Naisten mielistely

sir_eino

Mites pojat... Kertokaa mulle miten aiotte saada naisen jos ette ole valmiita vähän kosiskelemaan ja tekemään kompromissejä?

Kun tästä naisten mielistelystä ja "pillunnuolennasta" niin raivokkaasti on taas keskusteltu.

71

391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdgsad

      ATM:t näkee kaiken mustavalkoisena. Pillu mulle, pillu paha, nainen huora, nainen neitsyt jne.

    • FF

      Täh? Eikö taktiikka olekaan se, että muutaman vuoden aktiivisen palstakirjoittelun jälkeen suomalaiset naiset tietävät millaisia miehiä heidän kuuluisi valita ja sen jälkeen naiset suurin joukoin alkavat lähestyä ATM:iä.

      • sir_eino

        Miksi minä nauran tälle? Mun netinkäytöllä paljon varaa nauraa muiden netissä roikkumiselle. Aina jos olen yksin kotona roikun netissä.


      • Free Fannylle

        En halua naista, joka nauttii mielistelystä ja kusettamisesta. Oli sitten itse kusettajana tai kusetettavana. Ja olen sitten sinun ikäisesi mies, etkös ollut päälle kolmekymppinen.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi minä nauran tälle? Mun netinkäytöllä paljon varaa nauraa muiden netissä roikkumiselle. Aina jos olen yksin kotona roikun netissä.

        No okei, joskus silloinkin kun tyttöystävä on paikalla roikun netissä. Jos se vaikka puunaa tai imuroi tai tekee muita naisjuttuja.


      • sir_eino
        Free Fannylle kirjoitti:

        En halua naista, joka nauttii mielistelystä ja kusettamisesta. Oli sitten itse kusettajana tai kusetettavana. Ja olen sitten sinun ikäisesi mies, etkös ollut päälle kolmekymppinen.

        No ku pointtini oli kun tän palstan miehistä ihan normaali huomaavaisuus ja mukavuus naisia kohtaan on jotain ihmeen mielistelyä ja pillunnuolentaa. Olen mäkin varmaan ihan kamala pillunnuolija kun mun puolesta nainen saa joskus päättää asioista. Eipä paljon kiinnosta minkävärinen matto minulla on eteisessä. Tai no, ennen siellä ei ollut sellaista mutta nyt on. Sininen.


    • Me

      Minua saa mielestellä ja "pillunnuolennasta" myös tykkään, hih!;)))
      Ahhh! Ihana!

    • Hämärän rajoilta

      Huumaamalla ja vangitsemalla äänieristettyyn kellariin.

      (En ollut tosissani. Talossa ei ole kellaria.)

      • sir_eino

        Entä ullakko?


      • Hämärän rajoilta
        sir_eino kirjoitti:

        Entä ullakko?

        Ei ole sitäkään. Näillä seuduilla ei olla kahden kerroksen väkeä.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Ei ole sitäkään. Näillä seuduilla ei olla kahden kerroksen väkeä.

        Ulkovarasto?


      • Hämärän rajoilta
        sir_eino kirjoitti:

        Ulkovarasto?

        Sinne ei ole vedetty vesijohtoa. Olen salaa pohjimmiltani inhimillinen ja hyväsydäminen, joten se ei siksi tule kysymykseen; seksiorj... tarkoitan, elämänkumppanilla tulisi kuitenkin olla kelvolliset olosuhteet, mahdollisuuksien rajoissa toki.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Sinne ei ole vedetty vesijohtoa. Olen salaa pohjimmiltani inhimillinen ja hyväsydäminen, joten se ei siksi tule kysymykseen; seksiorj... tarkoitan, elämänkumppanilla tulisi kuitenkin olla kelvolliset olosuhteet, mahdollisuuksien rajoissa toki.

        Kanna sille ämpärillä vettä. Isossa osassa maailmaa ei ole juoksevaa vettä.


      • Hämärän rajoilta
        sir_eino kirjoitti:

        Kanna sille ämpärillä vettä. Isossa osassa maailmaa ei ole juoksevaa vettä.

        Vihjaat siis, että kannattaisi sijoittaa kloroformirahat sellaisesta maasta tulevaan naiseläjään, joka ei ole vielä ehtinyt tottua läntiseen elintasoon kaikkine mukavuuksineen? Emmehän suinkaan tahdo loppuiän vankeuden olevan mikään kulttuurishokki.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Vihjaat siis, että kannattaisi sijoittaa kloroformirahat sellaisesta maasta tulevaan naiseläjään, joka ei ole vielä ehtinyt tottua läntiseen elintasoon kaikkine mukavuuksineen? Emmehän suinkaan tahdo loppuiän vankeuden olevan mikään kulttuurishokki.

        Se olisi suositeltavaa. Toisaalta myös reipas "ulkoilmaelämään" viehättynyt kaupunkilaistyttö saattaisi nauttia ajatuksesta elämästä ulkovarastossa.

        Naisia ei kannata kuunnella kun ne puhuu eli et huomaa jos se muuttaa mielensä.


      • Hämärän rajoilta
        sir_eino kirjoitti:

        Se olisi suositeltavaa. Toisaalta myös reipas "ulkoilmaelämään" viehättynyt kaupunkilaistyttö saattaisi nauttia ajatuksesta elämästä ulkovarastossa.

        Naisia ei kannata kuunnella kun ne puhuu eli et huomaa jos se muuttaa mielensä.

        Aukoton suunnitelma siis. Ja jos sattuisin jäämään kiinni tästä rikkomuksesta (sillä sellainenhan siinä väistämättä tapahtuisi, koska ruohonleikkuri ja vanha pingispöytä tuskin kelpaavat lain edessä avioliittomme todistajiksi), rakkauskirjeitä tulisi tulvimalla, kuten suuren maailman esikuvat osoittavat.

        Ulkomaalaisen vang... öh, puolison etu olisi vielä siinäkin, että kun ei ymmärtäisi kieltä, ei suotta tuhlaisi aikaansa naisten viestinnän epäolennaisiin aspekteihin kuten puheen sisältöön, vaan tulkitsisi äänensävyä, joka joskus saattaa oikeastikin kertoa jotakin.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Aukoton suunnitelma siis. Ja jos sattuisin jäämään kiinni tästä rikkomuksesta (sillä sellainenhan siinä väistämättä tapahtuisi, koska ruohonleikkuri ja vanha pingispöytä tuskin kelpaavat lain edessä avioliittomme todistajiksi), rakkauskirjeitä tulisi tulvimalla, kuten suuren maailman esikuvat osoittavat.

        Ulkomaalaisen vang... öh, puolison etu olisi vielä siinäkin, että kun ei ymmärtäisi kieltä, ei suotta tuhlaisi aikaansa naisten viestinnän epäolennaisiin aspekteihin kuten puheen sisältöön, vaan tulkitsisi äänensävyä, joka joskus saattaa oikeastikin kertoa jotakin.

        Joo, ja parasta on kun et ymmärtäisi sitä kun se nalkuttaa. Tapailin joskus italialaista naista vajaan kuukauden ajan ja parasta siinä kun se suuttui oli se molotus italiaksi josta en ymmärtänyt sanaakaan. Koska se myös suuttui koko ajan, olin onnellinen etten ymmärtänyt mitään.


    • Jos nuo on pois laskuista niin olemalla ja tekemällä omia asioita, jolloin nainen kiinnostuu tai sitten ei kiinnostu riippuu tilanteista. Mulle on käynyt näin, että ei oo tarvinnut tehdä juuri yhtään mitään. Ilmeisesti ulkonäöstä kiinnostuttu, muuta selitystä ei ole.

      Mutta jos tuotakaan ylläolevaa ei lasketa niin ainut vaihtoehto taitaa olla rikollinen toiminta, eli kidnappaus.

    • markkinavipu

      Ostamalla lentolipun thaimaahan/filsuille/venäjälle/viroon.

      Myös suomilutkan ikääntyminen "ajaa porsaan kotiin", mutta rumalla/käytetyllä naisellahan ei tee enää mitään.

      • ...

        Ei ne ulkomaalaisetkaan naiset kusipäätä kattele.


      • faktaa:
        ... kirjoitti:

        Ei ne ulkomaalaisetkaan naiset kusipäätä kattele.

        Moniin ulkomaalaisiin miehiin (=erilaisessa kulttuurissa kasvaneisiin) verrattuna suomalainen, juntti, määräilevä ja alkoholisoitunut peräkammarinpoikakin on varsin mukava eikä millään tavalla kusipää.


      • ...
        faktaa: kirjoitti:

        Moniin ulkomaalaisiin miehiin (=erilaisessa kulttuurissa kasvaneisiin) verrattuna suomalainen, juntti, määräilevä ja alkoholisoitunut peräkammarinpoikakin on varsin mukava eikä millään tavalla kusipää.

        Mmm ei. Semmonen ihan tavallinen suomimies ehkä. Tämän palstan tyylikkäimmät tapaukset todellakaan eivät.


      • sir_eino
        ... kirjoitti:

        Mmm ei. Semmonen ihan tavallinen suomimies ehkä. Tämän palstan tyylikkäimmät tapaukset todellakaan eivät.

        Toisaalta mitä omaa tuttavapiiriä on katsellut niin ihan tavallisilla suomalaisilla miehillä ei ole ylitsepääsemätöntä ongelmaa löytää naisseuraa. Useimmat miehet osaavat harrastaa sen verran sitä tällä palstalla naurettua "pillunnuolentaa" eli kohdella morsianehdokasta hyvin.


      • faktaa:
        ... kirjoitti:

        Mmm ei. Semmonen ihan tavallinen suomimies ehkä. Tämän palstan tyylikkäimmät tapaukset todellakaan eivät.

        Sinä et ilmeisesti tajua laisinkaan, millaisia miehiä löytyy suuresta osasta maailmaa. Monessa maassa naiset elävät ihan harvinaisen konkreettisesti hellan ja nyrkin välissä. Sinä et kestäisi sellaista elämää viikkoakaan, ja ne miehet ovat kamaluusasteeltaan ihan eri tasoa kuin juuri kukaan suomalainen mies. Ota huomioon, että Suomessa kaikki miehet ovat käyneet vähintään 9 vuotta feminististä aivopesua (peruskoulu), ja monet jopa kolminkertaisen määrän tuohon 9 vuoteen nähden (tarha esikoulu peruskoulu lukio korkea-asteen opinnot). Sinä et ilmeisesti ollenkaan tajua miten mukavia (munattomia) kaikista suomalaisista miehistä on aivopesty.


      • ...
        faktaa: kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti tajua laisinkaan, millaisia miehiä löytyy suuresta osasta maailmaa. Monessa maassa naiset elävät ihan harvinaisen konkreettisesti hellan ja nyrkin välissä. Sinä et kestäisi sellaista elämää viikkoakaan, ja ne miehet ovat kamaluusasteeltaan ihan eri tasoa kuin juuri kukaan suomalainen mies. Ota huomioon, että Suomessa kaikki miehet ovat käyneet vähintään 9 vuotta feminististä aivopesua (peruskoulu), ja monet jopa kolminkertaisen määrän tuohon 9 vuoteen nähden (tarha esikoulu peruskoulu lukio korkea-asteen opinnot). Sinä et ilmeisesti ollenkaan tajua miten mukavia (munattomia) kaikista suomalaisista miehistä on aivopesty.

        Sinut ilmeisesti on deprogramoitu ja osaat lyödä jos hella ei lämpiä?


      • Me
        faktaa: kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti tajua laisinkaan, millaisia miehiä löytyy suuresta osasta maailmaa. Monessa maassa naiset elävät ihan harvinaisen konkreettisesti hellan ja nyrkin välissä. Sinä et kestäisi sellaista elämää viikkoakaan, ja ne miehet ovat kamaluusasteeltaan ihan eri tasoa kuin juuri kukaan suomalainen mies. Ota huomioon, että Suomessa kaikki miehet ovat käyneet vähintään 9 vuotta feminististä aivopesua (peruskoulu), ja monet jopa kolminkertaisen määrän tuohon 9 vuoteen nähden (tarha esikoulu peruskoulu lukio korkea-asteen opinnot). Sinä et ilmeisesti ollenkaan tajua miten mukavia (munattomia) kaikista suomalaisista miehistä on aivopesty.

        Juu-juu, usko vaan huviksen, et sellainen juntti-juoppo ei kelpa kenelekään.

        Ihan typerä väitte!


      • faktaa:
        ... kirjoitti:

        Sinut ilmeisesti on deprogramoitu ja osaat lyödä jos hella ei lämpiä?

        En lyö naisia. Satun vain tajuamaan kuinka hyvä mies olen maailman mittakaavassa.


      • Tyrmäystippa
        faktaa: kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti tajua laisinkaan, millaisia miehiä löytyy suuresta osasta maailmaa. Monessa maassa naiset elävät ihan harvinaisen konkreettisesti hellan ja nyrkin välissä. Sinä et kestäisi sellaista elämää viikkoakaan, ja ne miehet ovat kamaluusasteeltaan ihan eri tasoa kuin juuri kukaan suomalainen mies. Ota huomioon, että Suomessa kaikki miehet ovat käyneet vähintään 9 vuotta feminististä aivopesua (peruskoulu), ja monet jopa kolminkertaisen määrän tuohon 9 vuoteen nähden (tarha esikoulu peruskoulu lukio korkea-asteen opinnot). Sinä et ilmeisesti ollenkaan tajua miten mukavia (munattomia) kaikista suomalaisista miehistä on aivopesty.

        Sinä olet kyllä niin harvinaisen epämukava, että kaunistat tilastoja hienosti sen suhteen, ettei suomalaisia miehiä päästä mukaviksi kutsumaan.


      • Me
        Tyrmäystippa kirjoitti:

        Sinä olet kyllä niin harvinaisen epämukava, että kaunistat tilastoja hienosti sen suhteen, ettei suomalaisia miehiä päästä mukaviksi kutsumaan.

        Suomalainen normaali mies ja juoppo-juntti tai spurgu ovat kaksi eri asia.

        Minua vaan v......ta kun väität et ulkomaalaisille naisille kaikki käy.
        EI VARMASTI KÄY !!!

        Minä, esimerkiksi, hyvin kranttu nainen. Ja olen ulkomaalainen nainen.


      • 13+4
        faktaa: kirjoitti:

        En lyö naisia. Satun vain tajuamaan kuinka hyvä mies olen maailman mittakaavassa.

        Mutta Suomen mittakaavassa ilmeisesti täysi paska.


    • Me

      //suomalainen, juntti, määräilevä ja alkoholisoitunut peräkammarinpoikakin on varsin mukava eikä millään tavalla kusipää. //


      Juu-juu, herää vaan todellisuuden.
      Tuskin ulkomaalainen nainen sellaisen junttin halua.

      • Thai-tytöt haluaa

        Aasiassa suomalaiset kiltit miehet on haluttuja.


      • faktaa:

        Juu tottakai, tottakai, kaikkihan sen tajuaa, että afrikkalaisen beduiininaisen tai afghanistanilaisen taleban-alueen naisen pahin painajainen olisi joutua hiljaisen, määräilevän ja juntin suomalaismiehen vaimoksi.


      • Me
        Thai-tytöt haluaa kirjoitti:

        Aasiassa suomalaiset kiltit miehet on haluttuja.

        Huom!
        Kiltti mies, eikä mikä juoppo-juntti.

        Sitäpaitsi, he varmasti vaihta sen junttin heti kun tilaisuus tulee vastan ---> nuoren suomalaisen miehen muodossa.


      • Me
        faktaa: kirjoitti:

        Juu tottakai, tottakai, kaikkihan sen tajuaa, että afrikkalaisen beduiininaisen tai afghanistanilaisen taleban-alueen naisen pahin painajainen olisi joutua hiljaisen, määräilevän ja juntin suomalaismiehen vaimoksi.

        Kuka sanonut sinulle, että afrikkalaisen beduiininaisen tai afghanistanilaisen taleban-alueen naisen suuri unelma päästäsuomalaisen juntti miehen syylin???

        He kasvaneet omassa kultuurisa ja hyväksyy sen sellaisena kuin se on.
        Monesti nimenoman naiset näissä massa kontroloi nuoria naisia (äidit, mummot jne.)


      • faktaa:
        Me kirjoitti:

        Kuka sanonut sinulle, että afrikkalaisen beduiininaisen tai afghanistanilaisen taleban-alueen naisen suuri unelma päästäsuomalaisen juntti miehen syylin???

        He kasvaneet omassa kultuurisa ja hyväksyy sen sellaisena kuin se on.
        Monesti nimenoman naiset näissä massa kontroloi nuoria naisia (äidit, mummot jne.)

        Nuoret naiset, joita kontrolloidaan, ottaisivat suomi-juntin ilomielin. Naiset hyväksyvät kamalan kulttuurinsa ja sen naista alistavat piirteet vasta sitten, kun he eivät ole enää kaikkein alistetuimpia, ja he pääsevät itsekin alistamaan jotain. Eli silloin kun he ovat itsekin jo naimisissa ja äitejä. Eikä tänne Suomeen kukaan mitään käytettyjä ja perheellisiä naisia kaipaa, vaan juurin niitä nuoria ja käyttämättömiä. Niitä, joille suomalainen juntti olisi todellakin kaikkea muuta kuin pahin painajainen.


      • sir_eino
        Thai-tytöt haluaa kirjoitti:

        Aasiassa suomalaiset kiltit miehet on haluttuja.

        Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja.

        Muista ominaisuuksista riippumatta.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja.

        Älä vitsi, Eino!

        Mä tunnen muutama asialaista naista, ketkä ei varmasti menisi naimisin suomalaisen tai muu malaisen miesten kanssa.
        Miksi? Koska koetan et euroopalaiset ovat vulgaareja.
        Varsinkin itä-aasialaiset.


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        Älä vitsi, Eino!

        Mä tunnen muutama asialaista naista, ketkä ei varmasti menisi naimisin suomalaisen tai muu malaisen miesten kanssa.
        Miksi? Koska koetan et euroopalaiset ovat vulgaareja.
        Varsinkin itä-aasialaiset.

        En sanonut että kaikki aasialaiset naiset haluavat länsimaalaisen miehen. Mutta kyllä länsimaisena käydessäni Aasiassa (Japani, Thaimaa) sain todella paljon huomiota naisilta osakseni (muiltakin kun go-go-tytöiltä) ja se ei selity millään muulla kun sillä että ilmeisesti osa paikallisista naisista tykkää länsimaisista miehistä. En muutu äkkiä komeammaksi tai fiksummaksi kun vaihdan maata.


      • DIppaaja
        sir_eino kirjoitti:

        Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja.

        Suomi on euroopan Thaimaa ulkomaalaisille miehille. Helsinki erityisesti. Vilkaisu katukuvaan kertoo paljon. Pk-seudulla on paljon ulkomaisia (mies-) liikematkalaisia, turisteja, turvapaikanhakijoita ja pakolaisia jotka kaikki saalistavat yö- ja osin päiväelämässäkin.
        Moni suomalaismies jolla on ollut ulkomaalaisia työmatkalaisia on vain voinut kateellisena todeta, että ulkomaalainen mies liikkuu Suomessa ollessaan kuin siitosori ottaen eri hoidon joka ilta. Hänen ei tarvitse edes olla mikään adonis.
        Itsekin olen tätä todistanut todella usein. Parhaita esimerkkejä:

        1. Välisuomalaisen keskisuuren kaupungin yöelämässä kanadanranskalainen mies kolme viikkoa. Joka ilta eri hoito, melkein aina hoidon luota taksilla työmaalle. Koeta siinä jotenkuten häntä vakuuttaa, että suomalainen nainen on kunniallinen eikä antaudu helposti.

        2. Sama kaupunki, brittimies laskemalla laskee montako kaatoa on vuoden mittaan tullut plakkariin. Minulle naureskelee, että ei ole vielä tavannut suomalaisnaista joka ei suostuisi.

        3. Länsi-Suomi. Amerikkalaismies, ikää 55, parta jo valkoinen. Pyörii nuorisodiskoissa, etsii ja saa alle kolmekymppisiä hoitoja joilla kehuu työaikana.

        4. Helsinki. Juttelen keskustan tasokkaassa baarissa italialaisten lentoyhtiömiesten kanssa, Suomessa toista iltaa. Kohta luokseen tulee kolme naista, toisilleen tuntemattomia, mutta joiden kanssa ollaan tehty treffit edellisenä iltana. Naisia ei haittaa nämä toiset naiset.

        5. Välisuomalainen kaupunki. Yökerhossa samassa porukassa kanssani oleva kanadalaismies alkaa jutella suomalaistytön kanssa. Juttu kestää noin minuutin ja vips ! Sitten kerrokseen.

        6. Brittimies, samassa projektissa kuin minäkin. Asiakkaan puolella tyttöinssi, eli bisnesmielessä brittimiehen vastapeluri. Illalla nämä kävelevät käsi kädessä kaupungilla. Ei siinä mitään, mutta mitenkähän asiakas-/toimittajasuhde tässä tapauksessa ? Onko tämän naisinssin asenne kovinkin ammattimainen ? Taitaa olla ulkomaiselle firmalle helppoa saada laitteet hyväksyttyä ?

        ja näitä on paljon !


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        En sanonut että kaikki aasialaiset naiset haluavat länsimaalaisen miehen. Mutta kyllä länsimaisena käydessäni Aasiassa (Japani, Thaimaa) sain todella paljon huomiota naisilta osakseni (muiltakin kun go-go-tytöiltä) ja se ei selity millään muulla kun sillä että ilmeisesti osa paikallisista naisista tykkää länsimaisista miehistä. En muutu äkkiä komeammaksi tai fiksummaksi kun vaihdan maata.

        Kenties ovat vaan uteliaita???
        Koska olet EKSOOTINEN aasiassa, kenties???

        Juuri samoista syystä osa suomalaisesta naisesta tykkä afrikkalaisia miehiä.


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        Kenties ovat vaan uteliaita???
        Koska olet EKSOOTINEN aasiassa, kenties???

        Juuri samoista syystä osa suomalaisesta naisesta tykkä afrikkalaisia miehiä.

        No, kyllä ne flirttaileekin enemmän ja tekee aloitteita.

        Saan kyllä katseita osakseni ihan täällä Suomessakin, ulkonäkö on pelkästään geenien puolesta lievästi sanottuna erikoinen. Jotkut ei tykkää, toiset haluaa repiä paidan pois mun päältä heti kun näkevät.


      • 16+5
        sir_eino kirjoitti:

        Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja.

        "Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja. "

        He ovatkin käveleviä rahakukkaroita. Elättäjiä.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        No, kyllä ne flirttaileekin enemmän ja tekee aloitteita.

        Saan kyllä katseita osakseni ihan täällä Suomessakin, ulkonäkö on pelkästään geenien puolesta lievästi sanottuna erikoinen. Jotkut ei tykkää, toiset haluaa repiä paidan pois mun päältä heti kun näkevät.

        Osa suomalaisesta naisesta flirtaile enemmän afrikkalaiselle miehelle kuin sinulle, koska he ovat eksootisia, sama se näiden aasialaisten naisten kohdalla. Eli, olet eksootinen aasiassa.


      • sir_eino
        16+5 kirjoitti:

        "Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja. "

        He ovatkin käveleviä rahakukkaroita. Elättäjiä.

        Osin sitä, osin se on eksoottisuutta. Oikeastaan melkein missä tahansa maassa flaksi mystisesti tuplaantuu vaikkei tee mitään.


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        Osa suomalaisesta naisesta flirtaile enemmän afrikkalaiselle miehelle kuin sinulle, koska he ovat eksootisia, sama se näiden aasialaisten naisten kohdalla. Eli, olet eksootinen aasiassa.

        Toki. En minä eksoottisuuden merkitystä vähättele. Jotkut naiset (eivät tietenkään kaikki) pitävät omasta näkökulmastaan eksoottisista miehistä. Oma kohtuu hyvä flaksi täällä kotisuomessa selittynee osittain sillä etten todellakaan ole mikään mikahäkkisennäköinen blondi.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        Toki. En minä eksoottisuuden merkitystä vähättele. Jotkut naiset (eivät tietenkään kaikki) pitävät omasta näkökulmastaan eksoottisista miehistä. Oma kohtuu hyvä flaksi täällä kotisuomessa selittynee osittain sillä etten todellakaan ole mikään mikahäkkisennäköinen blondi.

        Pakko nyt myöntä, kyllä sä Eino tykkät itsestä.

        Olet ensimmäinen suomalainen joka kehuu itsensä yhä paljon kuin pohjois-amerikalaiset, ei mikä häpeämisen merkkit näkyvissä!!! Hih!:)))))


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        Pakko nyt myöntä, kyllä sä Eino tykkät itsestä.

        Olet ensimmäinen suomalainen joka kehuu itsensä yhä paljon kuin pohjois-amerikalaiset, ei mikä häpeämisen merkkit näkyvissä!!! Hih!:)))))

        No ei tietenkään. :P


      • Mies1985
        16+5 kirjoitti:

        "Aasiassa kaikki länsimaiset miehet ovat haluttuja. "

        He ovatkin käveleviä rahakukkaroita. Elättäjiä.

        Tuo ei selitä mitenkään valkoisten miesten suosiota Japanissa tai Korean tasavallassa. Aasialaiset ihailevat valkoisten miesten ja naisten ilmeikkäitä kasvoja ja fyysistä voimakkuutta. Myös henkisesti tullaan toimeen kun keskimääräinen älykkyys sun muu on samankaltaista luokkaa.


    • ................

      Suomalainen junttimies on sivistyneempi ja oppineempi kuin keskiverto talebaani aivan taatusti.

      • ...

        Mikäs mikäs... Päivät pitkät täällä toivotaan että saataisiin Suomeen islamistista sivistystä, naisten kohtelun muodossa ja nyt sitten ilmoitetaankin, että mehän se mallikelpoisempia ollaan...


      • Me

        Kun nämä naiset arvosta omaa kulturia enemmän, Ihan samalla tavalla kuin suomi-juntti naiset.


      • kulli exotique
        Me kirjoitti:

        Kun nämä naiset arvosta omaa kulturia enemmän, Ihan samalla tavalla kuin suomi-juntti naiset.

        Me:n suvaitsevaisuus kohdistuu lähinnä ulkomaalaisiin miehiin. Kuten naisilla yleensä.

        Etkö voisi jo muuttaa sinne ihaileemasi afrikkaan tai lähi-itään kun aina täällä vingut suomi-junteista joita et voi sietää.


    • dfghjkl

      Tällä palstalla on kyllä muutama yksilö, joista epäilee, että jos ikinä naisen saavat houkuteltua asunnolleen, niin tekevät kyllä Fritzlit.

      • sir_eino

        Tällä palstalla on useampi yksilö joka tuntuu määrittelevän miehuutensa niin että muahan ei naiset pompottele ja missään en jousta tai ole naisille mukava. Sitten ihmetellään miksi ainoa seksikumppani on oma käsi.


      • 40 pillun mies
        sir_eino kirjoitti:

        Tällä palstalla on useampi yksilö joka tuntuu määrittelevän miehuutensa niin että muahan ei naiset pompottele ja missään en jousta tai ole naisille mukava. Sitten ihmetellään miksi ainoa seksikumppani on oma käsi.

        Kyllä minä ainakin nuolen vertauskuvallisesti pillua, että pääsee pukille, mutta yleensä en jaksa enää näytellä modernia käytettyä lutkaa sietävää miestä parin panon jälkeen.


      • buahhaa
        40 pillun mies kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin nuolen vertauskuvallisesti pillua, että pääsee pukille, mutta yleensä en jaksa enää näytellä modernia käytettyä lutkaa sietävää miestä parin panon jälkeen.

        Haha, siisnä taas ATM näkee päiväunia yöllisistä unistaan.


    • jackaroo

      Kyllä minä kompromisseja olen aina valmis tekemään, mutta tuota kosiskelua en vain oikein osaa edes ajatella. Mitenhän sitä oikein voisi oppia "mielistelemään" naisia paremmin?

      • sir_eino

        Kuule Jaska, se on helppoa kun heinänteko. Nainen pitää saada tuntemaan olonsa tärkeäksi. Ne on niitä pikkujuttuja, ei tarvitse olla Ferraria, miljoonaa pankkitilillä tai 190cm pitkää vartta. Jopa irtoseksisuhteessa nainen haluaa tuntea olevansa haluttu, nainen, upea, seksikäs, kiinnostava. Naista pitää osata huomioida oikein.


      • eräs nainen
        sir_eino kirjoitti:

        Kuule Jaska, se on helppoa kun heinänteko. Nainen pitää saada tuntemaan olonsa tärkeäksi. Ne on niitä pikkujuttuja, ei tarvitse olla Ferraria, miljoonaa pankkitilillä tai 190cm pitkää vartta. Jopa irtoseksisuhteessa nainen haluaa tuntea olevansa haluttu, nainen, upea, seksikäs, kiinnostava. Naista pitää osata huomioida oikein.

        Eino puhuu asiaa!!! Nainen pitää saada tuntemaan olonsa huomatuksi, välitetyksi ja naiselliseksi ja kauniiksi miehen silmissä (olipa minkä näköinen tahansa). Nuo tärkeä, upea ja seksikäs ovat ehkä useimmista naisista jo liiallisuuksia.


      • Ei oo helppoo
        eräs nainen kirjoitti:

        Eino puhuu asiaa!!! Nainen pitää saada tuntemaan olonsa huomatuksi, välitetyksi ja naiselliseksi ja kauniiksi miehen silmissä (olipa minkä näköinen tahansa). Nuo tärkeä, upea ja seksikäs ovat ehkä useimmista naisista jo liiallisuuksia.

        Niinpä niin. Onhan se jo todettu että miehen pitää "asiakaspalvella" naista, eli tarjota jänniä elämyksiä ja oikeita mielikuvia. Miehen pitää olla kävelevä mainostoimisto ja varietee-teatteri yhdistettynä eläimelliseen seksuaalisuuteen ja herkkään runopoikaan sekä kirvesmies-perheen isä-trubaduuri- lääkäri- puutarhuri-mekaanikko -kombinaatioon.

        Ja mitäs me naiselta vaaditaan? Nätti hymy ja myönteinen asenne.


      • hghgfghfgdrdr
        Ei oo helppoo kirjoitti:

        Niinpä niin. Onhan se jo todettu että miehen pitää "asiakaspalvella" naista, eli tarjota jänniä elämyksiä ja oikeita mielikuvia. Miehen pitää olla kävelevä mainostoimisto ja varietee-teatteri yhdistettynä eläimelliseen seksuaalisuuteen ja herkkään runopoikaan sekä kirvesmies-perheen isä-trubaduuri- lääkäri- puutarhuri-mekaanikko -kombinaatioon.

        Ja mitäs me naiselta vaaditaan? Nätti hymy ja myönteinen asenne.

        Tuo oli idioottimaista liioittelua.


      • ujyrturtyurtyui
        hghgfghfgdrdr kirjoitti:

        Tuo oli idioottimaista liioittelua.

        Niinkö? Myönnetään että tuo trubaduuri-puutarhuri-jne. kombinaatio oli liioittelua ja ihan huumorilla otettavissa, mutta muuten kirjoitin kyllä ihan asiaa. Tuo yllä oleva nainenkin myöntää että naisille pitää tarjota oikeita mielikuvia/elämyksiä kuin joku mainostoimisto ja varietee-teatteri konsanaan. Ei tämä ole edes mikään uutinen.


      • fdgdfgdfsdfsfds
        ujyrturtyurtyui kirjoitti:

        Niinkö? Myönnetään että tuo trubaduuri-puutarhuri-jne. kombinaatio oli liioittelua ja ihan huumorilla otettavissa, mutta muuten kirjoitin kyllä ihan asiaa. Tuo yllä oleva nainenkin myöntää että naisille pitää tarjota oikeita mielikuvia/elämyksiä kuin joku mainostoimisto ja varietee-teatteri konsanaan. Ei tämä ole edes mikään uutinen.

        Aivan, ja naisten täytyy olla missimittaisia isotissisiä nukkeja, joilla ei ole mitään mielipidettä mistään ja jotka rakastavat siivoamista, tiskaamista ja kutomista. Kyllähän näitä mustavalkoisia idioottimaisuuksia voisi listata vaikka miten paljon.


      • ywetrywtreywerty
        fdgdfgdfsdfsfds kirjoitti:

        Aivan, ja naisten täytyy olla missimittaisia isotissisiä nukkeja, joilla ei ole mitään mielipidettä mistään ja jotka rakastavat siivoamista, tiskaamista ja kutomista. Kyllähän näitä mustavalkoisia idioottimaisuuksia voisi listata vaikka miten paljon.

        No tuo sun tyhmä kärjistyksesi ei liity asiaan. Vai osaatko edes perustella miksi naisia ei muka tarvitse "asiakaspalvella". Ymmärrän kyllä että sinua suututtaa kun asiat sanotaan näin karkeasti niin oikeilla nimillä eikä jakseta "asiakaspalvella" eri leperrellä mukavia ja yrittää saada pimppaa kostumaan tyhjillä höpinöillä.


      • ywywertywer
        fdgdfgdfsdfsfds kirjoitti:

        Aivan, ja naisten täytyy olla missimittaisia isotissisiä nukkeja, joilla ei ole mitään mielipidettä mistään ja jotka rakastavat siivoamista, tiskaamista ja kutomista. Kyllähän näitä mustavalkoisia idioottimaisuuksia voisi listata vaikka miten paljon.

        Lue itsekin uudelleen mitä tuossa yllä eino ja tuo nainen kirjoittaa. "Nainen pitää saada tuntemaan olonsa tärkeäksi."

        Tuohan on ihan suoraan mainosmiesten puhetta. Asiakas pitää saada tuntemaan olonsa tärkeäksi. Viis siitä onko asiakas tärkeä, kunhan asiakkaasta vain tuntuu siltä, niin kaupat syntyy, eli panoeinon muna saadaan "myydyksi".


      • ywrtywerywery
        fdgdfgdfsdfsfds kirjoitti:

        Aivan, ja naisten täytyy olla missimittaisia isotissisiä nukkeja, joilla ei ole mitään mielipidettä mistään ja jotka rakastavat siivoamista, tiskaamista ja kutomista. Kyllähän näitä mustavalkoisia idioottimaisuuksia voisi listata vaikka miten paljon.

        Hyvillä perusteluilla en tarkoittanut lapsellisen helppoa miinustelua.


      • isin tyttö -86
        ujyrturtyurtyui kirjoitti:

        Niinkö? Myönnetään että tuo trubaduuri-puutarhuri-jne. kombinaatio oli liioittelua ja ihan huumorilla otettavissa, mutta muuten kirjoitin kyllä ihan asiaa. Tuo yllä oleva nainenkin myöntää että naisille pitää tarjota oikeita mielikuvia/elämyksiä kuin joku mainostoimisto ja varietee-teatteri konsanaan. Ei tämä ole edes mikään uutinen.

        Hih, huvttavaa on myös se, että mun isäni on runoilija-taidemaalari-puuseppä-kirvesmies-puutarhuri-aseseppä-eräopas.

        No joo mutta iskän veroisesta miehestä on kai turha nykynaisen haaveilla! :) Ennen oli miehet rautaa! :)


    • alea_iacta_essi

      Kyllähän niin miehet kuin naiset joutuvat tekemään kompromisseja, jos haluavat tulla toimeen ihan kenen tahansa toisen ihmisen kanssa. Se on normaalia... ei ihminen ole yhden erittäin alkeellisen ohjelman mukaan jankkaava fatalistinen robotti, paitsi että jotkut ovat.

    • TosiMIES runkkaa

      Tervekätinen mies ei naista kaipaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe