En pystyisi elämään sellaisen miehen kanssa, joka ei kykene antamaan naiselleen riittäviä taloudellisia resursseja. 40 000 € vuodessa on minimisumma jonka miehen pitää tuoda talouteen.
Ärsyttää nämä 20 - 30 k€ tienaavat tyhjätaskut jotka ovat muka niin bisnesmiehiä niin bisnesmiehiä... huoh!
Duunarit eivät ole mua varten.
Alle 40 000 €/v tienaava mies - YÖKS
41
1025
Vastaukset
- itsenäinen nainen
Voi pientä raukkaa...hanki koulutus ja elämä...koska sinkuksi tulet jäämäänkin::))))
- adfacv
taas joku köyhä ja katkeroitunut mies tänne avas tälläsen provon. no mut ei se mitään. kyllähän tollasia naisia on mutta ei niistä stressiä kannata ottaa. vaikka nainen jonki jättäny sut nähtyään sun palkkakuitit ni et ota ittees. leuka pystyyn nyt
- e5y6jry7jr6
johanna tukiainenko se siellä tekee avauksia
- huhuuu heh
Yöks? Yöksi? 40,000 e/v yöksi? ;)))
- pyh!!!
40 kE on pikkuraha, mun mies tienaa päälle 100 kE, eikä sekään kyllä tunnu miltään suurelta summalta, todellakaan!
- pyh ja pyh
On tuo sata tonniakin vielä melko pieni raha. Mun mies tienaa yli miljoonan vuodessa, eikä sekään kyllä tunnu miltään suurelta summalta, todellakaan!
- ♣♠◘•○◘
Ai että yöksi alle 40 000/v tienaava mies. No hyvä ettet pyydä kallista miestä yöksi tai miten sen ottaisi....mieti ite.
- tienaa omat rahasi
Mikään ei ole niin säälittävää kuin nainen joka ajattelee noin. Tai itse asiassa on: mies joka haluaa tuollaisen naisen.
- ...
No miksi sitten olet sinkku?
Meinaan... vaatimuksesi ovat varsin selkeät ja yli 40 000 tienaavat on aika helppo raakata muista, käyt vaan tsekkaamassa verotoimistosta julkiset tuloverolistat.
Porukka mikä jää jäljelle ei ole suuren suuri joten noin fiksulta loppujen seulomisen pitäis olla vain muutaman viikon jobi... Kun ruksaat listasta ylitte ne jotka eivät muuten vastaa vaatimuksiasi (onko niitä?) niin jäljelle ei jää kuin kourallinen vapaita ja sopivan ikäisiä... eli... mikä mättää? Miksi olet edelleen sinkku? Hommanhan pitäisi olla jo selvä? Hus, vonkaamaan siitä.- Sinkku minäkin
No kyllä 40000 e/vuosi tienaavia on aikamoinen määrä. Oma vuosiansioni on sitä luokkaa, enkä todellakaan pidä itseäni minään suurituloisena. Olen tavallinen toimihenkilönainen Helsingistä.
- nainen..
Jos itse tienaat yli tuon vuodessa niin mielestäni ei ole kohtuutonta vaatia mieheltä samaa. Mutta jos itse olet pienituloinen niin sitten on asia eri!
- Toinen itsenäinen N
Tuon täytyy olla provo!
Kyllä minä vain pystyisin elämään vaikka sellaisen miehen kanssa, joka tienaa vähintään 25 000€/v - pikkasen enemmän kuin minä.
Kumpikin kun tienaa niin hyvä niin. - -
Höh, mulle riittää että mies ihan aidosti välittäisi minusta, rahani tienaan ihan itse.
- hfkgkdgf
Sinä ole vähe tjyhma.
- -
Ehkä minä ole vähe tjyhma mutta aitoja tunteita ei voi ostaa rahalla. Ja miksi miehen pitäisi elämääni kustantaa??? Inhoan siipeilyä.
- sdgasd
Ompas harvinaisen paska provo.
- duunarin nainen
viestistäsi vetelen tiettyjä johtopäätöksiä luonteestasi ja uskonkin, että tulet säilymään sinkkunaisena loppuikäsi... onnea valitsemallesi tielle.
- 354rdsg211
No älä pelkää, että tuollainen yli 40:n mies sinua kosisi - niillä tuloilla on varaa odottaa naiselta tasoakin. Etkö tiedä, että tienisteistä puhuminen on epähienoa?
- ihmetouhuu...
jaa sä niinku valittet miehen tulojen perusteella? kyllä täytyy sanoo et oot ihan saatanan typerä ämmä. jos mä rakastan jotain miestä niin mulle on helvetin sama tienaako se vtu eurookaan vuojessa. hoida sä vaan omat raha-asias, miehet ei oo vtu mitään elättäjiä joita käytetään hyväks ja naisilla pitäis olla aina hyvä olla mutta miehistä ei välitetä mitään. sun kaltaset paskat vois viedä saunan taakse ja opettaa vähä tätä suomalaista elämää, täällä ollaan itsenäisiä ja me NAISETKIN käyään töissä vaikka se sua vituttaakin :))) ja hei miestä et koskaan tuu saamaankaan.
- Keskituloinen
Hohhoijaa. Eli joudut raakkaamaan pienituloiset pois. Entä sitten. Suomalaisten miesten keskitulo on tällä hetkellä reilut 3300€/kk = 41000€/v, kun lomarahatkin huomioidaan.
Muut kommentoijat ovat selkeästi aivan ulalla mitä normaalit työssäkäyvät nykyään tienaavat.. Eivät taida itse tienata edes keskitulon vertaa, lienevät työttömiä tai vielä opiskelijoita. Eli jos olet mies ja tienaat alle 40000€/v kannattaisi hieman tsempata. Olet keskitason alapuolella!
Itse olen kouluni käynyt ja perheen hankkinut ja sen kulut maksanut. Toimeen olen juuri ja juuri tullut, myös vaimo on työelämässä (toki oli muutaman vuoden lasten kanssa kotona). Palkkani on reilut 55000€/v, mutta eipä sillä paljoa juhlita. Omakotitalo, auto ja kesämökki löytyy, mutta siinäpä se sitten suunnilleen onkin. Kaupasta ostetaan Rainbow-tuotteita ja lomamatkoilla notkutaan kavereiden nurkissa. 5-tähden hotelleissa ollaan korkeintaa firman piikkiin työmatkoilla.
Eli jos joku luulee 40000€/v olevan paljon, niin sillä ei edes kunnolla pääse nykyään keskiluokkaan.. Itse jos olisin hyvännäköinen nainen ja etsisin rikasta miestä niin pitäisin tulorajana vähintään 100000€/v. Sen alle on vielä ihan tavallinen keskiluokkainen tallaaja.- se riippuu
"Palkkani on reilut 55000€/v, mutta eipä sillä paljoa juhlita."
Kyllä juhlii, jos on sinkku, lapseton ja osaa asua oikealla alueella Suomessa. Oikealla alueella tarkoitan edullista aluetta. Sinkku ja lapseton, niin siinäpä säästääkin jo pitkän sentin.
- Mies 882
En pystyisi elämään sellaisen naisen kanssa, joka ei kykene antamaan miehelleen riittäviä taloudellisia resursseja. 600 000-700 miljoonaa € vuodessa on minimisumma jonka naisen pitää tuoda talouteen.
Ärsyttää nämä 20 - 30 k€ tienaavat tyhjätaskut jotka ovat muka niin bisnesnaisia niin bisnesnaisia... huoh!
Duunarit eivät ole mua varten. - Arvovalinta mies
Eiköhän tuo ole jokaisen omavalintakysymys mikä merkkaa elämässä.Itselleni ei raha merkkaa muuta kun sen verran että saa ruuat katon pään päälle ja pärjää.Toki on niitä naisia pilvin pimein jotka elelelee jossain pilvilinnoissa haaveillen aivan uskomattoman tasokkaasta elämästä.Mutta itse en juuri tollaisista hienohelma naisista välitäkään
- 1+1 = 2
Mulle ihan sama mitä nainen tienaa. Luonne ja toki ulkonäkökin merkitsee. Aito välittäminen ja rakkaus ei ole sitä, että etsitään puolisoa tietyistä ammattiryhmistä tai tuloluokista. Mielestäni se on säälittävää.
- taalat tiskiin
Pitäähän miehen titteli olla Päällikkö/Johtaja ,että kiinnostuisin. Sit ainakin tietää tilipussin olevan paksumpi kun tavallisella tallajaalla. Rahalla tämä maailma pyörii.
- marry a rich man
Tuloilla ei ole väliä ne ovat vai
- 67 kE
Aika kova taksa. Tallinnasta saa halvemmalla.
- Maire666
Mulle taas ei kelpaa kuin mies jolla on pidempi kuin 20 cm. Alle sen niin ööks!
Puhun siis tukasta.
Paljonko on muuten 9 tuumaa sentteinä? Minua lähestyi pari päivää sitten netissä mies (ulkomaalainen) joka kertoi että hänellä on 9 tuumainen. En minä kyllä hänelle vastannut, minusta hän näytti kyllä ihan kaljulle, taisi pistellä ihan omiaan...- asdasdljkhgoyigl
Laskeppa 9 x 2.5. Saat vastauksen.
Ja voi olla ettei kyseessä ollu tukan pituus.... vaan jokin ihan muu ruumiinosa.
- ölkkljkljl
Tää on provo mutta anyway... lasketaanpa asiaa miehen kannalta. Iltiksessä hesalainen opiskelijahuora kehui vaativansa 250 eur/pano. Luultavasti kysyntä ei oo kaksista, mutta lasketaan sillä.
vuodessa 52 viikkoo, kolme panoo viikkoon, 250 eur/pano
eli 3 x 52 x 250 = 39000
Nyt siis ollaan suunnilleen samassa kustannuksessa. Vaihtoehto A : Täysi luuseri pissis. Vaihtoehto B : Vaihtelua paljon, enemmistö nuoria ja hyväkroppaisia, ei riitoja, reilu peli, ei nalkutusta ja vittuilua, ei makuuhuonegolfkentän huoltopäiviä ja AINOASTAAN maksuvelvoite.
Ja siis tuo edellä mainittu laskettu iltiksessä huoran haastettelussa antamalla vedätyshinnalla. Veikkaan, että 100 eur/pano riittää jo valinnanvaraa aika lailla.- verottajaa
Mutkun ei ole reilua että toinen maksaa veronsa ja toinen tekee pimeää duunia...
- toinen nainen.
Jos on noin kapea elämä aloittajalla, niin sääli. Tuo kertoo enemmän naisen mielikuvituksen, luovuuden, itsenäisyyden puutteesta ja omasta kyvyttömyydestä pärjätä omillaan, sekä siitä, ettei osaa nauttia elämän pienistä iloista riittävästi. En minäkään poikkiteloin asettuisi, jos toinen pärjäisi, mutta.. ei se nyt kovin ole taitavaa ja fiksua, joka tollasella summalla elämästä nauttii, vaan se, joka pystyy tekemään sen vähemmälläkin. Kuka tahansa osaa pistää rahaa haisemaan, se nyt ei taitoa eikä älliä vaadi, se vaatii jo enemmän, että sitä vähempää osaa käyttää .
- rahamies
Vuodessa erillaisia tuloja kertyy n. 950 000€, enkä todellakaan jaa sitä persjalkaisen lähiövalaan kanssa. Minulla on thaimaalainen vaimo, joka huolehtii minusta ja kodista. Suomalaiset lehmät saavat ihan vapaasti haaveilla kaltaiseni miehestä ja hänen rahoistaa, eipä tule läskitiinuja onnistamaan.
- adfg34
jos saisin tollasia rahoja ni enpä varmaan vaivautus lukemaan tätä palstaa, mielikuvitus riittäisi siinä vaiheessa johonkin mielenkiintoisempaan harrastukseen. ehkä sen thainaisen tilaisin ehkä en ta ehkä tilaisin....
- ihana nainen:)
Olet rahamies helvetin säälittävä.Oikeasti kyseessä peräkammarin poika joka ei saa pillua koskaan .Pitää mahtailla täällä raukan kun ei muuta voi!Olet naurettava.En koskis pitkällä tikullakaan.Terv;Hoikka suomalainen itsenäinen nainen
- fegfhwrgw
Hiljaa rasvasäkki!
- arto vaan
Voi sua Tuksu tais taas mennä persiilleen sen mikä sen nyt nimi olikaan....
- Kuurank.
TUNTEITA ei saa RAHALLA ne eivät ole ostettavissa.
- .........
ruplissa sulle pitäs maksaa!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän_rupla Okei
- 6/2011 jo reilu 35t
Kyllä rakennustyömaallakin voi tienata yli 60t kun ammattiala on aikanaan oikein valittu, eikä edes tarvitse raataa. ps.kyseesä ole rakennusliikkeen kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155