Voiko rullaluistella jos on ylitaittuvat nivellet eli oikee nilkka taittu välillä tukijuttua pidän nilkas. Tekis vaan niin paljon rullaluistella.
ylitaittuvat nivelet
7
236
Vastaukset
- Kv-3
Tietenkit voit, mutta rauhallisestihan se pitääpi ottaa. Minulla mennyt kanssa joskus nilkka ja se rasittuu kyllä helposti.
ok aika helposti tulee rasitus vamma jalkaan
- kv-3
Niin se minullekin tulee, siis just oikeaan nilkkaan. Menin kerran vahingossa maalla astumaan puolittain myyränkoloon ja siitähän mun nilkka nyrjähti... Ei kai tollaset vammat ikinä täysin parane. Vähän ongelmallista kävellä missään, kun nilkka väsyy
- kv-3
Löystyy meinaan nivelsiteet, jos joskus nyrjähtäneet tms. Minulle suositeltiin alkuun teippausta, kuten jääkiekkoilijat ikään
ok mulle tulee kans oikeesee nilkkaa se rasitusvanan yhes vaihees oli niin paha et nilkkuttamalla pääs etee päin
- kv-3
niin
- kv-3
Mie nilkutan, ku koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741