Missä täysjärkiset palstalaiset ovat?

yks aateeäm

Hiljaista täällä, paikalla vissiin vaan ATM:stä pahimmat. Kaikki juhlii jossain ja panee. Mitä luulette, antautuiko Essi Einon panorinkiin, Eewulilla tosi kostea viikonloppu "sukulaisten" kans, naiko pirunsosiaalistajat juts ny niin että lotisee...

100

280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nooooh noooh

      Essi on jo sir_einon pantavana. Siksi ei käy täällä enää. Siitähän se on unelmoinut koko kevään.

      Älyn haamu taitaa olla parhaillaan teinipimppijahdissa.

    • Paikalla ollaan, jos mut täysjärkiseksi luetaan tosin ei kommentoimassa juurikaan.

      Eikä jaksa mennä baariinkaan vaikka näytti siltä että naisia oli paljo siellä, mut en tiiä vois sitä käydä vilkaseen vähän myöhemmin menoa :)

    • Hämärän rajoilta

      En lue itseäni täysjärkisiin palstalaisiin, joten olen paikalla. Kun kävin ulkona pyöräilemässä, juhlatunnelmalta ei voinut välttyä. Pukuihmisiä joka paikassa ja valkolakkejakin näkyi. Muistui mieleen omat lakkiaiset vajaa vuosikymmen sitten.

      Jos tuona kaukaisena hetkenä olisin arvannut, että samana päivänä vuosia myöhemmin - muiden silloin lakin saaneiden nauttiessa jo työ- ja perhe-elämän riemuista - oma päivän kohokohta on, että pyöräillessä löytyi mukaan tyhjiä pulloja ja tölkkejä yli puolentoista euron edestä... Tai ehkä aavistin näin käyvän jo silloin, koska en varsinaisesti edes tunne epäonnistuneeni (en ole koskaan pystynyt kuvittelemaan itseäni normaaliin elämään); se vain kuulostaa noin muotoiltuna siltä.

    • Minä ainakin olen kotona, pohtimassa maailman julmuutta kunnes tulee itku ja/tai runo. Nyt tuli runo. Sitten itku.

      Meitä ei oltu tarkoitettu toisillemme,
      minua eikä tätä maailmaa

      Miksi minä tänne synnyin,
      en kuulunut tänne koskaan

      En saanut vastausta
      Sinulta enkä itseltä

      Miksen jo vois mennä
      Enhän voi kestää

      Tätä tuskaa enempää
      Maailman epäreiluutta

      • nopea arvaus

        Olet ATN ja rakastuit YTM:ään?


      • nopea arvaus kirjoitti:

        Olet ATN ja rakastuit YTM:ään?

        HAHHAH! :D
        Nyt meni metsään, oon mies. Mutta minulla on tunteet.


      • stereotyyppisesti
        pihlaja86 kirjoitti:

        HAHHAH! :D
        Nyt meni metsään, oon mies. Mutta minulla on tunteet.

        No jos nimimerkkinä on pihlaja ja kirjoittaa runoja, niin kyllä se naiselta kuulostaa.


    • Me

      PMS-oiret?

    • Free Fanny

      Jos istuu yksin kotona niin silloin istuu varmaan jatkossakin yksin kotona. Ehkä se unelmien prinsessa tai prinssi joskus saapuu soittamaan ovikelloa, todennäköisyys ei kyllä ole kovin suuri.

      Koska minua ei laskettane täysjärkisiin niin en tee tiliä siitä missä olin ;-)

      • Kuulustelija

        Free Fanny, saatko mielestäsi enempi negatiivista vai positiivista palautetta viesteihisi?

        Free Fanny, oletko koskaan seurustellut?

        Free Fanny, Oletko onnellinen?

        Free Fanny, milloin viimeksi olit yhdynnässä?


    • M 20

      Kylhän täällä paikalla ollaan, jos minut siis täysjärkiseksi lasketaan. Täytyisi varmaan kohta puoliin esittäytyä pysyvällä nickillä, että tiedetään kenestä puhutaan.

    • kunniallinen mies

      Nythän täällä juuri on täysjärkiset paikalla, kun panoapinat ovat teinejä jyystämässä.

    • Eewulin haamu

      Kyllä mulla oli ihan oikeat sukulaiset täällä, ei mitään tuntemattomia.
      Ihme vihjailuja aina.
      Pienessä sievässä oli kaikki, ainoastaan pikkusiskolla on rapsa :)
      Hauskaa oli porukalla istua grillikodassa ja muistella vanhoja ja jutella muuten kaikkea mukavaa.

      • ihailija vaan

        Juuri eilen väitit, ettei teillä ole ollenkaan kotia siellä.

        Oliko muuten niin, että olet muuttamassa?


      • Eewuli
        ihailija vaan kirjoitti:

        Juuri eilen väitit, ettei teillä ole ollenkaan kotia siellä.

        Oliko muuten niin, että olet muuttamassa?

        Ei, minä vain sanoin ettei Lapissa asuvat ihmiset asu kodassa vaan ihan oikeassa talossa. Ja jos et tiedä millainen on grillikota niin johan olet sivistymätön. Grillikodassa tehdään ruokaa ja istutaan iltaa, ei asuta. Ainoastaan poroerotuksissa poromiehet saattaa yöpyä kodassa ellei muuta asumusta ole.

        Kämppäni ehkä pistän pois kaupungista, miksi jäädä sinne kun siellä ei ole enää mitään mikä pidättelisi?


    • Moi. Otan askeleen kohti täys järkisyyttää. Nyt menee kämpästä löytyvät tupakkatuoteet roskiin ja vessanpönttöön.

      • luonnostelma

        Seuraavaksi sitten alkoholituotteet.


      • luonnostelma kirjoitti:

        Seuraavaksi sitten alkoholituotteet.

        Noita tulee otettua sen verran vähän, että ei niissä hätää. Tosin tämä vuosi on ollut vilkas... Kun puolessa vuodessa olen neljästi kai nyt juonut.


      • orvelo ummola
        hahmotelma kirjoitti:

        Noita tulee otettua sen verran vähän, että ei niissä hätää. Tosin tämä vuosi on ollut vilkas... Kun puolessa vuodessa olen neljästi kai nyt juonut.

        Eikö eks alkkiksen pitäs kokonaan pidättäytyä allkoholijuomaksista? niinhän sanotaan et alkkiksesta ei tuu kohtuukäyttäjää...


      • orvelo ummola kirjoitti:

        Eikö eks alkkiksen pitäs kokonaan pidättäytyä allkoholijuomaksista? niinhän sanotaan et alkkiksesta ei tuu kohtuukäyttäjää...

        Toi on melko totta niillä, joilla on ollu kehittynyt sellainen ihan kunnollinen fyysinen riippuvuus. Toki tota mantraa ne päihdetyössä, hokee kaikille, monessakin paikassa. Mulla se alkoholin halu on keventynyt, kun sen tautalla olleet ongelmat ovat hävinneet.


      • Mies vm. 1970

        Vai tupakan meinaat lopettaa?

        Se ei vaadi muuta kun luonteen lujuutta ja 100% halun lopettaa, niin helppoa se on. Itse lopetin maaliskuussa 2007, eli yli 4 vuotta sitten ja tupakoinnin aloitin 15 vuotiaana 1985 syksyllä.
        Tupakoinnin lopettamisessa en käyttänyt mitään nicoretteja yms. tuotteita.
        Ensimmäinen viikko oli vaikein - jatkuvaa heräilyä hiestä märkänä ja keskittymisvaikeuksia, mutta vieroitusoireet ei ole niin pahoja kun monestikin
        puhutaan.
        Kannattaa muuten harrastaa liikuntaa lopettamisen aikoihin tavallista enemmän se helpottaa henkistä tilaa.

        Savutonta elämää!


      • hmmm jaaha jaaha
        hahmotelma kirjoitti:

        Toi on melko totta niillä, joilla on ollu kehittynyt sellainen ihan kunnollinen fyysinen riippuvuus. Toki tota mantraa ne päihdetyössä, hokee kaikille, monessakin paikassa. Mulla se alkoholin halu on keventynyt, kun sen tautalla olleet ongelmat ovat hävinneet.

        Kun tiedät päihdetyöstä, niin kerroppa yksi juttu.

        Miksi sellainen ihminen joka polttaa pilveä muutaman kerran vuodessa ja ottaa huvikseen vahvoja kipulääkkeitä muutaman kerran vuodessa on muka paljon enemmän päihdeongelmainen kuin se, joka juopottelee joka viikonloppu perseet?


      • hmmm jaaha jaaha kirjoitti:

        Kun tiedät päihdetyöstä, niin kerroppa yksi juttu.

        Miksi sellainen ihminen joka polttaa pilveä muutaman kerran vuodessa ja ottaa huvikseen vahvoja kipulääkkeitä muutaman kerran vuodessa on muka paljon enemmän päihdeongelmainen kuin se, joka juopottelee joka viikonloppu perseet?

        Miksi olisi?


      • hmmm jaaha jaaha
        hahmotelma kirjoitti:

        Miksi olisi?

        Sillä tavallahan kaikki päihdetyöntekijät asiat esittävät ainakin mediassa. En ole ollut päihdetyöntekijöiden kanssa kosketuksissa sillä tavalla, että tietäisin tarkemmin miten he asiasta ajattelevat. Ärsyttää vaan, että kun olen lähes raitis ihminen, mutta päihdevalintani ovat vääriä, niin mediassa syytellään.


      • hmmm jaaha jaaha kirjoitti:

        Sillä tavallahan kaikki päihdetyöntekijät asiat esittävät ainakin mediassa. En ole ollut päihdetyöntekijöiden kanssa kosketuksissa sillä tavalla, että tietäisin tarkemmin miten he asiasta ajattelevat. Ärsyttää vaan, että kun olen lähes raitis ihminen, mutta päihdevalintani ovat vääriä, niin mediassa syytellään.

        Enpä ole kyllä tuollaisia mielipiteitä kuullut tuolla kentällä työskenteleviltä...

        Parisuhdetta ajatellen, mulla itselläni tosin on lääkkeiden väärinkäyttöä ja laittomia huumeita koskien täysin nollalinja. Alkoholia koskien kohtuu linja, eli joka viikonloppu juova on ei kiitos.


      • Mies vm. 1970 kirjoitti:

        Vai tupakan meinaat lopettaa?

        Se ei vaadi muuta kun luonteen lujuutta ja 100% halun lopettaa, niin helppoa se on. Itse lopetin maaliskuussa 2007, eli yli 4 vuotta sitten ja tupakoinnin aloitin 15 vuotiaana 1985 syksyllä.
        Tupakoinnin lopettamisessa en käyttänyt mitään nicoretteja yms. tuotteita.
        Ensimmäinen viikko oli vaikein - jatkuvaa heräilyä hiestä märkänä ja keskittymisvaikeuksia, mutta vieroitusoireet ei ole niin pahoja kun monestikin
        puhutaan.
        Kannattaa muuten harrastaa liikuntaa lopettamisen aikoihin tavallista enemmän se helpottaa henkistä tilaa.

        Savutonta elämää!

        Joo mä olen lopettanut kerran aikaisemmin. Silloin olin polttamatta 1,5 vuotta. Sitten koulussa alkoi käymään psyykkeen päälle ja se taisi saada mut käryttelemään sitten. Nyt on alkanut taas olemaan aamupäänsärkyjä jatkuvasti ja muutenkin paskaa oloa...

        Viimeksi kun lopetin, niin en kyennyt nukkumaan kunnolla yli kuukauteen. max 4 tuntia pystyin nukkumaan yhtäjaksoisesti. Silloin olin työtön, joten eipä sen väliä niin ollutkaan. En usko että nyt tulee yhtävaikeaa, kun käytän nikotiini tuotteita alusta lähtien kunnolla.

        Ja joo. Silloin aloitin liikunnan myös totisemmin. Tuli jumppailtua välillä vähän liikaakin. Kun se tuntui jotenkin luonnolliselta, kun ei meinannut pysyä paikallaan muuten. Ai joo ja Civilization III auttoi tuolloin myös kovasti.

        Jatka samaa rataa.


      • Hmm... Tämä tarkoittanee sitä, että pitää rajata naismakunsa nyt sitten savuttomiin... :1


    • Onko-han

      Essi palstalakossa taas? Kun ei enää kirjoittele.

      • faktaa:

        Essi kirjoittaa satunnais-nimimerkeillä.


    • Jaa-jaa, niinkö

      Onkohan se suuttunut jostain palstalaisille?

    • lossnessin hirviö

      Mä ehkä näin pirun sosiaalstajat pe... pieni isotissinen punapää matkusti susikoiran kanssa illalla lossilla. oli ehkä matkalla panemaan sitä miestä.....

      • -------------

        Haisiko se mälliltä?


      • lossinessin hirviö
        ------------- kirjoitti:

        Haisiko se mälliltä?

        en menny nin lähelle. Mut ei kai se vielä haissut jos oli vasta menossa pantavaks...


      • utttteeeliasss

        Mlltä se näytti? Olko elähtänyt vai ihan pantavan näkäinen?


      • lossinessin hirviö
        utttteeeliasss kirjoitti:

        Mlltä se näytti? Olko elähtänyt vai ihan pantavan näkäinen?

        kaukaa ainakin näytti pantavlata.


      • uuteliasss
        lossinessin hirviö kirjoitti:

        kaukaa ainakin näytti pantavlata.

        Kuvaile tarkemmin!


      • hankkikaa atm:t eläm
        lossinessin hirviö kirjoitti:

        kaukaa ainakin näytti pantavlata.

        HEHKUTA TUHKAMUNA-ATM TÄÄLLÄ VAAN! TOISTA ON IRL EI TAITAISI POKKASI RIITTÄÄ MENNÄ JUTTELEEN NYTKIN VAAN KAUKAA KATSELIT JA TÄNNE SITTEN KIRJOITAT PERVOUKSIA. MITÄ VITTU KENENKÄÄN PANEMISET JA LOSSILLA MENOT SULLE KUULUU! HANKI LUUSERI ELÄMÄ!


      • gdhddjdjjdjdj
        lossinessin hirviö kirjoitti:

        kaukaa ainakin näytti pantavlata.

        näyttikö se ihan lutkalta??


    • sir_eino

      No ei ole kukaan antautunut mun panorinkiin. Olin viikonloppuna tyttöystävän kanssa pikkusiskon valmistujaisissa ja oltiin isosiskolla yötä. Edes tyttöystävä ei antautunut kun sen mielestä rakastelu isosiskon olohuoneen vuodesohvalla ei ollut eroottista.

      • 911-booom

        Maaninen vege bodari on paikalla. Mistäs alat tänään vängätä?


      • hdjdjdjksksk

        hahhah haa, eino ei saanu mujaltaan!


      • :D
        hdjdjdjksksk kirjoitti:

        hahhah haa, eino ei saanu mujaltaan!

        Lähti varmaan heti näpyttelemään seksiviestejä Essin meiliin kun oma nainen ei antanut.


      • sir_eino
        hdjdjdjksksk kirjoitti:

        hahhah haa, eino ei saanu mujaltaan!

        Niin. En saanutkaan. Tänään kyllä toivottavasti saan kun se tulee tanssitunnilta. Kiusauksesta huolimatta en ole runkannut joten haluja piisaa. Heh.


      • hk-lenkki
        sir_eino kirjoitti:

        Niin. En saanutkaan. Tänään kyllä toivottavasti saan kun se tulee tanssitunnilta. Kiusauksesta huolimatta en ole runkannut joten haluja piisaa. Heh.

        seliseliseli... luultavasti sulla ei seisonut!


      • 911-boom
        sir_eino kirjoitti:

        Niin. En saanutkaan. Tänään kyllä toivottavasti saan kun se tulee tanssitunnilta. Kiusauksesta huolimatta en ole runkannut joten haluja piisaa. Heh.

        Vänkääs nyt lisää. Tai kerro siitä maanis-depressiivisyydestäsi. Voi olla joku uusi lukija palstalla, joka ei tiedä jännittävästä mielisairaudestasi.


      • sir_eino
        hk-lenkki kirjoitti:

        seliseliseli... luultavasti sulla ei seisonut!

        No... Asia ei olisikaan niin iso ongelma jos ei olisi seissyt. Koita joskus nukkua niin että stondaa koko ajan. Ei ole helppoa.


      • Kajalit silmiin
        sir_eino kirjoitti:

        No... Asia ei olisikaan niin iso ongelma jos ei olisi seissyt. Koita joskus nukkua niin että stondaa koko ajan. Ei ole helppoa.

        Miten se stondaus ja nukkuminen tähän liittyy?

        Mulkeron olkiukon rakennusta taas.


      • hk-lenkki
        sir_eino kirjoitti:

        No... Asia ei olisikaan niin iso ongelma jos ei olisi seissyt. Koita joskus nukkua niin että stondaa koko ajan. Ei ole helppoa.

        no olisit runkannut!


      • hd9e9e92020kwk
        Kajalit silmiin kirjoitti:

        Miten se stondaus ja nukkuminen tähän liittyy?

        Mulkeron olkiukon rakennusta taas.

        Eino kato mainostaa miten einolla stondaa koko yön....


      • sir_eino
        Kajalit silmiin kirjoitti:

        Miten se stondaus ja nukkuminen tähän liittyy?

        Mulkeron olkiukon rakennusta taas.

        Ei saa unta kun panettaa eikä pääse purkautumaan. Ja joo... Tyttöystävän seurassa aika usein tekee mieli kun se kiehnää siinä kainalossa. Yleensä kyllä sitten pääsen myös rakastelemaan häntä... Huoh.


      • sir_eino
        hk-lenkki kirjoitti:

        no olisit runkannut!

        No ei tuossa tilanteessa välttämättä kannata runkata. Nainen tykkää kun olen ihan kiimassa siihen. Luulisin. Vitut. En minä mistään mitään tiedä. Mutta kai se itsensä haluttavaksi tuntee kun... No, kun.


      • Vaimonhakkaaja-paita
        sir_eino kirjoitti:

        Ei saa unta kun panettaa eikä pääse purkautumaan. Ja joo... Tyttöystävän seurassa aika usein tekee mieli kun se kiehnää siinä kainalossa. Yleensä kyllä sitten pääsen myös rakastelemaan häntä... Huoh.

        idiootti-eino ei sitten osaa mennä muualle nukkumaan?


      • sir_eino
        Vaimonhakkaaja-paita kirjoitti:

        idiootti-eino ei sitten osaa mennä muualle nukkumaan?

        No siskon ja sen miehen väliinkö olisi pitänyt mennä? Tätä voi olla vaikea uskoa mutta mun siskolla ei ole kartanoa. Niillä on yksi vuodesohva jossa vieraat saa nukkua. Kai niillä patjakin on jossain mutta luulen ettei isosisko olisi pahemmin sitäkään arvostanut jos olisin mennyt koputtelemaan makkarinovelle että nyt stondaa sen verran pahasti etten saa nukuttua, viitsitkö hakea komerosta patjan?


      • vitun urpo
        sir_eino kirjoitti:

        No siskon ja sen miehen väliinkö olisi pitänyt mennä? Tätä voi olla vaikea uskoa mutta mun siskolla ei ole kartanoa. Niillä on yksi vuodesohva jossa vieraat saa nukkua. Kai niillä patjakin on jossain mutta luulen ettei isosisko olisi pahemmin sitäkään arvostanut jos olisin mennyt koputtelemaan makkarinovelle että nyt stondaa sen verran pahasti etten saa nukuttua, viitsitkö hakea komerosta patjan?

        siskos ois sanonu jos samanalaisia olette että lainaa kuule tota mun miestä niin se hooitelee sut ja voit palata nukkumaan.


      • sir_eino
        vitun urpo kirjoitti:

        siskos ois sanonu jos samanalaisia olette että lainaa kuule tota mun miestä niin se hooitelee sut ja voit palata nukkumaan.

        Huolimatta siitä että olemme sisaruksia ja hyvin läheisiä, olemme ihmisinä aivan erilaisia. Sisko on konservatiivinen, minä olen se pikkuveli josta pitää huolehtia. No, sano se tuossa kun lähdettiin ja halasin tuosta tyttöystävästäni että koita nyt olla mokaamatta tätä juttua. Siskolla on kova luotto meikäläiseen.


      • hk-lenkki
        sir_eino kirjoitti:

        No ei tuossa tilanteessa välttämättä kannata runkata. Nainen tykkää kun olen ihan kiimassa siihen. Luulisin. Vitut. En minä mistään mitään tiedä. Mutta kai se itsensä haluttavaksi tuntee kun... No, kun.

        Ruikutitko? anna anna anna annaa pilluu pliis? vai hönkäileekö panomies "haluan sinua valtavasti rakas olet niin kaunis lässyn lässyn" herutellessaan?


      • kysymys mys mys
        sir_eino kirjoitti:

        No ei tuossa tilanteessa välttämättä kannata runkata. Nainen tykkää kun olen ihan kiimassa siihen. Luulisin. Vitut. En minä mistään mitään tiedä. Mutta kai se itsensä haluttavaksi tuntee kun... No, kun.

        Mitä naisesi muuten tykkää siitä että kirjoitat nussimisviestejä toisen naisen meiliin?


      • faktaa:
        sir_eino kirjoitti:

        Huolimatta siitä että olemme sisaruksia ja hyvin läheisiä, olemme ihmisinä aivan erilaisia. Sisko on konservatiivinen, minä olen se pikkuveli josta pitää huolehtia. No, sano se tuossa kun lähdettiin ja halasin tuosta tyttöystävästäni että koita nyt olla mokaamatta tätä juttua. Siskolla on kova luotto meikäläiseen.

        Jos olisit minun käly tai lanko tai mikä se onkaan se vaimon veli, niin en pystyisi osallistumaan sukujuhliin, koska tulisi liian suuri halu tappaa lanko tai käly tai mikä nyt onkaan.


      • sir_eino
        kysymys mys mys kirjoitti:

        Mitä naisesi muuten tykkää siitä että kirjoitat nussimisviestejä toisen naisen meiliin?

        Täh? No ei mitään kun en sellaista tee. Voit kyllä kysyä Essiltä jos et mua usko.


      • sir_eino
        hk-lenkki kirjoitti:

        Ruikutitko? anna anna anna annaa pilluu pliis? vai hönkäileekö panomies "haluan sinua valtavasti rakas olet niin kaunis lässyn lässyn" herutellessaan?

        Riippuu tilanteesta, tietenkin. Olen kyllä aika romanttinen.


      • sir_eino
        faktaa: kirjoitti:

        Jos olisit minun käly tai lanko tai mikä se onkaan se vaimon veli, niin en pystyisi osallistumaan sukujuhliin, koska tulisi liian suuri halu tappaa lanko tai käly tai mikä nyt onkaan.

        No voi kun kiva. Eipä tuolla siskon miehellä kai mitään minua vastaan ole. Kutsui polttareihinsakin ja soittelee ajoittain asioita jotka ei edes liity mitenkään siskoon. Faijasta se ei diggaa, mutta ei se sille mitään voi.


      • Tayskat näkyy!
        sir_eino kirjoitti:

        No siskon ja sen miehen väliinkö olisi pitänyt mennä? Tätä voi olla vaikea uskoa mutta mun siskolla ei ole kartanoa. Niillä on yksi vuodesohva jossa vieraat saa nukkua. Kai niillä patjakin on jossain mutta luulen ettei isosisko olisi pahemmin sitäkään arvostanut jos olisin mennyt koputtelemaan makkarinovelle että nyt stondaa sen verran pahasti etten saa nukuttua, viitsitkö hakea komerosta patjan?

        Älä selitä. Lattiallakin voi maata.


      • Mul on miesten hame
        sir_eino kirjoitti:

        No voi kun kiva. Eipä tuolla siskon miehellä kai mitään minua vastaan ole. Kutsui polttareihinsakin ja soittelee ajoittain asioita jotka ei edes liity mitenkään siskoon. Faijasta se ei diggaa, mutta ei se sille mitään voi.

        Voi että on kiva kun sä lässytät.


      • sir_eino
        Tayskat näkyy! kirjoitti:

        Älä selitä. Lattiallakin voi maata.

        Joo, selällään. Sitten heppi sojottaa kivasti kattoa kohti ja odottaa että kiva tyttö istuu hepin päälle ja ratsastaa vähän hepillä.


      • hk-lenkki
        sir_eino kirjoitti:

        Riippuu tilanteesta, tietenkin. Olen kyllä aika romanttinen.

        Mutta eilen?


      • sir_eino
        hk-lenkki kirjoitti:

        Mutta eilen?

        Olin kiimainen mutta romanttinen.


      • hk-lenkki
        sir_eino kirjoitti:

        Olin kiimainen mutta romanttinen.

        Eli?


      • Rhett Butler
        sir_eino kirjoitti:

        Olin kiimainen mutta romanttinen.

        Elähtänyt kiimainen rokuvegehomo onkin romantiikan huipennus.


      • sir_eino
        hk-lenkki kirjoitti:

        Eli?

        "Kulta mä rakastan sua ja mua panettaa ihan saatanasti, anna nyt pliis sitä pillua, mä räjähdän." Ja samalla epätoivoista nylkytystä takapuolta vasten.

        No ei vaan.


      • sir_eino
        Rhett Butler kirjoitti:

        Elähtänyt kiimainen rokuvegehomo onkin romantiikan huipennus.

        Aika monista on.


      • 23 + 56
        sir_eino kirjoitti:

        Täh? No ei mitään kun en sellaista tee. Voit kyllä kysyä Essiltä jos et mua usko.

        Ei se(kään) kerro meille totuutta. :(


      • sir_eino
        23 + 56 kirjoitti:

        Ei se(kään) kerro meille totuutta. :(

        Totuus saattaa olla ihan se, etten ole ollut Essiin missään yhteydessä keskustelupalstan ulkopuolella. Se voi olla jotain muutakin. Sitä ei kerrota.


      • säälittävä olet
        sir_eino kirjoitti:

        Totuus saattaa olla ihan se, etten ole ollut Essiin missään yhteydessä keskustelupalstan ulkopuolella. Se voi olla jotain muutakin. Sitä ei kerrota.

        Eli olet maniapäissäsi suoltanut sen mailin tukkoon paskapuhettasi.

        Ei tarvitse erikseen kertoa.


      • sir_eino
        säälittävä olet kirjoitti:

        Eli olet maniapäissäsi suoltanut sen mailin tukkoon paskapuhettasi.

        Ei tarvitse erikseen kertoa.

        Ei se itse asiassa sinulle kuulu. Jos asia nyt noin paljon kiinnostaa niin kyllä, etenkin ennen pariutumistani olen ollut joihinkin suomi24-naisiin yhteydessä ja osa heistä jopa tietää kuka olen (siis IRL, siis ihan oikean nimeni). Se keitä nämä naiset ovat ja mitä yhteydenpito on koskenut ei taas kuulu pätkääkään julkiselle keskustelupalstalle.

        Tällä hetkellä taas ei niin paljon kiinnosta nettikirjeenvaihto, olen aktiivinen lähinnä tällä julkisella puolella.


      • hfjdjddjdjdjdj
        säälittävä olet kirjoitti:

        Eli olet maniapäissäsi suoltanut sen mailin tukkoon paskapuhettasi.

        Ei tarvitse erikseen kertoa.

        essin meili on täyttynyt anna pillluuu-viesteistä!


      • sir_eino
        hfjdjddjdjdjdj kirjoitti:

        essin meili on täyttynyt anna pillluuu-viesteistä!

        Pillun ruikuttaminen ei ole kovin toimiva tapa saada seksiä. Luulen.


      • V?ttu kiinnostaa
        sir_eino kirjoitti:

        Ei se itse asiassa sinulle kuulu. Jos asia nyt noin paljon kiinnostaa niin kyllä, etenkin ennen pariutumistani olen ollut joihinkin suomi24-naisiin yhteydessä ja osa heistä jopa tietää kuka olen (siis IRL, siis ihan oikean nimeni). Se keitä nämä naiset ovat ja mitä yhteydenpito on koskenut ei taas kuulu pätkääkään julkiselle keskustelupalstalle.

        Tällä hetkellä taas ei niin paljon kiinnosta nettikirjeenvaihto, olen aktiivinen lähinnä tällä julkisella puolella.

        Vautsi, kun tietäiskin einon oikean nimen! Mähän olisin silloin melkein jännittävä itsekin!


      • hdhdj ksksksk
        sir_eino kirjoitti:

        Ei se itse asiassa sinulle kuulu. Jos asia nyt noin paljon kiinnostaa niin kyllä, etenkin ennen pariutumistani olen ollut joihinkin suomi24-naisiin yhteydessä ja osa heistä jopa tietää kuka olen (siis IRL, siis ihan oikean nimeni). Se keitä nämä naiset ovat ja mitä yhteydenpito on koskenut ei taas kuulu pätkääkään julkiselle keskustelupalstalle.

        Tällä hetkellä taas ei niin paljon kiinnosta nettikirjeenvaihto, olen aktiivinen lähinnä tällä julkisella puolella.

        joo joo--- junkkis, ei se satu, essi.

        "etenkin ennen pariutumistani olen ollut joihinkin suomi24-naisiin yhteydessä "''

        montako panit??


      • sir_eino
        V?ttu kiinnostaa kirjoitti:

        Vautsi, kun tietäiskin einon oikean nimen! Mähän olisin silloin melkein jännittävä itsekin!

        No, nimessäni on yhtä monta kirjainta kun lempinimessäni. Mutta etunimeni on sen verran tavallinen että pelkällä sillä tiedolla minua ei tunnista.


      • einon tapa
        sir_eino kirjoitti:

        Pillun ruikuttaminen ei ole kovin toimiva tapa saada seksiä. Luulen.

        Narsistit käyttävät metodina koukutukseen loputonta paskapuhetta ja valehtelua.


      • sir_eino
        hdhdj ksksksk kirjoitti:

        joo joo--- junkkis, ei se satu, essi.

        "etenkin ennen pariutumistani olen ollut joihinkin suomi24-naisiin yhteydessä "''

        montako panit??

        None of your business.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        None of your business.

        Mutten ole pannut Satua, junkkista enkä Essiä. Suojellaan nyt naisten kunniaa sen verran.


      • shshhshshs
        sir_eino kirjoitti:

        Pillun ruikuttaminen ei ole kovin toimiva tapa saada seksiä. Luulen.

        no tiettu jollain panomiehe n kierolla tavalaa ruikutit.... nyyh nyyh oon masentunut mut jos annat pilluu oon supermaaninen jännä mies ja panen sua koko yön, uuuuuh!


      • sir_eino
        einon tapa kirjoitti:

        Narsistit käyttävät metodina koukutukseen loputonta paskapuhetta ja valehtelua.

        No, ehkä sä sen tiedät jos olet narsisti.


      • sir_eino
        shshhshshs kirjoitti:

        no tiettu jollain panomiehe n kierolla tavalaa ruikutit.... nyyh nyyh oon masentunut mut jos annat pilluu oon supermaaninen jännä mies ja panen sua koko yön, uuuuuh!

