Niin millä kriteereillä lähestytte naista baarissa?
Jotkut miehet kuulemma lähestyvät helpon näköisiä naisia baarissa... onko näin? Lähestyttehän myös sellaisia, jotka oikeasti kiinnostavat muutenkin kuin vain yhden illan tarpeita varten?
Minkälaista naista lähestyt baarissa?
18
190
Vastaukset
"Lähestyttehän myös sellaisia, jotka oikeasti kiinnostavat muutenkin kuin vain yhden illan tarpeita varten?"
No ei tod. Se on lihatiski, nuija.- xbabe
Nuijasta voi tulla, jos lähestyy torjuvan näköisiä ja agressiivisen oloisia naisia.. mut onhan se sitten extremeä :)
- rose18
olen todella erimieltä.
- GOODFORU!!11!
rose18 kirjoitti:
olen todella erimieltä.
http://www.guidofistpump.com/guido pix/guido07.jpg
- aloittaja-
Entäs muut miehet? Millaisia naisia voisitte baarissa lähestyä?
- lähes
En koskaan lähesty naisia, he lähestyvät minua.
En lähesty.
- kysyysyytä
Miksi et?
- kysyysyytä
hahmotelma kirjoitti:
On mulla estoja.
Jeeeee. Eikös meillä kaikilla ole? Vai oonko mä käsittänyt tämän ihmisyyden jotenki väärin?
Pystytkö lähestyä naisia sitten muuten, baarin ulkopuolella? kysyysyytä kirjoitti:
Jeeeee. Eikös meillä kaikilla ole? Vai oonko mä käsittänyt tämän ihmisyyden jotenki väärin?
Pystytkö lähestyä naisia sitten muuten, baarin ulkopuolella?En juurikaan sellaisessa aloitemielessä. Ei se ole jotekin anniskeluoikeuksilla varustettuihin tiloihin rajautuva ongelma.
- kysyysyytä/mablab
hahmotelma kirjoitti:
En juurikaan sellaisessa aloitemielessä. Ei se ole jotekin anniskeluoikeuksilla varustettuihin tiloihin rajautuva ongelma.
Okei. Samaa ongelmaa, mutta naisille kovin paljon hyväksyttävämpää. Itse on ujo, jopa niin, että kävin tässä sun kanssa kahta keskustelua samaan aikaan, toinen eri palstalla, mutta vain toinen rekatulla nimimerkillä. En uskaltanut kysyä sillä, halveksittavaa pelkurimaisuutta osaltani varmaankin. Se tuntui liian utelulta, mutta alkoi tuntua tyhmältä se homma. No, älä ole mulle kovin ankara.
kysyysyytä/mablab kirjoitti:
Okei. Samaa ongelmaa, mutta naisille kovin paljon hyväksyttävämpää. Itse on ujo, jopa niin, että kävin tässä sun kanssa kahta keskustelua samaan aikaan, toinen eri palstalla, mutta vain toinen rekatulla nimimerkillä. En uskaltanut kysyä sillä, halveksittavaa pelkurimaisuutta osaltani varmaankin. Se tuntui liian utelulta, mutta alkoi tuntua tyhmältä se homma. No, älä ole mulle kovin ankara.
No et sä aukonut nikittä päätäsi toisella palstalla, joten eipä tuossa ankaroinnin tarvetta ei.
- kysyysyytä
hahmotelma kirjoitti:
No et sä aukonut nikittä päätäsi toisella palstalla, joten eipä tuossa ankaroinnin tarvetta ei.
Mä auon päätäni aika harvoin nikittä tai edes nikin kanssa. Olen täälllä kuten muutenkin elämässä eli jos en keksi hyvää sanottavaa, olen hiljaa, mutta joo... Uteliaisuus tyydytetty. :)
kysyysyytä kirjoitti:
Mä auon päätäni aika harvoin nikittä tai edes nikin kanssa. Olen täälllä kuten muutenkin elämässä eli jos en keksi hyvää sanottavaa, olen hiljaa, mutta joo... Uteliaisuus tyydytetty. :)
No olenpahan kerrankin tyydyttänyt naisen...
- kysyysyytä
hahmotelma kirjoitti:
No olenpahan kerrankin tyydyttänyt naisen...
Buahhahhahaaah....
Hitto, esimerkillisen naisellisesti on nyt näyttö syljessä. :D
Ei helpon olosisia vaan helposti lähestyttäviä. Sellaisia, jotka ovat joko yksin tai porukassa vähän sivummalla. Kaverinsa kanssa intensiivisesti keskustelevaa kun on turha lähestyä.
Lisäksi vaatimuslistalla on, että nainen katsoo minua silmiin ja hymyilee. Se on tavallaan sanaton hyväksyntä lähestymisyritykselle. Ja täytyyhän sen tietysti silmääni miellyttää, koska en minä koskaan baarista pelkkää intellektuellia ajatustenvaihtoa naisen kanssa sinkkuna ollut hakemassa.
Enkä minä ainakaan voinut koskaan etukäteen tietää, johtiko lähestyminen ainoastaan parin sanan vaihtoon, yhteiseen iltaan, yhteiseen yöhön vain parisuhteeseen. Lähes kaikki pidemmätkin suhteeni kun ovat alkaneet baarista, vaikka palstalaiset pitävät sitä sulana mahdottomuutena.- antigenius.Mente
heh mä pokaan muakin tyhmemmät kassialma-pelurit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155