Tuelvan kumppanisi puoluekanta

suvaitsematonko?

Onko sillä merkitystä? Mulle on. Tapailin yhtä miestä, mutta annoin sille pakit kun facebookista selvisi, että se kannattaa puoluetta, jota itse inhoan syvästi. Ei suhteesta tule mitään, jos arvot on päinvastaiset.

43

209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      No ei mua kiinnosta hirveän paljon mitä nainen äänestää mutta jos nainen olisi äärimmäisen aktiivinen vaikkapa kristillisdemokraattien toiminnassa niin eihän meistä paria tulisi.

      • veikkaus

        Luulenpa, että aika moni maalta kotoisin oleva, keskustaa, persuja tai vasemmistoliittoa äänestävä, kohtuullisen perinteinen nainen ei ikimaailmassa ottaisi tuollaista hullua bipo biseksuaali kusipäätä kuin sinä.

        Kaupunkilaisena voin sanoa yhden asian. Sinä häpäiset maalta tulevana kaikki ne asiat, jotka maaseudussa ja sen kulttuurissa on hienoa. Olet häpeäksi.


      • sir_eino
        veikkaus kirjoitti:

        Luulenpa, että aika moni maalta kotoisin oleva, keskustaa, persuja tai vasemmistoliittoa äänestävä, kohtuullisen perinteinen nainen ei ikimaailmassa ottaisi tuollaista hullua bipo biseksuaali kusipäätä kuin sinä.

        Kaupunkilaisena voin sanoa yhden asian. Sinä häpäiset maalta tulevana kaikki ne asiat, jotka maaseudussa ja sen kulttuurissa on hienoa. Olet häpeäksi.

        On hienoa olla häpeäksi maaseudulle jos siihen riittävät mielenterveysongelmat (joihin sairastumiselle ei voi mitään) ja biseksuaalisuus (joka on synnynnäinen taipumus).


    • 1111111

      Kyllä minäkin persuja kannattavat suomijuntit laittaisin pihalle samantien.

    • Mies1985

      Eipä ole minulle hirveästi merkitystä. Uskon että nainen muuttuu muutenkin miehensä kaltaiseksi pitemmän päälle ja alkaa mukautua miehensä ajatuksiin. Uskon että luonto on näin tarkoittanut.

      • heikompi astia

        Näin se käytännössä menee.

        Uskontoa myöten. Ex-feministi, nykyinen kaapunainen.


    • FF

      No persun kanssa voisi tulla kitkaa, mutta kyllä niitäkin ystäväpiirissäni on. Ihan mahdotonta olisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka kannattaa kansallissosialismia, he poistuvat nopeasti myös ystävistäni.

    • Mies oli isän

      maallinen perussuomalainen ja sinä vihreä ni***rlover?

    • Ei näin.

      Mun mielestä typerää ja turhaa sotkea politiikkaa ihmissuhteisiin.

      • Puoluvalinta

        perustuu kuitenkin arvoihin ja itselläni ainakin arvot ovat ne jotka ratkaisevat.


      • Kyllä se on ulkonäkö
        Puoluvalinta kirjoitti:

        perustuu kuitenkin arvoihin ja itselläni ainakin arvot ovat ne jotka ratkaisevat.

        eivätkä mitkään arvot jotka ratkaisevat. Arvojen kanssa ei harrasteta seksiä.


      • voi ei.
        Puoluvalinta kirjoitti:

        perustuu kuitenkin arvoihin ja itselläni ainakin arvot ovat ne jotka ratkaisevat.

        Mutta ei se puoluevalinta aina välttämättä koko totuutta kerro niistä omista arvoista.


    • Älyn haamu

      Ihan sama. Naisten suvaitsevaisuus juontaa yleensä juurensa mustan mulkun himoon.

      • suomihuora=15nussima

        Juuri näin. Naisten suvaitsevaisuus alkaa eksoottisen kullin himosta ja päättyy thaimaalaisten/venäläisten naisten huoritteluun.


      • Miksi kaikki
        suomihuora=15nussima kirjoitti:

        Juuri näin. Naisten suvaitsevaisuus alkaa eksoottisen kullin himosta ja päättyy thaimaalaisten/venäläisten naisten huoritteluun.

        keskustelut pitää pilata tuollaisella asiaan kuulumattomalla paskalla?


      • Ja puolueita

        joita äänestävät vain mulkut!


      • brutaali totuus
        Miksi kaikki kirjoitti:

        keskustelut pitää pilata tuollaisella asiaan kuulumattomalla paskalla?

        Koska se on totta?


    • TheJormas69

      Ei ole väliä puoluekannalla... Oikein vihreän tai kiivaan kd:n kanssa tuskin löytys hirveesti yhteistä :)

    • alea_iacta_essi

      Perussuomalaisten, kristillisdemokraattien tai piraattipuolueen kannattajan kanssa voisi olla ongelmia.

      • essi on nössö

        Vihaat siis miehiä.


      • ppouiuuihhujg
        essi on nössö kirjoitti:

        Vihaat siis miehiä.

        Mahtavan looginen ja perusteltu päätelmä.


      • essi on nössö
        ppouiuuihhujg kirjoitti:

        Mahtavan looginen ja perusteltu päätelmä.

        Etkö voisi kirjoittaa sillä rekatulla nimimerkilläsi kun sinulla nyt sellainen on?


    • Ei mitään väliä. Kunhan yhdessä toimeen tulee sillai kivasti niin se riittää.

    • Darth

      Monikulttuurisuuden kannattajan kanssa ei toimisi, muuten ei puolueella väliä. Aito moniarvoisuus vaatii yksilönoikeuksia ja niitähän "vähemmistökulttuurit" eivät tunnusta. Ehkä siksi niiden liehittelyä kutsutaankin suvaitsemiseksi.

      • halooooooooooo

        Miten niin vähemmistökultuurit eivät tunnusta yksilönoikeuksia? Mielestäsi kaikki vähemmistökulttuurit ovat täsmälleen samanlaisia? Sehän onkin rasistien peruslähtökohta.


      • Darth
        halooooooooooo kirjoitti:

        Miten niin vähemmistökultuurit eivät tunnusta yksilönoikeuksia? Mielestäsi kaikki vähemmistökulttuurit ovat täsmälleen samanlaisia? Sehän onkin rasistien peruslähtökohta.

        Pääsääntöisesti länsimaissa tiukasti omasta kulttuuristaan kiinnipitävät väheksyvät yksilönoikeuksia, jotta oma kulttuuri ei integroituisi valtakulttuuriin.


    • Joo. Mä en alkaisi oleen kokoomuksen, KD:n tai RKP:n kannattajan kanssa :P

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Junttimuija.


      • Mut ps-rasisti

        kelpais vai?


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Mut ps-rasisti kirjoitti:

        kelpais vai?

        Eikö tuo junttimuija ole itse persu-rasisti.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Junttimuija.

        En kuitenkaan läheskään yhtä juntti kuin sinä ja näköjään muutama muu :D


      • Mut ps-rasisti kirjoitti:

        kelpais vai?

        Rasisti ei kelpaa, mutta perussuomalaista äänestävä kyllä. Mulle ei kelpaa myöskään mies jonka tiedot ja ymmärryskyky on niin matalalla tasolla ettei se edes käsitä mitä rasismi on, eikä omaa omia aivoja/ajattelukykyä sen vertaa ettei usko kaikkea mitä puolueellisissa lehdissä lukee. Älyä pitää löytyä sen verran ettei ole ihan täysin manipuloitavissa. Pitää osata myös keskustella asioista sivistyneesti ja asiatasolla.


      • Mies1985
        Mut ps-rasisti kirjoitti:

        kelpais vai?

        Rasisti = Suomalainen joka ei toivo Suomeen Somalian elintasoa.


    • Darth

      Heti alkaa tosi "sivistynyt" nimittely ja haukkuminen kun joku uskaltaa vastustaa Kokoomusta ja RKP:tä.

      • Kyllä sunkin

        täytyy myöntää, että PS:n äänestäjät on rumia ja tyhmiä ihmisiä. Ennen ne äänisti demareita.


    • Pelkän puoluekannan perusteella en, mutta jos siihen liittyy sellaista ehdottomuutta, joka poissulkee toisten (myös minun) oikeutuksen omille mielipiteille, niin se on vakavampaa. Vaikea mun on nähdä kyllä itseäni ihastumassa mieheen, jonka arvot ovat hyvin erilaiset kuin omani. Esim. kristillisdemokraattinen tai kokoomuslainen ajattelu on itselle hyvin vierasta.

    • .......

      Kokoomusämmät on oksettavia. Korkeintaan voisin vihaisesti nussia sellaista perseeseen, mutta mikään suhde ei tule kysymykseenkään.

      • Keskimäärin paremmin

        pukeutuvia ja paremmannäköisiä. Mulle kelpaa kyllä, vaikka itse en kokoomusta ääänestäkään, koska kokoomuskin hyysää mamuja.


    • ei puolueaktiivi

      Periaatteessa puoluekannalla ei ole merkitystä, jos mies muuten on ennakkoluuloton ja osaa perustella kantansa. Liian paljon on kuitenkin niitä tässäkin ketjussa olevia miehiä, joilla on jyrkän mustavalkoiset mielipiteet, mutta ei lainkaan kykyä perustella asialinjalla omia mielipiteitään, vaan mielipiteet on vihaisia kirosanoilla silattuja yhden lauseen yskähdyksiä.

      Edellinen mieheni äänesti perussuomalaisia. Oma näkemykseni on aika toisenlainen. Keskustelimme kuitenkin paljon politiikasta ja joskus väiteltiin kiivaastikin. Vuosien torailun jälkeen huomasimme kumpikin, että omaksuimme toinen toiseltamme näkemyksiä. Vaikka suhteemme on jo ohi, olemme yhä kavereita ja olen huomannut, että miehen äärirasismi on vähentynyt, kun hän on omalla työpaikallaan tutustunut esim. ahkeraan mustaihoiseen ja hyväntuuliseen (myös ahkeraan) intialaiseen samaan aikaan, kun hänen lähimmät valkoihoiset työkaverinsa ovat olleet laiskoja ja työtävieroksuvia.

    • samaa henkeä

      Puoluekanta kertoo arvoista. Tietysti sillä on väliä.

      Mulla on huonoja kokemuksia keskustalaisesta itsekkäästä miehestä. Ei voinut ymmärtää, ettei kaikki tienaa käteen 3000-5000 € kuussa. Miksei ne mene sellaisiin töihin, se vaan ihmetteli... Sille oli myös aivan käsittämätöntä, etten voisi saada a) töistä lomaa matkaa varten ja b) voisi maksaa matkasta 2000 € tuosta vain.

      Jos joku vielä uskoo, että köyhyys on oma valinta, niin sellainen ei ole minun kumppanini. Itse olen valmis maksamaan hyvästä palkastani enemmän veroja, sillä tiedän mitä köyhien elämä oikeasti on. Olen ollut joskus siis köyhäkin. Nyt tienaan sentään 1200 € käteen kuukaudessa. Sillä pärjää ihan hyvin. Veroja voisin maksaa tuosta vielä 300-400 lisää, kun ei tarvitse enää lastakaan elättää. Ei ihminen enempää tarvi. Muu on vain ahneutta ja snobeilua.

    • violet.

      En varmaan voisi elää kansallissosialistin, ehdottoman elämäntapavihreän tai KD:n tai PS:n puolueaktiivin kanssa.

    • lib-mamu nussija

      Naiset eivät pidä KD:stä tai PS:sta, koska on riski, että heidän huoraamistaan aletaan rajoittamaan.

      • bATMan forever

        Lisäksi Perussuomalaiset tiukentaisivat ainakin turvapaikkamenettelyä ja pienentäisivät pakolaiskiintiötä eli rajoittaisivat suomalaisnaisten mahdollisuuksia saada eksoottista heppiä. Sehän ei suomalaisille naisille käy.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      157
      3533
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1760
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1736
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      33
      1323
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1185
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1174
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1052
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe