Tällä pystyy tekemään saman kuin hintavilla laitteilla. Hinta 16,90
http://kauppa.ideapuoti.fi/aquadoctor-ionisoitu-vesi-p-56.html
Olen juonut AquaDoctorilla käsiteltyä vettä nyt noin viikon ja maussa on suurin ero ja siinä että vedestä lähtee jano. Ei maistu kloori eikä suuhun jää kieleen ja poskiin selaista "pistelyä" kuin kraanavedestä normaalisti jää. Sen myös huomaa että kraanavedessä on ihan kuin jokin kalvo päällä kun sitä suussa pyöritttelee verrattuna käsiteltyyn. Olen ihan piruuttaan tehnyt sokkotestejä meillä käyneille sukulaisille ja lähes kaikki(paitsi appiukko) sanoo että tämä maistuu pullovedelle. (lähdevedelle). Kokeilin myös meidän koiralle. Laitoin astianpesukoneesta otettuja samanlaisia kuppeja 2 kpl ja laitoin toiseen käsiteltyä vettä ja toiseen kraanavettä. Toinen kuppi oli aamulla tyhjä. Se käsitelty..... Mulla on digitaalinen PH-mittari ja sillä olen mitannut ph:n muutosta ja noin 10-15 min vedessäolon jälkeen veden ph on noussut 7,7: stä 8,4-8,6.
Ionisoitu/alkaloitu vesi
i-like_water
0
1458
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834