komeat pahikset sätkä huulessa saa sydämen läpättämään, koska ne on vartavasten tehty sellaisiksi syäntenmurskaajiksi, mutta tosielämässä se olis nou nou.

        Ei meillä ajatusmaailmat kohtais ollenkaan, jos mies olis tehnyt jonkun ison ja kamalan rikoksen ja ei edes tajuais katua sitä. Mä tunsin opiskelukaverina sellaisen tyypin, joka oli ollut vankilassa tehtyään talousrikoksen ja se oli muutenkin sellainen "mulle kaikki heti nyt" ja tosi itsekäs tyyppi. Itse arvostan rehellisyyttä ja muiden huomioon ottamista.


    • Rock-A-Babe

      Hmm... no tota jotenki vaan mies joka tupakoi näyttää tooosi hyvältä... enkä tiiä miks aattelen näin. Eli miehen tupakointi ei häiritte yhtää :D

      • Ruusun tuoksu

        Minulle ei kelpaa tupakoiva mies oli se sitten miten komea vain, sillä minulle ei riitä pelkkä ulkonäkö.


    • -------

      Tupakka tuoksuu hyvälle ja se on seksikästä, jos joku nuori ja komea polttaa.
      Mut sitten se ei ole enää seksikästä, kun sitä polttamista on jatkunut sen kymmenen vuotta tai enemmän, koska sitten se ihminen on mennyt todella paljon epäseksikkäämpään suuntaan kuin saman ikäiset savuttomat.

      Mut silti, on siistiä, jos leffoissa joku komea pahis tupakoi ja sen jälkeen puhuu savuisella äänellään. Mut edelleenkään keuhkoahtauma, keltaiset hampaat, harmaa ryppyinen iho ja kylmät kädet eivät ole seksikkäitä, joten parempi olla polttamatta.

      Terv. savuton.

    • Tupakointi on myös vaarallista, keuhkosyöpää aiheuttaa myöskin. Itse en ole koskaan polttanut, enkä muuten juo alkoholiakaan paljoa.

      Mut mitä ikäluokkaa ap on?

      • Ruusun tuoksu

        Aikuinen nainen, ei mikään teini. ;-)


    • mies 34v

      Täällä olis (34-vuotias) tupakoimaton JA raitis mies,joka ei näiden "paheidensa" takia oikein ole naisten mieleen. Varsinkin,kun itse etsii samanlaisia elämäntapoja omaavaa (tupakoimatonta ja raitista nais- seuralaista,niin ei oikein löydy..

    • Tupakkaleski

      Jokaisen tupakoijan pitäisi nähdä, millainen loppu on keuhkolaajentumaan sairastuneella röökaajalla...

    • ...

      Röökaaminen on köyhien ja muiden luuserien hommaa.

    • LVI-yrittäjä Espoo

      Köyhien hommaa? Ainakin ennen tämä meni juuri toisin päin. Vähävaraiset eivät olleet yhtä innokkaita tupakoitsijoita kuin varakkaat ja rikkaat. Omat vuosituloni vaihtelevat 70k-110k euron välillä ja olen tupakoitsija. Tuttavapiirissäni myös varakkaat ja keskituloiset tupakoivat, noin joka kolmas heistä tupakoitsija.

    • vastapuoli

      Miehenä Itse kyllä arvostan korkealle jos nainen ei polta,(edes joskus)monihan polttaa pienessä humalassa.

      Tupakoimattomat naiset harvassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe