Haluaisin kokeilla papiljotteja joissa on esim. kuminauha- tai piikki kiinnitys, ei kuitenkaan tarrapapiljotteja koska ne repii hiusta.. Papiljotit olisi siksi hyvät koska en halua kärventää hiusta jatkuvasti ja tykkään tehdä kiharakampauksia. Omistan semmoiset taipuisat pötkylä-papiljotit, mutta niillä tulee liian tiukat kiharat. Haluaisin isot ja pyöreät kiharat ja semmoiset saa varmaan isoilla rulla papiljoteilla helpoiten?
Mietin että minkälaisesta kaupasta näitä kannattaa etsiä? Käyttääkö teistä kukaan tuommoisia papiljotteja, ja mistä olette ostaneet niitä?
Mistä voi ostaa hyviä papiljotteja?
mimmuli132
3
2114
Vastaukset
- soluusson
Olen ostanut sileät isot muovirullat joissa oli kuminauha. Otin kuminauhat pois ja kiinnitän rullat piikillä. Pysyvät pitkissä hiuksissa ihan hyvin, eivätkä revi.
- assa3
mistä voi ostaa hyvän papilijitia?
- kamppari
ammattilaiset käyttämiä samettirullia voi ostaa esim. hairstore.com ja joistakin kampaamoista. ovat kevyttä metallia ja päällystetty sametilla, kiinnitys piikeillä ja niiden kanssa on myös miellyttävä nukkua, niin miellyttävä kun rullat päässä nukkuminen voi olla... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275