Veikkauksia vaan, kuka voittaa tänä vuonna Ranskan Avoimet. Itse toivoisin Rafael Nadalin saavuttavan kuudennen voittonsa, mutta pahoin pelkään, että Novak Djokovic tulee tuon unelman edelle. Roger Federerin peli taitaa tyssätä huomiseen välierään ja Andy Murray ei ole vakuuttanut.
Naisten puolella tilanne oli mielenkiintoinen jo ennen turnauksen alkua ja nyt on jäljellä enää neljä yllättävää pelaajaa. Toivoisin, että Marion Bartoli voittaisi Ranskassa, mutta hänen mahdollisuutensa ovat kovin pienet. Pahoin pelkään, että kirkuva ja diivamainen Maria Sharapova tai miehekäs Schiavone tulee nostamaan voittokannua. Na Li taitaa jäädä venäläisen jyrän alle.
Kuka voittaa Roland Garrosilla?
Borg__1
1
95
Vastaukset
- Seles11
Na Li ei jäänytkään tuon "venäläisen jyrän alle" Minäkin toivon enemmän hänen voittoaan, kuin Schiavonen. Miesten puolella olisin toivonut, että Murray voittaisi ekan GS:n mutta kyllä Rafa on KONE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986