        Jos olen masentunut, pillu ei voisi vähempää kiinnostaa. Penikseni kelpaa silloin vain kusemiseen.


      • hei haloooo
        sir_eino kirjoitti:

        No, nimessäni on yhtä monta kirjainta kun lempinimessäni. Mutta etunimeni on sen verran tavallinen että pelkällä sillä tiedolla minua ei tunnista.

        Urpo-eino hei, mitä v ttua sillä sun oikealla nimelläsi on väliä?


      • hdhdhdhhdhdh
        sir_eino kirjoitti:

        Mutten ole pannut Satua, junkkista enkä Essiä. Suojellaan nyt naisten kunniaa sen verran.

        xenaa, freefannya tai free to walkiako sitten?


      • sir_eino
        hei haloooo kirjoitti:

        Urpo-eino hei, mitä v ttua sillä sun oikealla nimelläsi on väliä?

        Ei mitään. Kunhan vittuilin heikkotasoisesti. Tarkoitin vaan että kyllä mä sen voin myöntää että olen joihinkin naisiin ollut yhteyksissä eikä siitä sen enempää.


      • sir_eino
        hdhdhdhhdhdh kirjoitti:

        xenaa, freefannya tai free to walkiako sitten?

        Se, olenko pannut jotain palstalaista tai muuta suomi24-käyttäjää ei kuulu tälle palstalle millään tapaa. Vastaan kaikkeen ei. En ole pannut Xenaa, Fannya enkä Free to Walkia.


      • Lukija sivusta
        sir_eino kirjoitti:

        Jos olen masentunut, pillu ei voisi vähempää kiinnostaa. Penikseni kelpaa silloin vain kusemiseen.

        Eino, ihmeen asiallisesti sä jaksat vastailla näille, vaikka parikin ketjua tänään on täyttynyt sun haukkumisesta. Nostan hattua!


      • hdhddjdjjd
        sir_eino kirjoitti:

        Se, olenko pannut jotain palstalaista tai muuta suomi24-käyttäjää ei kuulu tälle palstalle millään tapaa. Vastaan kaikkeen ei. En ole pannut Xenaa, Fannya enkä Free to Walkia.

        realismusta?


      • ..............
        Lukija sivusta kirjoitti:

        Eino, ihmeen asiallisesti sä jaksat vastailla näille, vaikka parikin ketjua tänään on täyttynyt sun haukkumisesta. Nostan hattua!

        Mikäs nilkki siellä vinkuu?


      • sir_eino
        hdhddjdjjd kirjoitti:

        realismusta?

        Panisin sitä jos olisin 15 vuotta vanhempi. Ei, en ole pannut realismusta.


      • sir_eino
        Lukija sivusta kirjoitti:

        Eino, ihmeen asiallisesti sä jaksat vastailla näille, vaikka parikin ketjua tänään on täyttynyt sun haukkumisesta. Nostan hattua!

        Tämä on ihan hauskaa, itse asiassa.


      • Tofunaama tummuu
        sir_eino kirjoitti:

        Tämä on ihan hauskaa, itse asiassa.

        Onko sanonta "Itku pitkästä ilosta" tuttu?


      • Lukija sivusta
        sir_eino kirjoitti:

        Tämä on ihan hauskaa, itse asiassa.

        Joku voisi sanoa, että hullulla on hullun huvit. Mutta kun itseäkin huvittaa näiden lukeminen, niin... :D


    • Cranky_geek

      Mä tulin ainaki just reilun 20km fillarilenkiltä. Ei kai sitä näin hyvillä keleillä viitti koko päivää sisällä istuskella.

    • nöösi_poika

      Tässä ollaan!

      Töissä kävin tänään, niin on huomenna vähemmän töitä. Sunnuntaina on mukava käydä töissä, kun siellä ei ole ketään muuta. On ihan hiljaista ja saa kahdessa tunnissa tehtyä yli puolen päivän työt, kun kukaan ei häiritse.

    • jackaroo

      Vähälle on jäänyt tälle palstalle kirjoittelu viime päivinä. Minulla on ollut iltaisin muutakin tekemistä tai on väsyttänyt niin paljon että olen internetissä roikkumisen sijasta laittanut nukkumaan. Muutaman iltana on tullut palstaa vilkaistua, mutta jutut ovat näyttäneet olevan niin heikkoa tasoa etten ole jaksanut montaa minuuttia palstaa edes lukea.

      • nöösi_poika

        Ei iltaisin voi olla tätä palstaa parempaa tekemistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe