Loppui ymmärrys...

ihmettä odotteleva

Olen järjellä yrittänyt ymmärtää mutta en enää pysty - pyydänkö liikaa jos haluan että miehellä on omia ajatuksia ja mielipiteitä, huumorintajuinen, tykkää urheilusta ja hänellä on myös ”oma elämä” eli harrastuksia ja kavereita eikä kaikkea tarvitse tehdä aina yhdessä? Lisäksi kiinnostus ”random” matkailuun ja jonkintasoiset herrasmiehen tavat (avaa oven tai auttaa kauppakassin kanssa) olisi erittäin iso plussa. Vähän vajaa kolmekymppisenä en ole tällaista tavannut – paitsi varattuina :-/ Ulkonäöllisesti miehet joihin olen ihastunut ovat olleet täysin erinäköisiä – lyhyitä, pitkiä, kaljuja, pitkä tai lyhyt hiuksisia, treenattuja ja lievästi ylipainoisia jne. eli ulkonäöstä ei ole kyse. Tutustun helposti ihmisiin ja tapaan uusia ihmisiä jatkuvasti eri asioiden puitteissa, joten tästä ei ole kyse. Osa vaikuttaa kiinnostuneilta mutta asiat eivät etene flirttiä pidemmälle ja usein olikin vain kyse halusta seksiin. Ja kyllä – teen aloitteita paljon itse(kin) jos mies kiinnostaa. Tykkään harrastaa urheilua ja seurata sitä aktiivisesti, maisterin paperit löytyy ja toisaalta myös kunnianhimoa uraa ajatellen. Vihaan asioiden toistamista (nalkuttamista), asioiden monimutkaisesti vääntämistä (putkiaivot kunniaan :-) ) ja mustasukaisuus/kateus ei todellakaan kuulu luonteeseen – luottamusta pitää olla tai suhteessa ei ole mitään järkeä. Tykkään ruuanlaitosta ja ymmärrän tekniikankin päälle kohtalaisen pitkälle ja muutenkaan en jää sormi suuhun kovin helposti. En ole mikään mallin näköinen vaan ihan tavallisen näköinen (tosin etupuolelle on kertynyt enemmän varustusta kuin normaalisti jota yritän peitellä kun en jaksa kuunnella kommentteja). Hymyilen paljon ja miespuolisilta ystäviltä kuullut että jostain syystä se on usein tulkittu flirtiksi vaikka ei siksi ole tarkoitettu – iloinen vain :-)

En ymmärrä miksi ei löydy ketään jonka kanssa osuisi ajatukset yhteen? Puuttuuko joku rakastettavuus geeni vai mistä kyse? Ainoastaan seksin perään olevia löytyisi (jos haluaisi), mutta kun en sellaista halua vaan oikean suhteen. Pidän seksistä (ilmeisesti tavallista naista enemmän), joten siinäkin mielessä olisi kiva löytää joku jonka kanssa vällyjen välin jakaa :-) Taidan tosin ihmettä odotella..

34

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pistäisi viestiä noilla vaatimuksilla, se on kyllä totta. Matkailu kohta saisi minut jättämään vastaamatta. Koska en edes tiedä mitä se tarkoittaa.

      • ihmettä odotteleva

        Pakko kysyä - mikä niistä kriteereistä ei kohdallasi täyty?
        Matkailu listalla sen puolesta koska olen asunut ulkomailla pariin otteeseen jonka vuoksi ystäviä ympäri maailmaa. Heitä käyn tapaamassa tasaisin väliajoin :-) Maailma pienenee kummasti kun reissaa ja tuttuihin törmää nykyään aina, oli missä maassa/kaupungissa tahansa.


      • Pelimerkit
        ihmettä odotteleva kirjoitti:

        Pakko kysyä - mikä niistä kriteereistä ei kohdallasi täyty?
        Matkailu listalla sen puolesta koska olen asunut ulkomailla pariin otteeseen jonka vuoksi ystäviä ympäri maailmaa. Heitä käyn tapaamassa tasaisin väliajoin :-) Maailma pienenee kummasti kun reissaa ja tuttuihin törmää nykyään aina, oli missä maassa/kaupungissa tahansa.

        Kenen odotat kustantavan ne "random" matkat? Miehenkö pitää olla aina valmiina ja lähdössä tapaamaan sinun tuttujasi? Omalla rahallaanko?


      • ihmettä odotteleva kirjoitti:

        Pakko kysyä - mikä niistä kriteereistä ei kohdallasi täyty?
        Matkailu listalla sen puolesta koska olen asunut ulkomailla pariin otteeseen jonka vuoksi ystäviä ympäri maailmaa. Heitä käyn tapaamassa tasaisin väliajoin :-) Maailma pienenee kummasti kun reissaa ja tuttuihin törmää nykyään aina, oli missä maassa/kaupungissa tahansa.

        Joo mä en reissa jatkuvasti.
        Ei sinäänsä haittais, jos joku mut opettais siihen.
        Mutta hommahan on niin, että ennakoivasti jättäisin vastaamatta. Koska en ole matkustellut ja matkustelua painottava ei musta perustaisi. Joten antaa olla. Kyllä sille löytyy joku, joka perjantaina töistä tullessaan ilmoittaa varanneen sa äkkilähön Prahaan viikonlopuksi. Minä se en ole ikinä en.


      • Pelimerkit kirjoitti:

        Kenen odotat kustantavan ne "random" matkat? Miehenkö pitää olla aina valmiina ja lähdössä tapaamaan sinun tuttujasi? Omalla rahallaanko?

        Toi on toinen. Ei lähärin palkoilla kimmota ihan koska sattuu. Eikä etenkään usein. Joten senkin takia, en todellakaan vastaisi matkailu intoilijalle.


      • ihmettä odotteleva
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo mä en reissa jatkuvasti.
        Ei sinäänsä haittais, jos joku mut opettais siihen.
        Mutta hommahan on niin, että ennakoivasti jättäisin vastaamatta. Koska en ole matkustellut ja matkustelua painottava ei musta perustaisi. Joten antaa olla. Kyllä sille löytyy joku, joka perjantaina töistä tullessaan ilmoittaa varanneen sa äkkilähön Prahaan viikonlopuksi. Minä se en ole ikinä en.

        Ymmärrän näkökulman ja jokainen pitää eri asioista (se on se joka tekee ihmisistä mielenkiintoisia). Itsellä käynyt lähinnä niin että "pikkusormi vienyt koko käden" jo ajat sitten :-) Jokaisella "paheensa" ja matkailu minun.

        Joku muu kysyi kuka maksaisi reissut - itse sen totta kai kustannan ja toisenkin reissua jos olisin sen paremmin tienaava. Tätä teen jo nyt siskolleni ja vanhemmilleni. Eikä toki aina tarvitse tulla mukaan, mutta jos reissaaminen kiinnostaa. Parhaat kaverit ovat/lähteneet työn mukana maailmalle jolloin ymmärrettävä myös jos haluan heitä käydä katsomassa välillä.

        Matkailu on elämäntapa ja tosiaan se taitaa olla se suurin akilleen kantapää kun miestä etsin :-/ Kompromisseja toki tehdään mutta tiettyyn pisteeseen asti jos kyse on jostain itselleen tärkeästä asiasta. Täytyy etsiä toinen "elämäntapalainen"..


      • Hirvi-peura
        ihmettä odotteleva kirjoitti:

        Ymmärrän näkökulman ja jokainen pitää eri asioista (se on se joka tekee ihmisistä mielenkiintoisia). Itsellä käynyt lähinnä niin että "pikkusormi vienyt koko käden" jo ajat sitten :-) Jokaisella "paheensa" ja matkailu minun.

        Joku muu kysyi kuka maksaisi reissut - itse sen totta kai kustannan ja toisenkin reissua jos olisin sen paremmin tienaava. Tätä teen jo nyt siskolleni ja vanhemmilleni. Eikä toki aina tarvitse tulla mukaan, mutta jos reissaaminen kiinnostaa. Parhaat kaverit ovat/lähteneet työn mukana maailmalle jolloin ymmärrettävä myös jos haluan heitä käydä katsomassa välillä.

        Matkailu on elämäntapa ja tosiaan se taitaa olla se suurin akilleen kantapää kun miestä etsin :-/ Kompromisseja toki tehdään mutta tiettyyn pisteeseen asti jos kyse on jostain itselleen tärkeästä asiasta. Täytyy etsiä toinen "elämäntapalainen"..

        Iso osa miehistä saa niin pientä liksaa ettei matkailu voi olla mikään elämäntapa kuin kerran kesässä.


      • näin on
        ihmettä odotteleva kirjoitti:

        Ymmärrän näkökulman ja jokainen pitää eri asioista (se on se joka tekee ihmisistä mielenkiintoisia). Itsellä käynyt lähinnä niin että "pikkusormi vienyt koko käden" jo ajat sitten :-) Jokaisella "paheensa" ja matkailu minun.

        Joku muu kysyi kuka maksaisi reissut - itse sen totta kai kustannan ja toisenkin reissua jos olisin sen paremmin tienaava. Tätä teen jo nyt siskolleni ja vanhemmilleni. Eikä toki aina tarvitse tulla mukaan, mutta jos reissaaminen kiinnostaa. Parhaat kaverit ovat/lähteneet työn mukana maailmalle jolloin ymmärrettävä myös jos haluan heitä käydä katsomassa välillä.

        Matkailu on elämäntapa ja tosiaan se taitaa olla se suurin akilleen kantapää kun miestä etsin :-/ Kompromisseja toki tehdään mutta tiettyyn pisteeseen asti jos kyse on jostain itselleen tärkeästä asiasta. Täytyy etsiä toinen "elämäntapalainen"..

        Vaaditko ristiriitaisia asioita mieheltä?

        Esimerkiksi, jos vaadit tuon matkailuharrastuksen lisäksi, että mies on harrastelijanikkari, joka korjaa talon, auton ja mökin, niin varmasti löytäminen vaikeutuu. Matkailutyypit ovat useimmiten eri tyyppejä kuin ne remonttireiskat. Tiedän tämän, koska itse olen matkailutyyppi, ja tunnen kavereistani kummankin tyypin miehiä.


    • 89+09

      En ole mikään mallin näköinen vaan ihan tavallisen näköinen (tosin etupuolelle on kertynyt enemmän varustusta kuin normaalisti jota yritän peitellä kun en jaksa kuunnella kommentteja).

      Rumalla naisella ei ole varaa esittää kovin kummoisia vaatimuksia miehelle.

      • ..............

        "jonkintasoiset herrasmiehen tavat"

        Feministit ovat hävittäneet herrasmiehet Suomesta. Ja sitä paitsi - kun kerran eletään tasa-arvossa, niin nainen on hyvä ja kantaa kassinsa ihan itse vaan.


      • Joopeli joo
        .............. kirjoitti:

        "jonkintasoiset herrasmiehen tavat"

        Feministit ovat hävittäneet herrasmiehet Suomesta. Ja sitä paitsi - kun kerran eletään tasa-arvossa, niin nainen on hyvä ja kantaa kassinsa ihan itse vaan.

        Nimenomaan. Ensin odotetaan mieheltä "omia ajatuksia" mutta sitten pitäisi noudattaa jotain ikiaikaisia miehen roolin vaatimuksia.

        Olen kohtelias ja kunnioittava niitä ihmisiä kohtaan jotka sen mielestäni ansaitsevat. Sillä ei ole väliä onko mies vai nainen.

        Ymmärrän kyllä että jos mies kantaa painavamman kassin jne. Mutta eikö naiset osaa itse avata ovea? Mitä ihmeen avuttomuutta se on. En halua naista joka ei osaa omatoimisesti tehdä tuollaisia perusasioita kuin oven avaaminen ja kengännauhojen sitominen.


      • ihmettä odotteleva
        Joopeli joo kirjoitti:

        Nimenomaan. Ensin odotetaan mieheltä "omia ajatuksia" mutta sitten pitäisi noudattaa jotain ikiaikaisia miehen roolin vaatimuksia.

        Olen kohtelias ja kunnioittava niitä ihmisiä kohtaan jotka sen mielestäni ansaitsevat. Sillä ei ole väliä onko mies vai nainen.

        Ymmärrän kyllä että jos mies kantaa painavamman kassin jne. Mutta eikö naiset osaa itse avata ovea? Mitä ihmeen avuttomuutta se on. En halua naista joka ei osaa omatoimisesti tehdä tuollaisia perusasioita kuin oven avaaminen ja kengännauhojen sitominen.

        Toki saan oven auki itse, pullot ja muut jutut, kuten myös renkaiden vaihto onnistuu, jos jonkinlainen remontointi ja monet muut "miehiset asiat" kiitos isäni. Hän on huolehtinut että samat taidot on tyttärellä kuin olisi pojalla ja usein enemmänkin :-) Ehkä kyse on siitä mihin on tottunut ulkomailla asuessa (johon olikin aluksi todella vaikea sopeutua) - pieneen konservatiivisuuteen. Mies avaa oven ja osoittaa sillä ""kunnioittavansa" naista naisena" ja naisena taas annan hänelle tilaisuuden tullen tuntea itsensä mieheksi "heikon naisen rinnalla". Tyhmältähän se kuulostaa mutta jostain syystä tuntuu toimivan. Ainut asia mistä en ole osannut/suostunut luopua on laskun jako - maksan oman osani ja piste. Voin myös vaikka tarjota, mutta mitään en halua olla velkaa.

        Koska tosiaan kaikki asiat pystyn itse tekemään niin pitäisikö tästä päätellä että toista en tämän perusteella tarvitse, eikä tarvitse myös mies naista? Eikö ole ok antaa toisen tuntea itsensä välillä naiseksi ja toisen tuntea itsensä mieheksi?


      • Joopeli joo
        ihmettä odotteleva kirjoitti:

        Toki saan oven auki itse, pullot ja muut jutut, kuten myös renkaiden vaihto onnistuu, jos jonkinlainen remontointi ja monet muut "miehiset asiat" kiitos isäni. Hän on huolehtinut että samat taidot on tyttärellä kuin olisi pojalla ja usein enemmänkin :-) Ehkä kyse on siitä mihin on tottunut ulkomailla asuessa (johon olikin aluksi todella vaikea sopeutua) - pieneen konservatiivisuuteen. Mies avaa oven ja osoittaa sillä ""kunnioittavansa" naista naisena" ja naisena taas annan hänelle tilaisuuden tullen tuntea itsensä mieheksi "heikon naisen rinnalla". Tyhmältähän se kuulostaa mutta jostain syystä tuntuu toimivan. Ainut asia mistä en ole osannut/suostunut luopua on laskun jako - maksan oman osani ja piste. Voin myös vaikka tarjota, mutta mitään en halua olla velkaa.

        Koska tosiaan kaikki asiat pystyn itse tekemään niin pitäisikö tästä päätellä että toista en tämän perusteella tarvitse, eikä tarvitse myös mies naista? Eikö ole ok antaa toisen tuntea itsensä välillä naiseksi ja toisen tuntea itsensä mieheksi?

        "Koska tosiaan kaikki asiat pystyn itse tekemään niin pitäisikö tästä päätellä että toista en tämän perusteella tarvitse, eikä tarvitse myös mies naista?"

        Ei pitäisi päätellä, mutta jos sinä niin päättelet, niin en ihmettele että olet yksin.


    • TheJormas69

      No ei tämmönen ihmeneito ole kyllä minua vastaan tullu missään!

    • näin on

      Menen suunnilleen vaatimuksiisi, paitsi en ole kovin kunnianhimoinen. Maisterin paperit roikkumassa ja muuta...

      Jos et vaatimuksiesi mukaista miestä löydä, niin kyllä silloin jätät joitain vaatimuksia kertomatta. Vaadit miehen ulkonäöltä tai karismalta tai varakkuudelta enemmän kuin kerrot aloituksessani.

