Olen 11.v poika, joka haluaisi aloittaa kaverinsa kanssa tenniksen. Miten aloittaa itse harjoittelun, sillä emme pääse aloittamaan missään seurassa. Katsomme kyllä tennistä paljon televisiosta ja seuraamme muutenkin paljon urheilua. Kiitos kaikille vastannesista. :)
Tenniksen aloittaminen
1
519
Vastaukset
- dfdfdfdftffd
Ei muuta kuin pelaamaan kentälle:)
Onko teillä joitakin tuttuja, jotka pelaavat tennistä. Jos ne vaikka voisivat opettaa perusasiat, esim. mailaotteen ja lyöntien liikeradat. Tosin ei mitään opettajaakaan välttämättä tarvita. Kirjoitit, että seuraatte paljon tennistä telkusta. Siinä on mielestäni paras opettaja. Kentälle vaan matkimaan.
Tietoa löytyy kirjoista ja netistäkin, mutta ainakin pari pääasiaa on hyvä pitää mielessä.
1. Tennis ei ole pingistä tai sulkapalloa eli saaton tulisi pitkä (-->yläkierre= pallo pysyy helpommin kentässä) ja ranne ei saisi olla lepsu ei kuitenkaan liian jäykkäkään:)
2. Mailaote kättelyote kämmenessä, syötössö ja verkolla vasara. Kannattaa kokeilla mikä sopii itselle parhaiten.
3. Kannattaa alussa pallotella esim. syöttöruudussa hiljaa, mutta kuitenkin oikeantyyppisillä lyönneillä eli saatto mukana. Normaalisti varsinkin poikien tapa on aloittaa heti täysiä lyömällä:D
4. Nauttikaa pelistä! Alussa voi tuntua, että mikään pallo ei pysy kentässä. Tenniksen peluussa ei kukaan ole koskaan täydellinen.
Itsekin olen ns. itseoppinut eli en pelaa missään seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875