Mikä oli idea laittaa liikennevalot toimimaan Valtakadun ja Kauppakadun risteykseen? Eihän siinä voi kuin kääntyä yhteen suuntaan.Kauppakatua tuleva kääntyy vasempaan ja Valtakadulta oikeaan.
Pohjoisrantakadun ja kävelykadun risteyksessä olevat valot ovat ihan turhat. Saa nähdä koska joku jää auton alle siinä kohtaa? Valot pois ja läpikulku estettävä kokonaan kävelykadun yli.
Valtakadun liikennevalot
11
373
Vastaukset
- Ti
Juu olen samaa mieltä.
- Ihmettelen666
Ei mitään järkeä enää näissä touhuissa enää ole, mikä järki oli panna valtakadun alapäähän täikönpuiston viereen liikenne valot? Kävelykadulla tuskin niin paljoa ihmisiä on että tarvitsee erikseen liikenne valot niille jotta pääsevät kadun yli.
- saamatonta
Yritä kysyä Kemin nettisivun kysymystorilta. Minulle ei ole vastattu, kun aikanaan kerroin ettei Lapintien liikennevaloissa toimi kevyen liikenteen valot. Eivät toimi vieläkään kunnolla, jos aikoo Lidl:ssä tai Jyskissä käydä.
- järkä suunnitteluun
Tämä oli taas yksi idioottimainen tapa tuhlata veronmaksajien rahoja, suurin osa kävelykadustakin, joka ulottuu täikönpuistoon sokoksen kulmalta herättää lähinnä ihmetystä - mihin tätä tarvitaan.
Samoin rannanläpi ajokielto, ihan silkkaa kiusaa laittaa kukkapurkkeja eteen ja estää läpiajo. Ihmiset huvikseen käyvät rannassa ja nyt ahtaalla gallerianpihalla käydään kääntymässä. Kyllä täytyy nykyisen kaupungin hallituksen ajattelun tasoa miettiä - siis miksi? ihan järjenköyhää touhua! Kemi on autoilijoiden vihaajien kaupunki ja jalankulkijoita täällä ei ole. Käykääpä toteamassa klo 4 jälkeen. Kaupunkihan on tyhjä !!!! ei herrat vissiin tiedä - kiire golffaamaan vai? - koooperttuui
koska kemiläiset on perkeleen tyhmiä.tajuatko vastausta?
- ghthewdadada
Mikäs idiootti se siellä arvuuttelee?????
- 3rsz
ghthewdadada kirjoitti:
Mikäs idiootti se siellä arvuuttelee?????
niin,et tietenkään tajua.fag
- Kätinä
Voisko sen auton kerranki jättää pois ja mennä vaikka kävelemällä tai fillarilla sinne rantaan niin ei tarvi kätistä ettei pääse ravintolan oven eteen parkkiin ku ei jaksa/viitti kävellä...17
- autolla perille
sanoppa tuo kaikille, jotka autoilee vähän kauempaa. Eilen ns, "invapaikat" oli täynnä autoja. Eikä siitä ollut haittaa kenellekkään. Käppäile sinä, minä menen autolla.
- elämää rannalle
Invakyltti on poistettu! Kiitos!
- jalkakäytävät riittä
Kyllä turhuuteen rahaa riittää mutta ei sitten sellaiseen, mihin oikeasti tarvitsisi vähän sijoittaa. Kyllä on Ihme Kaupunki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265005L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684382TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153503Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241716Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458