Silmänruokaa uimaloissa

nöösi_poika

Kesällä kannattaa pyöriä maauimaloiden läheisyydessä. Nuoria teinitytöjä menee ja tulee bikinien yläosat päällä!

Voin taata, että yksikään sinkkumies ei pety niistä maisemista, joita maauimalan sisäänmenoportilla voi kesäpäivänä nähdä! Ilmaiseksi!

On tämä kesä upeaa aikaa!

Mistä sinä, AT-mies, löydät silmänruokaa kesällä?

23

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      No, yleensä tykkään katsella tyttöystävääni vähissä vaatteissa. Ja myös kosketella.

      Hei, taidanpa lähteä tekemään sitä just nyt.

      • nöösi_poika

        Pidä naisestasi huolta! Molemminpuolinen kunniotus, rehellisyys ja kommunikoinnin avoimuus ovat tärkeitä.

        Itse pyysin yhtä naista treffeille muutama päivä sitten. Sain tekstiviestinä pakit.

        Rehellisesti sanottuna arvasin, että pakit paukahtaa, joten ei itse asiassa harmittanut tällä kertaa.

        Nyt odotan pari viikkoa ja kysyn uudestaan. Kysyn niin kauan uudelleen ja uudelleen, että nainen lähtee ulos tai hakee oikeusteitse lähestymiskieltoa.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Pidä naisestasi huolta! Molemminpuolinen kunniotus, rehellisyys ja kommunikoinnin avoimuus ovat tärkeitä.

        Itse pyysin yhtä naista treffeille muutama päivä sitten. Sain tekstiviestinä pakit.

        Rehellisesti sanottuna arvasin, että pakit paukahtaa, joten ei itse asiassa harmittanut tällä kertaa.

        Nyt odotan pari viikkoa ja kysyn uudestaan. Kysyn niin kauan uudelleen ja uudelleen, että nainen lähtee ulos tai hakee oikeusteitse lähestymiskieltoa.

        Tottakai pidän siitä huolta.

        Toi väsytystekniikka kuvaamallasi tavalla ei muuten toimi. Väsytystekniikka voi toimia, mutta se pitää tehdä eri tavalla. Joo joo, ei ne naiset aina lankea mun charmiin heti. Jotkut vaativat vähän enemmän piirittämistä.


      • nöösi_poika
        sir_eino kirjoitti:

        Tottakai pidän siitä huolta.

        Toi väsytystekniikka kuvaamallasi tavalla ei muuten toimi. Väsytystekniikka voi toimia, mutta se pitää tehdä eri tavalla. Joo joo, ei ne naiset aina lankea mun charmiin heti. Jotkut vaativat vähän enemmän piirittämistä.

        Kuvasin väsytystaktiikkani vähän brutaalisti. Se on oikeasti hienovaraisempi. Enkä ole saanut kuin vasta kahdet pakit tältä naiselta eli seuraava on vasta kolmas yritys. Jos se ei tärppää, niin jätän kyllä homman sitten siihen.


      • ...
        nöösi_poika kirjoitti:

        Pidä naisestasi huolta! Molemminpuolinen kunniotus, rehellisyys ja kommunikoinnin avoimuus ovat tärkeitä.

        Itse pyysin yhtä naista treffeille muutama päivä sitten. Sain tekstiviestinä pakit.

        Rehellisesti sanottuna arvasin, että pakit paukahtaa, joten ei itse asiassa harmittanut tällä kertaa.

        Nyt odotan pari viikkoa ja kysyn uudestaan. Kysyn niin kauan uudelleen ja uudelleen, että nainen lähtee ulos tai hakee oikeusteitse lähestymiskieltoa.

        nöösi_poika=naisasialuuseri?


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kuvasin väsytystaktiikkani vähän brutaalisti. Se on oikeasti hienovaraisempi. Enkä ole saanut kuin vasta kahdet pakit tältä naiselta eli seuraava on vasta kolmas yritys. Jos se ei tärppää, niin jätän kyllä homman sitten siihen.

        Se ei silti todennäköisesti toimi. Väsytystekniikan idea on saada nainen tajuamaan että tässä on todella tavoittelemisen arvoinen mies tarjolla. Ota mut. Jos nainen ei tajua sitä heti, sitten pitää olla vähän ovela ja flirtti.


      • nöösi_poika

      • nöösi_poika
        sir_eino kirjoitti:

        Se ei silti todennäköisesti toimi. Väsytystekniikan idea on saada nainen tajuamaan että tässä on todella tavoittelemisen arvoinen mies tarjolla. Ota mut. Jos nainen ei tajua sitä heti, sitten pitää olla vähän ovela ja flirtti.

        Toisaalta en yhtään ihmettele, että teen jotain väärin. Naismenestykseni osoittaa, että en ainakaan toimi oikein!

        Silti outoa, ettei edes tilastollisesti osu kohdalle naista, joka olisi oikeasti edes vähän kiinostunut. Edes kaverinaiseksi.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Toisaalta en yhtään ihmettele, että teen jotain väärin. Naismenestykseni osoittaa, että en ainakaan toimi oikein!

        Silti outoa, ettei edes tilastollisesti osu kohdalle naista, joka olisi oikeasti edes vähän kiinostunut. Edes kaverinaiseksi.

        Teet jotain todennäköisesti todella pahasti väärin. Muuten tilastollisesti joku olisi sinusta jo kiinnostunut. Sairaalloisen alipainoiset nörttiolmitkin löytää yleensä jossain vaiheessa tuurilla jonkun.


      • Reipas Poikamies
        ... kirjoitti:

        nöösi_poika=naisasialuuseri?

        Ei ole. Asia on tumma (?) treenattu mies.

        Nöösistä en muista mutta hiuksista heidät kyllä erottaisi. (muistan yhä sen hius jutun no fence.)

        Minä taas olen sen verran tumma karvainen että moni uimalan ytm näyttää koulupojalta muoti misunsa riemuksi :/

        Olen alkanut miettiä josko naiset luulee minua joksikin serbialaiseksi ja eivät siksi tee aloitteita :D


      • yksinäinen mies

      • yksinäinen mies
        nöösi_poika kirjoitti:

        Pidä naisestasi huolta! Molemminpuolinen kunniotus, rehellisyys ja kommunikoinnin avoimuus ovat tärkeitä.

        Itse pyysin yhtä naista treffeille muutama päivä sitten. Sain tekstiviestinä pakit.

        Rehellisesti sanottuna arvasin, että pakit paukahtaa, joten ei itse asiassa harmittanut tällä kertaa.

        Nyt odotan pari viikkoa ja kysyn uudestaan. Kysyn niin kauan uudelleen ja uudelleen, että nainen lähtee ulos tai hakee oikeusteitse lähestymiskieltoa.

        Naisten lutkittelu nettipalstalla ei ole mikään rike siihen verrattuna, että nämä ääliöt eivät ymmärrä jättää naista rauhaan ensimmäisestä kiellosta.


      • nöösi_poika
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Ei ole. Asia on tumma (?) treenattu mies.

        Nöösistä en muista mutta hiuksista heidät kyllä erottaisi. (muistan yhä sen hius jutun no fence.)

        Minä taas olen sen verran tumma karvainen että moni uimalan ytm näyttää koulupojalta muoti misunsa riemuksi :/

        Olen alkanut miettiä josko naiset luulee minua joksikin serbialaiseksi ja eivät siksi tee aloitteita :D

        "Nöösistä en muista mutta hiuksista heidät kyllä erottaisi. (muistan yhä sen hius jutun no fence.)"

        Sitä ei koskaan unohda. :D Bill Murrayn hiukset linkkasin silloin mallikuviksi. Nyt maisteri Frangenin:

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/henkilot_ja_yhtyeet/suomalaiset/646482.jpg

        Ehkä leikkautan kaljuksi vielä jonain päivänä... Sitten kun maisteri Frangen päättää siirtyä kaljuksi.


    • FF

      Eikö niillä ole alaosia ollenkaan?

      • nöösi_poika

        "Eikö niillä ole alaosia ollenkaan? "

        En ole koskaan katsonut navan alapuolelle. Keskityn kasvoihin ja rintakehän seutuville. Vaikka olisivat alaosattomissa, tuskin huomaisin. Nätiti kasvot, hiukset ja kiinteät rinnat saavat huomioni.

        Vositko sinä käydä paikallisen maauimalan portilla varmistamassa asian?


    • Naisasialooseri.

      Viime kesänä Serenassa oli ainakin todella hyvin silmänruokaa tarjolla. Tosin suurimmalla osasta bikinibeibeistä oli käsipuolessaan YTM ja se raivostutti minua.

      Vain muutama nainen katsoi omaa kroppaani sillä silmällä, tosin olin aika korkeissa rasvoissa.

      • nöösi_poika

        Höyrysaunan onkin sitten asia erikseen. Voi sitä hekumaa, kun istut höyryissä tyhjässä saunassa ja naistenpuolen ovi aukeaa ja sisään astuu pari alaston teinityttöä! Ei, ei fantasiaa vaan todellisuutta kylpylässä.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Höyrysaunan onkin sitten asia erikseen. Voi sitä hekumaa, kun istut höyryissä tyhjässä saunassa ja naistenpuolen ovi aukeaa ja sisään astuu pari alaston teinityttöä! Ei, ei fantasiaa vaan todellisuutta kylpylässä.

        Ei ole tosiaan fantasiaa. Valitettavasti. Tuosta on hieman kiusallinen muisto. Olin jossain kylpylässä faijan kanssa. Olin onneksi sentään ilman faijaa saunassa kun sinne naisten puolelle astui varmaan joku 15v erittäin hyväkroppainen pimu. Ja mullahan ponnahti pystyyn, saman tien. Olin varmaan ihan tulipunainen ja toivoin ettei kukaan huomaisi enkä voinut kuitenkaa häipyä saunasta koska jos olisin noussut seisomaan kaikki olisivat huomanneet että mulla seisoi.

        Taisi olla eka kerta kun näin alastoman naisvartalon livenä vaikka väliä olikin muutama metri. Ikää taisi olla juuri joku 16 tai 17v. No, sitä tyttöä tuli sitten muisteltua monta kertaa kun oli vähän omaa kivaa. Heh.


      • nöösi_poika
        sir_eino kirjoitti:

        Ei ole tosiaan fantasiaa. Valitettavasti. Tuosta on hieman kiusallinen muisto. Olin jossain kylpylässä faijan kanssa. Olin onneksi sentään ilman faijaa saunassa kun sinne naisten puolelle astui varmaan joku 15v erittäin hyväkroppainen pimu. Ja mullahan ponnahti pystyyn, saman tien. Olin varmaan ihan tulipunainen ja toivoin ettei kukaan huomaisi enkä voinut kuitenkaa häipyä saunasta koska jos olisin noussut seisomaan kaikki olisivat huomanneet että mulla seisoi.

        Taisi olla eka kerta kun näin alastoman naisvartalon livenä vaikka väliä olikin muutama metri. Ikää taisi olla juuri joku 16 tai 17v. No, sitä tyttöä tuli sitten muisteltua monta kertaa kun oli vähän omaa kivaa. Heh.

        Lapsuuden muistot ovat parhaita.

        Itse pääsin näkemään alastoman murrosikäisen naisvartalon 6. luokalla. Olimme luokan kanssa kylpylässä ja höyrysaunassa tietenkin... Silloin tajusi, että tytöthän ovat jo naisia! (vaikka eiväthän ne olleet kuin murrosikäisiä 13-vuotiaita)

        Sen reissun jälkeen ei enää katsonut omia luokkakaverityttöjä samalla tavalla. Verkkokalvoille oli palanut lähtemättömästi nuoren kehittyvän naisvartalon muodot.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Lapsuuden muistot ovat parhaita.

        Itse pääsin näkemään alastoman murrosikäisen naisvartalon 6. luokalla. Olimme luokan kanssa kylpylässä ja höyrysaunassa tietenkin... Silloin tajusi, että tytöthän ovat jo naisia! (vaikka eiväthän ne olleet kuin murrosikäisiä 13-vuotiaita)

        Sen reissun jälkeen ei enää katsonut omia luokkakaverityttöjä samalla tavalla. Verkkokalvoille oli palanut lähtemättömästi nuoren kehittyvän naisvartalon muodot.

        Kyllä. Teininä kiihottui ihan uskomattoman pienistä asioista. Vähän näki paljasta pintaa ja se oli siinä. Naisvartalo oli niin kaunis ja mystinen. Eipä jotkut opiskeluajan sekasaunabileet mitään kunnon kankea saaneet aikaan vaikka sauna oli täynnä kauniita, alastomia tai hyvin vähäpukeisia naisia. Tosin silloin siihen naisvartaloon olikin jo päässyt vähän läheisemminkin tutustumaan.

        Kyllä noi kaikki ensimmäiset naisiin liittyvät kokemukset aika hyvin ovat jääneet mieleen. Oli kyseessä sitten ensisuudelma, ensiyhdyntä, ensimmäinen kerta kun tajusi tissivakoa nähdessään että puntissa pullottaa... Ei sille tielle ole enää paluuta.


    • nöösi_poika

      Kuinkas kävi:

      HS: Maauimaloissa rajoitettu kuvaamista pedofiilien pelossa

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071312031833_uu.shtml

      Joku hoksasi asian jo vuosi sitten. Tosin meni lastenaltalle kuvaamaan. Se on väärin! Teineistähän tässä ollaan kiinnotuneita. Ei lapsista! Parempi jättää teinityttöjen katselu vain katseluksi...

    • Yleensä bongailen kaduilta silmänruokaa siis. Joskus näkee aika hyviäkin tapauksia.

      • nöösi_poika

        Kadulla on hyvä bongailla. Mutta kesällä toimii vaikka kauppakeskus. Joka paikassa nuori naisia tiukoissa farkuissa ja antavissa topeissaan...

        Olisipa kesä pidempi... Naisen vartaloon ei voi kyllästyä milloinkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe