Liian myöhäistä ?

jokuhemmo

Olen siis kohta 13v tyttö ( tku ) ja olisin kiinnostunut aloittamaan jonkun harrastuksen,mutten tiedä minkä.Osaan spagaatit,sillan,kuperkeikat...jne.
Olen kiinnostunut joukkue-,telinevoimistelusta ja street dancesta.

Kaikki nuo eroavat toisistaan aika lailla,mutta pidän kaikista.Olenko liian vanha esim. joukkuevoimisteluun ? Mikä olisin halvin vaihtoehto ?

7

276

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhäistämulle

et oo liian vanha :) valitettavasti mä oon ;--( oon 15 v. ja harrastanu aika nuoresta asti telinenevoimistelua ja haluisin kovasti kilpailijaks, mut mhotonta enää... ;-------( ;( :'

• gymnast

jokuhemmo:
      Itse suosittelen telinevoimistelua, koska jos on kiinnostusta niin kotonakin voi sitä harrastaa, vaikka joka päivä. En kyllä tiedä paljonko se maksaa, koska hinnat vaihtelevat eri paikkakunnilla. Ehkä, jos sanot millä paikkakunnalla asut niin voin ottaa selvää et paljonko maksaa, jos et jo tiedä? Et todellakaan ole vielä liian vanha.

myöhäistämulle:
      Ei ole mahotonta enää et susta yulisi kova kilpailija. Jos taitoa löytyy etkä ole vielä päässyt kilpailemaan kysy valmentajilta, että olisiko mahdollista. Varmaan joitakin muita seurassasi kilpailee ja niin sullekkin voi järjestää kilpailua. Jos rahasta on kiinni ei maksa kilpailulisenssi vuodeksi kuin 124e niin varmaan voisit myös itse maksaa (vanhempasi) Jos ei ole kunnon valmentajia tai sinulta ei taitoa- halua oppia löydy sille ei voi mitään.

• jokuhemmo

Ok ! Kiitos paljon,ihan turussa asustelen ; )

• gymnast

http://turunpyrkiva.sporttisaitti.com/ryhmat/harjoitusmaksut/

käy tuolla siellä on 1 Turun telinevoimistelu seura:)

• :)

No luultavasti noi kaikki voit vielä alottaa :) Tietysti riippuu siitä kuinka korkeelle tähtäät. Telinevoimistelu kannattais alottaa aika pienenä mikäli haluaa ihan huipulle, mutta ainakin harrastustasolla varmasti onnistuu. Mutta riippuu tapauksista!

• chippa

cheerleading olisi kanssa yksi, jossa pääsisit hyödynämään noita taitojasi :) mutta eikä sitl ole myöhäistä aloittaa eikä ole myöskään telinevoimistelua

• anonymous456

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe