Parhaat BMW-vitsit

modeIIi

Mitä yhteistä on BMW:llä ja kortsulla?

Vastaus: molemmissa on mulkku sisällä.

Hahahahaha!

13

15206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

      Pinnalliset ihmiset ostavat bemarin.

      Kun on tyhjä sisältä täytyy päteä tavaralla.

      • xbabe

        Juu. Jollekin riittää pelkkä merkki eli niin sanotusti nimmari. No kuin sää oot pukenut minun uuden nimmarin päällesi! Tuliko sulle beibe ikävä minua? ;)


      • älä ole neliö
        xbabe kirjoitti:

        Juu. Jollekin riittää pelkkä merkki eli niin sanotusti nimmari. No kuin sää oot pukenut minun uuden nimmarin päällesi! Tuliko sulle beibe ikävä minua? ;)

        rekkaudu


      • xbabe
        älä ole neliö kirjoitti:

        rekkaudu

        Olenpas...


    • entäs tää:

      Hevonen kävellä löntysteli metsässä kun se yhtäkkiä tipahti suureen ansamonttuun. Aikansa se yritti kiivetä pois, mutta reunat olivat liian jyrkät, joten sen oli ruvettava huutamaan apua. Lähistöllä lymyillyt jänis kuuli avunhuudot ja loikki paikalle. Hetken aikaa tilannetta pohdittuaan jänis lähti loikkimaan pois, mutta palasi pian takaisin BMW:llään. Jänis ajoi auton keulan varovasti monttuun ja hevonen pääsi kiipeämään sitä autoa pitkin pois montusta. Hevonen kiitti kauniisti, veti bemarin pois montusta ja lähti jatkamaan matkaa. Hevonen oli hädin tuskin ehtinyt seuraavan puskan taakse, kun se jo kuuli riipaisevia avunhuutoja. Niinpä se kääntyi takaisin ja palasi kuopalle. Kuinka ollakkaan, jänishän se oli sinne samaiseen monttuun pudonnut uteliaisuuttaan. Hetkeäkään epäröimättä hevonen laski ison jortikkansa monttuun ja jänis pääsi kiipeämään sitä pitkin pois… Mikä on tarinan opetus?

      V: Jos on iso kalu, ei tarvitse bemaria

    • Opel Kade tt C-malli

      Tapani Kansa, kuuluisa bemarikaahailija, näki vanhan mummon tarpomassa tienreunan lumivallia pitkin kirkokylää kohti ja päätti tarjota kyydin köyhällee ja kateelliselle mummolle.
      Mummo tuli liikuttuneena kyynelehtien kyytiin ja varoitti hyvätekijäänsä varomaan vastaatulevia autoja, koska se hullu kaahari T Kansa on kuulemma nyt paikkakunnalla kiertuellaan ja jo ajanut kylän pastorikin päälle.

    • alv-liskot

      minua naurattaa erittäin vähän, kun buddy noutaa minut jostain myrkynvihreän toyotansa kanssa. Pitää könytä sisään kuskin puoleisesta ovesta kun toinen ovi on jumissa, ja yksi ovi on erivärinen kuin muu auto.

    • Bemarivitsi

      Mitä eroa on BMW:llä ja etanalla?

      BMW:ssä lima on sisäpuolella.

    • Vastaus: molemmissa on kuusi tähteä sisällä?

    • Anonyymi

      Mitä yhteistä näillä huuliveikoilla... Kateellisia mulkkuja oli auto mikä vaan... 🤣🤣

      • Anonyymi

        Jollakin meni vissiin VITSIT tunteisiin


    • Anonyymi

      BMW on yliarvostetuin auto. Jos siihen täysin samaan autoon laittaisi jonkun toisen merkin keulaan kukaan ei ostaisi. Se on muoti merkki ja jotkut näkevät siinä jotain käytännön arvoa mitä siinä ei ole samoin kuin iPhonessa. Pelkkää muotia joista jotkut on valmiita maksamaan valtavia summia. Ennenkuin joku tulee höpisemään laadusta ja huippu osista iPhonen valmistus maksaa Japanissa 10 dollaria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe