kun sais kesän -10 takaisin. En yleensä haikaile menneisyyttä muuta kuin järkisyistä. Muuttaisin muutamaa tapahtumaa jos nyt saisin valita..
Vitja
3
84
Vastaukset
- Utelias Aatu
Millaisia tapahtumia muuttaisit?
Mä en kyllä halua sitä takaisin, hyvä kun on poissa. Mut jos 10 vuotta pääsis taaksepäin niin muuttaisin asioita aika radikaalisti paremmaksi. Mut sitä ei pysty muuttamaan enää se on jo liian myöhäistä.
- FF
Mitä arvelette, ajatteletteko vuoden/viiden vuoden/kymmenen vuoden kuluttua että voi vitja kun olisi sen kesän 2011 käyttänyt paremmin/muuttanut tapahtumia silloin paremmiksi?
Kesä on jo kovaa vauhtia menossa ja ainakin itse toteuttaa periaatetta "elä tämä päivä niin, ettei huomenna tarvitse katua" (huominen viittaa paitsi kirjaimellisesti huomiseen niin myös sinne hamaan tulevaisuuteen jonne tämän päivän valinnat johtavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564