Nettimiehet ehdottelevat seksiä

pettynyt deittailija

Miksi nettideiteissä miehet ehdottelevat seksiä heti alkuun?
Menee kiinnostus heti, jos törkymöykky kirjoittaa ensimmäisessä meilissä seksijuttuja.

16

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Kai sellaiset miehet käyttää nettideittiä.

      Minä taas olen laittanut parikymmentä viestiä menemään eikä ole tullut kuin pari vastausta jotka eivät ole johtaneet mihinkään.

      Kaikille naisille en viisi kirjoittaa siksi koska pitävät niin pippurisen ja veemäisen oloista profiilia tyyliin "jos haluut semmoisen tytön niin älä kirjoita!" tai jotain muuten vain tökeröä.

      Kaippa nettideiteissä on kaikista huono-onnisin ja kovaosaisin aines sekä naiset jotka vain haluavat huomiota ja naureskella miesten viesteille jotka etsivät oikeasti seuraa. Ja tietysti muutama mies joilla vientiä riittää myös.

      • ust joo näinnnn

        Aivan oikein. Naiset pitävät hauskaa pilaillessaan miehistä jotka hakevat itselleen elämänsä naista tai siis naista n.s. tositarkoituksella. Naiselle kaikki nämä tällaiset miehet niinkuin muutkin mieht ovat turn-off ellei mies sitten ole tosipanettavan näköinen ja oloinen jonka kanssa nainen heti halua päästä panemaan, ja jolta ieheltä nainen nimenomaan odottaa suoria seksiehdotuksia.


    • puhut paskaa

      Ei vaan nimenomaan seksijuttuja naiset odottavat miehen heti ehdottelevan, muuten mies on naisille turn-off

      • Mr Johnson

        Se taitaa riippua miten niistä seksijutuista vihjaillaan ja minkälainen mies vihjailee.


    • Ktb

      Ja se kikkelinkuva tulee ensimmäisenä.

      • kiinnostaa...

        Millaisiin viesteihin sitten olet vastannut?
        Kerro jotain muutakin kuin että sellaisiin missä ei ole ollut kikkelinkuvia eikä seksiehdotuksia.


      • Ktb
        kiinnostaa... kirjoitti:

        Millaisiin viesteihin sitten olet vastannut?
        Kerro jotain muutakin kuin että sellaisiin missä ei ole ollut kikkelinkuvia eikä seksiehdotuksia.

        Itselläni oli joskus ilmoitus.
        Sain n 1000 vastausta, ja satoja kuvia varustuksesta.
        Ennen kasvokuvaa.


    • Sori.

      • Ktb

        Murr.
        Hyi sua.

        :)


      • kiinnostaa...
        Ktb kirjoitti:

        Murr.
        Hyi sua.

        :)

        Miksi annoit heti anteeksi kun komea mies kertoi syyllistyneensä siihen?


      • kiinnostaa... kirjoitti:

        Miksi annoit heti anteeksi kun komea mies kertoi syyllistyneensä siihen?

        Ensinnäkin, kiitos.

        Toisekseen oletko yksinkertainen, vai epätoivoinen trolli?


      • kiinnostaa...
        hahmotelma kirjoitti:

        Ensinnäkin, kiitos.

        Toisekseen oletko yksinkertainen, vai epätoivoinen trolli?

        Olen tarkkanäköinen.


      • Ktb
        kiinnostaa... kirjoitti:

        Miksi annoit heti anteeksi kun komea mies kertoi syyllistyneensä siihen?

        Koska ei ole täällä ikinä osoittanut olevansa paha ihminen.
        Päinvastoin.
        Siksi.


    • No en oo kyllä ehdotellut sellasta missään viestissä muuta ku muutamassa eräälle...
      Mut tää on totuus kukaan ei vastaa, vaikka ei ehdottelekaan vaan haluu tutustua muuten. Tuntuu siltä että olen totaalinen turn-off netissä... joten eipä tuo juuri kannata yrittää enää netin kautta.

    • Seksimaanikko 25 cm

      Haluatko seksiä?

    • Nettideitit turhaa

      Itse olen näköjään täydellinen turn-off naisille niin netissä kuin livenäkin, vaikka ihan keskitasoa ollaan ulkonäöltä. Ei ne naiset muuta siellä deittisivuilla tee kuin roikkuvat vaan ja naureskelee niille viesteille joissa mies ihan tosissaan haluu tutustuu. Mutta sitten kiinnostutankin jos alkaa joku lähettelee seksi ehdotus viestejä. Aika kummallist touhua sinäänsä.

      Itse olen lähetelly ties kuinka monta täysin asiallisia viestejä ja sitten saadaan parhaimmillaankin vain profiili vilkasu ja siihen se sitte jäi. Täytyy kai sitten aloittaa niitte seksiviestien lähettely kun ei asialliset "haluan tutustua sinuun" viestit kelepaa näköjään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe