Vieläkö tähtitiede

Ei voi kun nauraa

Tällä tasolla?


Ehkättelyn tasolla puhumattakaan poliitikoista jotka eivät ole vuosisatoihin saaneety aikaiseksi mitään oikeasti maailmaa parantavaa.

15

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäiseksi sun pitää opiskella oikeinkirjoitus taito.. Sun otsikoista heijastuu aivojen (vai onko vain yksi neljännes jäljellä) vajaatoiminta..
      Jos osaat lukea niin mene lähimpään kirjastoon ja lue päivän sanomalehdet ja kerää faktaa, muodosta mielipiteesi ja ota kantaa siihen mitä aivot antavat myöten..
      Mielenterveyttä toivoo Jallu

      • Vai että Jallu ?!

        LUKEKAAPA TON JOKA OLEVINAAN JOKU "JALMARI47" VUODATUKSIA.

        NIISTÄ LÖYTYY KIRJOITUS VIRHEITÄ JA LÖYTYYKIN :)


      • jalmari47
        Vai että Jallu ?! kirjoitti:

        LUKEKAAPA TON JOKA OLEVINAAN JOKU "JALMARI47" VUODATUKSIA.

        NIISTÄ LÖYTYY KIRJOITUS VIRHEITÄ JA LÖYTYYKIN :)

        Lyhyesti.. Sinä olet täys Idiootti.. Mutta sullakin on toivoa.. Mene kirjastoon ja lue (jos sulla on lukutaito) Helsingin sanomat, Suomen kuvalehti ja paljon muita julkaisuja Isänmaan hyväksi.. Lue niin tiedät missä mennään..
        Terveisin Jallu


      • Voi meidä jallua
        jalmari47 kirjoitti:

        Lyhyesti.. Sinä olet täys Idiootti.. Mutta sullakin on toivoa.. Mene kirjastoon ja lue (jos sulla on lukutaito) Helsingin sanomat, Suomen kuvalehti ja paljon muita julkaisuja Isänmaan hyväksi.. Lue niin tiedät missä mennään..
        Terveisin Jallu

        "Terveisin jallu"


        Ei vaan terveisin Juhani atomipiipertäjä:)


      • kippola

        Jalmari47. hävettääkö yhtään. Oletko lintu vai kala vai sekasikiö. Touhutat joka palstalla, kirjoittelet kroisisia seksipalstalle, yrität vääntää jumalansanaa joillekin sivuille. Lopeta tai opiskele sivistystä ja oikeinkirjoitusta.
        Mielenrauhaa !


    • Misiip

      Tähtitiede sinänsä EI liity polittiikkaan!
      Tähtitiede kuten tiede yleensäkin on miehitetty/ naisitettu ihan eri henkilöillä kuin politiikka!
      Tiede sinänsä ja tähtitiede mukana ovat mielenkiintoisia aloja ja jos kohtapuoliin (aikajan n. 100v) ei tule uutta Albertia, niin homma menettää yleisön huomion ja ehkäpä jopa osan rahoitustaan.
      Näin.

    • Sinäkään "Misiip" et osaa kirjoittaa suomeksi..
      Mene kirjastoon ja LUE viimeiset "Tähdet ja avaruus" lehdet.. Lue vanhemmatkin vuosikerrat.. Tämä Ursa kertoo viimeisimmät uutiset Maailmankaikkeudesta!!

      • Totah

        Uskot sitten kaiken mitä lehtiin kirjoitetaan, vaikutat just sellaselta pelleltä!!!!!!


      • Totah kirjoitti:

        Uskot sitten kaiken mitä lehtiin kirjoitetaan, vaikutat just sellaselta pelleltä!!!!!!

        Minä olen aika PELLE sinun rinnallasi.. Sinä et kuitenkaan ymmärrä mitä on aika ja avaruus Tähtitieteessä.. Ota sevää ja tule ruikuttamaan tiedepalstalla!!


    • Naura, mutta älä kirjoita enää mitään millekään tiedepalstalle.

      Please?

      • Sahuri-Teuvo

        Höö, itse uskot johonkin Hiksin posoniin ja silti katselet muita nenänvartta pitkin.


    • Varmimmat mielipiteet syntyvät asioista, joista vähiten tietää! (Tämän palstan taso ja politiikka)

    • yksinkertainenko?

      Vaikuttaisi olla aika turhanpuoleinen aloitus ja vastaajat ovat näköjään samaa mieltä.

      • uiiuiayyuyuiayu

        Mikä lienee ollut koko aloituksen tarkoitus.

        Mielestäni jalmarin47 kommentti oli ihan asiallinen ja samaa mieltä
        Kauheeta haukkumista suurin osa vastauksista


    • eppe

      Olet sinä aikamoinen tusuttaja, jalmari47. Läheiset saa hävetä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe