solis poka kova homma ko ostas mustan mopoauton ja siihen ison ration,sitte vain ajelis sätkä haphaissa ja kaljapullo jalkojen välissä kylälä ees taas ratio täysilä ja mustat klasit nokala,kyllä siinä ihmisiset kattelis katheelisina pitkään että kukhaan tuu on soon varhmaan joku rikas maffiiamies jokon tullu jostaki itämailta kostaan jollekki huumeveikole ko on jättäny jauhot maksamatta.
olis se tosi homma
25
869
Vastaukset
- KM
mie olen poka hommanu mopoauton jo se on vähän minkäkäki värinen,mie laitoin sota-aikasen kypärän päähän ja kaasuhitsiklasit silmile sitte tehin peräkophiin semmosen sanovat vissiin subbariksi,leikkasin kahenkympin kallonan kylkheen kajarin kokosen reijän ja ruuvasin peltiruuvila siihen 500W,tin mölisijän,efegtiputkeksi laitoin salaojaputken pistin yhen raktorin akun taka että saapi vahvistahjaan virtaa,nykkö mie puotan luu ulkona alkkulanraitila ko jojo ees taa ratio täysilä niin kyllä ihmiset kattova,varsinki yölä on mukava säikyttää ihmisiä,mullon se ratio suomen kanava päälä välhiin tullee perämeren uutisekki ko ukkosen jytinä.
- leetninki
oos teilä puonu semmonen hithaan ajoneuvon merkki,semmonen punanen kolmio niinko raktorissaki on ko mie löysin tuolta närkin läheltä semmosen tienlaijasta tai saattaa se tietenki olla jostaki mersustaki tippunu,niissähän muistaakseni pittää olla semmonen ko net kulkeva hithaasti.
- MM
leetninki kirjoitti:
oos teilä puonu semmonen hithaan ajoneuvon merkki,semmonen punanen kolmio niinko raktorissaki on ko mie löysin tuolta närkin läheltä semmosen tienlaijasta tai saattaa se tietenki olla jostaki mersustaki tippunu,niissähän muistaakseni pittää olla semmonen ko net kulkeva hithaasti.
ei mulla ainakhaan ole puonu soos pitkilä puuruuvila kiini kolmesta kohtaa että kestää sen tärinän mikä kähtee ratiosta.
- jotenki
MM kirjoitti:
ei mulla ainakhaan ole puonu soos pitkilä puuruuvila kiini kolmesta kohtaa että kestää sen tärinän mikä kähtee ratiosta.
mulle on kanssa isäntä ostanu käytetyn mopoauton mie asun täälä aika kaukana kylältä,olen mie käyny pari kertaa sielä rälläämässä muttako mullon tyttöystävä tuosta naapurista niin se pitäs tietenki ottaa matkaan ettei se vain ala luuhleen että käyn viehraissa,se on minusta oikein kaunis,muttako siinon vain semmonen onkelma ko se on vähän niinkö pullukka ettei se sovi hythään minun kanssa,niin tietäskö joku että saapiko mopoauthoon laittaa jonkulaista peräkärröä että mie voisin ottaa kaunokaiseni vaikka siihen matkaan,ruuvais vaikka jonkulaisen penkin kiini kärhöön niin olis mukava istua siinä.
- hooligan-
voi että nuo mopoautot viitut..taa kylällä kun törttöilevät eessä, ja ovat jokapaikassa. aivansama vaikka tulis yöllä töistä niin siellä ajellaan
- mopaut
semmosta soon se autoilu yöläki,pitäskään se sitte aijjaa päätien kautta niin ei olis muita eessä vois aijjaa vaikka ylinoppeuttaki.
- lutkunlutku
joo,mulla on hoppeessa moporätkyssä anustappi vakiona...se jytkyttää basson tahtiin ja lisävarusteena keinovagina mutten tartte ko oon umpihomo ajelija...sitte mie juon äidinmaidon vastinetta ja lutkutan tuttia...vanhemmat maksaa...
- ökm
Onhan sielä se yksi joka ajjaa pää kaltossa sillä mopoautola. Se jyrrää järvikylältä toisele siinä koirankopissa. Sillähän oli peräkärrö ja siinä lastina vanhoja kumisaaphaita, se kokoaa niitä.
- MKÖ
mulle sanothiinki että sie olit ollu kyttäämässä että ko se pysähtyy niin näppäät siittä ittelesti ensimäiset kengät ja lähet yrithään iskeä jotaki mummoa jota sie olet kytäny jo kuulema kauvon aikaa,riittääkhään sulla pippelissä koko se on kuulema ison vehkeen perhään,onkhaan sulla jokapaikka suorassa tarkistappa varsin.
- jyrkkä mopo
MKÖ kirjoitti:
mulle sanothiinki että sie olit ollu kyttäämässä että ko se pysähtyy niin näppäät siittä ittelesti ensimäiset kengät ja lähet yrithään iskeä jotaki mummoa jota sie olet kytäny jo kuulema kauvon aikaa,riittääkhään sulla pippelissä koko se on kuulema ison vehkeen perhään,onkhaan sulla jokapaikka suorassa tarkistappa varsin.
tulikhaan mulla joku virhe ko laitoin tuuliohjaimet mopoauthoon,olikhaan net liian isot tai jotaki ko sitä ei ole näkyny sen jälkheen ko oli se kova tuuli,kirjottakaa jos näkkyy semmosta punasta mopoautoa johon on tehty vanerista hienot spoilerit ja helmat.
- MM
jyrkkä mopo kirjoitti:
tulikhaan mulla joku virhe ko laitoin tuuliohjaimet mopoauthoon,olikhaan net liian isot tai jotaki ko sitä ei ole näkyny sen jälkheen ko oli se kova tuuli,kirjottakaa jos näkkyy semmosta punasta mopoautoa johon on tehty vanerista hienot spoilerit ja helmat.
no ko mie kattoin aavasaksala sielä mihin piti tulla se hyppyrimäki että mikhään punanen sielon ko ensinä aattelin että se on joku laittanu punasen hyppypuvun pääle ja seisoo sielä jo valhmiina että ko alkavat ronkhiin sitä reikää siihen vaaran kylkheen,mutta se taisiki olla se sinun mopoauto joka oli liiely sinne tuulen matkassa..
- jyrkkä mopo
MM kirjoitti:
no ko mie kattoin aavasaksala sielä mihin piti tulla se hyppyrimäki että mikhään punanen sielon ko ensinä aattelin että se on joku laittanu punasen hyppypuvun pääle ja seisoo sielä jo valhmiina että ko alkavat ronkhiin sitä reikää siihen vaaran kylkheen,mutta se taisiki olla se sinun mopoauto joka oli liiely sinne tuulen matkassa..
sehän oli perjantaina lentäny sen kovan tuulen matkssa sinne methään mie tiä millä sen nyt sieltä sais pitäs olla hulikopteri vissiin että saapi sen sievästi sieltä ettei säry net spoilerikhaan.
- paha jutska
jyrkkä mopo kirjoitti:
sehän oli perjantaina lentäny sen kovan tuulen matkssa sinne methään mie tiä millä sen nyt sieltä sais pitäs olla hulikopteri vissiin että saapi sen sievästi sieltä ettei säry net spoilerikhaan.
mene nytten äkkiä katsoon sitä mopoautoasi sinne aavasksale kun minä näin että pikkupojat repivät siitä vanereita irti ja rakensivat itselleen majaa puuhun.voi oi
- noppe moppe
paha jutska kirjoitti:
mene nytten äkkiä katsoon sitä mopoautoasi sinne aavasksale kun minä näin että pikkupojat repivät siitä vanereita irti ja rakensivat itselleen majaa puuhun.voi oi
hei mopomies mikä pitää mopoauton tiellää tiellää--------------------1´´´``´?
- pusikko heilu
noppe moppe kirjoitti:
hei mopomies mikä pitää mopoauton tiellää tiellää--------------------1´´´``´?
en tiä millä tuon ennää pittää tielä ko vaihtoin omhaan mopoauthoon 3,0L turbo konheen,vatta sillä vettää maat ko on niin raskas motti,saakeli ko mie tärhäytin sen ensikerran käyhmään ja laitoin muka ykkösen silhmään ja polkasin kaasua niin löysin itteni sen kotturan kansa kaukaa pensikosta ko sehän oliki kaveri laittanu siihen samala automaatti vaihtelaatikon eikä huomanu mainita erikseen,kyllä mie siinä niinkö ihmettelin ko istuin authoon että mites tuo kytkin tuntuu niin leveältä.
- on siinä eroa
MIkä ero on suomen pojilla ja ruottalailla pojilla:
-suomen pojat ajaa mopoautolla
--ruottalaiset mersusta tehdyillä "traktoreilla"
Kysymys kuuluu: kummallako on parempi viuhka ja parempi "takapeti"- mm
no eikös se ole kuitenki mukavampi värkätä sisätiloissa vaikka vähän olis ahastaki ko että mennä raktorinlavale vesisatheessa ja muutenki kaikkien pällisteltäväksi,mie piän että mopoautola paramin pääsee kähmiin.-,
- nokimopo21
mie laitoin tieseli moottorin mopska-authoon,nyt on halpa rullata alkkulassa ei net huomaa sitä verottaakhaan vaikkei siittä nyt paljon sitä meniskään ko se on niin keveä ja pieni kantavuus,mutta meno on nytten niinkö tasasempaa.
- no aikasa sitäki
ko mullon tuomonen golffi GTi niin mie aattelin että ko se on pieni niin se menis mopoautosta ko laittaa mopon kilven ja raktorin kyltin taka,no miehän revin isänän raktorista kyltin ja moposta kilven ja asensin net Golkffiin,no se meni hyvin niin kauon ko mie lähin aavasaksalta ylitorniollepäin niin siinä kiilasi yks skoda minut eele,enhän mie sitä kestäny ko polkasin kaasun pohjaan ja ajoin eele sen,no perkule siinä alko skodassa vilkhuun siniset valot eturitilässä ja palo punanen valo,sitte mie vasta älysin että soliki polliisiauto,tuli hyvät rapsut ja meni merkit ynnä kortit saman tien.
- mopokompo
soli yks poika tehny ite mopoauton oli ottanu semmosen roskalaatikon ja tehny reijän sinne laithaan pojanlähele,sitte hypäny moon selkhään ja vetassu sen lootan nurinpäin ittesä pääle kopiksi,sielä se puotteli kylilä muutko vesi lensi silmistä ko tuuli.
- MM
jokhaan se yks poka hommanu kärrön siihen mopopelhiin että voipi käyä kylilä tyttöystävän kanssaki,kokirjotti ettei se sovi kophiin sisåle,toivottavasti niin saava ajela yhessä,no onhan siinä hankala tietenki porissa ja pussaila mutta kuitenki etheenpäin menis asiat.
- Nakki-Antti fani
MM poka puhhuu vähän mutta asiaa. Molen lukenu sen ajatuksia vuosikauet ja minusta on alkanu tuntumhaan että molen se. MM antaa poka hereästi muile neuvoja vaikka itte soli ympäristöopissa heikko ja veistossa kans. Uskonnossa soli hyvä ko se mielisteli ko perkele opettajalle ja meiloli hauskaa. MM on nykysin meitäki lihavampi ko syöpi niin v:sti illoila.
- MM
Nakki-Antti fani kirjoitti:
MM poka puhhuu vähän mutta asiaa. Molen lukenu sen ajatuksia vuosikauet ja minusta on alkanu tuntumhaan että molen se. MM antaa poka hereästi muile neuvoja vaikka itte soli ympäristöopissa heikko ja veistossa kans. Uskonnossa soli hyvä ko se mielisteli ko perkele opettajalle ja meiloli hauskaa. MM on nykysin meitäki lihavampi ko syöpi niin v:sti illoila.
nyssie hypiset enhän mie ole lihava hyä jos valotolpan takka näkys,no hartiat tietenki ko net on niin leveät että kävelen aina ovenpiehliinki ko ei huomaa olkapäitä varoa,ja enhän mie koulussa paljo keriny milistelheen enkä oppihmaan ko jouvuin melkein joka tunnilta kartanolle ko oli niin paljon muile asiaa ja muuta kiinostavampaa tekemistä ko kuunela vanhoja ennemin sattuhneita asioita ja sitte olis pitäny muka laskea kaiken-näkösiä laskuja mitäh mie niintä olisin laskenu ko niihin oli kerta vastaus jo tiossa...
- MM
no häätyy myöntää että mie sielä uskontotunnila paremin viihyin ko oli nais opettaja sillä sitte kokolaila lyhyt hame päälä ja ko istu vähän varomattomasti sielä korkeamalla pitkäjalkasen pöyvän takana niin se vähän enempi kiinosti olla sen tunnila,en tiä mistä sie sen tiesit,mie olen poka kuulu että sie neinaat hommata pulkan ensitalvena ja panna jonkulaisen elukan vethään sitä ettei tartte kävelä.
- NMKYT
se ruottalainen ko ajeli kylälä epa raktorilla niin lauleskeli sitä vanhaa laulua että
MEIT OLI POIKIA RAITILA VIIS OLI TYTTÖJÄKI MUTTEI VÄLITETTY NIIST,kuulin ko puotin mopetiautola eele sen OP,n kohala,mulloli kuus tyärtä kyytissä oli vähän ahasta yhen varphaakki olit mulla suussa ko se makasi toisten päälä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760