      • ihmettä odotteleva

        Olen miettinyt useaan otteeseen että vaadinko kuitenkin jotain mitä "en itse halua myöntää". Tosiaan ulkonäkö ei ole kriteeri koska mitään yhteistä ihastumisen kohteilla ei koskaan ole ollut - aina ihastunut persoonaan, lisäksi varakkuudella ei ole mitään väliä - jokainen on oman onnensa seppä ja en ole suostunut ottamaan rahaa edes vanhemmiltani aikoinaan vaan lähinnä avustanut heitä tarvittessa. Ehkä se on sit se karisma? Tota en ole edes ajatellut. Lähinnä vain että elämäntapa ja ajatusmaailma olisi samanlainen auttaisi pitkälle...


      • .,.,.,.,.
        ihmettä odotteleva kirjoitti:

        Olen miettinyt useaan otteeseen että vaadinko kuitenkin jotain mitä "en itse halua myöntää". Tosiaan ulkonäkö ei ole kriteeri koska mitään yhteistä ihastumisen kohteilla ei koskaan ole ollut - aina ihastunut persoonaan, lisäksi varakkuudella ei ole mitään väliä - jokainen on oman onnensa seppä ja en ole suostunut ottamaan rahaa edes vanhemmiltani aikoinaan vaan lähinnä avustanut heitä tarvittessa. Ehkä se on sit se karisma? Tota en ole edes ajatellut. Lähinnä vain että elämäntapa ja ajatusmaailma olisi samanlainen auttaisi pitkälle...

        Tai ehkä olet sitoutumiskammoinen, joka toivot suhdetta mutta tosipaikan tullen keksit tekosyitä jotta pääsisit irti.


    • Niin en tiedä miten sinulla. Mutta tuolla luin ihan mielenkiintoisen... Havainnoinnin, Nettideittailu palstalla. Siinä eräs kaveri tuumaili sitä, miten ihmeellisen vaativaksi sitä muuttuukaan treffipalvelussa.

      Alkaa vaatimaan ihmeellisiä asioita, jota tuolla ulkona olisivat kovin toissijaisia, mutta kun netissä ne tietää ennakkoon, ne muuttuvatkin jutun estäviksi asioiksi.

      Pitäs varmaan käydä tuolla ulkona.

      • Ulos Vaan

        Tämä taitaa olla totta. Kun naisen/miehen valintaa tehdään papereilla kuin CV-valikointia työhaastattelulla unohtuu se ihminen niitten papereiden takana. Sitten mennään treffeille unelmakumppanin kanssa, ja huomataan ettei kolahda yhtään tai yhteistä kontaktipintaa ei löydy.

        Loppujen lopuksi, jos rakkaus iskee on kriteerit suurimmaksi osaks turhia. Sitä paitsi niin kuin työhaastattelussakin, CV:n voi muokata kohteelle sopivaksi eli se välttämättä kerro pohjimmaista totuutta. Suurin osa kuvailee itsensä selallisena kuin haluaisi olla ei sellaisena kuin on tähän mennessä ollut.... ja voi arvata kumpi vaihtoehto on se todellisempi. Tai korostamalla jotain asiaa yli muiden, kokonaisuuskuva muuttuu. Liäksi aika moni taitaa mennä siihen lankaan, että muodostavan liian vahvan kuvan pelkän "CV:n" perusteella ja sitten pettyvät kun toinen onkin ihan tavallinen ihminen.

        Loppujen lopuksi on aika vähän asioita, jotka ovat oikeasti merkityksellisiä.


    • että näin seeee

      Joo joo joooo. just jooo. Mitäpä tällaiseen muutakaan sanoisi.

    • 10/10

      - omia ajatuksia
      Kyllä

      - mielipiteitä
      Kyllä

      - huumorintajuinen
      Kyllä

      - tykkää urheilusta
      Kyllä (penkkiurheilu)

      - ”oma elämä”
      Kyllä (en ole luokse muuttamassa ja työ vie aikaa)

      - harrastuksia
      Kyllä (TV ja Netti)

      - kavereita
      Kyllä (Työkavereita)

      - eikä kaikkea tarvitse tehdä aina yhdessä?
      Kyllä (paitsi seksi, ainakin joskus)

      - Lisäksi kiinnostus ”random” matkailuun
      Kyllä

      - ja jonkintasoiset herrasmiehen tavat (avaa oven tai auttaa kauppakassin kanssa) olisi erittäin iso plussa.
      Kyllä


      Tulos: 10/10 (Et pyydä ollenkaan liikaa)

    • ....................

      Minä täytän nuo kriteerit.

    • Mies 28v

      Omia ajatuksia? Kyllä
      Mielipiteitä? Kyllä
      Huumorintajua? Kyllä
      Tykkää urheilusta? Yksilölajeista ja vain itse tehtynä
      Oma elämä? Kyllä
      Harrastuksia? Kyllä
      Kavereita? Kyllä, vaikka introverttinä kaipaan niitä normaalia vähemmän
      Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä? Ei tarvitse, hyväkin olla omaakin aikaa
      Kiinnostus matkailuun? Kyllä
      Herrasmiehen tavat? Kyllä

      Kaikki täyttyy siis.

    • no blaaaah

      No et kyllä mitenkään poikkeuksellisen kiinnostavalta vaikuta. En edes jaksa arvioida, täytänkö vaatimuksesi. Luultavasti en.

      • ihmettä odotteleva

        :-) Minkä tyyppinen nainen herättää kiinnostuksesi - minkälainen on poikkeuksellisen kiinnostava (poislukien ulkonäkötekijät)?


    • 9+20

      Off topic: Näistä aiemmista feminismi kommenteista tuli mieleen, että monesti kuulee mieheltä vaadittavan "miehenä olemista", eli siis hyvin perinteisiä maskuliinisia arvoja.

      Mutta äärimmäisen harvoin kuullaan naisilta odotettavan perinteisiä naisellisia arvoja (siis en puhu nyt ulkonäöstä). Empaattisuutta, hellyyttä, turvallisuuden tarvetta, herkkyyttä, ohjailtavuutta ja halua sysätä päätöksen teon muille, haluttomuutta kilpailuun...

      Mielenkiintoinen vaikutus tuolla feminismillä on ollut nyky-suomeen. Mutta kaipa se on niin, että koska keskimäärin naiset ovat maskuliinisempia kuin ennen niin miehet ovat siis feminiinisempiä.

      • tavis suomimies

        Eivät suomalaiset miehet ole sen feminiinisempiä kuin ulkomaisetkaan. Ok, jos länsimaiden ulkopuolelle mennään, niin jostain Afrikasta vaikkapa löytyy taatusti isomunaisia machomiehiä, jotka ovat niin eläimellisellä tavalla uroksia, että suomalainen mies jää kauaksi perään. Länsimaisiin miehiin vertailtaessa suomalaiset miehet eivät ole mitenkään erityisen pehmeitä kuitenkaan.

        Sen takia tilanne onkin niin kummallinen. Suomalaiset naiset ovat feminismin pilaamia epänaisellisia sekasikiöitä, ja suomalaiset miehet ovat ihan tavallisia perusmiehekkäitä miehiä. Luulisi, että tässä tilanteessa naisilla ei olisi varaa vaatia yhtään mitään. Mutta se on väärä luulo. Nuo äijämäiset naiset kehtaavat vaatia, että miehet olisivat vielä miehekkäämpiä. Naisilla ei ole minkäänlaista realistista käsitystä siitä, kuinka huonosti he itse täyttävät ne perinteiset sukupuoliroolit, joita miehille vaativat.


      • ihmettä odotteleva
        tavis suomimies kirjoitti:

        Eivät suomalaiset miehet ole sen feminiinisempiä kuin ulkomaisetkaan. Ok, jos länsimaiden ulkopuolelle mennään, niin jostain Afrikasta vaikkapa löytyy taatusti isomunaisia machomiehiä, jotka ovat niin eläimellisellä tavalla uroksia, että suomalainen mies jää kauaksi perään. Länsimaisiin miehiin vertailtaessa suomalaiset miehet eivät ole mitenkään erityisen pehmeitä kuitenkaan.

        Sen takia tilanne onkin niin kummallinen. Suomalaiset naiset ovat feminismin pilaamia epänaisellisia sekasikiöitä, ja suomalaiset miehet ovat ihan tavallisia perusmiehekkäitä miehiä. Luulisi, että tässä tilanteessa naisilla ei olisi varaa vaatia yhtään mitään. Mutta se on väärä luulo. Nuo äijämäiset naiset kehtaavat vaatia, että miehet olisivat vielä miehekkäämpiä. Naisilla ei ole minkäänlaista realistista käsitystä siitä, kuinka huonosti he itse täyttävät ne perinteiset sukupuoliroolit, joita miehille vaativat.

        Mielenkiintoisia näkemyksiä ja varmasti totta. Samaan aikaan kuitenkin miespuoliset ystävät ovat helisemässä "naisellisten naisten kanssa" - takerrutaan (turvallisuuden hakuisuudessa), osa haluaa että naisellaan on "omat aivot", osa ei (ohjailtavuus) jne. Eli taas kyse kuka haluaa mitä. Empaattisuutta toivon toki kaikilla osapuolilla olevan - miehillä kuin naisilla.

        Itse putoan sukupuoliroolissa "lokerooni" jos toinen täyttää itse lokeronsa - tämä nähty ulkomailla. Mutta kuten jo aikaisemmin on keskustelusta käynyt ilmi - tasa-arvossa eletään ja ovet avataan itse, joten miksi olisin se aivoton ohjailtavissa oleva nainen kun sitä ei kuitenkaan oleteta/haluta (jos nyt asian näin kärjistää)?

        Tämän perusteella kaikki sanovat yhtä ja todellisuudessa odottavat toista?


    • Myöhäistä jo?

      Feminismi on hirvein ja tuhoisin aate, minkä ihmiskunta on synnyttänyt. Se tulee ajamaan tuhoon koko länsimaisen kulttuurin.

    • No en mä ainakaan tuon perusteella kiinostuisi juuri lainkaan. Samanlaisia mahtuu ns. 13 tusinaan. Eikä sitten ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä. Vaan elämäntapoihin ja luonteeseen perustuen... haen ihan erilaista naista koska noitten pitää säväyttää ja olla sellanen tietty. Yhden ainakin oon tavannut joten tiedän että sellaisia naisia on, mutta hirmu harvassa tosin.

    • 02-06-2011

      Tuossahan se jo tulikin, kun minultakysytään ihanne miestä kieltäydyn vastaamasta.
      Siitä vain joutuu tivauksen kohteeksi, miksi juuri tuollainen etkö hyväksy näitä tai näitä..

    • sir_eino

      Jos kriteerisi ovat pelkästään alussa mainitut, täytän ne.

      Toisaalta mulla on jo emäntä. Mutta olin kyllä pari vuotta sinkkuna ennen sen löytymistä.

      • tiedoksi aloittajall

        Varoituksena aloittajalle: sir_eino on maanisdepressiivinen, biseksuaalinen, seksimaanikko pelimies, joka yrittää iskeä jokaista naista täällä palstalla, vaikka tosiaan seurusteleekin tällä hetkellä.


      • sir_eino
        tiedoksi aloittajall kirjoitti:

        Varoituksena aloittajalle: sir_eino on maanisdepressiivinen, biseksuaalinen, seksimaanikko pelimies, joka yrittää iskeä jokaista naista täällä palstalla, vaikka tosiaan seurusteleekin tällä hetkellä.

        Miten mun biseksuaalisuus tähän taas liittyy?

        Enkä yrittänyt iskeä aloittajaa. Tuo alun lista vaan pätee useimpiin tuntemiini miehiin ja ihmettelen miksei aloittaja niihin törmää. Tai en mä tiedä aukooko ne naisille ovia, mutta sehän ei ollut tärkein asia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe