Joo, eli otsikko toikin varmaan oleellisimman esille..
Aloin seurustella noin pari kuukautta sitten miehen kanssa, jolla on takana melkein 10 vuoden suhde. He asuivat yhdessä omakotitalossa ja heillä on yhteinen koira. Meidän suhde alkoi hyvin, mutta miehen eksä alkoi tuijottelemaan minua pahasti vaikka hän oli itse miehen jättänyt noin vuosi sitten. Yhtenä viikonloppuna näin poikaystäväni halailemassa eksäänsä baarissa, ja kysyin suoraan onko tällä tunteita vielä entistä tyttöystäväänsä kohtaan ja hän vastasi kysymykseen myöntävästi.. Kävin hakemassa asunnosta tavarat ja poikaystäväni sanoi että tahtoo keskustella minun kanssani asiat selväksi seuraavana päivänä. Noh, kun poikaystävästäni ei alkanut kuulua mitään, soitin tälle kolmen aikaan päivällä ja hän oli aivan tuhannen päissään. Näin häntä illalla baarissa, ja yritimme keskustella asioista mutta siitä ei tullut mitään, ja päätin etten enää jaksa moista joten jätin hänet. Samana iltana näin kun poikaystäväni oli eksänsä kanssa käsikädessä ja he suutelivat. Poikaystäväni yritti vielä sen jälkeen tulla selvittämään välejä mutta sanoin suoraan ettei minulla ole enää mitään keskusteltavaa asiasta ja hän lähti itkien paikalta. Loppujenlopuksi hän laittoi selvinpäin seuraavana iltana viestiä miten pahoillaan on eikä tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä, eikä ole halunnut satuttaa minua ja katuu kaikkea mitä on mennyt tekemään.
Ajatuskin yhteenapalaamisesta kuvottaa minua, mutta jokin sisälläni käskee vielä kuuntelemaan mitä sanottavaa hänellä on.. Tiedän ettei tällainen suhde voi jatkua ilman että jotkin (MONET) asiat muuttuvat, ja että hänen eksänsä jättäisi minut rauhaan. Tosin, kovasti myös mietin miksi HE eivät palaa yhteen, sillä kummallakin tuntuu olevan rankkaa olla ilman toista. Väkisinkin ajattelen olevani jokin laastari.. Mutta poikaystäväni sanoo ettei hän voisi koskaan kuvitella palaavansa eksänsä kanssa yhteen tai että humalassa hänelle ainoastaan ikävä iskee. MITÄ TEEN?!
Ei janota minulla, mutta kumppanillani kyllä..
3
329
Vastaukset
- normijuttu 1+1
Aika sekava sun kirjoitus mutta pääasia on selvä. Mies rakastaa exäänsä, sille sä eikä hän itse eikämihen exä voi mitää. Se on vain kaikkie hyväksyttävä ja jatkaa jokainen omalla valitsemalla polulla.
Ilmeisemmin olet laastari.
Välillä menee aikaa kun erotaan ennekuin ylpeys antaa palata yhteen, sekin on normaalia eronneitten takaisinpaluussa.
Humalassa ne tuntee nousee ja silloin ne on helpompi näyttää välittämättä mitä toinen ajattelee. Varmaaon kuitekin että exä on miehen ajatuksissa ja paluu on vain ajan kysymys. Välttämättä ystävääsi ei janota mutta miehillä on ylpeys kun on kerran jätetty niin yritetään vitkutella,oikeastaan kostaa exälle hänen lähtönsä. - mr truu
Selvätapaus,miehellä on päällimäisenä tehdä entinen mustasukkaiseksi.
Älä kuvittele että mies suutelee entistää huvikseen. Jos rakkaus on loppu ei sitä suudella edes kännissä entistä.- ei kannata
Miehet suutelee kännissä eksäänsä, kun haluavat jonkun kanssa sänkyyn. Ei se sen kummempaa tarvitse. Jotkut miehet myös menevät kenen kanssa vain sänkyyn, ei paljon väliä. Ei tarvitse olla mitään erityisiä tunteita siihen.
Yksi mahdollisuus on, että poikaystäväsi ja hänen eksä on olleet tekemissä eivätkä ole päästäneet irti toisistaan. He saattavat palata yhteen tottumuksen vuoksi vaikkei romanttisia, intohimoisia rakkauden tunteita enää olisikaan. Joka tapauksessa sinun kannattaa unohtaa mies ja jatkaa elämääsi. Älä tyydy vähään, kun voit saada enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827