Mitä teette vloppuna?

Eewuli

Kesäkuun ensimmäinen viikonloppu, mitä palstalaiset meinaa tehä?

Mie tietty juhlien lisäksi aattelin mennä kylpylään uimaan taas pitkästä aikaa ja varmaan keilaamaan menen pikkusiskon, sen hellun ja pikkuveljen kans.
Käyn moikkaamassa kaveria ja sen pientä vaavia ko se semmosenki on saanu.
Sitte varmhan käyn hautuumaalla muistelemassa edesmennyttä parasta kaveria

48

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

      Riippuu siitä kääntyykö ilma aurinkoiseksi vai mihin suuntaan. Periaatteessa on vapaa viikonloppu, mutta toisaalta nyt olisi työpaikalla rauha tehdä rästihommat kuntoon. Jos on hyvä ilma niin ehkä kuitenkin lähden Suomenlinnaan piknikille, jos saan kavereita mukaan (ja jos en saa niin menen muuten vaan kiertelemään sinne). Koiran voisi viedä Rajasaareen, tosin tässä lähelläkin on uimapaikkoja. Tallinnassa tekisi mieli piipahtaa mutta sitten pitäisi hommata koiravahti ja kun sitä tarvitaan ensi viikollakin niin...

      En tiedä. Tänään ainakin vietän loppuillan ihan kotosalla.

      • Kerros meille

        Vietät kotosalla - kenen kanssa ja mitä tehden?

        Oletko muuten Ei se Satu?


    • Meen kamun lakkiaisiin ja sit varmaan vaan luen. Saatan ehkä pistää nokkani pihalle jos on hyvä keli.

    • Viikonloppua

      Jumitan todennäköisesti kotona lukien palstaa

      • Älyn haamu

        Mulla samanlainen ohjelma.


      • tytti.
        Älyn haamu kirjoitti:

        Mulla samanlainen ohjelma.

        Sä voisit Äly lukee Mollin sivuja! mol.fi


    • Pilke silmäkulmassa

      Ei sitten pienintäkään hajua, että niin vapaa viikonloppu olisi taas tulossa kuin olla ja voi. Ainahan sitä kyllä kaiken maailman paikkoihin haluis mennä mut ei yksinään viitsi. Hyvän seuran kanssa voisisin kyllä lähteä esim syömään, keilaamaan, huvipuistoon jne eli kaikkea kivaa tekemään. How about it? Ketä kiinnostaa lähteä pitämään hauskaa viikonloppuna? ;D

    • Jaa a ei ole mitään ohjelmaa, mitähän sitä tekis? Varmaan jumitan koneen ääressä tai jos on hyvä ilma eikä sada vettä niin lähden lenkille, tekis taas mieli kävellä pitemmästi. Ottais pyörän talviteloilta pois ja virittäis sen, sitten lähtis ajeleen.
      Eiku onhan mulla vähän töitä viikonloppuna, en mä jouda oleen koneen ääressä paljoa... ainakaan koko aikaa.

    • sir_eino

      Eipä mitään ihmeempää. Kun nainen tulee iltavuorosta pakkaamisen kautta tänne niin varmaan katsellaan telkkaria ja huomenna lähdetään mun pikkusiskon yo-bileisiin aamulla...

      Tullaan vasta sunnuntaina takaisin.

      (ja jos joku ihmettelee että miksemme ole koskaan tyttöystävälläni niin hänellä on alle 20 neliön luukku, täällä on parempi olla)

      • sir_eino

        Vitut. Mun tyttöystävä on ihan hyvä nainen. Tottakai se saa olla täällä. Voisimme myös olla siellä mutta kun mun kämppä on kaksio niin mä oikeastaan mieluummin haluan olla täällä. Enemmän tilaa. Lisäksi tyttöystävän sänky on liian pieni peuhaamiseen.


      • dinkadankadinka
        sir_eino kirjoitti:

        Vitut. Mun tyttöystävä on ihan hyvä nainen. Tottakai se saa olla täällä. Voisimme myös olla siellä mutta kun mun kämppä on kaksio niin mä oikeastaan mieluummin haluan olla täällä. Enemmän tilaa. Lisäksi tyttöystävän sänky on liian pieni peuhaamiseen.

        Sinä vitun mieshuora et ansaitse sitä naista. Toivottavasti pysytte yhdessä, menette ehkä naimisiinkin, ostatte oman kämpän ja teette lapsen. Sitten joku päivä sille tulee mitta täyteen sun paskanjauhamista ja valheita, ja se vie lapsen ja puolet kämpästä.


      • sir_eino
        dinkadankadinka kirjoitti:

        Sinä vitun mieshuora et ansaitse sitä naista. Toivottavasti pysytte yhdessä, menette ehkä naimisiinkin, ostatte oman kämpän ja teette lapsen. Sitten joku päivä sille tulee mitta täyteen sun paskanjauhamista ja valheita, ja se vie lapsen ja puolet kämpästä.

        Tuohon eroon asti kuulosti ihan hyvältä.


      • maistraattiin mars
        sir_eino kirjoitti:

        Vitut. Mun tyttöystävä on ihan hyvä nainen. Tottakai se saa olla täällä. Voisimme myös olla siellä mutta kun mun kämppä on kaksio niin mä oikeastaan mieluummin haluan olla täällä. Enemmän tilaa. Lisäksi tyttöystävän sänky on liian pieni peuhaamiseen.

        sir_eino, oletteko muuten ajatelleet avioitua?


      • sir_eino
        maistraattiin mars kirjoitti:

        sir_eino, oletteko muuten ajatelleet avioitua?

        No ei se nyt ehkä kolmen kuukauden jälkeen ajankohtaista ole. Yhteenmuutosta ollaan puhuttu siihen malliin että voisi syksyllä katsoa.



      • sir_eino

      • Meedio.
        sir_eino kirjoitti:

        No ei se nyt ehkä kolmen kuukauden jälkeen ajankohtaista ole. Yhteenmuutosta ollaan puhuttu siihen malliin että voisi syksyllä katsoa.

        Ette te oo syksyllä enää yhdessä.


    • No jos tänään vielä illan aikana saisin vähän siivottua. Huomenna olin ajatellut kävästä Lahdessa vaateostoksilla, mahdollisimman aikaisin. Sitten kolmen maissa olis yhden pikkuveljen lakki juhlallisuudet... Sitten tiiä vaikka lähtisin baariin parille, vaan parille, että kykenee sunnuntaina jotain tekeekin.

    • Älyn haamu

      Matkustan junalla Rovaniemelle ja nussin Eewuli takarööriin.

      • Ei irtoo

        Siinä on vaan yks ongelma - Eewuli ei anna sulle!


      • Eräs kovin viisas sanoi. Oikeasti ihailemani älykkö...

        "Neljä elämän yliarvostetuinta asiaa ovat shampanja, hummeri, anaali seksi ja piknikit."

        No olen yhdestä erimieltä.


      • Älyn haamu
        Ei irtoo kirjoitti:

        Siinä on vaan yks ongelma - Eewuli ei anna sulle!

        Antaa se kun mä maksan sille. Mä olen tällä viikolla tienannut rahaa töissä.


      • äikän pope
        hahmotelma kirjoitti:

        Eräs kovin viisas sanoi. Oikeasti ihailemani älykkö...

        "Neljä elämän yliarvostetuinta asiaa ovat shampanja, hummeri, anaali seksi ja piknikit."

        No olen yhdestä erimieltä.

        Ei se kauhean viisas voinut olla jos se kirjoitti anaaliseksin erilleen.


      • Eewuli
        Älyn haamu kirjoitti:

        Antaa se kun mä maksan sille. Mä olen tällä viikolla tienannut rahaa töissä.

        Hahahahahahahaa, suuret on luulot.
        Mutta kylläpä sie tiät ettet sie multa saa, kuhan taas kiusaat aikas.

        Ei multa saa kukaan, kun ei noita halujakaan ole.


      • Älyn haamu
        Eewuli kirjoitti:

        Hahahahahahahaa, suuret on luulot.
        Mutta kylläpä sie tiät ettet sie multa saa, kuhan taas kiusaat aikas.

        Ei multa saa kukaan, kun ei noita halujakaan ole.

        Ootkonää frigidi?

        Miksi sä näytät muuten niin itkettyneeltä tossa kuvassa? Ootko itkeny palstan ilkeille puheille ja ottanu koirankin puolustukseksi siihen viereen?

        Tuu tänne niin setä vähän silittää.


      • Sodankylä kutsuu
        Eewuli kirjoitti:

        Hahahahahahahaa, suuret on luulot.
        Mutta kylläpä sie tiät ettet sie multa saa, kuhan taas kiusaat aikas.

        Ei multa saa kukaan, kun ei noita halujakaan ole.

        Opettaisitko Eewuli mulle vähän sähkötekniikkaa, jos tulen Sodankylän elokuvafestareille? Voin tarjota sulle kahvit jos opetat.


      • äikän pope kirjoitti:

        Ei se kauhean viisas voinut olla jos se kirjoitti anaaliseksin erilleen.

        Tiedän kyllä miten kyseinen sana kirjoitetaan. Älä ole huolissasi.


      • tttew
        hahmotelma kirjoitti:

        Tiedän kyllä miten kyseinen sana kirjoitetaan. Älä ole huolissasi.

        Kyllä mä vähän olen.


      • Eewuli
        Älyn haamu kirjoitti:

        Ootkonää frigidi?

        Miksi sä näytät muuten niin itkettyneeltä tossa kuvassa? Ootko itkeny palstan ilkeille puheille ja ottanu koirankin puolustukseksi siihen viereen?

        Tuu tänne niin setä vähän silittää.

        Olen sinkkuna frigidi varmaankin. Mutta kun olen suhteessa ja on molemmin puoleiset vahvat tunteet niin sitten kyllä on haluja. Minä kun kaipaan miehen ja naisen välistä rakkautta,huolenpitoa, hellyyttä jotta haluja ilmaantuisi.

        En ole itkeny, enkä todellakaan itke tälläsille hölmöille jutuille, ei minun maailma kaaju teidän ilkeistä puheista. Ihmettelen kyllä mitä kiksejä te saatte ilkeilystä.

        Ja siehän et koske minnuun kuin korkeinthan kuolhen ruumhini yli.

        Ja alempi, ekkös ole sama tyyppi, joka haluaa vaan panna saamelaistyttöjä porontaljan päällä?


      • tttew kirjoitti:

        Kyllä mä vähän olen.

        No arvon turha mulkku. Jos sua kiinnostaa yhdyssana virheistä riemuitseminen, niin kannattaa seurata viestejäni. Minä nimittäin kirjoitan välillä viesteissäni joka ainoan yhdyssanan erilleen.

        Eikä se johdu siitä että en tietäisi miten ne kuuluu kirjoittaa, mutta eihän se sinun kaltaiseltasi raskausajan raskasmetallialtistuksen oikulta riemua vie.


      • Sodankylä kutsuu
        Eewuli kirjoitti:

        Olen sinkkuna frigidi varmaankin. Mutta kun olen suhteessa ja on molemmin puoleiset vahvat tunteet niin sitten kyllä on haluja. Minä kun kaipaan miehen ja naisen välistä rakkautta,huolenpitoa, hellyyttä jotta haluja ilmaantuisi.

        En ole itkeny, enkä todellakaan itke tälläsille hölmöille jutuille, ei minun maailma kaaju teidän ilkeistä puheista. Ihmettelen kyllä mitä kiksejä te saatte ilkeilystä.

        Ja siehän et koske minnuun kuin korkeinthan kuolhen ruumhini yli.

        Ja alempi, ekkös ole sama tyyppi, joka haluaa vaan panna saamelaistyttöjä porontaljan päällä?

        Opettaisit nyt vähän sähkötekniikkaa! Piffaan kaffet.


      • hahmiksen harmistus
        hahmotelma kirjoitti:

        No arvon turha mulkku. Jos sua kiinnostaa yhdyssana virheistä riemuitseminen, niin kannattaa seurata viestejäni. Minä nimittäin kirjoitan välillä viesteissäni joka ainoan yhdyssanan erilleen.

        Eikä se johdu siitä että en tietäisi miten ne kuuluu kirjoittaa, mutta eihän se sinun kaltaiseltasi raskausajan raskasmetallialtistuksen oikulta riemua vie.

        Älä nyt vedä hernettä nenään kun vähän huomauttaa. Sitä paitsi "yhdyssanavirheistä" on yhdyssana myös. Heh heh.


      • hahmiksen harmistus kirjoitti:

        Älä nyt vedä hernettä nenään kun vähän huomauttaa. Sitä paitsi "yhdyssanavirheistä" on yhdyssana myös. Heh heh.

        Ja tiedän myös tämän asian...


      • Älyn haamu
        Eewuli kirjoitti:

        Olen sinkkuna frigidi varmaankin. Mutta kun olen suhteessa ja on molemmin puoleiset vahvat tunteet niin sitten kyllä on haluja. Minä kun kaipaan miehen ja naisen välistä rakkautta,huolenpitoa, hellyyttä jotta haluja ilmaantuisi.

        En ole itkeny, enkä todellakaan itke tälläsille hölmöille jutuille, ei minun maailma kaaju teidän ilkeistä puheista. Ihmettelen kyllä mitä kiksejä te saatte ilkeilystä.

        Ja siehän et koske minnuun kuin korkeinthan kuolhen ruumhini yli.

        Ja alempi, ekkös ole sama tyyppi, joka haluaa vaan panna saamelaistyttöjä porontaljan päällä?

        Oi jumalanvita! Saamelaistyttöä porontaljan päällä! Tahtoo kans! Eewuli pliis!!


      • Eewuli
        Sodankylä kutsuu kirjoitti:

        Opettaisit nyt vähän sähkötekniikkaa! Piffaan kaffet.

        Taida sun sähkötekniikat tarkottaa sitä ittiään..


      • Eewuli
        Älyn haamu kirjoitti:

        Oi jumalanvita! Saamelaistyttöä porontaljan päällä! Tahtoo kans! Eewuli pliis!!

        Uneksikaa pois, not gonna happen.


      • Sodankylä kutsuu
        Eewuli kirjoitti:

        Taida sun sähkötekniikat tarkottaa sitä ittiään..

        Alotetaan naaras- ja urosliittimistä? Eiks ne ole ihan perusjuttuja?


      • Sodankylä kutsuu
        Sodankylä kutsuu kirjoitti:

        Alotetaan naaras- ja urosliittimistä? Eiks ne ole ihan perusjuttuja?

        Voidaan opetella porontaljan päällä jos haluat :)


      • Eewuli
        Sodankylä kutsuu kirjoitti:

        Voidaan opetella porontaljan päällä jos haluat :)

        Empä taija haluta. Taitaa sun kiinnostus naaras- ja urosliittimistä liittyä sekin seksiin..


      • Sodankylä kutsuu
        Eewuli kirjoitti:

        Empä taija haluta. Taitaa sun kiinnostus naaras- ja urosliittimistä liittyä sekin seksiin..

        Eikä liity mihinkään seksiin. Ihan luonnollinen juttu, kyllä sinäkin olet varmaan näitä liittimiä joskus hiperrellyt. Tällaisia
        http://tinyurl.com/3s9nz3q


      • Marko 40 vee
        hahmotelma kirjoitti:

        Ja tiedän myös tämän asian...

        hahmotelma, tänään on perjantai ja kello on kohta 22.
        Sinä olet yksin kotona tietokoneesi ääressä - onko se mielestäsi hyvä asia?

        Tarkoitan että eikö olisikin parempi olla näin perjantai-iltana vaikkapa
        naisystävän kanssa jossakin ja jos naista ei ole, niin ainakin etsimässä sitä jostakin - sieltä kodista yksikään nainen ei tule hakemaan ( ei löydy netistä)

        Uskotko ettäpä vaikka 5 vuoden kuluttua tilanteeseesi on tullut " korjaus"?


      • .........
        Marko 40 vee kirjoitti:

        hahmotelma, tänään on perjantai ja kello on kohta 22.
        Sinä olet yksin kotona tietokoneesi ääressä - onko se mielestäsi hyvä asia?

        Tarkoitan että eikö olisikin parempi olla näin perjantai-iltana vaikkapa
        naisystävän kanssa jossakin ja jos naista ei ole, niin ainakin etsimässä sitä jostakin - sieltä kodista yksikään nainen ei tule hakemaan ( ei löydy netistä)

        Uskotko ettäpä vaikka 5 vuoden kuluttua tilanteeseesi on tullut " korjaus"?

        hahmis taitaa olla vähän ujo poika.


      • Marko 40 vee kirjoitti:

        hahmotelma, tänään on perjantai ja kello on kohta 22.
        Sinä olet yksin kotona tietokoneesi ääressä - onko se mielestäsi hyvä asia?

        Tarkoitan että eikö olisikin parempi olla näin perjantai-iltana vaikkapa
        naisystävän kanssa jossakin ja jos naista ei ole, niin ainakin etsimässä sitä jostakin - sieltä kodista yksikään nainen ei tule hakemaan ( ei löydy netistä)

        Uskotko ettäpä vaikka 5 vuoden kuluttua tilanteeseesi on tullut " korjaus"?

        Jep. Katsaus 3v taaksepäin... Kännissä tai Azerothissa. Edistys kova. Liikenteeseen saatan lähteä huomenna. 5v eteenpäin... Kyllä uskon, korjaus on aloitettu tietoisesti jo ajat sitten.


      • Eewuli
        Sodankylä kutsuu kirjoitti:

        Eikä liity mihinkään seksiin. Ihan luonnollinen juttu, kyllä sinäkin olet varmaan näitä liittimiä joskus hiperrellyt. Tällaisia
        http://tinyurl.com/3s9nz3q

        Tuli muutama työharjoittelussa laitettua, ei kovin kokemusta ole.


      • ......... kirjoitti:

        hahmis taitaa olla vähän ujo poika.

        Sitä hän on.


      • Sodankylä kutsuu
        Eewuli kirjoitti:

        Tuli muutama työharjoittelussa laitettua, ei kovin kokemusta ole.

        Laitettaisko yhdessä porontaljan päällä jänkhällä?


    • tää ilta ihan vaa möllistellen,mitä ny muutaman frendin kans jossain vaihees iltaa yksillä käymään paikallises, huomeen leppävirralt kaveri kylään ket en oo nähny moniin vuosiin, sunnuntaina kummitytön ristiäiset =)) eli kaiketi ihan mukava viikonloppu

    • neiti ruiskukka

      Vieraita on nyt parhaillaan viikonlopun käymässä. Yhen tutun lakkiaiset ois, mutta en oo aivan varma jaksaako sinne lähteä. Ja yks koulutehtävä pitäis tässä viikonlopun aikana vääntää ennen ku opettajat jää lomille. Ei nappais kyllä ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe