Olen 37v mies ja sen olen huomannut, että nuorena kannattaa se nainen iskeä.
Nuorena naiset eivät ole vaativia. Nuoret naiset vain tykkäävät mukavasta ulkonäöstä. Nuoret naiset ei välitä onko mies rikas, menestynyt. Nuorille naisille on tärkeää vain että mies on miellyttävä ja mukava. "Iiiihana!"
Kuten siskonikin sanoi miehestään: "Me vaan alettiin olemaan yhdessä", siskoni on ollut saman miehen kanssa vuodesta 1996 , nyt siis 15 vuotta.
Kun olet nuori mies ja jos on tunne että on mahiksia naisten suhteen, tao sitä rautaa! Minä en takonut ja vieläkin kaduttaa. Sinkkuna tässä ollaan nytkin.
Mitä vanhemmaksi naiset tulevat, sitä vaativimpia ja luulotautisimpia ne ovat! Vanha nainen keksii kaiken maailman horoskoopeista lähtien kaikki viat, mitä vikaa miehissä voi muka olla. Pienikin risaus, mies on out!
Tässä on myös yksi ryhmä naisista jota kannattaa välttää!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011060313795983_lz.shtml
Tao rautaa mies kun olet vielä nuori!
20
402
Vastaukset
Ujous on se syy. Vaikka oli mahiksia, juoksin karkuun. Sitä kadun. Uskottelin itselleni, että olen nuori, en halua sitoutua. Mutta kilin vitut, kaikki oli tekosyytä, ujoutta kohdata nainen (selvinpäin).
Ettekä te ole mitään AT-miehiä! Olette samanlaisia nuoria miehiä kuten minäkin olin nuorena (noin 20-25v)! Uskottelette että olette jotain urpoja, mutta ette vain uskalla kohdata naista!
Sitä sanon, että jos olet(te) nuori! Tao rautaa NYT! Se on vielä helppoa!
Kun olet minun ikänen... lue aloitukseni!- ,,,,,,
Kymppisonni mies on asian ytimessä. Kokemuksella. eATMen ja kumppanien kyyniset teoriat on pelkkää teoriaa. Teorialla ei naista saada.
- Hämärän rajoilta
Kymppisonni on mies, jolla on ollut "mahiksia" ja olennaisena kysymyksenä haluttomuus sitoutua, ei se, miten saisi naisen olemaan tuntematta vastenmielisyyttä jo kymmenen sekunnin muodollisen sananvaihdon jälkeen.
Ilmeisesti minun pitäisi silti kyetä näkemään tilanteemme jotenkin vertailukelpoisina. Toiseksi, entä jos ei ole edes sitä mukavaa ulkonäköä, josta nuoret naiset pitävät? - Älyn haamu
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Kymppisonni on mies, jolla on ollut "mahiksia" ja olennaisena kysymyksenä haluttomuus sitoutua, ei se, miten saisi naisen olemaan tuntematta vastenmielisyyttä jo kymmenen sekunnin muodollisen sananvaihdon jälkeen.
Ilmeisesti minun pitäisi silti kyetä näkemään tilanteemme jotenkin vertailukelpoisina. Toiseksi, entä jos ei ole edes sitä mukavaa ulkonäköä, josta nuoret naiset pitävät?On mullakin ollut jonkinlaisia "mahiksia". Tosin täytyy muistaa että muutamasta ystävällisestä sanasta ja pienestä jutustelusta on vielä pitkä matka pillulle.
- Rölli.peikko
Älyn haamu kirjoitti:
On mullakin ollut jonkinlaisia "mahiksia". Tosin täytyy muistaa että muutamasta ystävällisestä sanasta ja pienestä jutustelusta on vielä pitkä matka pillulle.
Hyvä sun on kun näytät Keanulta.
- teagsrtsrtstzgrtggrt
Älyn haamu kirjoitti:
On mullakin ollut jonkinlaisia "mahiksia". Tosin täytyy muistaa että muutamasta ystävällisestä sanasta ja pienestä jutustelusta on vielä pitkä matka pillulle.
Siihen tarvitaankin pelimiestaktiikoita.
- fghrftr54545rfg
teagsrtsrtstzgrtggrt kirjoitti:
Siihen tarvitaankin pelimiestaktiikoita.
Siihen tarvitaan järjellinen mieli, inhimillisyyttä ja kukyä tuntea lämpöä ja välittämistä toista ihmistä kohtaan.
- tretwetw
fghrftr54545rfg kirjoitti:
Siihen tarvitaan järjellinen mieli, inhimillisyyttä ja kukyä tuntea lämpöä ja välittämistä toista ihmistä kohtaan.
Kivat ja välittävät kaveripojat ei saa pilparia.
- 20+6
fghrftr54545rfg kirjoitti:
"Siihen tarvitaan järjellinen mieli, inhimillisyyttä ja kukyä tuntea lämpöä ja välittämistä toista ihmistä kohtaan. "
Niinpä. Noita asioita palstan vakioATmiehillä ei ole. - twertwrey
20+6 kirjoitti:
"Siihen tarvitaan järjellinen mieli, inhimillisyyttä ja kukyä tuntea lämpöä ja välittämistä toista ihmistä kohtaan. "
Niinpä. Noita asioita palstan vakioATmiehillä ei ole.Ja vaikka olisi niin, ei flaksais siltikään.
- -sivustaseurannut
twertwrey kirjoitti:
Ja vaikka olisi niin, ei flaksais siltikään.
Itseään ATM:iksi tituleeraavat ovat kyllä ala-arvoisimpia miehenkuvatuksia. Miten joku jaksaa netin keskustelupalstoilla alinomaa herjata ja haukkua itseään ja saada siitä vielä jonkinlaista tyydytystä?. Tosi sairas mieli kehittelee tollasia.
Suorastaan yököttää lukea noita itse-herjauksia, ei muuta voi sanoa.
- 8+18
Se on juuri niin kun sanot eli silloin on taottava rautaa kun on nuori.
Itse olen jo 40 vuotias ja suhteita ei ole takana - syyllinen tähän olen vain ja ainoastaan minä itse. Minulle oli nuoruudessa tarjolla naisia " yli oman tarpeen"
eli olisin voinut valita keneen heistä tutustun.
Miksikö naisia oli tarjolla? Siksi koska olin keskitasoa paremman näköinen - siis nuoret naiset kyllä huomasivat minut missä vaan liikuinkin ja nuorena
sillä että on hyvännäköinen on suuri merkitys parisuhdemarkkinoilla.
Mutta vaikka naisia oli tarjolla ja he tekivät iskuyrityksiä, niin torjuin heidät vältellen pois - siis suoraan sanottuna olin niin ujo että en saanut mitään aikaan.
Kyllä nyt kaduttaa että näin on päässyt käymään, mutten kuitenkaan ole täysin luopunut toivosta - vielä elää pieni toivon kipinä että ehkä joskus kohtaan naisen jonka kanssa sydämet lyövät samaan tahtiin. - että näinnnn
" Kun olet nuori mies ja jos on tunne että on mahiksia naisten suhteen, tao sitä rautaa! Minä en takonut ja vieläkin kaduttaa. Sinkkuna tässä ollaan nytkin."
Minä olen selvästi vielä sinua vanhempi, mutta voin sanoa että juuri se on minuakin aina kaduttanut kun en ihan nuorena lähtenyt olemaan niiden naisten kanssa joita silloin oli helposti saatavilla ja ihan tyrkylläkin. Ikinä sen jälkeen ei ole ollut sinne päinkään sen tasoisia naisia edes saatavilla.
Niin, eikä sitä ainakaan lapsia täyspäinen mies lähde tekemään kenenkään itseänsä selvästi huonotasoisemman tai jonkun vamaisen naisen kansssa. Eli näin mennen sitä myös helposti sinetöi itsensä lapsettomaksikin, mikä asia taasen voi koitua hyvinkin ongelmalliseksi ja ikäväksi asiaksi vielä vanhemmalla iälläkin.
" Mitä vanhemmaksi naiset tulevat, sitä vaativimpia ja luulotautisimpia ne ovat! Vanha nainen keksii kaiken maailman horoskoopeista lähtien kaikki viat, mitä vikaa miehissä voi muka olla. Pienikin risaus, mies on out! "
Näin se juuri menee. Ei tarvitse naisen olla paljon yli 20 kun hän jo alkaa päässään kehittää vaikka mitä kielteisiä ennakkoluuloja miehistä. Tässä asiassa naista opettaaa ne miehet joidenka käytössä hän pyörii, ja tietenkin media jota naiset aina erityisen aktiivisesti seuraavat. - jees.............
Nuorena oli "ihanuus" tärkeintä, nyt - minäkin olen 37v mies - tärkeintä on supliikki. Kyllä naisia riittää vieläkin mutta täytyy osata puhua ja olla miellyttävä, ns. hurmata naiset.
- M 20
Oi kuinka mielelläni sitä rautaa takoisinkin ja kunnolla vielä, mutta minkäs teet kun raudat juoksee karkuun ennenkuin ehtii sen luokse takomaan tai sitten minä ujouttani en uskalla edes lähestyä. -_-
Ja auta armias, jos vanhempana pitää se supliikki osata vielä paremmin, jää pakollakin ikuiseksi sinkuksi silloin.
Nyt ollaan nuori ja nuorena vaaditaan ulkonäköä, että onnistuu.
Eipä onnistu minulla, ei tarpeeksi sitä ulkonäköä, jotta onnistuisi.
Vanhana vaaditaan parempia supliikkitaitoja, että onnistuu.
Ei taaskaan onnistu ainakaan minulla, jäädytään ennenkuin pääsee metrin päähän naisesta ja sitten tulee parhaimmillaan vain epäselvää siansaksaa.
Eli tässä lopputulos: Ikuinen neitsyt sinkku.
Muuten kyllä Kymppisonni on aivan oikeassa tässä, että näinhän se menee.- nelkyt vee
Yritä edes " takoa" rautaa kun olet vielä nuori!
Sitten kun oot nelikymppinen niin niitä naisia ei tosiaankaan löydy, mutta tuossa
iässä se on vielä mahdollista.
Yritä - älä luovuta! nelkyt vee kirjoitti:
Yritä edes " takoa" rautaa kun olet vielä nuori!
Sitten kun oot nelikymppinen niin niitä naisia ei tosiaankaan löydy, mutta tuossa
iässä se on vielä mahdollista.
Yritä - älä luovuta!Asiaa!
Juuri tätä yritin sanoa, että nuorena naisen iskeminen on helppoa! Helpointa se naisen iskeminen olisi teininä, tarvitsee olla vain söpö!
Vanhempana miehenä söpöys on kirosana! Naiset katselevat ennemmin mitä mies on saanut aikaiseksi:-> Omaisuus
Jos 35 miehellä on omakotitalo ja moottoripyörä. Niin johan alkaa vanhaakin naista kutittamaan, vipattamaan! "...Tunnen olevani nuori ..UUuuh!"
Miehen tehtävä on AINA miellyttää naista, nuorena eväät ovat lähtöasemassa. Mitä vanhempi olet, sitä enemmän sinulta odotetaan, mies!- ...
kymppisonni kirjoitti:
Asiaa!
Juuri tätä yritin sanoa, että nuorena naisen iskeminen on helppoa! Helpointa se naisen iskeminen olisi teininä, tarvitsee olla vain söpö!
Vanhempana miehenä söpöys on kirosana! Naiset katselevat ennemmin mitä mies on saanut aikaiseksi:-> Omaisuus
Jos 35 miehellä on omakotitalo ja moottoripyörä. Niin johan alkaa vanhaakin naista kutittamaan, vipattamaan! "...Tunnen olevani nuori ..UUuuh!"
Miehen tehtävä on AINA miellyttää naista, nuorena eväät ovat lähtöasemassa. Mitä vanhempi olet, sitä enemmän sinulta odotetaan, mies!"Jos 35 miehellä on omakotitalo ja moottoripyörä. Niin johan alkaa vanhaakin naista kutittamaan, vipattamaan! "...Tunnen olevani nuori ..UUuuh!""
Mä olen varmaan liian vanha, koska mua ei ala "vipattamaan" moottoripyörät. Mä luultavasti putoaisin kyydistä, että enemmänkin pelottaa. Ja joo, omakotitalo olis kiva, mutta senhän voisi sitten miehen kanssa yhdessä hankkia. Olishan se vähän eri asia kuin tämä vuokrayksiö mutta omakotitalossa on myös enemmän hommaa ja kuluja. Eikä yksityisyyskään ole taattu jos talo on kovin tiiviillä asuinalueella.
- M31 vantaa
Kymppisonni asian ytimessä. Aiheesta olisi ainesta kirjaksi, pitääkin vinkata veljelleni.
- Kertakäyttönikki
Allekirjoitan sen, että seurustelukokemusta kannattaisi ruveta hankkimaan teini-iässä tai heti sen jälkeen eli siinä vaiheessa, kun kontaktille altistavien sosiaalisten tilanteiden harveneminen, omat tai toisen koulutus-, status- ja varallisuusodotukset, visiot perheellistymisestä tai sen välttämisestä jne. asiat eivät vielä ole entisestään vaikeuttamassa palikoiden yhteensovittamista.
Itse suhtauduin tyttöpoikajuttuihin näin jälkikäteen katsoen selvästi liian vakavasti, liikaa mahdollisuuksien sisältämiin epävarmuuksiin kysymysmerkkeihin tuijottaen, kun olisi pitänyt elää hetkessä ja oppia samalla jotain elämästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914