Olen 11.v poika, joka haluaisi aloittaa kaverinsa kanssa tenniksen. Miten aloittaa itse harjoittelun, sillä emme pääse aloittamaan missään seurassa. Katsomme kyllä tennistä paljon televisiosta ja seuraamme muutenkin paljon urheilua. Kiitos kaikille vastannesista. :)
Tenniksen aloittaminen
1
578
Vastaukset
- dfdfdfdftffd
Ei muuta kuin pelaamaan kentälle:)
Onko teillä joitakin tuttuja, jotka pelaavat tennistä. Jos ne vaikka voisivat opettaa perusasiat, esim. mailaotteen ja lyöntien liikeradat. Tosin ei mitään opettajaakaan välttämättä tarvita. Kirjoitit, että seuraatte paljon tennistä telkusta. Siinä on mielestäni paras opettaja. Kentälle vaan matkimaan.
Tietoa löytyy kirjoista ja netistäkin, mutta ainakin pari pääasiaa on hyvä pitää mielessä.
1. Tennis ei ole pingistä tai sulkapalloa eli saaton tulisi pitkä (-->yläkierre= pallo pysyy helpommin kentässä) ja ranne ei saisi olla lepsu ei kuitenkaan liian jäykkäkään:)
2. Mailaote kättelyote kämmenessä, syötössö ja verkolla vasara. Kannattaa kokeilla mikä sopii itselle parhaiten.
3. Kannattaa alussa pallotella esim. syöttöruudussa hiljaa, mutta kuitenkin oikeantyyppisillä lyönneillä eli saatto mukana. Normaalisti varsinkin poikien tapa on aloittaa heti täysiä lyömällä:D
4. Nauttikaa pelistä! Alussa voi tuntua, että mikään pallo ei pysy kentässä. Tenniksen peluussa ei kukaan ole koskaan täydellinen.
Itsekin olen ns. itseoppinut eli en pelaa missään seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554172Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182751- 1402603
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152063- 151513
- 1061374
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581088- 931047
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028