Ovatko miehet oikeasti noin pinnallisia ?

miten on ?

Siis niinkuin nämä palstalaiset väittävät. Pelkkiä ulkoäköön katsojia ja tolkuttomia vaativia epärealisteja.

Siis että jokainen mies sisimmissään uskoo olevansa samaa tasoa parikymppisten huippukaunottarien kanssa, ja että mies kelpuuttaa vanhemman ja/tai rumemman naisen vain siksi, kun ei muutakaan saanut.

Ja sillä, millainen mies itse on, ei tietystikään saa olla mitään väliä.

(Siis jos tuo pitää paikkansa, niin eihän tässä uskalla ruveta parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa. Meinaan mitä arvoa on suhteella, jos mies kuitenkin halveksii minua, kun en ole täydellisen näköinen)

No jos tämä ei pidä paikkansa, niin sitten herää kysymys, että miksi tämän palstan kirjoittajat (miehet?) haluavat esittää itsensä jonkinlaisina henkisesti kammottavina pinnallisina hirviöinä, joiden kanssa ei takuulla yksikään nainen halua olla missään tekemisissä

15

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max. 50 kg

      Virossa on täydellisiä kaunottaria. Me haetaan tatjanat sieltä!

    • ustksdgr

      Kyllä ne kaikki miehet pinnallisia ovat jos sillä tuota mainitsemaasi asiaa tarkoitat. Naiset näyttävät kyllä olevan vielä huomattavast pinnallisempia tässä suhteessa.
      Miehet osaavat myös arvioida omankin ulkonäkönsä tason paljon naisia paremmin eivätkä pidä itseään niin paljon komeampina kuin mitä ovat. Naiset menevät sekaisin siksikin, kun naista nuorena aina mieslaumat piirittvät ja yrittävät iskeä jos vaan nainen ei ole ihan älyttömä ruma.

      • ap.

        "Miehet osaavat myös arvioida omankin ulkonäkönsä tason paljon naisia paremmin eivätkä pidä itseään niin paljon komeampina kuin mitä ovat."

        hmm. eli siis joka ikinen kaksikymppistä kaunotarta havitteleva mies on realisti ja varmasti samaa tasoa tuollaisen naisen kanssa....


    • Mies27w xxx

      mies kelpuuttaa vanhemman ja/tai rumemman naisen vain siksi, kun ei muutakaan saanut.

      Meillä miehillä ei ole niin paljoa valinnanvaraa kuin teillä naisilla.
      varsinkin jos nainen on kaunis ja seksikäs niin hän pystyy valitsemaan juuri sellasen miehen kuin itse haluaa.

      Kun taas tavallisen miehen pitää ottaa se mitä saa,johtuen siitä että osa teistä naisista on pinnallisia,tosin ilokseni olen viime päivinä näillä sivuilla saanut huomata että löytyy myös sellasia naisia jotka eivät ole pinnallisia.

      Mutta tilanne muuttuu mikäli mies on Alfauros jolla on sosiaalinen status
      kunnossa sekä ulkonäköä joka vetoaa naisiin ja jos ei ole ihan kusipää
      niin silloin on valinnanvaraa myöskin miehellä,
      koska tälläisen miehen ympärillä pyörii naisia jonoksi asti ja osa on menossa takaovesta ulos kun uusia naisia lappaa etuovesta sisään:)

      • ap.

        Eihän tässä sitten voi tai uskalla ryhtyä parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa, jos se mies haaveilee jostain kaunottarista. Ja kestäisikö mies sitä, että minä esimerkiksi haaveilisin joistain komeammista tai vaikka rikkaammista miehistä ?

        (Ja minä alan kohta tulla vainoharhaiseksi miesten suhteen. Kertokaa nyt sitten, että miten varmistan sen, että en ole miehelle mikään paremman puutteessa kelpuutettu hätävara, vaan että hän oikeasti rakastaa ja haluaa juuri minua)

        Ajattelenkohan jotenkin oudosti, mutta kyllä minun mielestäni sen oman puolison pitäisi olla se ykkönen. Siis toki tietysti voi noteerata hyvännäköiset vastakkaisen sukupuolen edustajat parisuhteessakin ollessaan, ei siinä mitään. Mutta jos parisuhteeseen lähdetään jo alusta pitäen sillä asenteella, että sitä omaa puolisoa pitää ratkaisevasti joitain muita naisia tai miehiä ala-arvoisempana ja halveksittavampana, niin minun mielestäni silloin on suhteessa jotain todella pahasti pielessä.


      • ei-markkinamies
        ap. kirjoitti:

        Eihän tässä sitten voi tai uskalla ryhtyä parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa, jos se mies haaveilee jostain kaunottarista. Ja kestäisikö mies sitä, että minä esimerkiksi haaveilisin joistain komeammista tai vaikka rikkaammista miehistä ?

        (Ja minä alan kohta tulla vainoharhaiseksi miesten suhteen. Kertokaa nyt sitten, että miten varmistan sen, että en ole miehelle mikään paremman puutteessa kelpuutettu hätävara, vaan että hän oikeasti rakastaa ja haluaa juuri minua)

        Ajattelenkohan jotenkin oudosti, mutta kyllä minun mielestäni sen oman puolison pitäisi olla se ykkönen. Siis toki tietysti voi noteerata hyvännäköiset vastakkaisen sukupuolen edustajat parisuhteessakin ollessaan, ei siinä mitään. Mutta jos parisuhteeseen lähdetään jo alusta pitäen sillä asenteella, että sitä omaa puolisoa pitää ratkaisevasti joitain muita naisia tai miehiä ala-arvoisempana ja halveksittavampana, niin minun mielestäni silloin on suhteessa jotain todella pahasti pielessä.

        "miten varmistan sen, että en ole miehelle mikään paremman puutteessa kelpuutettu hätävara, vaan että hän oikeasti rakastaa ja haluaa juuri minua"

        Markkinoinnissakin pätee se, että jos ei voi erottua edukseen laadulla tai hinnalla, pitää tehdä tuotteesta muuten erottuva ja menestyä niche-markkinoilla. Ole mielenkiintoisin persoona (ja koko paketti) jollekulle.


    • On totta tuo asia ainakin mun kohdalla että ulkonäköä tulee katottua jonkin verran, kunhan miellyttää omaa silmää se riittää. Eli siis pakko se on myöntää olevansa vähän pinnallinen. Tosin mähän en edes lähesty sellaista naista jonka naama ei nappaa. Eikö se ole sama juttu teillä naisillakin että jos miehen naama/olemus ei nappaa lainkaan niin pakit annatte?

      Mutta siis totta tuokin asia että sellaisiakin miehiä on, jotka kelpuuttavat ns. paremman puutteessa. Yleensä sitä ei sanota suoraan mutta se selviää testaamalla.

    • mies_11+6+n*2

      En tiiä oliko alotus trolli. Siltä se ainakin aika vahvasti haiskahti. Luonnollisestikkaan kaikki miehet ei ole kauheita hirviöitä ja molemmista sukupuolista lienee löytyy ihan yhtälailla "kusipäitä". Koitan nyt kommentoida niinkuin aloitus mukamas ei olis trolli.

      "No jos tämä ei pidä paikkansa, niin sitten herää kysymys, että miksi tämän palstan kirjoittajat (miehet?) haluavat esittää itsensä jonkinlaisina henkisesti kammottavina pinnallisina hirviöinä, joiden kanssa ei takuulla yksikään nainen halua olla missään tekemisissä"

      Varmaankin siksi että turhautuneilla yksinäisillä miehillä ei ole muuta tekemistä kuin avautua netissä. Ja no toki osa varmasti näistä yksin alunperin sen takia että ovat hitusen "kusipäitä". Luonnollisesti netissä julkisella palstalla on helppo avautua anonyymisti ja purkaa omaa tuskaansa. Kyllä täällä asiallisiakin kommentteja on miesten suusta. Pitää vaan filtteröidä 90% viesteistä pelkkänä paskana ja keskustelussa saattaa olla jopa jotain tolkkua.


      Jos AP tosissaan meinaa että jollain julkisella keskustelupalstalla on jotain järkevää keskustelua, jota kaiken maailman huomionkipeät trollit ei tule sotkemaan kannattaa vaikka vilasta iltiksen ihmissuhde foorumia tms :D


      TL;DR
      Eli ei me kaikki miehet todellakaan olla täysiä kusipäitä ja toivottavasti kukaan fiksu nainen ei oikeesti usko noin pelkästään sen takia, että muutama idiootti puhuu paskaa kauniimmasta sukupuolesta.

      • mies_11+6+n*2

        Lisäyksenä vielä tähän että tuskin ne miehet jotka huutelee kaikennäköstä perätöntä yrittää naisia iskeä täältä keskustelupalstalta. Ja sun olis ihan mahotonta tietää vaikka joskus törmäisit oikeesti johonkin trollaajaan, koska nimettöminä ja kuvattominahan täällä kirjoitellaan suurimmaks osaks. Toivon ainakin joidenkin anonyymien miesten puolesta etteivät ole tosielämässä niin laaduttomia kuin joidenkin kommenttien perusteella voisi kuvitella. Muuten tuleevat pysymään yksinäisinä jatkossakin =D


    • Reipas Poikamies

      Kirjoitin tähän taas pitkän rimpsun miehet tätä naiset sitä jargonia, mutta maalasin sen ja painoin deleteä.

      Monenlaiset miehet kelpaavat monenlaisille naisille, se mihin omat eväät riittää siinä asteikolla on henkilökohtaisten karaktäärien summa.

      En minä ole pinnallinen naista arvioimaan, minulle merkkaa todella paljon naisen luonne ja se että se "kemia" löytyy ja se tunne on molemminpuolinen. En todellakaan ajattele naista "esineenä" jonka voi vaihtaa kun uutuuden viehätys ajalla y laimenee suhteessa, tai muuten liekki himmenee. Kun tunteet ovat aitoja niin ihastus kestää ja vahvistuu rakkaudeksi.

      En myöskään kumppanikseni ottaisi deekkis-mummoa, ja toisaalta uskon että näillä markkinoilla minun on helpompi elää kun uskon että niistä menevistä bekchameista ne muotimisut kiinnostuvat yleensä, karrikoituna. Ehkä olen tässä väärässä,ehkä olen joku päivä sillä tasolla itsekkin.

    • war hammer

      Toi on niin turhaa.

      Täällä pyörii jengiä niin naista kuin miestä jotka vaatii ihan
      outoja asioita ja sellaista, millä ei oo mitään tekemistä minkään
      rakkauden tai parisuhteen tekijöiden kanssa.

      Siinä ihan oudot elämän arvot molemmilla sukupuollilla.
      Tosin paska on treffi osiokin, siksi siirryin toisille
      paikoille treffeille.. Otin härkää munista ja kiskasin
      oikein kuvan kanssa molempiin paikkoihin.

      En oo koskaan vaatinut muilta ihmisiltä..
      En miehiltä en naislta mitään..En mitään sellaista,
      mitä en itese edusta.
      Esim. Otetaan nyt niinkin groteski aihe kun suu-seksi.
      Jos haluu saada on pakko antaa.
      Joten siinä ei ole suuntaan eikä toiseen kanssani mitään ongelmaa.

      Mitä tulee loppu-osaa, eli nielemiseen niin olen niellyt..
      Tosin omaani ja naisen vaatimuksesta tahi sitten naisen
      huumorilla jekulla väsättynä.. Mutta siinä on taas asiaa mistä
      tehdään numeroa tyhjästä.

      Ainut asiat mitä vaadin naiselta enää nykyisin
      on se, että hän on nainen...
      Eli hameen alla ei ole nyyttejä.. Muuten on ihan se ja sama
      paljonko painaa, mitä tekee, missä käy.. Kuhan pystyy
      puhumaan niin sen jälkeen luonto hoitaa homman.

      Joten älä yleistä...ja tälleen kun on pitänyt optiot auki joka suuntaan niin on alkanut jo vähän vastauksiakin tulla.

    • sir_eino

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe