Rasitusvamma joka tulee nukkuessa

apuatäh

Eli hei!Mulla on nyt varmaan 4 kertana kun olen pyöräillyt niin yöllä tullut joku hirveä rasitusvamma!Kaikki kerrat oon pyöräillyt n.10-15km.
Ja tämä ko rasitusvamma tulee aina öisin!Jalka turpoaa tuosta ''jalka lihaksen'' kohdalta ihan oudoksi ja menee muodottomaksi ja mustaksi!Mistä voi olla kyse?Tuo ko vamma on tullut nyt oikeasti melkein joka kerta kun olen pyöräillyt

8

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moipamoi2102

Eli korjaan!Jalkani turpooaa tuosta pohkeen kohdalta!Ja tuntuu kuin lihakset olisi jotenkin irti,ei pysty kävellä ainakaan hyvin.Paisuu ihan muodottomaksi ja tuntuu oudolle!

• Pomppukeppi

Kannattaisiko mennä lääkäriin?

• kiitosavusta

Nyt ei näköjään tullut rasitusvammaa vaikka poljin eilen 25km!Toki se tuntuu jokseenkin noissa pohkeissa mutta mitään paiseita tmv niihin ei tullut =)

Luultavasti ole muilla kerroilla polkenut jotenkuten väärin =) Eilen paluumatkalla pidin vauhdin siinä 13km/h..Ja yritin ainakin polkea melko rauhalliseen tahtiin.

• 10+18

ei se vamma yöllä tule, se oireilee viivellä/levossa eli tapauksessasi öisin. sulla on jalassa tutmimuksia ehdottomasti edellyttävä ongelma. turha selitellä itsellesi mitään, tai ajatella ongelman jo poistuneen. lääkäriin ja siihen asti jalalle vapautus kovasta rasituksesta.

• bikepro22

no mikä ihme tuo on kun ajat niin pitkiäj a kovatahtisia lenkkejä, ota rauhallisemmin esim. 8km/h ja ehkä 6 km lenkki ammattilaiset erikseen!!

• 3+17

höpsis eihän 10-15 km ole kummoinen matka. se ei selitä tuota ongelmaa, ei vaikka ajaisi tiukalla tahdilla. itse olen kauhea läski ja ajelen tuollaista matkaa päivittäin läskillä keskinopeudella 14 km/h (isot mäet 8-10 km/h). ei mitään ongelmaa.

pyöräily saattaa ongelman laukaista, mutta ei tuollaista ongelmaa noin vaatimattomalla pyöräilyllä aiheuteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe