Kyllä minusta on tullu vanaha. Ois ollu sellanen nainen tyrkyllä, jota oon vuosikauet kattellu sillä silimällä, mutta niin vaan ommaa kottiin lähin. Nyt tuntuu lähinnä siltä, että missasin once in a lifetime changesin. Jospa tää tästä, ku rapula helepottaa....
"Lapset tulee vasta iltapäivällä kotiin"
11
156
Vastaukset
- ha ha
Nytkö pitäisi lohduttaa juoppoa?
- Liikaa jännitystä?
Tuota se on. Olen huomannut monesta muustakin miehestä ja itsestäni :) Ei halua enää jännitystä elämään.
- jääpuikkokostaja
Yhden yön sutaisut tuottaa yleensä varatuille ongelmia. Kannattaa jättää vain asiantuntijoille.
- hy
Richartti kirjoitti:
Tuohon tulokseen oon itteki tullu.
Haha! Kauanpa se kestikin... rääpäle!
- jääpuikkokostaja
Richartti kirjoitti:
Tuohon tulokseen oon itteki tullu.
Ämmä olis kumminkin soitellut perään ja vähintään vihjaillut vaimollesi. Ellei ole itse varattu ja tiukasti suhteessa. Ne on helpoimpia. Ymmärtävät toista samassa veneessä olevaa.
- kjäh!
jääpuikkokostaja kirjoitti:
Ämmä olis kumminkin soitellut perään ja vähintään vihjaillut vaimollesi. Ellei ole itse varattu ja tiukasti suhteessa. Ne on helpoimpia. Ymmärtävät toista samassa veneessä olevaa.
Nimimerkkisi on kaunis.
- Viittaa..
kjäh! kirjoitti:
Nimimerkkisi on kaunis.
varmaan sen alapäähän.
- Jääpuikkokostaja
kjäh! kirjoitti:
Nimimerkkisi on kaunis.
Niin olen minäkin.
- Jääpuikkokostaja
Viittaa.. kirjoitti:
varmaan sen alapäähän.
Ei ole puikkoa siellä.
- D/=
Hyi, miten rumaa murretta puhut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795